Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(8)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Sznajder Andrzej
(9)
Sznajder Andrzej (1965- )
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Neja Jarosław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Marketing
(6)
Przedsiębiorstwo
(2)
Sport
(2)
Alians marketingowy
(1)
Decyzje
(1)
Franchising
(1)
Górnicy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kopalnia Węgla Kamiennego "Piast" (Bieruń)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Organizacja
(1)
Procesy polityczne
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Sponsoring
(1)
Stan wojenny 1981-1983 r. w Polsce
(1)
Strajki
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Bieruń (woj. śląskie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Źródła historyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt.: Oficyna a Wolters Kluwer business.
Bibliogr., netogr. s. [229]-241. Indeks.
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono: - cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, - zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, - tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, - alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów. [Wolters Kluwer Polska, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 185-[187].
1. Analiza uwarunkowań działań marketingowych na rynku Unii Europejskiej jako element planu marketingowego przedsiębiorstwa 2. Metody analizy pozycji przedsiębiorstwa i jego produktów na rynku Unii Europejskiej 3. Strategie marketingowe na rynku Unii Europejskiej 4. Marketing mix na rynku Unii Europejskiej : a) ksztłtowanie produktu i asortymentu b) kształtowanie cen c) tworzenie kanałów dystrybucji d) promocja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77079 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 316 s. : il., fot., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [311]-316.
ROZWÓJ WSPÓŁCZESNEGO SPORTU - PROFESJONALIZACJA, KOMERCJALIZACJA I GLOBALIZACJA: Profesjonalizacja i komercjalizacja sportu ; Umiędzynarodowienie i globalizacja sportu ; KONCEPCJE MARKETINGU SPORTU I JEGO UWARUNKOWANIA: Relacja między sportem a biznesem ; Marketing przez sport ; Marketing sportu ; Etapy rozwoju marketingu sportu ; ANALIZA STUDIÓW PRZYPADKÓW: Marketing przez sport w kampanii promocyjnej firmy Coca-Cola "Uwolnij radość" ; Koncepcja powiązań między biznesem a sportem. Przypadek firmy Comarch i KS Cracovia ; Połączenie Lecha Poznań i Amiki Wronki jako fuzja komplementarna ; Nowa strategia marketingowa klubu FC Barcelona ; CHARKTERYSTYKA RYNKU SPORTU: Specyficzne cechy rynku sportu ; Rodzaje podmiotów na rynku sportu ; Kluby sportowe jako podmioty prowadzące działania marketingowe i źródła ich przychodów ; Rynek sportu a rynek reklamowo-sponsoringowy (promocyjny) ; Pierwotny a wtórny rynek sportu ; Liga sportu profesjonalnego jako rynek i zagadnienie równowagi sił konkurentów ; PODMIOTY NA RYNKU SPORTU: Nabywcy (kibice) na rynku sportu i segmentacja rynku ; Pośrednicy na rynku sportu i inne firmy usługowe ; Zarządzanie relacjami z klientami organizacji sportowych ; PRODUKTY SPORTU: Istota produktów sportu ; Produkty sportu sprzedawane w sposób scentralizowany i zdecentralizowany ; Infrastruktura sportu ; Produkty klubowe-merchandising ; Prawa telewizyjne jako produkty sportu ; Marka organizacji sportowych i strategie marki ; ANALIZY STUDIÓW PRZYPADKÓW: Produkty Bundesligi i sposoby pozyskiwania przychodów przez organizację nią zarządzającą ; English Premier League. Produkty i źródła przychodów ; Zmiana systemu identyfikacji wizualnej Międzynarodowej Federacji Koszkówki (FIBA) ; DYSTRYBUCJA I CENY PRODUKTÓW SPORTU: Pośrednicy handlowi i systemu dystrybucji ; Sposoby ustalania cen i strategie cenowe ; PROMOCJA ORGANIZACJI SPORTOWYCH: Charakterystyka promocji i przydatności różnych jej form w marketingu sportu ; Zakres decyzji promocyjnych organizacji sportowych ; Formy promocji stosowane przez organizacje sportowe ; NOWE MEDIA W MARKETINGU ORGANIZACJI SPORTOWYCH: Charakterystyka Inernetu i jego przydatność w marketingu sportu ; Działania promocyjne organizacji sportowych w Internecie i programy lojalności ; Charakterystyka witryny WWW w marketingu klubu sportowego ; Web 2.0-media społecznościowe w marketingu sportu ; SPONSORING SPORTU: Charakterystyka sponsoringu sportu i jego uwarunkowania ; Rozwój sponsoringu i czynniki zwiększające szanse organizacji sportowych na pozyskiwanie sponsorów ; Rodzaje sponsoringu ; Zakres decyzji podejmowanych przez sponsora ; Analiza skuteczności i efektywności sponsoringu ; Zasady opracowywania właściwej oferty dla sponsora przez organizację sportową ; Marketing podstępny jako działania zagrażające skuteczności sponsoringu ; ANALIZY STUDIÓW PRZYPADKÓW: Oferta ATP dla sponsorów ; Promocja Pepsi coli na piłkarskich mistrzostwach świata w RPA ; We are tennis-bank BNP Paribas jako sponsor tenisa ; Be There with Hyundai - mistrzostwa świata w piłce nożnej RPA 2010 ; STRATEGIE MARKETINGOWE ORGANIZACJI SPORTOWYCH: Marketingowe strategie rozwoju organizacji sportowych ; Strategie aliansów marketingowych organizacji sportowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97486 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74910 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sport jako biznes w czasach globalizacji / Andrzej Sznajder. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 208 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia i netografia na stronach [203]-208.
I. SPORT JAKO BIZNES: 1. Światowy biznes sportu w kontekście zainteresowania sportem na świecie ; 2. Rodzaje profesjonalnych organizacji sportowych i proces ich przekształcania w organizacje biznesowe ; 3. Specyfika klubów sportowych jako przedsiębiorstw ; II. TEORIE INTERNACJONALIZACJI I ICH ODNIESIENIE DO SPORTU JAKO BIZNES: 1. Koncepcja internacjonalizacji i jej motywy. Internacjonalizacja a globalizacja ; 2. Tradycyjne modele internacjonalizacji ; 3. Pozostałe modele internacjonalizacji: Internacjonalizacja niekonwencjonalna ; Model sieciowy internacjonalizacji ; Przedsiębiorstwa globalne od początku - born global ; 4. Uwarunkowania internacjonalizacji organizacji sportowych - makro- i mikrootoczenie klubów sportowych ; 5. Internacjonalizacja jako strategia rozwoju przedsiębiorstwa i jej zastosowanie przez organizacje sportowe ; III. SPORT JAKO CZYNNIK INTERNACJONALIZACJI GOSPODARKI: 1. Internacjonalizacja sportu a internacjonalizacja przez sport ; 2. Kształtowanie za granicą wizerunku krajów i miast dzięki międzynarodowym sukcesom sportowców ; 3. Kształtowanie dzięki sportowi wizerunku marek produktów za granicą ; IV. ŁAŃCUCH TWORZENIA WARTOŚCI DLA KLIENTÓW KLUBU SPORTOWEGO I INTERNACJONALIZACJA JEGO ELEMENTÓW: 1. Charakterystyka łańcucha wartości dla klientów klubu sportowego ; 2. Internacjonalizacja pozyskiwania zasobów: Rodzaje umiędzynarodawianych zasobów ; Umiędzynarodawianie zasobów ludzkich ; Internacjonalizacja zasobów finansowych klubów ; 3. Internacjonalizacja procesu szkoleniowego - akademie sportowe klubów za granicą ; 4. Internacjonalizacja marketingu i sprzedaży ; 5. Strategie aliansów marketingowych w internacjonalizacji klubów sportowych ; 6. Internacjonalizacja operatorów stadionów ; 7. Internacjonalizacja przez działania marketingowe w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-796 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105486 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-63770 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej