Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Autor
Grajkowska Wanda
(8)
Gordon William
(2)
Kim Jeannie
(2)
Kim Jeannie. Cała ty
(2)
Pringle Hamish
(2)
Foley Ewa
(1)
Pilzer Paul Zane
(1)
Tolle Eckhart (1948- )
(1)
Waters Michael
(1)
Wilde Stuart (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Młodzież
(2)
Temat
Dziewczęta
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Osobowość
(2)
Samopoznanie
(2)
Samorealizacja
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Znak towarowy
(2)
Bogactwo
(1)
Duchowość religijna
(1)
Finanse
(1)
Gospodarka
(1)
Innowacje
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Psychologia
(1)
Samokształcenie
(1)
Szczęście
(1)
Twórczość
(1)
Gatunek
Poradniki i przewodniki
(2)
Encyklopedie
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rozwój osobisty
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Teoria alchemii 2. Alchemia podaży 3. Alchemia popytu 4. Luka technologiczna 5. Praca jest kapitałem 6. Edukacja 7. Dzieci 8. Imigracja 9. Jak Japonia dążyła do pozycji pierwszego mocarstwa świata 10. Dlaczego Japonia nie osiągnie celu 11. Wiek alchemii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Nowa Psychologia)
Tytuł oryginału: "A new earth" 2005.
Bestseller nr 1 New York Timesa i Amazon.com. Książka z Klubu Oprah Winfrey "Nowa Ziemia" została uznana za najprostszy i najskuteczniejszy przewodnik wewnętrznej przemiany i odnowy. W dyskusjach, które Oprah prowadziła z udziałem autora na swoim portalu internetowym, uczestniczyło kilkanaście milionów czytelników! „Jeżeli pragniesz odkryć cel swego życia i wiedzieć, jak go osiągnąć, jeżeli nosisz w sobie tęsknotę za przebudzeniem duchowym, ta książka jest dla ciebie! – mówi autor. – Pomoże ci poznać siebie i mechanizmy twojego świata wewnętrznego. Pomoże też uświadomić sobie źródła wewnętrznego konfliktu i bólu, który nie pozwala ci na prawdziwe spełnienie. Nie tkwij do końca życia w pułapce uwarunkowań z przeszłości, które ukształtowały twoją osobowość. Pozwól, aby twoje życie przekształciło się od wewnątrz, jedynie siłą twojej świadomości”. Na tym polega prostota tej metody dochodzenia do wewnętrznej przemiany: psychiczna odnowa poprzez samoświadomość. A konsekwencją jest wizja NOWEJ ZIEMI – ziemi ludzi bardziej świadomych celu istnienia i głębszych powiązań w funkcjonowaniu świata. [www.azymut.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111970 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.2-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-1 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The trick to money is having some!" 1989.
Pieniądz nie jest niczym innym jak umową społeczną, formą myślową, i od nas zależy, jaki nadamy jej kształt i znaczenie, a zatem, czy będziemy bogaci, czy nie - taka jest podstawowa teza kolejnej książki Struktura Wilde'a. W świecie fizycznym nie można żyć bez pieniędzy i bez pieniędzy człowiek nie może być wolny. Ale zdobywanie pieniędzy to tylko gra z samym sobą. To, jak gramy, decyduje o jakości naszego życia i określa zakres naszej wolności. Przede wszystkim powinniśmy zmienić naszą świadomość - otaczajmy się bogactwem i luksusem, obracajmy się wśród ludzi bogatych i zacznijmy myśleć jak bogacze, pozbywając się naszych emocjonalnych ograniczeń związanych z pieniędzmi. Obudźmy w sobie świadomość dostatku, poczucie własnej wartości i akceptacji siebie, a potem zgodnie z tym nowym sposobem myślenia zacznijmy działać - zawsze postrzegając pieniądze jako energię, a nie symbol przetrwania. Ilustrując swoje tezy sugestywnymi, często zabawnymi przykładami, autor wskazuje nam prostą drogę do bogactwa i pełnej wolności finansowej. [Wydawnictwo Medium, 2005]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110943 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podtyt. na okł. i grzb.
Bibliogr. s. [375]-379. Indeks.
Adresy internetowe s. [380]-383.
CZĘŚĆ I. Podręcznik życia poświęcony zarządzaniu marką: 1. Maniery czynią człowieka ; 2. Klienci - obietnica zawarta w marce i indywidualne zarządzanie marką ; 3. Firmy - miłe niespodzianki ; 4. Historia Tesco ; CZĘŚĆ II. Sposób zarządzania marką: 5. Firma świadoma własnej wartości ; 6. Podejście wykorzystujące zarządzanie marką ; 7. Zarządzanie marką w akcji ; 8. Historia Orange ; CZĘŚĆ III. Cykl doskonalenia sztuki zarządzania marką: Dział 1. Zachowania indywidualne: 9. Warunkowanie tworzy markę ; 10. Granice wzmacniają wiarę w siebie ; 11. Wykorzystywanie przyzwyczajeń ; 12. Redukcja stresu w firmie ; Dział 2. Spotkania: 13. Bądź gotów bronić marki ; 14. Minimalizowanie korporacyjnego dystansu ; 15. Zarządzanie czynnikiem irracjonalnym ; 16. Rola zaufania ; Dział 3. Obietnice zawarte w marce: 17. Nowoczesna technologia i nowoczesny kontakt ; 18. Stosunek do nowego typu konsumpcjonizmu ; 19. Jak problemy dotyczące marki mogą stać się częścią rozwiązania ; 20. Ochrona marki ; Dział 4. Miłe niespodzianki: 21. Jak gesty budują markę ; 22. Uważne słuchanie naprawdę się opłaca ; 23. Siła zobowiązań wobec klienta ; 24. Chwile prawdy ; Dział 5. Dobre samopoczucie: 25. Na czym polega wyjątkowa obsługa klienta ; 26. Mniej obiecywać, a więcej dawać ; 27. Jak pracownicy z odpowiednim pełnomocnictwem mogą służyć klientowi ; 28. Rekrutacja zgodnie z wartościami marki ; CZĘŚĆ IV Przewodniki zarządzania marką: 29. Dyrektor naczelny ; 30. Dyrektor marketingu ; 31. Pracownik ; 32. Kierownictwo ; 33. Klienci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeks
I. PODRĘCZNIK ŻYCIA POŚWIĘCONY ZARZĄDZANIU MARKĄ: 1. Maniery czynią człowieka; 2. Klienci - obietnica zawarta w marce i indywidualne zarządzanie marką; 3. Firmy - miłe niespodzianki; 4. Historia Tesco, II. SPOSÓB ZARZĄDZANIA MARKĄ: 5. Firma świadoma własnej wartości; 6. Podejście wykorzystujące zarządzanie marką; 7. Zarządzanie marką w akcji; 8. Historia Orange, III. CYKL DOSKONALENIA SZTUKI ZARZĄDZANIA MARKĄ: Dział pierwszy: Zachowania indywidualne; 9. Warunkowanie tworzy markę; 10. Granice wzmacniają wiarę w siebie; 11. Wykorzystywanie przyzwyczajeń; 12. Redukcja stresu w firmie; Dział drugi: Spotkania; 13. Bądź gotów bronić marki; 14. Minimalizowanie korporacyjnego dystansu; 15. Zarządzanie czynnikiem irracjonalnym; 16. Rola zaufania; Dział trzeci: obietnica zawarta w marce; 17. Nowoczesna technologia i nowoczesny kontakt; 18. Stosunek do nowego typu konsumpcjonizmu; 19. Jak problemy dotyczące marki mogą stać się częścią rozwiązania; 20. Ochrona marki; Dział czwarty: Miłe niespodzianki; 21. Jak gesty budują markę; 22. Uważne słuchanie naprawdę się opłaca; 23. Siła zobowiązań wobec klienta; 24. Chwile prawdy; Dział piąty: Dobre samopoczucie; 25. Na czym polega wyjątkowa obsługa klienta; 26. Mniej obiecywać, a więcej dawać; 27. Jak pracownicy z odpowiednim pełnomocnictwem mogą służyć klientowi; 28. Rekrutacja zgodna z wartościami marki, IV. PRZEWODNIK ZARZĄDZANIA MARKĄ: 29. Dyrektor naczelny; 30. Dyrektor marketingu; 31. Pracownik; 32. Kierownictwo; 33. Klienci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Duch / Jeannie Kim ; tłumaczenie Wanda Grajkowska. - Warszawa : Egmont Polska, 2004. - 125, [2] strona ; 20 cm.
(Cała ty : niezbędnik nastolatki / Jeannie Kim ; t. 2)
"Niezbędnik nastolatki" tworzą: 1. Kreatywność ; 2. Duch ; 3. Ciało i umysł ; 4. Rodzina i przyjaciele.
Tytuł oryginału: "Spiri" 2002.
Książka zachęci Cię do tego, byś zastanowiła się nad swoimi decyzjami i nad tym, co czujesz. Dowiesz się też, w jaki sposób siebie postrzegasz i jak możesz bliżej poznać rozmaite cząstki swojego wnętrza. Wszystkie one tworzą bowiem całą Ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4dz-1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cała ty : niezbędnik nastolatki / Jeannie Kim ; t. 1)
"Niezbędnik nastolatki" tworzą: 1. Kreatywność ; 2. Duch ; 3. Ciało i umysł ; 4. Rodzina i przyjaciele.
Książka zachęci Cię do tego, byś zastanowiła się nad swoimi decyzjami i nad tym, co czujesz. Dowiesz się też, w jaki sposób siebie postrzegasz i jak możesz bliżej poznać rozmaite cząstki swojego wnętrza. Wszystkie one tworzą bowiem całą Ciebie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4dz-1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej