Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Szuba Przemysław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Agencje reklamowe
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Public relations
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Na podstawie rozprawy doktorskiej pt. "Model działań strategicznych agencji public relations w Polsce w zakresie zarządzania kryzysowego".
Bibliografia, netografia na stronach 230-242.
R. I. Zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych przez agencje public relations - wybrane zagadnienia: 1. Struktura i opis rynku public relations w Polsce ; 2. Rynek agencji public relations w Polsce i jego potencjał w perspektywie międzynarodowej ; 3. Wady i zalety korzystania z usług agencji public relations ; 4. Zarządzanie kryzysowe jako sfera zadaniowa public relations w kontekście usług agencji PR ; 5. Czynniki zwiększające podatność organizacji na ryzyko wystąpienia kryzysu wizerunkowego ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. II. Metodologia badań własnych: 1. Struktura modelu badawczego ; 2. Konceptualizacja kluczowych pojęć ; 3. Dobór próby, cele i hipotezy badawcze ; 4. Charakterystyka badanych ; 5. Wstępne założenia i ograniczenia badawcze ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. III. Analiza działań agencji PR i znaczenie zarządzania kryzysowego w ofercie usługowej: 1. Parametr eksperckości w zarządzaniu kryzysowym ; 2. Specyfikacja agencji PR funkcjonujących na rynku usług doradczo-komunikacyjnych ; 3. Profil klientów korzystających ze wsparcia agencji PR ; 4. Wyróżniki kryzysowego public relations z punktu widzenia agencji PR ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. IV. Doświadczenia zdobyte podczas pracy w agencji w kontekście wybranych aspektów funkcjonowania branży PR z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych: 1. Doświadczenie atencjonalne jako element przewagi konkurencyjnej na rynku usług doradczo-komunikacyjnych ; 2. Ocena usług własnych - czyli jak agencja PR postrzegają swoją pracę ; 3. Występowanie i geneza kryzysów wizerunkowych w agencjach PR oraz w innych organizacjach zatrudniających PR-owców ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. V. Analiza stron internetowych agencji PR oraz desk research w kierunku diagnozy sposobu ich działania: 1. Analizy porównawcze na podstawie desk research ; 2. Wyróżniki oferty usług agencji zrzeszonych w organizacji branżowej ; 3. Potencjał informacji na temat usług z zakresu zarządzania kryzysowego na podstawie analizy zawartości stron internetowych agencji SAPR i ZFPR ; 4. Profesjonalne prowadzenie strony internetowej szansą na zainteresowanie nowych klientów ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. VI. Specyfika pracy w agencji PR - spojrzenie menedżerów zarządzających na PR kryzysowy oraz identyfikacja wymiarów współpracy z klientem: 1. Praca w agencji - główne wyzwania zarządzających ; 2. Usługi doradcze i potrzeby rynku w zakresie zarządzania kryzysowego ; 3. Komentarze ekspertów do wyników badań własnych z zakresu usług komunikacji kryzysowej ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112293 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej