Psychologia ekonomiczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Autor
Akerlof George A. (1940- )
(1)
Jannasz Justyna
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Shiller Robert J. (1946- )
(1)
Stasiuk Katarzyna (psychologia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Psychologia ekonomiczna
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Psychologia
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Animal spirtis" 2009.
Bibliografia na stronach 255-[275]. Indeks.
Globalny kryzys finansowy był bolesną nauczką, dzięki której stało się jasne, że dobrobytem narodów rządzą potężne siły psychiczne. Zwierzęce instynkty są motorem, który uruchamia takie zjawiska jak ślepa wiara w stale rosnące ceny nieruchomości czy gwałtowny spadek zaufania do rynków kapitałowych. Zjawiska te występują w finansach na całym świecie. Uznani ekonomiści, George A. Akerlof i Robert J. Shiller podważają dotychczasowe pojęcie o ekonomii, które sprowadziło na nas niedawne zamieszanie związane z kryzysem, wykładając śmiałą wizję, która ma szansę odmienić gospodarkę i doprowadzić do jej ponownego rozkwitu. Książka Zwierzęce instynkty stanowi przewodnik, dzięki któremu możemy dotrzeć tam, gdzie nie ma niepowodzeń finansowych, jakie dotykają nas dziś. Warto się z nim zapoznać i dowiedzieć się, jak przywódcy państw i liderzy biznesu mogą wykorzystać skutki istnienia zwierzęcego instynktu dla dobra wszystkich, gdyż potężna siła ludzkiej psychiki ma ogromne znaczenie dla gospodarki całego współczesnego świata. [www.lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.13-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 1 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015. - 458 s. : il. kolor. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliogr. s. [431]-449. Indeksy.
1. Ewolucja czy rewolucja - zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów. 2. Od nauki do praktyki - badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach. 3. Jak konsument widzi świat - o roli procesów spostrzegania. 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów. 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych - praktyka badań konsumenckich. 6. Serce na zakupach - procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów. 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę - motywacja w zachowaniach konsumentów. 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich. 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104006 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 159-168.
Książka jest adresowana do środowiska naukowego i praktyków gospodarczych.
SFERA MOTYWACYJNA: 1. Teoria perspektywy ; 2. Efekt status quo ; 3. Efekt posiadania ; 4. Efekt utopionych kosztów ; 5. Efekt sformułowania, czyli ten sam problem ukazany w różnych perspektywach ; 6. Efekt punktu odniesienia ; 7. Efekt dyspozycji ; 8. Księgowanie mentalne ; 9. Efekt „na koszt firmy" ; 10. Dyskontowanie odroczonych wypłat ; SFERA POZNAWCZA: 11. Nadmierna pewność przekonań i umiejętności ; 12. Złudzenie formacji, korelacji i przyczynowości ; 13. Heurystyka zakotwiczenia ; 14. Heurystyka dostępności ; 15. Nadmierny optymizm ; 16. Pułapka potwierdzania ; 17. Złudzenie kontroli ; 18. Podstawowe strategie prognozowania ; 19. „To było do przewidzenia", czyli efekt myślenia wstecznego ; 20. Efekt aureoli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110044 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej