Makromarketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kobieta
(5238)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Makromarketing
(-)
Rodzina
(3657)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2552)
Relacje międzyludzkie
(2441)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2107)
Powieść amerykańska
(2016)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1884)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1310)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1289)
Życie codzienne
(1246)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1116)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1053)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Wsie
(987)
Władcy
(987)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(947)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(942)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Powieść obyczajowa amerykańska
(881)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(850)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(830)
Turystyka
(824)
Koty
(817)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(780)
Podróże
(727)
Wychowanie w rodzinie
(719)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Postawy
(711)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(649)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(640)
Miasta
(639)
Społeczeństwo
(636)
Wychowanie
(636)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(605)
Mężczyzna
(604)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [375]-414. Indeks.
Spis treści także w języku angielskim.
R. I. ZAKRES NAUKI O MARKETINGU: 1. Zakres nauki o marketingu w świetle treści wybranych podręczników: Marketing menedżerski ; Źródła rozwoju marketingu menedżerskiego ; Istota marketingu menedżerskiego ; 2. Inne niż podręcznikowe sposoby ujęcia problematyki marketingowej: Poziom analizowania zjawisk marketingowych ; Zróżnicowanie sektorowe ; Sposób prezentowania zjawisk marketingowych ; 3. Zakres nauki o marketingu w świetle Modelu Trzech Dychotomii S. Hunta ; 4. Podsumowanie ; Przypisy ; R. II. PROBLEM DEFINICJI MARKETINGU: 1. Szczególna rola definicji marketingu ; 2. Definicje marketingu AMA ; 3. Konsekwencje dla przedmiotu i zakresu nauki o marketingu wynikające z aktualnej definicji marketingu AMA ; 4. Definicja marketingu a problem statusu marketingu jako nauki ; 5. Negatywne konsekwencje zbyt wąskiego definiowania marketingu: Definiowanie marketingu w sposób menedżerski ; Główne zagrożenia wynikające z menedżerskiego definiowania marketingu ; 6. Podsumowanie ; Przypisy ; R. III. MAKROMARKETING JAKO SUBDYSCYPLINA NAUKI O MARKETINGU: 1. Pojęcie makromarketingu ; 2. Geneza i rozwój makromarketingu: Spór o genezę makromarketingu ; Makromarketing we wczesnym okresie rozwoju nauki o marketingu ; Przyczyny odejścia nauki o marketingu od zainteresowania problematyką makro ; Instytucjonalizacja makromarketingu jako subdyscypliny nauki o marketingu ; 3. Założenia epistemologiczne makromarketingu ; 4. Zakres makromarketingu: Pierwsze próby określenia zakresu makromarketingu ; Zakres makromarketingu przedstawiony na Konferencji EAARM ; Taksonomia Hunta-Burnetta ; Współczesny zakres makromarketingu ; 5. Szkoły makromarketingu ; 6. Podsumowanie ; Przypisy ; R. IV. MARKETING SPOŁECZNY: 1. Ogólne tło powstania marketingu społecznego ; 2. Teoretyczne źródła marketingu społecznego ; 3. Pojęcie marketingu społecznego ; 4. Niejednoznaczność interpretacji społecznych korzyści ; 5. Etyczny wymiar marketingu społecznego ; 6. Ograniczony zakres zainteresowania kwestiami społecznymi ; 7. Podsumowanie ; Przypisy ; R. V. KSZTAŁTOWANIE SYSTEMOWEGO UJĘCIA ZAGADNIEŃ MARKETINGOWYCH: 1. Wczesne próby systemowego ujęcia marketingu ; 2. Wkład W. Aldersona: 5.2.1. Założenia systemowego ujęcia marketingu W. Aldersona: Przyczyny ograniczonej popularności koncepcji W. Aldersona ; Znaczenie dorobku W. Aldersona ; 3. Ujęcie systemowe przed powstaniem JMM ; 4. Podsumowanie ; Przypisy ; R. VI. ZARYS TEORII SYSTEMÓW MARKETINGOWYCH: 1. Pojęcie systemu marketingowego ; 2. Założenia teorii systemów marketingowych: Specjalizacja ; Środowisko macierzyste (social matrix) ; Elementy systemu marketingowego ; Wynik działania systemu marketingowego ; 3. Różnice interpretacyjne i obszary badawcze systemów marketingowych ; 4. Podsumowanie ; Przypisy ; R. VII. FUNKCJE I DYSFUNKCJE MARKETINGU: 1. Funkcje marketingu w gospodarce narodowej ; 2. Marketing a rozwój gospodarczy ; 3. Funkcje marketingu wobec nabywców: Funkcje marketingu wobec nabywców w ujęciu klasycznym ; Funkcje marketingu wobec nabywców w ujęciu funkcjonalnym ; Funkcje marketingu wobec nabywców w ujęciu menedżerskim ; 4. Funkcje marketingu wobec osób zaangażowanych w marketing ; 5. Dysfunkcje marketingu ; 6. Podsumowanie ; Przypisy ; R. VIII. WYKORZYSTANIE DOROBKU MAKROMARKETINGU W PRAKTYCE MARKETINGOWEJ - MARKETING INTERESARIUSZY: 1. Geneza i założenia koncepcji interesariuszy ; 2. Przesłanki ewolucji marketingu w kierunku orientacji na interesariuszy ; 3. Orientacja rynkowa (MO) a orientacja na interesariuszy (SO) ; 4. Stakeholder marketing ; 5. Spór o interesariuszy w definicji marketingu ; 6. Odmiany marketingu zorientowanego na interesariuszy: Postać mikromarketingowa ; Postać makromarketingowa ; 7. Wymagane umiejętności ; 8. Podsumowanie ; Przypisy ; R. IX. MARKETING WOBEC ODPOWIEDZIALNOŚCI ŚRODOWISKOWEJ - MARKETING ZRÓWNOWAŻONY: 1. Imperatyw środowiskowy w marketingu ; 2. Bariery utrudniające skierowanie marketingu na zrównoważoną ścieżkę rozwoju: Dominujący paradygmat społeczny ; Złożoność i wieloaspektowość problematyki środowiskowej ; Opozycyjny wobec zrównoważenia charakter tradycyjnego marketingu ; Pozostałe bariery ; 3. Tradycja zainteresowania marketingu problematyką środowiskową ; 4. W kierunku zielonego marketingu ; 5. Dualny charakter zainteresowania marketingu kwestiami środowiskowymi ; 6. Zrównoważony marketing jako koncepcja makromarketingowa: Pojęcie zrównoważonego marketingu ; Założenia epistemologiczne ; 7. Zarządzanie marketingowe w zrównoważonym marketingu ; Zrównoważona orientacja rynkowa ; Nowy marketing-mix ; 8. Podsumowanie ; Przypisy ; R. X. MAKROMARKETINGOWA INTERPRETACJA EFEKTYWNOŚCI MARKETINGU: 1. Zainteresowanie efektywnością marketingu we wczesnym okresie rozwoju nauki o marketingu ; 2. Od efektywności marketingu do efektywności marketingowej przedsiębiorstwa ; 3. Ewolucja oceny wyników działalności marketingowej przedsiębiorstwa ; 4. W kierunku poszerzonej interpretacji efektywności marketingu ; 5. Wybrane nurty rozważań dotyczące makromarketingowej interpretacji efektywności marketingu: Wzór efektywności marketingu W. Aldersona i propozycja jego modyfikacji ; Poszerzenie rozumienia efektywności marketingu poprzez ocenę niezamierzonych efektów zewnętrznych ; Efektywność marketingu w wymiarze środowiskowym ; 6. Podsumowanie ; Przypisy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107894 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej