Kamiński Jacek (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1644)
Vandenberg Patricia
(1163)
Kotwica Wojciech
(793)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(647)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Verne Jules
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Донцова Дарья
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Makromarketing
(1)
Marketing
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [375]-414. Indeks.
Spis treści także w języku angielskim.
R. I. ZAKRES NAUKI O MARKETINGU: 1. Zakres nauki o marketingu w świetle treści wybranych podręczników: Marketing menedżerski ; Źródła rozwoju marketingu menedżerskiego ; Istota marketingu menedżerskiego ; 2. Inne niż podręcznikowe sposoby ujęcia problematyki marketingowej: Poziom analizowania zjawisk marketingowych ; Zróżnicowanie sektorowe ; Sposób prezentowania zjawisk marketingowych ; 3. Zakres nauki o marketingu w świetle Modelu Trzech Dychotomii S. Hunta ; 4. Podsumowanie ; Przypisy ; R. II. PROBLEM DEFINICJI MARKETINGU: 1. Szczególna rola definicji marketingu ; 2. Definicje marketingu AMA ; 3. Konsekwencje dla przedmiotu i zakresu nauki o marketingu wynikające z aktualnej definicji marketingu AMA ; 4. Definicja marketingu a problem statusu marketingu jako nauki ; 5. Negatywne konsekwencje zbyt wąskiego definiowania marketingu: Definiowanie marketingu w sposób menedżerski ; Główne zagrożenia wynikające z menedżerskiego definiowania marketingu ; 6. Podsumowanie ; Przypisy ; R. III. MAKROMARKETING JAKO SUBDYSCYPLINA NAUKI O MARKETINGU: 1. Pojęcie makromarketingu ; 2. Geneza i rozwój makromarketingu: Spór o genezę makromarketingu ; Makromarketing we wczesnym okresie rozwoju nauki o marketingu ; Przyczyny odejścia nauki o marketingu od zainteresowania problematyką makro ; Instytucjonalizacja makromarketingu jako subdyscypliny nauki o marketingu ; 3. Założenia epistemologiczne makromarketingu ; 4. Zakres makromarketingu: Pierwsze próby określenia zakresu makromarketingu ; Zakres makromarketingu przedstawiony na Konferencji EAARM ; Taksonomia Hunta-Burnetta ; Współczesny zakres makromarketingu ; 5. Szkoły makromarketingu ; 6. Podsumowanie ; Przypisy ; R. IV. MARKETING SPOŁECZNY: 1. Ogólne tło powstania marketingu społecznego ; 2. Teoretyczne źródła marketingu społecznego ; 3. Pojęcie marketingu społecznego ; 4. Niejednoznaczność interpretacji społecznych korzyści ; 5. Etyczny wymiar marketingu społecznego ; 6. Ograniczony zakres zainteresowania kwestiami społecznymi ; 7. Podsumowanie ; Przypisy ; R. V. KSZTAŁTOWANIE SYSTEMOWEGO UJĘCIA ZAGADNIEŃ MARKETINGOWYCH: 1. Wczesne próby systemowego ujęcia marketingu ; 2. Wkład W. Aldersona: 5.2.1. Założenia systemowego ujęcia marketingu W. Aldersona: Przyczyny ograniczonej popularności koncepcji W. Aldersona ; Znaczenie dorobku W. Aldersona ; 3. Ujęcie systemowe przed powstaniem JMM ; 4. Podsumowanie ; Przypisy ; R. VI. ZARYS TEORII SYSTEMÓW MARKETINGOWYCH: 1. Pojęcie systemu marketingowego ; 2. Założenia teorii systemów marketingowych: Specjalizacja ; Środowisko macierzyste (social matrix) ; Elementy systemu marketingowego ; Wynik działania systemu marketingowego ; 3. Różnice interpretacyjne i obszary badawcze systemów marketingowych ; 4. Podsumowanie ; Przypisy ; R. VII. FUNKCJE I DYSFUNKCJE MARKETINGU: 1. Funkcje marketingu w gospodarce narodowej ; 2. Marketing a rozwój gospodarczy ; 3. Funkcje marketingu wobec nabywców: Funkcje marketingu wobec nabywców w ujęciu klasycznym ; Funkcje marketingu wobec nabywców w ujęciu funkcjonalnym ; Funkcje marketingu wobec nabywców w ujęciu menedżerskim ; 4. Funkcje marketingu wobec osób zaangażowanych w marketing ; 5. Dysfunkcje marketingu ; 6. Podsumowanie ; Przypisy ; R. VIII. WYKORZYSTANIE DOROBKU MAKROMARKETINGU W PRAKTYCE MARKETINGOWEJ - MARKETING INTERESARIUSZY: 1. Geneza i założenia koncepcji interesariuszy ; 2. Przesłanki ewolucji marketingu w kierunku orientacji na interesariuszy ; 3. Orientacja rynkowa (MO) a orientacja na interesariuszy (SO) ; 4. Stakeholder marketing ; 5. Spór o interesariuszy w definicji marketingu ; 6. Odmiany marketingu zorientowanego na interesariuszy: Postać mikromarketingowa ; Postać makromarketingowa ; 7. Wymagane umiejętności ; 8. Podsumowanie ; Przypisy ; R. IX. MARKETING WOBEC ODPOWIEDZIALNOŚCI ŚRODOWISKOWEJ - MARKETING ZRÓWNOWAŻONY: 1. Imperatyw środowiskowy w marketingu ; 2. Bariery utrudniające skierowanie marketingu na zrównoważoną ścieżkę rozwoju: Dominujący paradygmat społeczny ; Złożoność i wieloaspektowość problematyki środowiskowej ; Opozycyjny wobec zrównoważenia charakter tradycyjnego marketingu ; Pozostałe bariery ; 3. Tradycja zainteresowania marketingu problematyką środowiskową ; 4. W kierunku zielonego marketingu ; 5. Dualny charakter zainteresowania marketingu kwestiami środowiskowymi ; 6. Zrównoważony marketing jako koncepcja makromarketingowa: Pojęcie zrównoważonego marketingu ; Założenia epistemologiczne ; 7. Zarządzanie marketingowe w zrównoważonym marketingu ; Zrównoważona orientacja rynkowa ; Nowy marketing-mix ; 8. Podsumowanie ; Przypisy ; R. X. MAKROMARKETINGOWA INTERPRETACJA EFEKTYWNOŚCI MARKETINGU: 1. Zainteresowanie efektywnością marketingu we wczesnym okresie rozwoju nauki o marketingu ; 2. Od efektywności marketingu do efektywności marketingowej przedsiębiorstwa ; 3. Ewolucja oceny wyników działalności marketingowej przedsiębiorstwa ; 4. W kierunku poszerzonej interpretacji efektywności marketingu ; 5. Wybrane nurty rozważań dotyczące makromarketingowej interpretacji efektywności marketingu: Wzór efektywności marketingu W. Aldersona i propozycja jego modyfikacji ; Poszerzenie rozumienia efektywności marketingu poprzez ocenę niezamierzonych efektów zewnętrznych ; Efektywność marketingu w wymiarze środowiskowym ; 6. Podsumowanie ; Przypisy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107894 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej