Bieńkowska-Robak Katarzyna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Bieńkowska-Robak Katarzyna
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dziennikarze
(3)
Logopedzi
(3)
Nauczyciele
(3)
Pedagodzy
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Temat
Dzieci
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Terapia logopedyczna
(3)
Zaburzenia mowy
(3)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Młodzież niedosłysząca
(1)
Uczucia
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Głos - Język - Komunikacja ; t. 4)
Dotyczy m.in. województwa podkarpackiego (s. 53-67).
Bibliografia, netografia przy pracach.
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
CZ. I. SPOŁECZNE ASPEKTY WSPIERANIA ROZWOJU MOWY: Katarzyna Węsierska, Aleksandra Krawczyk, Wsparcie dziecka jąkającego się w środowisku edukacyjnym ; Tomasz Gosztyła, Ojcowie dzieci z autyzmem w relacjach rodzinnych i terapeutycznych ; Agata Mężyk, Dorota Lipiec, Strategie i zasady wychowania dwujęzycznego w świadomości rodziców ; Katarzyna Ita Bieńkowska, Program rehabilitacji małych dzieci z wadą słuchu ,,Dźwięki Marzeń” w województwie podkarpackim ; Małgorzata Półtorak, Psychospołeczne funkcjonowanie dzieci z dysleksją rozwojową - wybrane aspekty ; Izabela Więcek-Poborczyk, Dorota Lipiec, Patofonetyka w praktyce logopedycznej ; CZ. II. KONTEKSTY TERAPII LOGOPEDYCZNEJ: Anna Maria Pękacka, Modele przetwarzania języka w przypadku afazji Broki w badaniach z obszaru niemieckojęzycznej lingwistyki klinicznej ; Gabriela Lorens, Aleksandra Karwowska, Fenomen dotyku we wczesnej interwencji logopedycznej ; Ewa Wasińska-Zdżalik, Wspomaganie rozwoju mowy małych dzieci z wadą słuchu - zajęcia logorytmiczne ; Aneta Lew-Koralewicz, Trening komunikacji funkcjonalnej (FCT) jako metoda terapii zachowań trudnych dzieci o zaburzonej komunikacji językowej ; Wanda Kostecka, Diagnoza i terapia logopedyczna dziecka z wczesną niepłynnością mowy - studium przypadku ; Izabela Marczykowska, Wioletta Koczaja-Styka, Opóźniony rozwój mowy na tle skrajnego wcześniactwa - studium przypadku ; CZ. III. VARIA: Katarzyna Ita Bieńkowska, Agnieszka Woźniak, Sprawozdanie z I Konferencji Naukowo-Szkoleniowej ,,Norma i zaburzenia komunikacji językowej w kontekście edukacyjnym” ; Agnieszka Myszka, Dzieci ze „świata ciszy” w społeczeństwie - recenzja książki Wybrane problemy wsparcia wczesnorozwojowego i edukacji dzieci i młodzieży z wadą słuchu na przykładzie pięciu krajów europejskich ; Sebastian Jan Gałuszka, Moje życie z Parkinsonem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109150/4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Młodzi mają głos / [redaktorzy tomu Agnieszka Myszka, Katarzyna Ita Bieńkowska]. - Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2019. - 271 stron : ilustracje kolorowe, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Głos - Język - Komunikacja ; t. 6)
Badania przeprowadzono m.in. w Nowej Dębie (s. 161-171) i Rzeszowie (s. 189-201).
Bibliografia przy pracach.
Dla studentów logopedii, także logopedów, nauczycieli, pedagogów, dziennikarzy.
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
CZĘŚĆ I. ZABURZENIA PŁYNNOŚCI MOWY: Justyna Samolewicz-Dyka, Wanda Kostecka: Diagnoza i programowanie terapii logopedycznej w przypadku trzynastoletniego chłopca z giełkotem. CZĘŚĆ II. ZESPOŁY GENETYCZNE: Anna Mamica: Dziewczynka z zespołem Williamsa - studium przypadku ; Maria Komisarczyk: Komunikacja funkcjonalna PECS u dziecka z zespołem Cornelii de Lange ; Edyta Jamro: Diagnoza i terapia logopedyczna dziecka z zespołem de Grouchy’ego ; Agnieszka Stefaniak: Postępowanie logopedyczne w zespole Pradera-Williego - studium przypadku ; Julia Hinc, Karolina Kamińska: Gesty wspomagające komunikację dzieci z trisomią 21. chromosomu - doświadczenia z turnusu logopedycznego. CZĘŚĆ III. ROZWÓJ MOWY I KOMUNIKACJI - ZABURZENIA, TERAPIA: Beata Rajter: Komunikacja z dzieckiem z głęboką niepełnosprawnością intelektualną w środowisku rodzinnym ; Patrycja Bilińska: Studium indywidualnego przypadku chłopca ze złożonymi zaburzeniami komunikacji ; Monika Kij: Studium przypadku trzyipółletniego dziecka z zaburzonym rozwojem mowy ; Kamila Szpunar: Wpływ wady wymowy na proces przyswajania pisma przez uczniów klas I-III szkoły podstawowej ; Ewelina Radgowska: Zastosowanie Kinesiology Taping w terapii logopedycznej. CZĘŚĆ IV. ROZWÓJ KOMPETENCJI JĘZYKOWYCH I KOMUNIKACYJNYCH: Milena Pelc: Poziom rozwoju umiejętności artykulacyjnych współczesnych trzylatków a dotychczasowy stan badań ; Natalia Królicka: Porównanie kompetencji językowych i komunikacyjnych dziewcząt i chłopców w wieku sześciu lat ; Beata Ożga: Stan wiedzy nauczycieli polonistów na temat problemów językowych związanych z dysleksją u uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej ; Dominika Zawadzka: Komunikacja niewerbalna oraz grzecznościowe akty mowy nauczycieli na lekcjach w szkole średniej - wybrane aspekty. Z CYKLU: MOJE ŻYCIE Z...: Agata Widlarz: Moje życie z… mózgowym porażeniem dziecięcym: Życie utkane z marzeń, czyli o samej sobie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109150/6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Głos - Język - Komunikacja ; t. 5)
Bibliografia, netografia przy pracach.
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
KOMPETENCJE JĘZYKOWE, KOMUNIKACYJNE I KULTUROWE: Słowa dobre i słowa złe w komunikacji między Tobą a mną / Kazimierz Ożóg ; Studium przypadku użytkownika języka polskiego jako ojczystego, urodzonego i mieszkającego za granicą / Henriette W. Langdon ; NIEPŁYNNOŚCI MOWY: Trudne postawy i emocje towarzyszące jąkaniu - sposoby wspierania jąkającego się dziecka / Maria Faściszewska ; Postawy i emocje wobec jąkania - praca z dziećmi oraz rodzicami. Modyfikacja modelu gory lodowej Sheehana / Łukasz Kowalczyk ; WSPOMAGANIE ROZWOJU: Ośrodek wczesnej interwencji jako miejsce wsparcia dla dzieci z niepełnosprawnościami i ich rodziców / Aleksandra Buchholz, Joanna Ilnicka ; Opieka logopedyczna jako podstawowe wsparcie dla dzieci z wadą słuchu w Szwajcarii romańskiej / Edyta Tomińska Conte ; Terapia logopedyczna dziecka z mutyzmem wybiórczym. Opis i analiza przypadku / Maria Bystrzanowska ; Muzyka w terapii logopedycznej dzieci / Monika Budkowska ; VARIA: Terapia i diagnostyka afazji Broki przy użyciu modeli przetwarzania języka w badaniach z obszaru niemieckojęzycznej lingwistyki klinicznej - studium przypadku / Anna Maria Pękacka ; Tradycje współpracy polsko-słowackiej w dziedzinie logopedii - upamiętnienie 100-lecia urodzin docenta Józefa Liszki / Katarzyna Ita Bieńkowska ; VB-MAPP - właściwa ocena podstawą wlaściwej terapii / Joanna Mikołajczyk ; Emicja głosu w kształceniu nauczycieli (rozważania na marginesie książki Agnieszki Płusajskiej-Otto) / Agnieszka Myszka ; Z CYKLU "MOJE ŻYCIE Z...": Moje życie z depresją ("Samotny jak liść, zamknięty w sobie, bo życie zostawiło swoje rany...) / Witold Tuleja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109150/5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Spis treści także ang.
Wstęp. Uwarunkowania historyczno-polityczne aktualnych rozwiązań systemowych w zakresie wsparcia wczesnorozwojowego i edukacji dzieci i młodzieży z wadą słuchu w wybranych krajach Europy ; AKTUALNE ROZWIĄZANIA W DIAGNOSTYCE I WSPARCIU WCZESNOROZWOJOWYM DZIECKA Z WADĄ SŁUCHU: Typy wsparcia wczesnorozwojowego dla dzieci z wadą słuchu i ich rodzin w wielojęzykowej i wielokulturowej Szwajcarii. Przykład kantonów romańskich ; Wczesne wsparcie bilingwalne: aktualne trendy w Niemczech ; Współczesne rozwiązania w diagnostyce i wsparcie oferowane dziecku z wadą słuchu na Słowacji ; System wczesnej diagnozy i interwencji terapeutycznej w Polsce ; Kontekst społeczno-polityczny problemu głuchoty we Francji ; EDUKACJA OSÓB Z WADĄ SŁUCHU W WYBRANYCH KRAJACH EUROPEJSKICH: System szkolnictwa ogólnodostępnego ze specjalnym wsparciem dla dzieci głuchych i niedosłyszących. Perspektywa szwajcarska na przykładzie kantonu genewskiego ; Edukacja bilingwalna dzieci z uszkodzonym słuchem w Niemczech ; Kształcenie uczniów z wadą słuchu na Słowacji ; Polskie rozwiązania systemowe w kształceniu dzieci i młodzieży z wadą słuchu ; Socjalizacja językowa dzieci niesłyszących w szkołach francuskich ; WYBRANE PROBLEMY WSPARCIA WCZESNOROZWOJOWEGO I EDUKACJI DZIECI I MŁODZIEŻY Z WADĄ SŁUCHU - PORÓWNANIE I PERSPEKTYWY BADAŃ: Analiza porównawcza wybranych rozwiązań europejskich w zakresie wsparcia wczesnorozwojowego i edukacji dzieci i młodzieży z wadą słuchu ; Wnioski oraz perspektywy badawcze dotyczące systemu wsparcia wczesnorozwojowego i edukacji dzieci i młodzieży z wadą słuchu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104706 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej