Wpływ społeczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(24)
Forma i typ
Książki
(22)
Poradniki i przewodniki
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Proza
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Filmy i seriale
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(35)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(15)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(11)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(3)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(2)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Autor
Tryzna Tomek (1948- )
(3)
Armstrong Jesse
(2)
Britell Nicholas (1980- )
(2)
Capone Patric
(2)
Cox Brian (1946- )
(2)
Culkin Kieran (1982- )
(2)
Dobrzański Jarosław
(2)
Karłowska Katarzyna
(2)
Mitnick Kevin D. (1963- )
(2)
Mylod Mark
(2)
Norr Christopher
(2)
Parekh Andrij (1971- )
(2)
Simon William L. (1930- )
(2)
Strong Jeremy
(2)
Bieroń Tomasz (1963- )
(1)
Bucki Piotr
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dutton Kevin (1967- )
(1)
Grzyb Tomasz (psycholog)
(1)
Hawryszczuk Sławomir
(1)
Heath Chip
(1)
Heath Dan
(1)
Karwat Mirosław (1953- )
(1)
Kotowska Agata
(1)
Kreft Jan
(1)
Kunzru Hari (1969- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Madejski Radosław
(1)
Malcherek Monika
(1)
Mincer Weronika
(1)
Norman Andy
(1)
Oates Joyce Carol (1938- )
(1)
Pinker Steven (1954- )
(1)
Piątek Tomasz (1974- )
(1)
Prucnal Krzysztof (2002- )
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Sosnowska Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Strutzel Dan
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Vaidhyanathan Siva
(1)
Zamorski Marek A
(1)
Zieliński Kamil (psychologia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(22)
angielski
(2)
Odbiorca
14-17 lat
(3)
Młodzież
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Film amerykański
(2)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura angielska
(1)
Temat
Kobieta
(5261)
Literatura polska
(4588)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3696)
Wpływ społeczny
(-)
Rodzina
(3682)
II wojna światowa (1939-1945)
(3074)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2565)
Relacje międzyludzkie
(2457)
Zwierzęta
(2401)
Powieść polska
(2389)
Tajemnica
(2128)
Powieść amerykańska
(1980)
Wojsko
(1923)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1880)
Magia
(1877)
Pisarze polscy
(1788)
Język polski
(1666)
Dziewczęta
(1563)
Żydzi
(1542)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1448)
Nastolatki
(1344)
Śledztwo i dochodzenie
(1313)
Uczniowie
(1302)
Kultura
(1301)
Życie codzienne
(1251)
Literatura
(1198)
Polacy za granicą
(1173)
Małżeństwo
(1172)
Polityka
(1168)
Dzieci
(1122)
Powieść angielska
(1120)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1054)
Psy
(1047)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(996)
Wsie
(994)
Ludzie a zwierzęta
(986)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(968)
Trudne sytuacje życiowe
(952)
Nauka
(948)
Literatura dziecięca polska
(940)
Historia
(901)
Duchowieństwo katolickie
(891)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(877)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(858)
Zabójstwo
(858)
Arystokracja
(856)
Chłopcy
(844)
Opowiadanie polskie
(839)
Turystyka
(825)
Koty
(818)
Politycy
(816)
Kościół katolicki
(813)
Sekrety rodzinne
(796)
Policjanci
(794)
Dziecko
(789)
Dziennikarze
(783)
Podróże
(734)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Postawy
(716)
Wychowanie w rodzinie
(715)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(705)
Wybory życiowe
(698)
Uprowadzenie
(689)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(668)
Prawo
(668)
Przestępczość zorganizowana
(663)
Wojna
(659)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(649)
Muzyka
(647)
Etyka
(642)
Miasta
(642)
Religia
(642)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(633)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(618)
Walka dobra ze złem
(615)
Chrześcijaństwo
(603)
Mężczyzna
(603)
Sztuka polska
(603)
Powieść obyczajowa polska
(598)
Szkolnictwo
(584)
Ruch oporu
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(2)
Berlin (Niemcy)
(1)
Polska
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Poradnik
(6)
Powieść obyczajowa
(3)
Dramat filmowy
(2)
Film fabularny
(2)
Publicystyka
(2)
Reportaż problemowy
(2)
Serial filmowy
(2)
Biografia
(1)
Monografia
(1)
Powieść
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Publicystyka polityczna
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Psychologia
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Religia i duchowość
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie tytułowej: Kiedy i dlaczego wywieranie wpływu na innych jest skuteczne.
Bibliografia na stronach [393]-403. Indeksy.
Wchodzisz do sklepu, żeby kupić chleb, makaron i owoce. Po chwili wychodzisz, a w siatce z zakupami, poza tym, co pierwotnie zamierzałeś kupić, masz jeszcze paczkę chipsów, dwie gazety i los na loterię. Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego zdecydowałeś się na zakup tych rzeczy? Któregoś dnia do twoich drzwi puka mężczyzna oferujący nowy rodzaj łącza internetowego. W zasadzie jesteś zadowolony z jakości usług oferowanych przez twojego obecnego dostawcę, ale po kilku minutach rozmowy postanawiasz przyjąć nową ofertę. Zamykasz drzwi i dopiero wtedy zadajesz sobie pytanie: dlaczego? Czy te przykłady brzmią znajomo? A może chciałbyś raczej wywierać wpływ na innych ludzi niż im ulegać? Jeżeli tak, to bez wątpienia zainteresuje cię książka napisana przez dwóch psychologów społecznych, którzy badają najczęściej stosowane techniki wpływu społecznego. Dariusz Doliński i Tomasz Grzyb analizują skuteczność tych technik, a kiedy je opisują, za każdym razem odpowiadają na trzy pytania: Jaka idea przyświeca danej technice wpływu społecznego? Co na ten temat mówią badania? Jaki mechanizm psychologiczny decyduje o skuteczności danej techniki? Rekomendacje wydawnicze: Ta książka przedstawia aż 100 takich technik, obejmujących prawie wszystkie obszary życia codziennego - nie tylko zakupy, lecz także bliskie relacje oraz nasze zachowania, zarówno w sferze publicznej, jak i prywatnej. Każda z opisywanych technik została naukowo zbadana i udokumentowana, autorzy jednak, zamiast skupiać się na analizie statystycznej, koncentrują się na rzeczywistym wpływie tych technik na nasze życie. [www.empik.com, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Indeks.
Tytuł oryginału: "Flipnosis : the art of split-second persuasion" 2010.
Czy ktoś mógłby nas nakłonić do zrobienia czegoś, na co nie mamy ochoty? Czy potrafimy wywierać wpływ na innych? Takie kwestie nurtują całe nowoczesne społeczeństwo i leżą u podstaw polityki, biznesu, reklamy, a nawet dziennikarstwa. Kevin Dutton w swej znakomitej książce odsłania arkana tajemnej sztuki wpływania na ludzi, którą nazywa flipnozą. Flipnoza jest szczególną odmianą perswazji. Jej okres wylęgania trwa zaledwie kilka sekund, a niezwykła moc pozwala w mgnieniu oka zawładnąć najbardziej przenikliwym umysłem. To psychologiczna tajna broń, która umożliwia przypieczętowanie każdej umowy, ale w niepowołanych rękach jest śmiertelnie niebezpieczna. Flipnoza to mistrzostwo w panowaniu nad umysłami. Bazując na przełomowych odkryciach naukowych i spotkaniach z największymi mistrzami perswazji – od polityków, speców od reklamy i handlowców po mroczne ale fascynujące postacie oszustów, seryjnych morderców i psychopatów – Dutton po raz pierwszy ujawnia psychologiczne DNA oddziaływania na ludzi, a z jego oryginalnej i odkrywczej książki każdy może się nauczyć, jak zwiększyć swoją siłę przekonywania. [Muza, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pytania o Kulturę)
Bibliografia na stronach 235-241, [247].
1. Początki przemysłu muzyki rozrywkowej. 2. Skandal i prowokacja, czyli zachowania gwiazd rocka. 3. Okultyzm, magia, satanizm - ukryte oblicza rocka. 4. Backward masking process w muzyce rozrywkowej. 5. Związki artystów z ideologią New Age. 6. Orwellowski świat cyberkultury. 7. Technotrans - manifestacja aberrracji seksualnych i nowa forma religijności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 2978 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Made to stick : why some ideas survive and others die" 2007.
Wydanie rozszerzone odnosi się do oryginału.
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz - aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów - według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie "zaprogramować", żeby metaforycznie "przyczepiło się" do mózgu odbiorcy. Jak to zrobić? Ich książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy: Sedno: Jak odrzeć przekaz z tego, co zbędne, nie zmieniając go przy tym w banalny slogan? Sprawdź, jak dowódcy wojskowi upraszczają sposób formułowania planów działań bojowych. Umyślne zaskoczenie: W jaki sposób przykuwa się uwagę i ją utrzymuje? Sprawdź, jak kierownictwo koncernu Nordstrom szokuje nowych pracowników po to, aby przyswoili sobie wysokie standardy obsługi klienta. Konkretyzacja: W jaki sposób można pomóc odbiorcom zrozumieć przekaz i na długo go zapamiętać? Sprawdź, jak pewna nauczycielka z podstawówki wyleczyła dzieci z uprzedzeń rasowych. Cenione źródło: Jak przekonać odbiorców, by uwierzyli w twój przekaz? Sprawdź, jaki plan opracowali trenerzy NBA, by uzmysłowić zawodnikom zagrożenie związane z AIDS. Emocje: Jak sprawić, aby twój przekaz stał się ważny dla odbiorców? Sprawdź, jak władzom Teksasu udało się przekonać młodych kierowców, żeby przestali zaśmiecać pobocza. Storytelling: Jak sprawić, aby odbiorcy zaczęli wprowadzać w czyn twoje idee? Sprawdź, jak kampania z udziałem Jareda stała się wielkim hitem reklamowym sieci Subway wbrew woli głównych marketingowców tej marki. Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć opowieści z góry zaprojektowane, by przetrwać w umysłach odbiorców, niezależnie czy kierujesz je do kolegów w pracy, kontrahentów, czytelników twojego bloga, czy do odbiorców reklamy. [MT Biznes, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej