Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(84)
Forma i typ
Książki
(80)
Publikacje dydaktyczne
(23)
Publikacje fachowe
(20)
Poradniki i przewodniki
(8)
Proza
(6)
Audiobooki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(79)
wypożyczone
(16)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(34)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(31)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(3)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(20)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Autor
Muszyńska-Rosłan Katarzyna
(5)
Deutsch Stacia
(4)
Deutsch Stacia. Dziewczyny Kodują
(4)
Garliński Wiktor
(4)
Henson Mike
(4)
Wainewright Max
(4)
Raczyło Paulina (1987- )
(3)
Świć Anna
(3)
Bąbol Krzysztof
(2)
Figus Valentina
(2)
Hutt Sarah
(2)
Meryk Radosław
(2)
Payne Bryson
(2)
Rajca Piotr (1970- )
(2)
Saujani Reshma (1975- )
(2)
Sikorski Witold (informatyk)
(2)
Thor Mirosław
(2)
Turowski Piotr
(2)
Turski Władysław M
(2)
Wołek Stanisław
(2)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(2)
Adzic Gojko
(1)
Althoff Cory
(1)
Annuzzi Joseph
(1)
Aumasson Jean-Philippe
(1)
Badhwar Saurabh
(1)
Banachowski Lech (1948- )
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Barteczko Krzysztof (1965- )
(1)
Begier Barbara
(1)
Bentley Jon Louis
(1)
Bielecki Jan (?-2001)
(1)
Bird Andrew
(1)
Brandt Siegmund
(1)
Brewer Charles
(1)
Buczek Bogdan
(1)
Burd Barry A
(1)
Chandra K S Bharath
(1)
Cieślewicz Tomasz
(1)
Coldwind Gynvael
(1)
Colin Andrew John Theodore (1936- )
(1)
Conder Shane (1975- )
(1)
Cuttle G
(1)
Czapnik Janusz
(1)
Darcey Lauren (1977- )
(1)
Dijkstra Edsger Wybe (1930-2002)
(1)
Diks Krzysztof
(1)
Doros Marek
(1)
Drałus Grzegorz
(1)
Dąbrowski Marian (?-2002)
(1)
Dąbrowski Robert
(1)
Dżdża Joanna (1988- )
(1)
Essinger James (1957- )
(1)
Fischer Ulrich E
(1)
Foster John Michael
(1)
Gaczkowski Piotr
(1)
Gonera Paweł
(1)
Grządka Łukasz
(1)
Guest Chris
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górczyńska Agnieszka
(1)
Górczyński Robert
(1)
Hocking Joseph
(1)
Horstmann Cay S. (1959- )
(1)
Hunt Andrew (1964- )
(1)
Janiszewski Boguś
(1)
Jurczyk Mateusz (programista)
(1)
Kałkus Arkadiusz
(1)
Kniat Jan
(1)
Kolin Konstantin Kanstantinovič
(1)
Kowalik Małgorzata (ekonomia)
(1)
Kowalski Robert (informatyka)
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kurasiński Artur (1974- )
(1)
Kącki Edward (1925- )
(1)
Lancaster G. T
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Lipaev Vladimir Vasil'evič
(1)
Lippman Stanley B
(1)
Liukas Linda
(1)
Lubanovic Bill
(1)
Luboński Paweł
(1)
Marecki Piotr (1976- )
(1)
Marston Mick
(1)
Martin Robert C
(1)
Matwin Stanisław
(1)
McConnell Steve (1962- )
(1)
Michalski Antoni
(1)
Miller Dean (1969- )
(1)
Mizerska Anna
(1)
Miś Bogdan
(1)
Moch Wojciech
(1)
Mueller John (1958- )
(1)
Ostrowski Adrian
(1)
Osuchowska Barbara
(1)
Perry Greg M
(1)
Pełka Piotr (programista)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(49)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(84)
Język
polski
(84)
Odbiorca
9-13 lat
(18)
Dzieci
(18)
Programiści
(15)
6-8 lat
(13)
Szkoły wyższe
(4)
0-5 lat
(3)
Dziewczęta
(2)
14-17 lat
(1)
Architekci systemów
(1)
Młodzież
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(5)
Literatura fińska
(1)
Temat
Kobieta
(5250)
Literatura polska
(4582)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3687)
Programowanie (informatyka)
(-)
Rodzina
(3669)
II wojna światowa (1939-1945)
(3063)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2557)
Relacje międzyludzkie
(2450)
Powieść polska
(2399)
Zwierzęta
(2390)
Tajemnica
(2116)
Powieść amerykańska
(2014)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1869)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1665)
Dziewczęta
(1558)
Żydzi
(1538)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1343)
Śledztwo i dochodzenie
(1311)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1295)
Życie codzienne
(1248)
Literatura
(1198)
Małżeństwo
(1171)
Polacy za granicą
(1171)
Polityka
(1168)
Powieść angielska
(1136)
Dzieci
(1116)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1052)
Psy
(1044)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(991)
Wsie
(990)
Ludzie a zwierzęta
(985)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(971)
Nauka
(947)
Trudne sytuacje życiowe
(944)
Literatura dziecięca polska
(942)
Historia
(903)
Duchowieństwo katolickie
(889)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(855)
Zabójstwo
(852)
Opowiadanie polskie
(841)
Chłopcy
(838)
Turystyka
(824)
Koty
(818)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Policjanci
(793)
Dziecko
(790)
Sekrety rodzinne
(790)
Dziennikarze
(781)
Podróże
(730)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(717)
Postawy
(713)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(705)
Wybory życiowe
(696)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(667)
Prawo
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(658)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(650)
Muzyka
(647)
Religia
(643)
Etyka
(641)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(632)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(616)
Walka dobra ze złem
(612)
Mężczyzna
(603)
Chrześcijaństwo
(602)
Powieść obyczajowa polska
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(584)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(579)
Temat: dzieło
Scratch Junior
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(34)
Poradnik
(10)
Powieść obyczajowa
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Opracowanie
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Podręczniki
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Biografia
(1)
Komiks
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(45)
Edukacja i pedagogika
(12)
Historia
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Matematyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
84 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Kodowanie na dywanie : w przedszkolu, w szkole i w domu / Anna Świc. - Opole : Wydawnictwo Nowik, 2017. - 56 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
„Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Jak go stworzyć? Co on właściwie oznacza? Od września 2017 nauką programowania objęci zostaną wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Jak mogą wyglądać takie zajęcia? Czy zawsze do ich przeprowadzenia niezbędny jest sprzęt komputerowy? Absolutnie nie, podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów - bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów. Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci. Każdy rozdział to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowane są i oznaczone symbolami, podzielone na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1-3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku, nie uwzględnia specyfiki danej grupy, potrzeb i możliwości rozwojowych konkretnego dziecka, warto więc przejrzeć wszystkie propozycje aktywności i wybrać te, które będą najlepiej odpowiadać naszym potrzebom. Ostatni rozdział to zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem komputerów, to łącznik między „kodowaniem na dywanie”, a pracą w aplikacjach tabletowych lub na komputerze. [Wydawnictwo Nowik, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WYp-793 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie na dywanie. [2] : różne kompetencje, różne edukacje / Anna Świć. - Gdańsk : Wydawca Edu-Sense, 2018. - 56 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
Tekst txt rdacontent
Myślę, doświadczam, koduję - uniwersalne zabawy rozwijające logiczne myślenie ; Kolorowe kubki - propozycje aktywności idealnych na początek przygody z kodowaniem ; Rytmy, kolorowe wieże, kółko i krzyżyk czyli aktywność dla najmłodszych ; Tworzymy pierwszy offlinowy kod - to łatwiejsze niż myślisz ; Kompetencje matematyczne i kodowanie - duet idealny: W świecie figur geometrycznych ; Przeliczam, segreguje, porównuje, oddaję lub odejmuję ; Kody w języku ukryte: Nadawca i odbiorca, czyli parę słów o komunikacji ; Koduję i tworzę - kreatywny artysta ; Kompetencje społeczne - razem możemy więcej ; Od sekwencji do wizerunku kodowania - robotyka na każdych zajęciach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-004/I (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie nie tylko na dywanie : od aktywności na macie do Scratcha Juniora / Anna Świć. - Gdańsk : Wydawca Edu-Sense, 2019. - 98, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
KODOWANIE SPOSOBEM NA ROZWÓJ UNIWERSALNYCH KOMPETENCJI: Kolorowe kubki, mata, klocki... Od czego zacząć naukę kodowania? ; Wieże, wieże, wieże... jedna aktywność, różne edukacje ; Grupowo, zespołowo i indywidualnie... Różne potrzeby, różne formy pracy ; Od aktywności unplugged przez zabawy z robotami edukacyjnymi do pracy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego. NIEPOZORNE KARTKI O WIELU MOŻLIWOŚCIACH: Słuchaj, pomyśl, ułóż... Obrazki ukryte nie tylko w instrukcji słownej ; Warunki, pętle, procedury... To wcale nie jest trudne ; Matematyka, zajęcia językowe, zajęcia artystyczne... Wykorzystanie maty do kodowania w różnych edukacjach. GRY NIE TYLKO MATEMATYCZNE: Dodowanie, odejmowanie, mnożenie... Inne spojrzenie na naukę matematyki ; Moja własna gra... Tworzenie gier na macie do kodowania ; Gry z elementami kodowania... Tworzenie pierwszych skryptów. SCRATCH JUNIOR - EKSPERYMENTUJ, TWÓRZ, ROZWIJAJ SIĘ: Duszki, skrypty, sceny... Słów kilka o aplikacji Scratch Junior ; Narracje, historie, opowieści... ; Moja pierwsza gra... Kilka propozycji gier, które może stworzyć nawet kilkulatek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-004/I (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-793/794 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-48887 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "My life as a coder" 2020.
Derek Fallon otrzymuje nowy, ekscytujący prezent – laptop! Ale jest pewien haczyk: nie ma dostępu do internetu, nie może go więc ani używać do grania, ani nie może ściągnąć żadnej aplikacji. Jeśli chce grać w gry komputerowe – będzie musiał sam nauczyć się je tworzyć. Najgorszy prezent na świecie! [Mamania, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The pragmatic programmer : your journey to mastery" 2020.
Wydanie 2. odnosi się do oryginału.
Programiści dysponują coraz lepszym, szybszym i wszechstronniejszym sprzętem. Pojawiają się nowe języki programowania i nowe paradygmaty tworzenia architektury oprogramowania. Są jednak rzeczy, które w świecie programowania pozostają stałe i niezmienne. Wciąż proces stawania się programistą wymaga od adeptów tego rzemiosła sporego wysiłku. Akt kodowania to za mało. Trzeba zmienić sposób myślenia, nawyki, zachowania i oczekiwania. Konieczne jest świadome dążenie do stosowania dobrych praktyk. Jeśli pilnuje się jakości swojej pracy i nieustannie pamięta, co i po co się robi, można w końcu stać się pragmatycznym programistą. W drugim wydaniu tego kultowego przewodnika wskazówki techniczne harmonijnie łączą się z aspektami filozofii pragmatycznego programisty. Książka została zaktualizowana i gruntownie przejrzana, aby teraz, dwadzieścia lat po pierwszym wydaniu, ponownie pokazać, co to znaczy być nowoczesnym, pragmatycznym programistą. Poruszono tu tematy osobistej odpowiedzialności i rozwoju zawodowego, komunikacji i poznawania prawdziwych wymagań, nowoczesnych technik architektonicznych oraz coraz ważniejszych kwestii zachowania bezpieczeństwa i prywatności. Książka składa się z krótkich rozdziałów, które tworzą szeroki kontekst, dzięki czemu zyskasz wiedzę o najlepszych podejściach, unikniesz głównych pułapek, a co najważniejsze - rozwiniesz nawyki i postawy, które staną się fundamentem Twojego sukcesu zawodowego. Dowiedz się, jak: pisać kod dynamiczny, elastyczny i łatwy do dostosowywania, unikać pułapek związanych z powielaniem wiedzy, chronić oprogramowanie przed lukami w zabezpieczeniach, budować zespoły pragmatycznych programistów, skutecznie testować, wziąć odpowiedzialność za swoją pracę i karierę. [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Coders : the making of a new tribe and the remaking of the world" 2019.
Dowiedz się, kim są najbardziej wpływowi dzisiaj ludzie na świecie. Programiści, koderzy, specjaliści IT. Jak ich praca oddziałuje na nasze życie? Czy stereotyp zamkniętego w sobie nerda w grubych okularach jest prawdziwy? Dlaczego tak mało jest w tej grupie kobiet, choć na początku to one zdominowały tę dziedzinę? Programowanie pozwala wyczarować wszystko. Dzięki niemu można zrobić przelew bankowy w smartfonie, wysłać znajomemu śmiesznego gifa, ale też stworzyć sztuczną inteligencję, która sama podejmuje decyzje, może być narzędziem wojny i zmienić wyniki wyborów. Czy życie programisty przypomina to z serialu Mr Robot? Czy koder może napisać aplikację, która znajdzie mu idealną partnerkę? Dlaczego twórcy przycisku „lubię to”, go nie lubią i unikają Fejsa? Jedno jest pewne: koderzy, siedząc za ekranami komputerów, właśnie programują naszą przyszłość. Ale czy mają pod kontrolą to, co tworzą? Dlaczego więc sztuczna inteligencja tak samo szybko, jak uczy się rozpoznawać zdjęcia kotów, zaczyna wspierać neonazistów, rasistów i seksistów? Jak wymknęły się spod kontroli algorytmy mediów społecznościowych, które przyniosły popularność antyszczepionkowcom i wybrały Donalda Trumpa na prezydenta? Czy koderzy rzeczywiście zmieniają świat na lepsze? [Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108071 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-47588/t.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-47588/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projektowanie interfejsów : sprawdzone wzorce projektowe / Jenifer Tidwell, Charles Brewer, Aynne Valencia ; [tłumaczenie Maksymilian Gutowski]. - Wydanie 3. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 499, [5] stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Autoryzowane polskie tłumaczenie z wydania 3 angielskiego.
Na stronie redakcyjnej także numer ISBN oryginału: 9781492051961.
Publikacja pozwala zapoznać się z fundamentalnymi teoriami i praktycznymi aspektami dobrego designu; to wydanie zostało starannie przejrzane i uzupełnione o najnowsze osiągnięcia w tej dziedzinie. Zawiera również spory zbiór sprawdzonych wzorców projektowych, znacząco ułatwiających projektowanie interfejsów. Wzorce te stworzono z wykorzystaniem zdobyczy psychologii, starano się przy tym zadbać o ich wszechstronność. Podstawą do ich zbudowania były większe lub mniejsze zadania wykonywane przy użyciu oprogramowania. Książka ułatwia poruszanie się po skomplikowanych zagadnieniach projektowania interfejsów, zapewniając wzorce dla aplikacji mobilnych, przeglądarkowych i samodzielnych programów komputerowych. Każdy wzorzec został zilustrowany przykładowymi projektami i opatrzony praktycznymi wskazówkami. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: przygotować się do projektowania interfejsu, zapewnić, aby oprogramowanie miało strukturę zrozumiałą dla użytkowników, projektować komponenty ułatwiające użytkownikom wykonywanie zadań, ułatwić użytkownikom odnajdywanie potrzebnych funkcji, uwzględniać w projektowaniu wizualnym aspekt użyteczności produktu, tworzyć efektowne wizualizacje do prezentacji danych. [https://helion.pl/ksiazki/projektowanie-interfejsow-sprawdzone-wzorce-projektowe-wydanie-iii-jenifer-tidwell-charles-brewer-aynne-valencia-br,proji3.htm#format/d, dostęp 29.10.2021]
1. Projektowanie dla ludzi ; 2. Organizacja treści: architektura informacji i struktura aplikacji ; 3. Tam i z powrotem: nawigacja, drogowskazy i orientacja ; 4. Układ elementów ; 5. Styl wizualny i estetyka ; 6. Urządzenia mobilne ; 7. Listy ; 8. Jak to się robi: czynności i polecenia ; 9. Prezentowanie złożonych danych ; 10. Dane wejściowe: formularze i kontrolki ; 11. Systemy interfejsów użytkownika i Atomic Design ; 12. Poza ekranem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp.Muz.Ksieg 3489 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-52259 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "How to code : a step-by-step guide to computer coding. B. 1" 2015.
Indeks.
Wiek 6+.
WITAJ W ŚWIECIE PROGRAMOWANIA. Część 1 wprowadza krok po kroku podstawowe pojęcia związane z programowaniem. Na każdej stronie służą nam z pomocą roboty, które wyjaśniają wszystkie zagadnienia. Naucz się wydawać komendy i rozpocznij od prostych projektów w Scratchu i Logo. [Wydawnictwo Zielona Sowa, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-004/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "How to code : a step-by-step guide to computer coding. B. 2" 2015.
Indeks.
Wiek 6+.
WITAJ W ŚWIECIE PROGRAMOWANIA. Część 2 jest rozwinięciem podstaw programowania i krok po kroku wprowadza pojęcia pętli i zmiennych. Na każdej stronie służą nam z pomocą roboty, które wyjaśniają wszystkie zagadnienia. Naucz się korzystać z Logo i twórz programy oraz gry w Scratchu. [Wydawnictwo Zielona Sowa, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-004/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "How to code : a step-by-step guide to computer coding. B. 3" 2015.
Indeks.
Wiek 6+.
WITAJ W ŚWIECIE PROGRAMOWANIA. Części 3 jest kolejnym etapem nauki programowania - pokazano w niej krok po kroku, jak korzystać z wyboru za pomocą wyrażeń „jeżeli”. Jak zawsze możemy liczyć na pomoc robotów. Naucz się programować w Scratchu i Pythonie. [Wydawnictwo Zielona Sowa, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-004/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "How to code : a step-by-step guide to computer coding. B. 4" 2015.
Indeks.
Wiek 6+.
WITAJ W ŚWIECIE PROGRAMOWANIA. Część 4 pozwala rozwinąć umiejętności programowania - opisano w niej krok po kroku sposób tworzenia stron HTML. Jak zawsze możemy liczyć na pomoc robotów. Naucz się programować w języku JavaScript i tworzyć interaktywne strony internetowe. [Wydawnictwo Zielona Sowa, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-004/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Android w praktyce : projektowanie aplikacji / Roman Wantoch-Rekowski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2014. - 398, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Netografia na stronie [399].
Książka przeznaczona jest dla osób, które chcą samodzielnie nauczyć się od podstaw zasad budowy oprogramowania na urządzenia mobilne i rozpocząć pisanie własnych aplikacji z wykorzystaniem szerokiego spektrum dostępnych komponentów programowych i sprzętowych.
1. Elementy projektu aplikacji na platformę Android w środowisku Eclipse ; 2. Pierwsza aplikacja „Witaj Świecie” ; 3. Emulator urządzenia z systemem Android AVD ; 4. Główne elementy składowe aplikacji na platformie Android ; 5. Podstawy struktury pliku AndroidManifest.xml ; 6. Filtry intencji ; 7. URI - Uniform Resource Identifier ; 8. Pliki preferencji i pliki płaskie ; 9. Rysowanie, animacje i podstawy grafiki 3D ; 10. Zastosowanie bazy danych SQLite ; 11. Powiadomienia - Notifications ; 12. Wykorzystanie klasy Thread i AsyncTask ; 13. Przetwarzanie plików XML ; 14. Opis typów zasobów ; 15. Przegląd elementów interfejsu użytkownika oraz projektowanie układów ; 16. Spis rysunków, tabel i przykładów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Studia z automatyki / [red.] Jerzy Wisłocki. - Warszawa ; Poznań : Państwowe Wydaw. Naukowe, 1976. - 88 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
(Prace Komisji Automatyki / Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk. Wydział Nauk Technicznych ; t. 4)
Streszcz. ang. przy rozdz.
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-45013 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały Pomocnicze)
Bibliogr.
1. Programowanie wizualne w Delphi 2. Podstawy języka ObjectPascal 3. Podstawowe klasy biblioteki VCL 4. Podstawowe typy danych 5. Instrukcje języka ObjectPascal 6. Ćwiczenia laboratoryjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały Pomocnicze)
Bibliogr.
1. Komponenty interfejsu graficznego 2. Tablice i rekordy 3. Pliki 4. Podprogramy 5. Wydruki 6. Ćwiczenia laboratoryjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Algorithmic thinking : a problem-based introduction" 2020.
W książce także ISBN oryginału.
Jak już wiesz, struktura danych jest sposobem zorganizowania danych w pamięci komputera, co ma umożliwić szybkie wykonywanie zamierzonych operacji. Pamiętasz też, że algorytm jest sekwencją działań pozwalających na rozwiązanie problemu. Często warunkiem poprawnego działania algorytmu i pomyślnego rozwiązania problemu programistycznego jest trafny wybór struktury danych. To bardzo ważne zagadnienie. Nawet jeśli dobrze znasz wybrany język programowania, to aby pisać dobry kod, musisz nabrać biegłości w posługiwaniu się algorytmami i strukturami danych. Dzięki tej książce nauczysz się rozwiązywać ambitne problemy algorytmiczne i projektować własne algorytmy. Materiałem do ćwiczeń są tu przykłady zaczerpnięte z konkursów programistycznych o światowej renomie. Dowiesz się, jak klasyfikować problemy, czym się kierować podczas wybierania struktury danych i jak dobierać odpowiednie algorytmy. Sprawdzisz także, w jaki sposób wybór struktury danych może wpłynąć na czas wykonywania algorytmów. Nauczysz się też używać takich metod jak rekurencja, programowanie dynamiczne czy wyszukiwanie binarne. Swoich sił spróbujesz w ramach samodzielnej pracy nad modyfikacją poszczególnych algorytmów. Zamieszczone tu szczegółowe analizy kodu pomogą Ci w zrozumieniu praktycznych aspektów stosowania algorytmów i struktur danych. [Helion, 2022]
Wprowadzenie ; 1. Tablice mieszające ; 2. Drzewa i rekurencja ; 3. Memoizacja i programowanie dynamiczne ; 4. Grafy i przeszukiwanie wszerz ; 5. Najkrótsze ścieżki na grafach ważonych; 6. Wyszukiwanie binarne ; 7. Kopce i drzewa segmentów ; 8. Struktura zbiorów rozłącznych ; A. Efektywność algorytmów ; B. Ponieważ nie mogłem się powstrzymać ; C. Z podziękowaniem za problemy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej