Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(76)
Forma i typ
Książki
(76)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(86)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(22)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(54)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(4)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Autor
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(9)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(6)
Chudoba Tadeusz
(3)
Dołowy Anna
(3)
Meyer Beata
(3)
Czarny Wojciech (medycyna sportu)
(2)
Denek Emilia (1936- )
(2)
Gaj Jerzy (1929- )
(2)
Gardzińska Anna
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Jędrusik Maciej
(2)
Kożuchowski Krzysztof (1945- )
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Kurek Włodzimierz
(2)
Lewandowska Agnieszka (zarządzanie turystyką)
(2)
Makowski Jerzy (1946- )
(2)
Obodyński Kazimierz (1941-2015)
(2)
Plit Florian
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Toczek-Werner Sylwia (1951- )
(2)
Warszyńska Jadwiga
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Łobożewicz Tadeusz
(2)
Alejziak Wiesław
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bieńczyk Grzegorz
(1)
Czajkowska Anna (biolog)
(1)
Czerwiński Janusz (1936- )
(1)
Derek Marta (1979- )
(1)
Eberhardt Andrzej
(1)
Gaworecki Władysław W
(1)
Gospodarek Jerzy
(1)
Gracz Jacek
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Jackowski Antoni (1935- )
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jarosz Antoni
(1)
Jędrysiak Tadeusz
(1)
Kaczmarek Jacek
(1)
Kaczmarek Jacek (1960- )
(1)
Kaczocha Włodzimierz (1939- )
(1)
Karpiuk Grzegorz
(1)
Konieczna-Domańska Anna
(1)
Kosiewicz Jerzy (1949- )
(1)
Kowalczyk Andrzej (1954- )
(1)
Krawczyk Zbigniew (1930- )
(1)
Krupa Jan (1955- )
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Krzymowska-Kostrowicka Alicja
(1)
Kuciński Jerzy
(1)
Lewandowska Agnieszka
(1)
Lijewski Teofil (1930-2010)
(1)
Merski Janusz
(1)
Midura Franciszek (1939- )
(1)
Migdał Kazimierz
(1)
Mikułowski Bogdan
(1)
Nesterowicz Mirosław
(1)
Niemiec Oktawia
(1)
Niemiec Witold
(1)
Obodyński Kazimierz ( -2015)
(1)
Orłowski Bolesław (1934- )
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Robinson Chris
(1)
Ryba Jadwiga
(1)
Sacha Stefan
(1)
Sankowski Tadeusz
(1)
Sikora Jan (zarządzanie)
(1)
Soliński Tomasz (1975- )
(1)
Suprewicz Jerzy
(1)
Szczepanowski Adam Edward (ekonomia)
(1)
Sądowska Sylwia Joanna
(1)
Trzciński Zenon
(1)
Walczak Ryszard
(1)
Warecka Joanna
(1)
Wartecka-Ważyńska Agnieszka
(1)
Winiarski Ryszard
(1)
Wyrzykowski Jerzy (1938- )
(1)
Zaborowski Jerzy
(1)
Zdebski Janusz
(1)
Ziętala Grzegorz
(1)
Ďuriček Milan
(1)
Ďuriček Milan (1947- )
(1)
Łazarek Marianna
(1)
Łazarek Roman (?-2007)
(1)
Śmiały Anna
(1)
Żbikowski Jarosław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(69)
Język
polski
(67)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Turystyka
(68)
Odpoczynek
(11)
Usługi
(9)
Niepełnosprawni
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Turystyka rowerowa
(4)
Agroturystyka
(3)
Biura podróży
(3)
Przyroda
(3)
Turystyka piesza
(3)
Turystyka wodna
(3)
Uzdrowiska
(3)
Geografia fizyczna
(2)
Kajakarstwo
(2)
Krajoznawstwo
(2)
Kultura fizyczna
(2)
Środowisko człowieka
(2)
Biegi
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Ekologia
(1)
Ekorozwój
(1)
Ekoturystyka
(1)
Energetyka odnawialna
(1)
Europa
(1)
Euroregiony
(1)
Fundacja Otwartego Muzeum Techniki (Wrocław)
(1)
Gruczoły dokrewne
(1)
Integracja europejska
(1)
Język rosyjski
(1)
Kartografia
(1)
Krew
(1)
Krążenie krwi
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing
(1)
Marketing turystyczny
(1)
Mięśnie
(1)
Nerki
(1)
Niedotlenienie
(1)
Nieruchomości
(1)
Nordic walking
(1)
Obiekty i urządzenia turystyczne
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Odporność
(1)
Odżywianie
(1)
Otyłość
(1)
Polska
(1)
Praca
(1)
Prawo ochrony środowiska
(1)
Prawo ochrony środowiska międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przemysł
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Rośliny
(1)
Rytm biologiczny
(1)
Sport
(1)
Stres
(1)
Technika
(1)
Termoregulacja (fizjologia)
(1)
Transport
(1)
Trening sportowy
(1)
Turystyka górska
(1)
Turystyka konna
(1)
Turystyka motorowa
(1)
Turystyka przemysłowa
(1)
Układ krążenia
(1)
Układ nerwowy
(1)
Układ oddechowy
(1)
Układ pokarmowy
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wsie
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Wycieczki
(1)
Wydolność fizyczna
(1)
Wysiłek fizyczny
(1)
ZSRR
(1)
Zmęczenie
(1)
Świadomość ekologiczna
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
Temat: miejsce
Śląsk, Dolny
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(40)
Podręcznik akademicki
(17)
76 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 187-189.
CZĘŚĆ I: MARKETINGOWA OBSŁUGA TURYSTÓW: 1. Identyfikacja i korelacja potrzeb oraz motywów z podstawowymi rodzajami czynności 2. Rynek turystyczny i jego potencjał 3. Marketingowa struktura usług i procesu obsługi 4. Świadczenie usług w sposób marketingowy. CZĘŚĆ II: ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 5. Polska Organizacja Turystyczna 6. Analiza struktury turystyki metodą identyfikacji celów zarządzania turystyką 7. Formowanie regionalnych komplementarnych rynków turystycznych 8. Harmonizacja funkcjonowania lokalnych komplementarnych rynków turystycznych. CZĘŚĆ III: MARKETING IMPREZ TURYSTYCZNYCH: 9. Strategia marketingowa biur podróży i centrali POT 10. Struktura imprez jako produktu turystycznego 11. Powstawanie imprez turystycznych 12. Fazy imprez turystycznych 13. Pozostałe kierunki aktywności marketingowej 14. Niezbędne kierunki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91693 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [187]-189.
Książka Marketing w turystyce zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych do- znań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej,omawiającej naturę marketingu i zarzą- dzania zgodnego z jego duchem,książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej.Autor potwierdza fakt,że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa,tzw.marketing bierny,powodująca 40%wzro- stu ogólnego,a tylko 5-15%wzrostu to efekt prowadzenia kampa- nii marketingowych.Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej. [CeDeWu, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-33 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-33
Brak informacji o dostępności: sygn. F.17-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 178.
I. REKREACJA: 1. Priorytety życiowe i budżet czasu ludzi współczesnej cywilizacji 2. Sposoby wykorzystania wolnego czasu 3. Wychowanie do rekreacji i turystyki; 4. Zdrowy styl życia 5. Rekreacja - formy, metody, środki 6. Ruch a stan zdrowia fizycznego i psychicznego. II. TURYSTYKA: 1. Zarys historii turystyki 2. Organizacja systemu turystyki 3. Typologie turystów 4. Modele aktywnego udziału w turystyce 5. Funkcje współczesnej turystyki 6. Ośrodki turystyczne 7. Międzynarodowy ruch turystyczny 8. Prognozy rozwoju turystyki. III. ZADANIA I ĆWICZENIA: 1. Tematy prac do zaliczenia przedmiotu - przykłady 2. Zalecana literatura do rekreacji 3. Zalecana literatura do turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91494 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Uniwersytetu Rzeszowskiego ; 284)
Bibliogr.
I. REKREACJA: 1. Priorytety życiowe i budżet czasu ludzi współczesnej cywilizacji; 2. Sposoby wykorzystania wolnego czasu; 3. Wychowanie do rekreacji i turystyki; 4. Zdrowy styl życia; 5. Rekreacja - formy, metody, środki; 6. Ruch a stan zdrowia fizycznego i psychicznego, II. TURYSTYKA: 1. Zarys historii turystyki; 2. Organizacja systemu turystyki; 3. Typologie turystów; 4. Modele aktywnego udziału w turystyce; 5. Funkcje współczesnej turystyki; 6. Ośrodki turystyczne; 7. Międzynarodowy ruch turystyczny; 8. Prognozy rozwoju turystyki, III. ZADANIA I ĆWICZENIA: 1. Tematy prac do zaliczenia przedmiotu - przykłady; 2. Zalecana literatura do rekreacji; 3. Zalecana literatura do turystyki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieje turystyki w Polsce / Jerzy Gaj. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : AlmaMer Wyższa Szkoła Ekonomiczna, 2008. - 345 s. : 1 faks., fot., rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [245]-270. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92169 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarys historii turystyki w Polsce / Jerzy Gaj. - Warszawa : Wyższa Szkoła Ekonomiczna, 2003. - 261 s. : fot., rys. ; 24 cm.
Indeks
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85963 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [349]-352. Indeks.
ZAGADNIENIA TEORETYCZNE: Zagadnienia podstawowe ; Systematyka turystyki ; Turystyka a środowisko przyrodnicze ; Zagrożenia dla turystyki ; Nowe trendy w turystyce ; Regionalizacja turystyczna świata ; WIELKIE REGIONY TURYSTYCZNE ŚWIATA: Regiony wewnątrzkontynentalne ; Regiony nadmorskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.91 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [349]-352. Indeks.
Cz. I. ZAGADNIENIA TEORETYCZNE: 1. Zagadnienia podstawowe, 2. Systematyka turystyki, 3. Turystyka a środowisko przyrodnicze, 4. Zagrożenia dla turystyki, 5. Nowe trendy w turystyce, 6. Regionalizacja turystyczna świata ; Cz. II. WIELKIE REGIONY TURYSTYCZNE ŚWIATA: 7. Regiony wewnątrzkontynentalne, 8. Regiony nadmorskie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-913 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95681 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 174-176. Indeks.
I. TEORETYCZNE ZAŁOŻENIA TURYSTYKI I REKREACJI: 1. Filozofia przyrody jako metateoria turystyki i rekreacji; 2. Postawy wobec natury a strategie ekorozwoju; 3. Tradycje ideologii i utopii wychowania marynistycznego; 4. Morze w działalności społecznej i poglądach Mariusza Zaruskiego, II. TURYSTYKA I REKREACJA W KATEGORIACH WARTOŚCI: 1. Turystyka i rekreacja jako element stylu życia u progu XXI wieku; 2. Kultura i rekreacja; 3. Sport jako zwierciadło współczesnego społeczeństwa; 4. Sport dla wszystkich w krajach industrialnych i postindustrialnych, III. TURYSTYKA W DOBIE GLOBALIZACJI: 1. Aksjologiczne uwarunkowania turystyki; 2. Turystyka jako symptom i czynnik procesów globalizacji; 3. Współczesne tendencje rozwoju turystyki; 4. Dysfunkcje turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 216-221 i przy rozdz. Indeks.
1. Ekonomika turystyki w systemie nauk ekonomicznych; 2. Podstawowa terminologia turystyczna; 3. Funkcje turystyki; 4. Turystyka jako sektor gospodarki; 5. Rynek usług turystycznych; 6. Popyt turystyczny; 7. Podaż turystyczna; 8. Ceny usług turystycznych; 9. Jakość usług turystycznych; 10. Polityka turystyczna; 11. Turystyka międzynarodowa; 12. Przedsiębiorstwo turystyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 216-221 i przy rozdz. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90876 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. [372]-378. Indeks.
I. WPROWADZENIE DO MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI: Podstawy marketingu usług ; Rynek usług turystycznych i rekreacyjnych ; Zachowanie klienta na rynku turystycznym i rekreacyjnym ; Koncepcja marketingowa w turystyce i rekreacji ; II. STRUKTURA INSTRUMENTÓW MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI: Produkt jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Cena jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Dystrybucja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Promocja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Personel jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; III. WSPÓŁCZESNY MARKETING W TURYSTYCE I REKREACJI: Marketing terytorialny w turystyce ; Markowy produkt turystyczny ; Komunikacja marketingowa w turystyce i rekreacji ; Marketing relacji w turystyce i rekreacji ; Badania marketingowe w turystyce i rekreacji ; Strategie marketingowe w turystyce i rekreacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103048 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 183-186.
CZ. I ETYKA OPISOWO-NORMATYWNA W TUTYSTYCE: R. I. TURYSTYKA - JEJ FUNKCJE ORAZ CZYNNIKI ROZWOJU: 1. Uwagi wstępne ; 2. Pojęcie turystyki i ruchu turystycznego ; 3. Charakterystyka usług turystycznych ; 4. Typologie turystów ; 5. Podziały turystyki i jej funkcje: Turystyka aktywnością gospodarczą ; Turystyka aktywnością wypoczynkowo-rekreacyjną ; Turystyka aktywnością zdrowotną ; Turystyka aktywnością kulturowo-poznawczą ; Turystyka aktywnością religijno-pielgrzymkową ; Turystyka aktywnością wychowawczo-edukacyjną ; 6. Czynniki rozwoju współczesnej turystyki ; R. II. PODSTAWOWE POJĘCIA ORAZ ZAGADNIENIA I PROBLEMY ETYKI: 1. Uwagi wstępne ; 2. Sokrates jako twórca i nauczyciel etyki ; 3. Sokratejskie rozumienie cnoty oraz sumienia ; 4. Arystoteles - pojęcie etyki oraz etyka "złotego środka" i "trzy formy przyjaźni ; 5. Etos (gr. ethos - obyczaj, zwyczaj ; 6. Dylemat etyczny (gr. dilemma - podwójna przesłanka) ; 7. Doktryna etyczna - koncepcja etyczna - zawodowy kodeks etyczny ; 8. Pojęcie etyki - podział etyki - moralność ; 9. Rozumienie wartości: Istnienie wartości ; Urzeczywistnianie wartości ; 10. Normy moralne ; 11. Relatywizm etyczny ; 12. Oceny moralne ; 13. Czy za świadczone dobro należy się nagroda? ; 14. Znaczenie etyki - czy możliwy jest ład (porządek) etyczny? ; R. III. ETYCZNE RELACJE TURYSTÓW Z MIESZKAŃCAMI ORAZ MIESZKAŃCÓW Z TURYSTAMI: 1. Uwagi wstępne ; 2. Etyczne aspekty relacji społecznych w turystyce ; 3. Etyka turysty wobec siebie ; 4. Etyka turysty wobec mieszkańców i innych turystów ; 5. Etyka mieszkańców wobec turystów ; 6. Etyka mieszkańców wobec innych mieszkańców ; R. IV. ZASADY ETYCZNO-ZAWODOWE DLA PRACOWNIKÓW SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO TWORZĄCYCH POLITYKĘ TURYSTYCZNĄ: 1. Uwagi wstępne ; 2. Samorządy terytorialne jako podmioty kształtujące regionalną i lokalną politykę turystyczną ; 3. Normy etyczno-zawodowe dla pracowników administracji samorządowej kształtujących politykę turystyczną ; R. V. ETYKA OSÓB ZAJMUJĄCYCH SIĘ PROMOCJĄ TURYSTYCZNĄ: 1. Uwagi wstępne ; 2. Promocja w turystyce i jej instrumenty ; 3. Etyczne aspekty w promocji turystycznej ; R. VI. ETYKA W ZRÓWNOWAŻONYM ROZWOJU TURYSTYKI: 1. Uwagi wstępne ; 2. Istota idei zrównoważonego rozwoju ; 3. Etyczne aspekty zrównoważonej turystyki ; R. VII. TURYSTYKA ODPOWIEDZIALNA ETYCZNIE: 1. Uwagi wstępne ; 2. Koncepcja turystyki odpowiedzialnej etycznie ; 3. Praktyczne aspekty turystyki odpowiedzialnej etycznie w kodeksach etycznych - wybrane przykłady ; 4. Turystyka odpowiedzialna etycznie - potrzeba dyskusji ; 5. Turystyka odpowiedzialna etycznie - dylematy edukacji ; CZĘŚĆ II ETYKA NORMATYWNA W TURYSTYCE – PROJEKT: R. VIII. KONCEPCJA ETYCZNA W ODNIESIENIU DO DZIAŁALNOŚCI TURYSTYCZNEJ: 1. Uwagi wstępne ; 2. Wartość naczelna - osoba ludzka oraz "norma personalistyczna". Wartość osoby ludzkiej ; 3. Inne wartości i normy komponujące się z wartością naczelną: Wartość Innego ; Wartość oraz norma tolerancji ; Wartość pracy oraz "godność ludzkiej pracy" ; Człowieczeństwo jako wartość etyczna oraz jej normy moralne ; Wartość prawdy (gr. aletheia, łac. veritas) i norma prawdomówności ; Klasyczne cnoty etyczne ; Turystyka jako kulturowo-etyczna podstawa urzeczywistniania wartości oraz wartości Innego i tolerancji ; 4. Etyka przekonań, powinności, obowiązków i odpowiedzialności ; R. IX. ZASADY ETYCZNO-ZAWODOWE DLA WŁAŚCICIELI ORAZ MENEDŻERÓW PRZEDSIĘBIORSTW TURYSTYCZNYCH W ZAKRESIE POLITYKI KADROWEJ: 1. Uwagi wstępne ; 2. Zasady etycznej konkurencji na wolnym rynku ; 3. Zasady etyczne świadczonej płacy - płacy sprawiedliwej ; 4. Zasady etyczne i zawodowe zatrudniania pracowników ; 5. Zasady etyczno-zawodowe nagradzania pracowników ; 6. Zasady etyczno-zawodowe karania pracowników ; R. X. ETOS ZAWODOWY WŁAŚCICIELI I MENEDŻERÓW PRZEDSIĘBIORSTW ORAZ SZEFÓW INSTYTUCJI I ORGANIZACJI TURYSTYCZNYCH: 1. Uwagi wstępne ; 2. Wartości osobowe jako podstawy urzeczywistniania etosów ; 3. Przypomnienie i rozwinięcie pojęcia etosu ; 4. Etos właścicieli przedsiębiorstw turystycznych ; 5. Etos menedżerów przedsiębiorstw turystycznych ; 6. Etos szefów instytucji oraz organizacji turystycznych ; 7. Etos przedsiębiorcy - menedżera w agroturystyce ; 8. Dylematy etyczne przedsiębiorcy i menedżera ; 9. Normy etyczno-zawodowe dla pracowników przedsiębiorstw, organizacji i instytucji turystycznych ; R. XI. ZASADY ETYCZNO-ZAWODOWE ORAZ ETOS ZAWODOWY DLA PRZEWODNIKÓW I PILOTÓW TURYSTYCZNYCH: 1. Uwagi wstępne ; 2. Dylematy etyczne przewodników oraz pilotów ; 3. Zasady etyczno-zawodowe pracy przewodników oraz pilotów ; 4. Etos zawodowy przewodników oraz pilotów turystycznych ; R. XII. URZECZYWISTNIANIE ETYKI W ZESPOLE PRACOWNICZYM A KODEKSY ETYCZNE: 1. Uwagi wstępne ; 2. Techniczne metody urzeczywistniania etyki w zespole pracowniczym ; 3. Kodeks etyczny. Racje uzasadniające przyjęcie kodeksu ; 4. Jak opracować kodeks etyczny ; 5. Wartości i normy moralne oraz zasady etyczno-zawodowe w kodeksie ; R. XIII. SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU - W TYM BIZNESU TURYSTYCZNEGO: 1. Uwagi wstępne ; 2. Przedmiotowy zakres odpowiedzialności biznesu oraz zasady (i normy) powszechnych obowiązków ; 3. Podmiotowy zakres odpowiedzialności oraz zasady (i normy) indywidualnych zobowiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104853 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [205]-212.
PRODUKT TURYSTYCZNY: Istota i cecha produkru turystycznego ; Rodzaje produktów turystycznych ; Dobra i usługi jako główne składniki produktu turystycznego ; Cykl życia produktu turystycznego ; ZNACZENIE MARKI W KSZTAŁTOWANIU PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH: Istota i cechy markowych produktów turystycznych ; Rola marki w kształtowaniu produktów turystycznych ; Tutystyczny łańcuch wartości produktów markowych ; Kreowanie marki produktu turystycznego na obszarch przyrodniczo cennych ; UWARUNKOWANIA TWORZENIA I WDRAŻANIA WYBRANYCH POLSKICH MARKOWYCH PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH : Koncepcja kształtowania produktów turystycznych i zarządzanie nimi ; Polskie doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu markowych produktów turystycznych ; Tworzenie i wdrażanie wybranych markowych produktów turystycznych na obszarch przyrodniczo cennych ; Ocena kreowania i wdrażania markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennech ; Bariery i szanse wprowadzania na rynek markowych produktów turystycznych ; PROCES KSZTAŁTOWANIA I WDRAŻANIA MARKOWYCH PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH NA OBSZARACH PRZYRODNICZO CENNYCH: Model tworzenia i kreowania markowych produktów turystycznych ; Podmioty odpowiedzialne za kształtowanie i wdrażanie markowych produktów turystycznych ; Kształtowanie markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych ; Kierunek tworzenia oraz kreowanie markowych produktów turystycznych i zarządzanie nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97706 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Znaczenie terminów "rekreacja" i "turystyka"; 2. Rekreacja i turystyka w cyklu życia człowieka; 3. Rekreacja i turystyka w działalności współczesnej szkoły; 4. Podstawowe pojęcia z dziedziny rekreacji; 5. Podstawowe pojęcia z dziedziny turystyki; 6. Podstawowe formy, metody i środki rekreacji; 7. Podstawowe formy turystyki; 8. Podstawowe czynniki rozwoju rekreacji i turystyki; 9. Rekreacyjny trening zdrowotny - zagadnienia podstawowe; 10. Imprezy rekreacyjne - zasady organizacji i obsługi; 11. Imprezy turystyki krajoznawczej - zasady organizacji i obsługi; 12. Imprezy turystyki kwalifikowanej - zasady organizacji i obsługi; 13. Główne obszary i miejscowości krajoznawcze Polski w świetle planu kierunkowego zagospodarowania turystycznego; 14. Główne atrakcje turystyczne Dolnego Śląska; 15. Ochrona przyrody i krajobrazu w Polsce; 16. Organizacja rekreacji i turystyki w Polsce; 17. Wizerunek pracownika rekreacji i turystyki; 18. Podstawowe akty prawne obowiązujące w rekreacji i turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90206 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 189 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [187]-189.
CZĘŚĆ I: MARKETINGOWA OBSŁUGA TURYSTÓW: 1. Identyfikacja i korelacja potrzeb oraz motywów z podstawowymi rodzajami czynności; 2. Rynek turystyczny i jego potencjał; 3. Marketingowa struktura usług i procesu obsługi; 4. Świadczenie usług w sposób marketingowy, CZĘŚĆ II: ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 5. Polska Organizacja Turystyczna; 6. Analiza struktury turystyki metodą identyfikacji celów zarządzania turystyką; 7. Formowanie regionalnych komplementarnych rynków turystycznych; 8. Harmonizacja funkcjonowania lokalnych komplementarnych rynków turystycznych, CZĘŚĆ III: MARKETING IMPREZ TURYSTYCZNYCH: 9. Strategia marketingowa biur podróży i centrali POT; 10. Struktura imprez jako produktu turystycznego; 11. Powstawanie imprez turystycznych; 12. Fazy imprez turystycznych; 13. Pozostałe kierunki aktywności marketingowej; 14. Niezbędne kierunki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej