Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(88)
Forma i typ
Książki
(88)
Proza
(35)
Poezja
(17)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Publikacje fachowe
(3)
Gry i zabawki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(120)
wypożyczone
(82)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(6)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(17)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(39)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(7)
Filia 2 (Fredry 5)
(5)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(4)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(12)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(5)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(19)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(22)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(5)
Filia 9 (Czackiego 5)
(7)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(13)
Filia 11 (Dębicka 170)
(3)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(3)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(8)
Filia 15 (Lwowska 60)
(7)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(4)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(6)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(3)
Filia 20 (Solarza 9a)
(7)
Autor
Galewska-Kustra Marta
(24)
Kłos Joanna (graficzka)
(12)
Kłos Joanna
(11)
Patalan Karolina
(6)
Patalan Katarzyna
(6)
Patalan Marta
(6)
Baszczak Janusz
(5)
Liput Przemysław (1985- )
(5)
Nożyńska-Demianiuk Agnieszka (1964- )
(5)
Wołoszyn Wiola
(5)
Wołoszyn Wiola. Jano i Wito uczą mówić
(5)
Gałka-Jadziewicz Joanna
(3)
Gulewicz Artur (1978- )
(3)
Kos Barbara
(3)
Loebl-Wysocka Agnieszka
(3)
Martinsen Harald
(3)
Pietrzak-Stępkowska Zofia
(3)
Tetzchner Stephen von
(3)
Balejko Antoni (1935- )
(2)
Demel Genowefa
(2)
Głuchowska Hanna
(2)
McMinn Jill
(2)
Michalec Katarzyna
(2)
Myszka Agnieszka
(2)
Olbromska Katarzyna (1990- )
(2)
Południak Marcin
(2)
Skalmowska Danuta
(2)
Skorek Ewa Małgorzata
(2)
Szwajkowska Elżbieta
(2)
Szwajkowski Witold
(2)
Tarczyńska-Płatek Agnieszka
(2)
Antos Danuta
(1)
Atys Paulina
(1)
Baczała Ditta
(1)
Byrne Renée
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Chmiel Sylwia
(1)
Chmielewska Elżbieta (lekarz)
(1)
Chęciek Mieczysław
(1)
Czerniakowska Anna
(1)
Czerniakowski Tomasz
(1)
Dyduch Mariusz
(1)
Frączek Agnieszka (1969- )
(1)
Gałązka-Jędrych Paulina
(1)
Jabłoński Janusz
(1)
Jakubowska Magdalena (ilustratorka)
(1)
Jaroch-Połom Lucyna
(1)
Jastrzębowska-Jasińska Aleksandra
(1)
Jerzykowska Kalina
(1)
Kalina Agata
(1)
Kamińska Urszula (literatura dziecięca)
(1)
Karwowska Aleksandra
(1)
Kozłowska Kinga (1941- )
(1)
Krupa Dorota
(1)
Kułakowska Małgorzata
(1)
Kłos Joanna (grafik)
(1)
Lisowski Rafał
(1)
Lisowski Rafał (1981- )
(1)
Lorens Gabriela
(1)
Majewski Barnaba
(1)
Masgutova Svetlana Kimovna
(1)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(1)
Protasewicz Ewelina
(1)
Przybysz-Piwkowa Maria
(1)
Pszczółka Jolanta
(1)
Regner Anna
(1)
Samojlik Tomasz (1978- )
(1)
Skiba Anna (logopeda)
(1)
Skikiewicz Monika
(1)
Skikiewicz Monika. Olo i Awa logopedyczna zabawa
(1)
Styczek Irena (1924-1981)
(1)
Szyfter Maria
(1)
Szymankiewicz Elżbieta
(1)
Tońska-Szyfelbein Anna
(1)
Waszczuk Halina
(1)
Więcek-Poborczyk Izabela
(1)
Włodarska-Fuks Ewa
(1)
Zaleski Tomasz
(1)
Zieliński Jan (ilustrator)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(43)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(57)
Kraj wydania
Polska
(83)
Ukraina
(2)
Język
polski
(83)
ukraiński
(2)
Odbiorca
Dzieci
(58)
0-5 lat
(46)
Rodzice
(37)
Logopedzi
(35)
6-8 lat
(21)
Nauczyciele
(10)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
Nauczanie początkowe
(2)
Przedszkola
(2)
Gimnazja
(1)
Młodzież
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(54)
Temat
Korekcja mowy
(61)
Logopedia
(30)
Mowa
(27)
Pucio (postać fikcyjna)
(21)
Rodzina
(21)
Język polski
(17)
Wymowa
(9)
Dziadkowie i wnuki
(5)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(5)
Gry edukacyjne
(5)
Dziecko
(4)
Komunikacja wspomagająca
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Wakacje
(4)
Zima
(4)
Czytanie
(3)
Głuchoniemi
(3)
Pisanie
(3)
Pomoce dydaktyczne
(3)
Spółgłoski
(3)
Zaburzenia mowy
(3)
Życie codzienne
(3)
Chłopcy
(2)
Emisja głosu
(2)
Fonetyka
(2)
Jąkanie
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Pomoce techniczne dla niepełnosprawnych
(2)
Słuch fonematyczny
(2)
Zwierzęta
(2)
Bałwan
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko z zespołem Downa
(1)
Dziewczęta
(1)
Głos
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Miasta
(1)
Młodzież
(1)
Nakrycia głowy
(1)
Nietoperze
(1)
Odruchy
(1)
Odżywianie
(1)
Piknik
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Przedszkolaki
(1)
Przyjaźń
(1)
Rozumienie
(1)
Telemarketerzy
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Terapia ustno-twarzowa
(1)
Uczucia
(1)
Urodziny
(1)
Wsie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zabawa
(1)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(1)
Znaki i sygnały drogowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Opowiadania i nowele obyczajowe
(21)
Wiersze
(17)
Opowiadania i nowele
(14)
Ćwiczenia i zadania
(14)
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Wydawnictwa popularne
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Poradnik
(3)
Ćwiczenia logopedyczne
(3)
Gry i zabawy
(2)
Książki dla małych dzieci
(2)
Podręcznik
(2)
Podręczniki
(2)
Poradniki
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Rymowanki
(2)
Książka do kolorowania
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Utwory sceniczne dla dzieci
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(40)
Językoznawstwo
(9)
Medycyna i zdrowie
(1)
88 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [111]
Książka zawiera zbiór scenariuszy, które zostały wykorzystane podczas zajęć logopedycznych prowadzonych w przedszkolach i w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Scenariusze zawierają ćwiczenia oddechowe, usprawniające aparat artykulacyjny, ćwiczenia w naśladowaniu dźwięków z otoczenia, sprzyjające prawidłowej realizacji samogłosek i spółgłosek. Celem naszych zajęć było kształtowanie poprawnej wymowy, wzbogacanie słownictwa i wiedzy o środowisku oraz nauka konstruowania wypowiedzi u dzieci w wieku przedszkolnym. [Fragment wstępu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seriâ "Â Grаûsâ, â Včusâ")
Tytuł oryginału: "Pucio uczy się mówić" 2016.
Kolekcja książek w języku ukraińskim.
Wydanie ukazało się przy wsparciu Polskiego Instytutu Książki w ramach projektu "Program translatorski POLAND".
Tekst w języku ukraińskim.
Opis według okładki.
Симпатичний хлопчик Бодьо стане улюбленим товаришем вашої дитини під час її перших кроків у навчанні мови. Ця книжка є першою частиною серії про його пригоди. У ній зосереджено увагу передусім на звуконаслідувальних словах і голосних звуках, які вимовляють уже однорічні діти. Видання також рекомендоване для роботи з трохи старшими дітьми, що затримуються в розвитку мовлення. Спеціально спрощена за формою й водночас багата на гарні ілюстрації, що заохочують називати об’єкти й повторювати звуки, книжка природним чином сприяє мовленнєвому розвиткові дитини. [Vidavnictvo "Čas Маjstrìv", 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-I/N-lit.obcojęz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczę się Mówić)
Opis według okładki.
Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę! Ten sympatyczny maluch stanie się ulubionym towarzyszem Waszego dziecka w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy! Pierwsza część przygód Pucia przeznaczona jest dla dzieci najmłodszych oraz tych nieco starszych z opóźnionym rozwojem mowy. Koncentruje się przede wszystkim na wyrażeniach dźwiękonaśladowczych i samogłoskach, które są używane już przez roczne dziecko. Celowo prosta w formie i wzbogacona pięknymi ilustracjami, w naturalny sposób wspiera rozwój mowy dziecka. [Nasza Księgarnia, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczę się Mówić)
Opis według okładki.
Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę! Ten sympatyczny maluch stanie się ulubionym towarzyszem Waszego dziecka w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy! Pierwsza część przygód Pucia przeznaczona jest dla dzieci najmłodszych oraz tych nieco starszych z opóźnionym rozwojem mowy. Koncentruje się przede wszystkim na wyrażeniach dźwiękonaśladowczych i samogłoskach, które są używane już przez roczne dziecko. Celowo prosta w formie i wzbogacona pięknymi ilustracjami, w naturalny sposób wspiera rozwój mowy dziecka. [Nasza Księgarnia, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-I (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.9-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.16-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-I (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczę się Mówić)
Opis według okładki.
Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę! Ten sympatyczny maluch stanie się ulubionym towarzyszem Waszego dziecka w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy! Pierwsza część przygód Pucia przeznaczona jest dla dzieci najmłodszych oraz tych nieco starszych z opóźnionym rozwojem mowy. Koncentruje się przede wszystkim na wyrażeniach dźwiękonaśladowczych i samogłoskach, które są używane już przez roczne dziecko. Celowo prosta w formie i wzbogacona pięknymi ilustracjami, w naturalny sposób wspiera rozwój mowy dziecka. [Nasza Księgarnia, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczę się Mówić)
Opis według okładki.
Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę! Ten sympatyczny maluch stanie się ulubionym towarzyszem Waszego dziecka w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy! Pierwsza część przygód Pucia przeznaczona jest dla dzieci najmłodszych oraz tych nieco starszych z opóźnionym rozwojem mowy. Koncentruje się przede wszystkim na wyrażeniach dźwiękonaśladowczych i samogłoskach, które są używane już przez roczne dziecko. Celowo prosta w formie i wzbogacona pięknymi ilustracjami, w naturalny sposób wspiera rozwój mowy dziecka. [Nasza Księgarnia, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-I (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mównica Logopedyczna)
Mównica Logopedyczna to seria zeszytów ćwiczeń poświęcona zagadnieniom różnicowania głosek opozycyjnych i przeznaczona dla dzieci, logopedów, terapeutów, nauczycieli oraz rodziców. Zeszyt „Paczka czy packa?” obejmuje materiał dotyczący różnicowania głosek szeregu szumiącego oraz syczącego: cz i c. Pomoc zawiera różnorodne, pomysłowe zabawy oparte głównie na materiale obrazkowym, które uatrakcyjnią ćwiczenia prawidłowej wymowy i ułatwią pracę nad różnicowaniem głosek opozycyjnych. [Wydawnictwo Harmonia, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7dz-81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mównica Logopedyczna)
Mównica Logopedyczna to seria zeszytów ćwiczeń poświęcona zagadnieniom różnicowania głosek opozycyjnych i przeznaczona dla dzieci, logopedów, terapeutów, nauczycieli oraz rodziców. Zeszyt „Żebra czy zebra?” obejmuje materiał dotyczący różnicowania głosek szeregu szumiącego oraz syczącego: ż i z. Pomoc zawiera różnorodne, pomysłowe zabawy oparte głównie na materiale obrazkowym, które uatrakcyjnią ćwiczenia prawidłowej wymowy i ułatwią pracę nad różnicowaniem głosek opozycyjnych. [Wydawnictwo Harmonia, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7dz-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wspaniała zabawa i nieoceniona pomoc edukacyjno-logopedyczna. Proste historyjki o zwierzętach, które zajadają swoje przysmaki. Coś im się przykleja do zębów, coś kręci w nosie, jak mogą sobie pomóc? Trzeba trenować buzie i języki! Jeśli jesteście ciekawi, co kryje w sobie buzia, jak pracują jej mięśnie, jeśli potrzebujecie profilaktyki logopedycznej – ta książka jest właśnie dla Was! [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-I (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
CD
W koszyku
(Na Końcu Języka)
Na s. red. i okł.: książka polecana przez Polskie Towarzystwo Logopedyczne. Oddział Dolnośląski.
Na s. tyt. i okł.: Radio las.
Na okł. Książka z płytą CD ; na etykiecie płyty: na dźwiękowych ścieżkach, podpowiedzi plastyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-791/792 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6dz-792 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Nauczyciela)
Bibliogr. przy rozdz.
1. Podstawy komunikacji i jej zaburzenia ; 2. Ortofonia ; 3. Emisja głosu ; 4. Trudności w czytaniu i pisaniu ; 5. Onomastyka w dydaktyce szkolnej ; 6. Historia języka polskiego w dydaktyce szkolnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-101507 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 4.
Książkę polecamy wszystkim, którzy borykają się z błędami w czytaniu i pisaniu oraz mają problemy z nauką wynikające z zaburzonych funkcji słuchowych. Ćwiczenia tu zebrane to na przykład: skojarzenia słuchowe, wyszukiwanie ukrytych słów, rozszyfrowanie wyrazów, porównywanie słów różniących się jedną głoską lub mających jedną wspólną głoskę. Każde zadanie zostało tak ułożone, by można było do niego wrócić i na innym materiale słownym powtórzyć daną umiejętność. Ćwiczenia mają zróżnicowany poziom trudności, dzięki czemu sprawdzą się w terapii młodszych i starszych uczniów. [Wydawnictwo Harmonia, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.7dz-81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja składa się z zeszytu ćwiczeń przeznaczonego dla ucznia oraz książki dla nauczyciela, w której w ramkach zawarte są informacje i wskazówki, jak wykonywać zadania. Ćwiczenia, które uczeń powinien wykonać w zeszycie, wykorzystując zawarte tam diagramy, tabele, rysunki, teksty itp., są oznakowane symbolem książki. Inne zadania należy wykonywać ustnie. Ćwiczenia stymulują rozwój percepcji sluchowej i funkcji językowych. Przeznaczone są dla uczniów, którzy potrafią podzielić wyrazy na sylaby i głoski. W pierwszej części uczeń pracuje na słowach, bawi się nimi. W drugiej - wysłuchuje i wykonuje polecenia. Część trzecia ma stymulować pamięć słuchową. W czwartej zgromadzono materiał bezsensowny, najtrudniejszy. W części piątej opisano kilkanaście zabaw (najczęściej grupowych), które stymulują rozwój między innymi percepcji i pamięci słuchowej oraz rozwój językowy. Zadaniem ucznia jest wykonywać podane ćwiczenia, angażując przede wszystkim percepcję słuchową. Z tego też powodu w poleceniach do ćwiczeń prosi się ucznia, by najpierw posłuchał, a dopiero potem powiedział. Jeśli ćwiczenie jest zbyt trudne dla dziecka, powinno je ono najpierw zapisać. Należy jednak robić to jak najrzadziej. Wyrazy, które podaje się parami, należy pisać jeden po drugim, nie obok siebie. Tam, gdzie trzeba dokonywać analizy lub syntezy sylabowej, można pomagać dziecku, wyklaskując sylaby. Inne podpowiedzi dotyczące konkretnych ćwiczeń znajdują się nad nimi w szarych ramkach. [Wydawnictwo Harmonia, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.7dz-81 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77172 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99520/3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-99520/1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-99520/2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [187]-196.
W książce znalazły się przykłady planowania pracy zarówno dziećmi przedszkolnymi, jak i dziećmi starszymi z poważnymi deficytami rozwoju intelektualnego, które czasem wymagają zupełnie innych metod i warunków pracy. Zamieszczone w książce konspekty i scenariusze mogą służyć za przykład rozwiązań metodycznych dla mniej doświadczonych pedagogów specjalnych, pracujących z dziećmi wieku przedszkolnym, nauczycielek przedszkoli lub przedszkolnych grup integracyjnych, reedukatorów, logopedów, a także rodziców dzieci specjalnych potrzeb edukacyjnych, którzy niejednokrotnie aktywnie włączają się do pracy na rzecz przedszkola, czy szkoły. W opracowaniu znajdziemy wiele przykładów, propozycji zadań, które dziecko może rozwiązywać, wesoło i efektywnie się bawiąc, a przy tym przyjemnie spędzając czas z dorosłymi. Chyba nic bardziej nie może angażować dzieci specjalnych potrzeb edukacyjnych, aktywizować je i zachęcać do efektywnej współpracy na rzecz swego rozwoju, jak wspólna zabawa z dorosłymi, kochanymi i kochającymi osobami. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. terapii prowadzonej z uczniami Niepublicznego Przedszkola Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Rzeszowie (s. 50-56).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Cz. I GŁOS JAKO NARZĘDZIE PRACY: Logopedyczne podstawy prawidłowego mówienia dla nauczycieli ; Rola witamin, minerałów i składników pokarmowych w diecie osób pracujących głosem ; Gimnastyka języka, czyli rola łamańców językowych oraz innych ćwiczeń artykulacyjnych na zajęciach teatralnych ; Cz. II ZABURZENIA KOMUNIKACJI: Podstawy rozwijania mowy dzieci z autyzmem według modelu wczesnej intensywnej interwencji behawioralnej ; Diagnoza i terapia logopedyczna osób pracujących głosem - na przykładzie dwójki teleankieterów ; Diagnoza i terapia logopedyczna trzynastoletniej dziewczynki z zaburzeniami głosu ; Diagnoza i terapia logopedyczna w przypadku młodzieżowej grupy teatralnej ; CZ. III NAJNOWSZA POLSZCZYZNA: Wymowa grup spółgłoskowych - znajomość normy a realizacja: (badania sondażowe) ; Język środowiskowy współczesnych nastolatków w kontekscie języka nowych nowych mediów ; Kultura języka użytkowników portali społecznościowych ; CZ. IV TECHNIKI USPRAWNIAJĄCE EMISJĘ GŁOSU: "Technika Alexandra" - coś więcej niż kolejna metoda radzenia sobie z problemami z głosem ; Gimnastyka oddechowa według metody A. Strielnikowej w pracy nad emisją głosu ; Naturalna emisja głosu: techniki i metody pracy na bazie warsztatów głosowych Fundacji OVO dla Kultury i Edukacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109150 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej