Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(88)
Forma i typ
Książki
(88)
Proza
(35)
Poezja
(17)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Publikacje fachowe
(3)
Gry i zabawki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(120)
wypożyczone
(82)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(6)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(17)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(39)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(7)
Filia 2 (Fredry 5)
(5)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(4)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(12)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(5)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(19)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(22)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(5)
Filia 9 (Czackiego 5)
(7)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(13)
Filia 11 (Dębicka 170)
(3)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(3)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(8)
Filia 15 (Lwowska 60)
(7)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(4)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(6)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(3)
Filia 20 (Solarza 9a)
(7)
Autor
Galewska-Kustra Marta
(24)
Kłos Joanna (graficzka)
(12)
Kłos Joanna
(11)
Patalan Karolina
(6)
Patalan Katarzyna
(6)
Patalan Marta
(6)
Baszczak Janusz
(5)
Liput Przemysław (1985- )
(5)
Nożyńska-Demianiuk Agnieszka (1964- )
(5)
Wołoszyn Wiola
(5)
Wołoszyn Wiola. Jano i Wito uczą mówić
(5)
Gałka-Jadziewicz Joanna
(3)
Gulewicz Artur (1978- )
(3)
Kos Barbara
(3)
Loebl-Wysocka Agnieszka
(3)
Martinsen Harald
(3)
Pietrzak-Stępkowska Zofia
(3)
Tetzchner Stephen von
(3)
Balejko Antoni (1935- )
(2)
Demel Genowefa
(2)
Głuchowska Hanna
(2)
McMinn Jill
(2)
Michalec Katarzyna
(2)
Myszka Agnieszka
(2)
Olbromska Katarzyna (1990- )
(2)
Południak Marcin
(2)
Skalmowska Danuta
(2)
Skorek Ewa Małgorzata
(2)
Szwajkowska Elżbieta
(2)
Szwajkowski Witold
(2)
Tarczyńska-Płatek Agnieszka
(2)
Antos Danuta
(1)
Atys Paulina
(1)
Baczała Ditta
(1)
Byrne Renée
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Chmiel Sylwia
(1)
Chmielewska Elżbieta (lekarz)
(1)
Chęciek Mieczysław
(1)
Czerniakowska Anna
(1)
Czerniakowski Tomasz
(1)
Dyduch Mariusz
(1)
Frączek Agnieszka (1969- )
(1)
Gałązka-Jędrych Paulina
(1)
Jabłoński Janusz
(1)
Jakubowska Magdalena (ilustratorka)
(1)
Jaroch-Połom Lucyna
(1)
Jastrzębowska-Jasińska Aleksandra
(1)
Jerzykowska Kalina
(1)
Kalina Agata
(1)
Kamińska Urszula (literatura dziecięca)
(1)
Karwowska Aleksandra
(1)
Kozłowska Kinga (1941- )
(1)
Krupa Dorota
(1)
Kułakowska Małgorzata
(1)
Kłos Joanna (grafik)
(1)
Lisowski Rafał
(1)
Lisowski Rafał (1981- )
(1)
Lorens Gabriela
(1)
Majewski Barnaba
(1)
Masgutova Svetlana Kimovna
(1)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(1)
Protasewicz Ewelina
(1)
Przybysz-Piwkowa Maria
(1)
Pszczółka Jolanta
(1)
Regner Anna
(1)
Samojlik Tomasz (1978- )
(1)
Skiba Anna (logopeda)
(1)
Skikiewicz Monika
(1)
Skikiewicz Monika. Olo i Awa logopedyczna zabawa
(1)
Styczek Irena (1924-1981)
(1)
Szyfter Maria
(1)
Szymankiewicz Elżbieta
(1)
Tońska-Szyfelbein Anna
(1)
Waszczuk Halina
(1)
Więcek-Poborczyk Izabela
(1)
Włodarska-Fuks Ewa
(1)
Zaleski Tomasz
(1)
Zieliński Jan (ilustrator)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(43)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(57)
Kraj wydania
Polska
(83)
Ukraina
(2)
Język
polski
(83)
ukraiński
(2)
Odbiorca
Dzieci
(58)
0-5 lat
(46)
Rodzice
(37)
Logopedzi
(35)
6-8 lat
(21)
Nauczyciele
(10)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
Nauczanie początkowe
(2)
Przedszkola
(2)
Gimnazja
(1)
Młodzież
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(54)
Temat
Korekcja mowy
(61)
Logopedia
(30)
Mowa
(27)
Pucio (postać fikcyjna)
(21)
Rodzina
(21)
Język polski
(17)
Wymowa
(9)
Dziadkowie i wnuki
(5)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(5)
Gry edukacyjne
(5)
Dziecko
(4)
Komunikacja wspomagająca
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Wakacje
(4)
Zima
(4)
Czytanie
(3)
Głuchoniemi
(3)
Pisanie
(3)
Pomoce dydaktyczne
(3)
Spółgłoski
(3)
Zaburzenia mowy
(3)
Życie codzienne
(3)
Chłopcy
(2)
Emisja głosu
(2)
Fonetyka
(2)
Jąkanie
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Pomoce techniczne dla niepełnosprawnych
(2)
Słuch fonematyczny
(2)
Zwierzęta
(2)
Bałwan
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko z zespołem Downa
(1)
Dziewczęta
(1)
Głos
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Miasta
(1)
Młodzież
(1)
Nakrycia głowy
(1)
Nietoperze
(1)
Odruchy
(1)
Odżywianie
(1)
Piknik
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Przedszkolaki
(1)
Przyjaźń
(1)
Rozumienie
(1)
Telemarketerzy
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Terapia ustno-twarzowa
(1)
Uczucia
(1)
Urodziny
(1)
Wsie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zabawa
(1)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(1)
Znaki i sygnały drogowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Opowiadania i nowele obyczajowe
(21)
Wiersze
(17)
Opowiadania i nowele
(14)
Ćwiczenia i zadania
(14)
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Wydawnictwa popularne
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Poradnik
(3)
Ćwiczenia logopedyczne
(3)
Gry i zabawy
(2)
Książki dla małych dzieci
(2)
Podręcznik
(2)
Podręczniki
(2)
Poradniki
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Rymowanki
(2)
Książka do kolorowania
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Utwory sceniczne dla dzieci
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(40)
Językoznawstwo
(9)
Medycyna i zdrowie
(1)
88 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Pucio mówi pierwsze słowa / Marta Galewska-Kustra ; narysowała Joanna Kłos. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2017. - [42] strony : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
(Uczę się Mówić)
Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę, spędzając z nimi cały dzień! Ten sympatyczny maluch stanie się ulubionym towarzyszem Waszego dziecka w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy! Druga część przygód Pucia skoncentrowana jest na pierwszych słowach typowych dla rozwoju mowy dziecka. Ich rozumienia i używania dziecko uczy się już w pierwszym i drugim roku życia. Dwulatek zaczyna łączyć słowa, a zatem posługuje się już prostymi zdaniami. Zabawa z Puciem ma w tej nauce pomagać. Dla starszych dzieci książka będzie doskonałym materiałem do pierwszych prób samodzielnego czytania. Celowo prosta w formie i wzbogacona pięknymi ilustracjami książka w naturalny sposób wspiera rozwój mowy dziecka. [Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-I (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.13-I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczę się Mówić)
Opis według okładki.
Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę, spędzając z nimi cały dzień! Ten sympatyczny maluch stanie się ulubionym towarzyszem Waszego dziecka w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy! Druga część przygód Pucia skoncentrowana jest na pierwszych słowach typowych dla rozwoju mowy dziecka. Ich rozumienia i używania dziecko uczy się już w pierwszym i drugim roku życia. Dwulatek zaczyna łączyć słowa, a zatem posługuje się już prostymi zdaniami. Zabawa z Puciem ma w tej nauce pomagać. Dla starszych dzieci książka będzie doskonałym materiałem do pierwszych prób samodzielnego czytania. Celowo prosta w formie i wzbogacona pięknymi ilustracjami książka w naturalny sposób wspiera rozwój mowy dziecka. [Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-I (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.16-I/N (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.18-I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiek: 5+.
O LA LA! I oto jest - książka, która pomoże naszym pociechom prawidłowo wymawiać głoski. Zawiera zabawne wierszyki przeznaczone dla starszych dzieci, które są świetną pomocą do pracy nad doskonaleniem prawidłowej artykulacji. Dzieci poprzez zabawę uczą się poprawnie wymawiać głoski i słowa oraz rozwijają swój aparat mowy. Każdy wierszyk zawiera bowiem trudniejsze zbitki głosek (np. wr, bł, br, fr) przeznaczone do głośnego czytania i ćwiczenia. Warto czytać dziecku wierszyki i powtarzać z nim poszczególne słowa z rymowanek oraz wyrazy pod nimi zamieszczone. Dzięki temu dziecko wyćwiczy poprawną artykulację głosek i wciąż będzie usprawniało swój aparat mowy. [Books and Fun, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 15 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-I (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.1-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.2-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4dz-81 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6dz-81 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.7-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.9-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.13-I/N (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.17-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.20-I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
3+.
TADAM! I oto jest – książka, która pomoże naszym pociechom nauczyć się prawidłowo wymawiać głoski i usprawni ich narząd mowy. Czytajmy dzieciom wierszyki, a następnie powtarzajmy z nim słowa z wyróżnioną trudnością fonetyczną oraz wyrazy dźwiękonaśladowcze zapisane w dymkach. Pod każdym wierszykiem znajdują się też wyjaśnienia i ćwiczenia, które warto wykonywać, aby dziecko opanowało prawidłową wymowę danej głoski. Dzięki wielokrotnemu powtarzaniu słów i zbitek głosek nasze pociechy będą mogły skutecznie pokonać trudności i nauczyć się właściwej artykulacji. [Books and Fun, 2019].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 14 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-I (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4dz-81 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6dz-81 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.9-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.13-I/N (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.20-I/N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Logopeda Radzi)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73749 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Poradnik logopedyczny dla rodziców dzieci z zespołem Downa / Halina Waszczuk. - Wyd. 5 zm. - Gdańsk : Glottispol, 2008. - 75, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 73-75.
1. Charakterystyka okresów rozwoju mowy dzieci z zespołem Downa ; 2. Kształtowanie postawy komunikacyjnej u dzieci ; 3. Stymulacja poprzez zabawę rozwoju ruchu i mowy dziecka z zespołem Downa ; 4. Dysfunkcje oddychania i połykania oraz ich korekcja u dzieci ; 5. Terapia zaburzeń mowy u dzieci ; 6. Wiersze z biblioteczki dziecięcej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92448 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Rymowane zagadki logopedyczne” to publikacja skierowana do dzieci w wieku szkolnym. Zawiera zbiór zgadywanek, których celem jest utrwalanie prawidłowej wymowy głosek dźwięcznych i bezdźwięcznych. Rozwiązywanie zagadek stanowi doskonałą zabawę, pomaga nie tylko urozmaicać i ożywiać pracę nad systemem językowym, ale także czynić ją atrakcyjną dla dzieci. W książce umieszczono również obrazki do kolorowania. Zadaniem dziecka jest połączenie zagadki z ilustracją będącą jej rozwiązaniem, a następnie pokolorowanie obrazka. Dzięki takiej formie zadań dzieci, bawiąc się, zarówno ćwiczą prawidłową wymowę, jak i rozwijają zdolności grafomotoryczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-I (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seriâ "Â Grаûsâ, â Včusâ")
Tytuł oryginału: "Pucio i ćwiczenia z mówienia czyli Nowe słowa i zdania" 2018.
Kolekcja książek w języku ukraińskim.
Wydanie ukazało się przy wsparciu Polskiego Instytutu Książki w ramach projektu "Program translatorski POLAND".
Tekst w języku ukraińskim.
Opis według okładki.
Симпатичний хлопчик Бодьо стане улюбленим другом вашої дитини під час її перших кроків у навчанні мови. Ця книжка є третьою частиною серії про його пригоди. Із нею настає час збагачувати словниковий запас дитини, розвивати говоріння зв’язними реченнями (речення стають дедалі складнішими), засвоювати основні правила граматики (наприклад, відмінювання іменників і дієслів). Гра з третьою книжечкою про Бодя має сприяти розвиткові саме цих мовленнєвих навичок. Спеціально спрощена за формою й водночас багата на гарні ілюстрації, вона природним чином сприяє мовленнєвому розвиткові дитини. [Vidavnictvo "Čas Маjstrìv", 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-I/LO (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczę się Mówić)
Opis według okładki.
Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę, spędzając z nimi ferie w górach! W trzecim tomie przygód Pucia nadchodzi czas na wzbogacanie zasobu słów dziecka, rozwijanie mowy zdaniowej(zdania stają się coraz bardziej złożone) oraz naukę stosowania podstawowych reguł gramatyki. Zabawa z tą książką jest wsparciem dla rozwoju tych właśnie umiejętności językowych. Celowo prosta w formie i wzbogacona pięknymi ilustracjami seria wydawnicza w naturalny sposób wspomaga rozwój mowy dziecka. [Nasza Księgarnia, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczę się Mówić)
Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę, spędzając z nimi ferie w górach! W trzecim tomie przygód Pucia nadchodzi czas na wzbogacanie zasobu słów dziecka, rozwijanie mowy zdaniowej(zdania stają się coraz bardziej złożone) oraz naukę stosowania podstawowych reguł gramatyki. Zabawa z tą książką jest wsparciem dla rozwoju tych właśnie umiejętności językowych. Celowo prosta w formie i wzbogacona pięknymi ilustracjami seria wydawnicza w naturalny sposób wspomaga rozwój mowy dziecka. [Nasza Księgarnia, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.9-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczę się Mówić)
Opis według okładki.
Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę, spędzając z nimi ferie w górach! W trzecim tomie przygód Pucia nadchodzi czas na wzbogacanie zasobu słów dziecka, rozwijanie mowy zdaniowej(zdania stają się coraz bardziej złożone) oraz naukę stosowania podstawowych reguł gramatyki. Zabawa z tą książką jest wsparciem dla rozwoju tych właśnie umiejętności językowych. Celowo prosta w formie i wzbogacona pięknymi ilustracjami seria wydawnicza w naturalny sposób wspomaga rozwój mowy dziecka. [Nasza Księgarnia, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-I (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczę się Wymawiać)
Opis według okładki.
Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę, spędzając z nimi niezapomniane wakacje na Kaszubach! Ten sympatyczny maluch stanie się ulubionym towarzyszem Waszego dziecka w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy. Czwarta część przygód Pucia skierowana jest do dzieci w wieku od trzech do sześciu lat. Czas na zabawę związaną z artykulacją, czyli umiejętnością właściwego wymawiania głosek. Książka wspiera rozwój wymowy dziecka oraz pozwoli rodzicom sprawdzić, czy ich pociecha mówi prawidłowo czy też wymaga profesjonalnego wsparcia logopedycznego. [Nasza Księgarnia, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.1-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.7-I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczę się Wymawiać)
Opis według okładki.
Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę, spędzając z nimi niezapomniane wakacje na Kaszubach! Ten sympatyczny maluch stanie się ulubionym towarzyszem Waszego dziecka w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy. Czwarta część przygód Pucia skierowana jest do dzieci w wieku od trzech do sześciu lat. Czas na zabawę związaną z artykulacją, czyli umiejętnością właściwego wymawiania głosek. Książka wspiera rozwój wymowy dziecka oraz pozwoli rodzicom sprawdzić, czy ich pociecha mówi prawidłowo czy też wymaga profesjonalnego wsparcia logopedycznego. [Nasza Księgarnia, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4-I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczę się Wymawiać)
Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę, spędzając z nimi niezapomniane wakacje na Kaszubach! Ten sympatyczny maluch stanie się ulubionym towarzyszem Waszego dziecka w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy. Czwarta część przygód Pucia skierowana jest do dzieci w wieku od trzech do sześciu lat. Czas na zabawę związaną z artykulacją, czyli umiejętnością właściwego wymawiania głosek. Książka wspiera rozwój wymowy dziecka oraz pozwoli rodzicom sprawdzić, czy ich pociecha mówi prawidłowo czy też wymaga profesjonalnego wsparcia logopedycznego. [Nasza Księgarnia, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-I (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.13-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczę się Wymawiać)
Opis według okładki.
Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę, spędzając z nimi niezapomniane wakacje na Kaszubach! Ten sympatyczny maluch stanie się ulubionym towarzyszem Waszego dziecka w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy. Czwarta część przygód Pucia skierowana jest do dzieci w wieku od trzech do sześciu lat. Czas na zabawę związaną z artykulacją, czyli umiejętnością właściwego wymawiania głosek. Książka wspiera rozwój wymowy dziecka oraz pozwoli rodzicom sprawdzić, czy ich pociecha mówi prawidłowo czy też wymaga profesjonalnego wsparcia logopedycznego. [Nasza Księgarnia, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-I (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 163-[168].
1. Wpływ motoryki ustno-twarzowej na statomotoryczny rozwój dziecka ; 2. Anatomia twarzoczaszki ; 3. Układ nerwowy głowy i twarzy ; 4. Wczesne wspomaganie rozwoju odruchowej motoryki ustno-twarzowej u dzieci ; 5. Charakterystyka wybranych odruchów ustno-twarzowych ; 6. Rozwój mózgu a mowa ; 7. Zaburzenia mowy - terminologia i klasyfikacja ; 8. Koncepcja ustno-twarzowej terapii według Castillo Moralesa (CM) ; 9. Ustno-twarzowa terapia regulacyjna według koncepcji R.Castillo Moralesa ; 10.Integracyjna terapia ustno-twarzowa według Swietłany Masgutowej ; 11. Metodyka przeprowadzania neuromotorycznej terapii ustno-twarzowej według R. Castillo Moralesa ; 12. Efekty integracji odruchów ustno-twarzowych - wybrane studium przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-109701 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-364. Indeks.
1. WPROWADZENIE. 2. KOMUNIKACJA WSPOMAGAJĄCA I ALTERNATYWNA: Znaki manualne ; Znaki graficzne ; Obrazki ; Pismo ; Znaki przestrzenno-dotykowe ; Dobór systemu znaków. 3. POMOCE KOMUNIKACYJNE: Pomoce tradycyjne ; Pomoce komputerowe ; Wskazywanie ; Klawiatury ; Przełączniki ; Dobór pomocy komunikacyjnych ; Charakterystyka porozumiewania się z użyciem pomocy. 4. DZIECI, MŁODZIEŻ I DOROŚLI POTRZEBUJĄCY KOMUNIKACJI WSPOMAGAJĄCEJ I ALTERNATYWNEJ. 5. WIELOSPECJALISTYCZNE BADANIE I OCENA. 6. NAUCZANIE W SYTUACJACH NATURALNYCH I SPECJALNYCH. 7. STRATEGIE NAUCZANIA: Ustrukturyzowana nadinterpretacja i komunikacja całościowa ; Nauka mimowolna i świadoma ; Rozumienie znaków i zdolność posługiwania się nimi ; Uczenie rozumienia ; Uczenie używania znaków ; Uczenie ekspresji i rozumienia ; Nauczanie incydentalne ; Kontrolowane czekanie ; Nazywanie ; Sytuacje ustrukturyzowane i nieustrukturyzowane ; Nauczanie przygotowawcze ; Techniki wspomagania. 8. DOBÓR PIERWSZYCH ZNAKÓW: Aktualne sposoby porozumiewania się ; Znaki ogólne i szczegółowe ; Powtórzenia ; Umiejętności ruchowe ; Percepcja ; Ikoniczność ; Pojęcia proste i złożone ; Oczekiwania. 9. DALSZY ROZWÓJ SŁOWNICTWA: Grupy języka alternatywnego i wsparcia językowego ; Grupa ekspresji językowej ; Gotowe słowniki ; Od znaków graficznych do pisma. 10. WYPOWIEDZI ZŁOŻONE Z KILKU ZNAKÓW: Słownictwo ; Zdania ; Wysiłek poznawczy ; Rozumienie ; Zróżnicowanie strategii interwencji. 11. UMIEJĘTNOŚCI KONWERSACYJNE: Grupa języka alternatywnego ; Grupa wsparcia językowego ; Grupa ekspresji językowej ; Opowiadania. 12. ŚRODOWISKO JĘZYKOWE: Dostosowanie środowiska ; Szkolenie rodziców i rodzeństwa ; Szkolenie rówieśników i znajomych ; Szkolenie personelu ; Koszty i zyski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101279 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-364. Indeks.
1. WPROWADZENIE. 2. KOMUNIKACJA WSPOMAGAJĄCA I ALTERNATYWNA: Znaki manualne ; Znaki graficzne ; Obrazki ; Pismo ; Znaki przestrzenno-dotykowe ; Dobór systemu znaków. 3. POMOCE KOMUNIKACYJNE: Pomoce tradycyjne ; Pomoce komputerowe ; Wskazywanie ; Klawiatury ; Przełączniki ; Dobór pomocy komunikacyjnych ; Charakterystyka porozumiewania się z użyciem pomocy. 4. DZIECI, MŁODZIEŻ I DOROŚLI POTRZEBUJĄCY KOMUNIKACJI WSPOMAGAJĄCEJ I ALTERNATYWNEJ. 5. WIELOSPECJALISTYCZNE BADANIE I OCENA. 6. NAUCZANIE W SYTUACJACH NATURALNYCH I SPECJALNYCH. 7. STRATEGIE NAUCZANIA: Ustrukturyzowana nadinterpretacja i komunikacja całościowa ; Nauka mimowolna i świadoma ; Rozumienie znaków i zdolność posługiwania się nimi ; Uczenie rozumienia ; Uczenie używania znaków ; Uczenie ekspresji i rozumienia ; Nauczanie incydentalne ; Kontrolowane czekanie ; Nazywanie ; Sytuacje ustrukturyzowane i nieustrukturyzowane ; Nauczanie przygotowawcze ; Techniki wspomagania. 8. DOBÓR PIERWSZYCH ZNAKÓW: Aktualne sposoby porozumiewania się ; Znaki ogólne i szczegółowe ; Powtórzenia ; Umiejętności ruchowe ; Percepcja ; Ikoniczność ; Pojęcia proste i złożone ; Oczekiwania. 9. DALSZY ROZWÓJ SŁOWNICTWA: Grupy języka alternatywnego i wsparcia językowego ; Grupa ekspresji językowej ; Gotowe słowniki ; Od znaków graficznych do pisma. 10. WYPOWIEDZI ZŁOŻONE Z KILKU ZNAKÓW: Słownictwo ; Zdania ; Wysiłek poznawczy ; Rozumienie ; Zróżnicowanie strategii interwencji. 11. UMIEJĘTNOŚCI KONWERSACYJNE: Grupa języka alternatywnego ; Grupa wsparcia językowego ; Grupa ekspresji językowej ; Opowiadania. 12. ŚRODOWISKO JĘZYKOWE: Dostosowanie środowiska ; Szkolenie rodziców i rodzeństwa ; Szkolenie rówieśników i znajomych ; Szkolenie personelu ; Koszty i zyski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-37 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Uczę się Mówić)
Opis według okładki.
Pucio wprowadza dzieci w świat mowy! Na kartach tej małej książeczki znajdziecie swojego ulubionego bohatera wykonującego czynności, które cieszą każdego malucha, a wszystko to w połączeniu z dźwiękami ważnymi dla początków rozwoju mowy: samogłoskami, prostymi sylabami i onomatopejami. Pucio zaprasza do wspólnej zabawy! Oglądajcie ilustracje i dotykajcie ich, odczytując zapisane na nich dźwięki. Powtarzajcie razem z dzieckiem gesty wykonywane przez Pucia (możecie pomóc maluchowi, kierując jego ręką). Wyraźnie intonujcie i zabarwiajcie emocjonalnie swoje wypowiedzi, bo to zwraca uwagę dziecka i zachęca je do naśladowania. Więcej wyrażeń dźwiękonaśladowczych, które są ważnym elementem rozwoju mowy, znajdziecie w książce „Pucio uczy się mówić”. [Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-I/N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej