Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(22)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(7)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(17)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(3)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Edwards Jim
(1)
Gasper Dorota
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Król Mieczysław (matematyka)
(1)
Majchrowska Justyna
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Poleszak Marek
(1)
Reczek Jarosław
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Taranko Teresa (1960-2019)
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Woźniak Marian (ekonomia)
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(10)
Komunikowanie marketingowe
(10)
Reklama
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Public relations
(5)
Samorząd terytorialny
(4)
Komunikacja wewnętrzna
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Media społecznościowe
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Banki
(2)
Informacja
(2)
Marketing
(2)
Marketing partnerski
(2)
Sponsoring
(2)
Administracja
(1)
Agroturystyka
(1)
Allianz
(1)
Analiza dyskursu
(1)
Analiza hierarchiczna procesów
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biomasa
(1)
Branding (marketing)
(1)
Celebryci
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Decyzje
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarze
(1)
Gender marketing
(1)
Innowacje
(1)
Instagram
(1)
Internet
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Koncesja
(1)
Konkurencja
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Macierze
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Merchandising
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Nauka
(1)
Opakowania
(1)
Outsourcing
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Polityka
(1)
Polityka rolna
(1)
Produkt regionalny
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Styl życia
(1)
Stylistyka
(1)
Służba zdrowia
(1)
Targi i wystawy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współpraca transgraniczna
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Bieszczady
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Tomaszów Lubelski (woj. lubelskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Monografia
(6)
Poradnik
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Raport z badań
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Nadaj życie marce czyli Jak stworzyć skuteczną komunikację / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 228, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
R. 1. Jak zaczynać, to zawsze od początku: Na początku była. grupa docelowa ; Z szeregu wystąp - tworzenie persony ; Zabawa w detektywa z pomocą Consumer Day Circle ; Nim pójdziesz dalej, wróć do źródła - wróć do strategii marki ; BIG IDEA - spraw, aby była naprawdę wielka ; Skończmy z myśleniem, że doświadczenie z marką to tylko reklama ; Serio! Planuj działania, nawet jeśli Twój biznes jest jeszcze malutki ; Kiedy plan zawodzi i należy włączyć tryb "elastyczny" ; R. 2. Kreacja robi robotę: Co tak naprawdę myślimy o reklamach? ; Sposoby na zwiększenie zapamiętywalności przekazu reklamowego ; Kto z nas nie uwielbia dobrych historii? ; A może robotę zrobi Lewandowski? Celebrity endorsement w praktyce ; CCC - cena czyni cuda ; "Skarpetki mojego syna nigdy nie były tak białe" - czym jest testimonial? ; Śmiechu warte - o tym, czy humor w reklamie jest wartością dodaną ; Erotyka, rodzina i muzyka ; AdChecking List i zasada czerwonej lampki ; R. 3. Jak wpuścić markę w odpowiedni kanał?: W telewizji fajnie być, ale czy zawsze trzeba? ; Czym różni się billboard sponsorski od spotu reklamowego? ; Nie oglądasz reklam? Dobry marketer i tak Cię złapie ; Audycja zawiera lokowanie produktu ; Zalety i wady lokowania produktu ; Sposoby na zwiększenie skuteczności lokowania produktu ; Marian i Barbara przejmują radio. O reklamie radiowej słów kilka ; Wydruki - te duże i te malutkie. Trzy reguły psychologii percepcji ; Skuteczni w internecie - skrótowo o POEM i CTA ; Więcej oglądać, mniej czytać ; Social Media - błogosławieństwo czy przekleństwo? ; Wszyscy mówią o Twojej marce - jak dobrze wykorzystać influencerów w kampanii? ; Globalny internet w lokalnych działaniach ; O tym, jak marzyłem, żeby zostać PR-owcem.
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana. Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę - a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są: zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobór języka przekazu itd.) znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem. Teoria i praktyka, które mistrzowsko łączy w książce jej autor, przydadzą się zarówno osobom od lat zajmującym się tematem, jak i właścicielom rozwijających się firm, a także pracownikom stającym przed wyzwaniem zaprezentowania nowego brandu światu. Jeśli należysz do pierwszej grupy, potraktuj lekturę jako okazję do powtórki, uzupełnienia i usystematyzowania swojej wiedzy. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki w tej dziedzinie, będzie to dla Ciebie źródło przydatnej wiedzy, z którego możesz stale czerpać podczas podróży po fascynującym świecie marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112871 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 1 ukazało się pt.: Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Warszawa, 2001.
Bibliogr. s. [365]-376.
PODSTAWY TEORETYCZNE I MODELE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: Istota i elementy procesu komunikacji ; Modele komunikacji społecznej - elementy charakterystyki i implikacje dla marketingu ; Modele komunikacji marketingowej: Model komunikacji interpersonalnej ; Model komunikacji masowej ; Model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym ; KOMPOZYCJA SYTEMU KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - FUNKCJE I STRUKTURY: Promocja a komunikacja marketingowa-pojęcie i zakres ; Funkcje systemu komunikacji marketingowej ; Znaczenie komunikacji dla uczestników procesu ; Morfologia systemu komunikacji marketingowej: Struktura i instrumenty ; Płaszczyzny i wymiary integracji ; Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix: związki i zależności ; FORMY KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ: Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna ; Specyfika i funkcje promocji osobistej ; Promocja osobista a proces obsługi nabywcy ; Elementy i kody komunikacji niewerbalnej ; Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej ; FORMY I INSTRUMENTY KOMUNIKACJI MASOWEJ: Reklama: Istota reklamy w świetle teorii komunikacji ; Modele percepcji przekazu reklamowego ; Funkcje i rodzaje reklamy ; Media w transmisji przekazu reklamowego ; Kryteria wyboru form i środków reklamy ; Styl i zasady kreacji reklamy-rozstrzygnięcia strategiczne ; Etyczne aspekty przekazu reklamowego ; Promocja dodatkowa: Funkcje promocji dodatkowej w systemie komunikacji marketingowej ; Rodzaje i instrumenty promocji dodatkowej ; Public relations: Public relations jako platforma komunikacji marketingowej - ujęcie modelowe ; Funkcje, zasady i płaszczyzny wpływu ; Grupy odniesienia i instrumenty public relations ; FORMY KOMUNIKACJI W HIPENNEDIALNYM ŚRODOWISKU KOMPUTEROWYM: Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci ; Przesłanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej ; Instrumenty komunikacji on-line: Przekroje klasyfikacji ; Witryny www ; Serwisy społecznościowe ; Błogi i grupy dyskusyjne ; Display - formaty reklamy internetowej ; Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa ; Poczta elektroniczna ; KSZTAŁTOWANIE KAMPANII KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE: Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu - wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej ; Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem: Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej ; Identyfikacja targetu - adresatów kampanii ; Ustalanie budżetu kampanii ; Określenie kompozycji instrumentów komunikacji ; Ocena efektów kampanii komunikacji: Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej - dualizm roli nadawcy: Funkcje i rodzaje agencji ; Organizacja wewnętrzna agencji reklamy ; Zasady współpracy przedsiębiorstwa z agencją reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99718 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej