Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(21)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(7)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(17)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(3)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Edwards Jim
(1)
Gasper Dorota
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Król Mieczysław (matematyka)
(1)
Majchrowska Justyna
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Poleszak Marek
(1)
Reczek Jarosław
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Taranko Teresa (1960-2019)
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Woźniak Marian (ekonomia)
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(10)
Komunikowanie marketingowe
(10)
Reklama
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Public relations
(5)
Samorząd terytorialny
(4)
Komunikacja wewnętrzna
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Media społecznościowe
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Banki
(2)
Informacja
(2)
Marketing
(2)
Marketing partnerski
(2)
Sponsoring
(2)
Administracja
(1)
Agroturystyka
(1)
Allianz
(1)
Analiza dyskursu
(1)
Analiza hierarchiczna procesów
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biomasa
(1)
Branding (marketing)
(1)
Celebryci
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Decyzje
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarze
(1)
Gender marketing
(1)
Innowacje
(1)
Instagram
(1)
Internet
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Koncesja
(1)
Konkurencja
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Macierze
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Merchandising
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Nauka
(1)
Opakowania
(1)
Outsourcing
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Polityka
(1)
Polityka rolna
(1)
Produkt regionalny
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Styl życia
(1)
Stylistyka
(1)
Służba zdrowia
(1)
Targi i wystawy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współpraca transgraniczna
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Bieszczady
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Tomaszów Lubelski (woj. lubelskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Monografia
(6)
Poradnik
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Raport z badań
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Konf. odbyła się 19 kwietnia 2007 r.
Dot. m.in. Podkarpackiego i Bieszczad.
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. ang., ros., ukr.
Polityka pieniężna a wzrost gospodarczy / Małgorzata Cywińska ; Wpływ inwestycji w technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) na wzrost gospodarczy w Polsce / Michał Krystyańczuk ; Analiza uzyskania przewagi konkurencyjnej poprzez wprowadzenie systemu CHEX na podstawie firmy Allianz / Sandra Grabowska ; Potential Competitiveness of Ukrainian Economy Under Conditions of Globalization / Tetyana Gaydukova ; Competitiveness of Ukraine's Regions in The Process of Reintegration / Tetyana Nesvat ; Mapa ryzyko-dochód wybranych podkarpackich spółek / Barbara Fura, Marek Fura ; Tendencje i uwarunkowania polskiej migracji / Agata Pasieczna, Anna Saczek ; Marketingovi komunikacii v umovah globalizacii / Anžela Švec' ; Džerela ta stijkist' konkurentospromožnosti / Dumal's'ka Uliâ Tarasivna ; Naukovij potencial Ukraini: osnovni tendencii ta problemi / Miroslava Tepla ; Nowe trendy w bankowości determinantą wzrostu gospodarczego / Małgorzata Cyrek, Agnieszka Cyrek ; Koncesja jako forma reglamentacji działalności gospodarczej / Agata Ludera, Anna Olszak ; Outsourcing jako czynnik poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw / Witold Czudec ; Osoblivosti deržavnoi pidtrimki malogo pidpriemnictva u krainah evropejs'kogo souzu / Ol'ga Červona ; Rol' deržavi u reguluvanni agrarnogo sektora ekonomiki Ukraini / Svitlana Urba ; Osoblivosti transformacijnih kriz ta antikrizove upravlinnâ / Maksim Stolârčuk ; Perspektywy rozwoju rolnictwa ekologicznego w Polsce - w tym odniesienie do regionu Podkarpacia / Kamila Kowalik, Monika Musiał ; Częstość oraz preferowane miejsca zakupu małopolskich produktów tradycyjnych / Karol Król ; Gosudarstvennoe regulirovanie turističeskoj sfery v rusle social'no-ekonomičeskih preobrazovanij v Ukraine / Urij Gubik ; Pitannâ pol's'ko-ukrains'kogo turističnogo agrobiznesu / Mihasuk Ivan Romanovič ; Bieszczadzki Transgraniczny Klaster Agroturystyczny narzędziem stymulowania wzrostu gospodarczego Bieszczadów / Paweł Germański ; Zaplecze agroturystyczne jako element rozwoju powiatu tomaszowskiego / Urszula Bukała ; Turystyka - szansa czy zagrożenie dla obszarów leśnych / Agnieszka Witos ; Bezpieczeństwo w ruchu drogowym w regionie podkarpackim - ujęcie taksonomiczne / Marcin Michalewicz, Magdalena Mazur ; Wykorzystanie liniowego modelu dyskryminacyjnego do prognozowania liczby klientów regularnie opłacających abonament za usługi internetowe / Izabela Sylwia Dziedzic ; Straty a konfiguracja systemu gospodarki zasobami z wieloczęściowym niejednorodnym układem transportowym / Mirosław Liana ; Ekonomiczno-przyrodnicze aspekty energetycznego wykorzystania biomasy w Nowej Dębie / Damian Wolan ; Wybór firm notowanych na giełdzie papierów wartościowych za pomocą metody AHP / Adrian Stasica.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96102 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej