Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(137)
Forma i typ
Książki
(132)
Proza
(57)
Komiksy i książki obrazkowe
(20)
Poradniki i przewodniki
(18)
Publikacje naukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Audiobooki
(3)
Filmy i seriale
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(230)
wypożyczone
(62)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(22)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(33)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(52)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(7)
Filia 2 (Fredry 5)
(6)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(5)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(10)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(9)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(10)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(7)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(6)
Filia 9 (Czackiego 5)
(16)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(11)
Filia 11 (Dębicka 170)
(3)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(17)
Filia 15 (Lwowska 60)
(17)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(20)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(2)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(17)
Filia 20 (Solarza 9a)
(19)
Autor
Hikiert Anna
(11)
Gill Anton (1948- )
(10)
Graley Sarah
(5)
Monster Sfé R
(5)
Parvela Timo (1964- )
(5)
Pitkänen Pasi
(5)
Purenins Stef
(5)
Sortland Bjørn (1968- )
(5)
Parvela Timo (1964- ). Kepler62
(4)
Sortland Bjørn (1968- ). Kepler62
(4)
Wood Keith
(4)
Bieliński Przemysław
(3)
Brzozowski Tomasz W
(3)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(3)
Gudsnuk Kristen
(3)
Jankowski Andrzej (anglista)
(3)
Kiuru Iwona
(3)
Liu Cixin (1963- )
(3)
Abec
(2)
Baddiel David (1964- )
(2)
Davey Joey
(2)
Dorman Brandon
(2)
Farrell Triona
(2)
Feibel Thomas (1962- )
(2)
Figus Valentina
(2)
Filiciak Mirosław (1976- )
(2)
Flynn Ian (1982- )
(2)
Flynn Ian (1982- ). Nieznany ląd
(2)
Ganucheau Savanna
(2)
Goździkowski Andrzej
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena (1971- )
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena. Julek i Maja
(2)
Gran Meredith (1984- )
(2)
Hikiert-Bereza Anna
(2)
Jackman Henry (1974- )
(2)
Jedliński Jakub (1977- )
(2)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(2)
Kalus Agnieszka
(2)
Kamiya Yū (1984- )
(2)
Kawahara Reki (1974- )
(2)
Kawahara Reki (1974- ). Sword Art Online
(2)
Kearney Kirsten
(2)
Larson Hope (1982- )
(2)
Larson Hope (1982- ). Grieferka
(2)
Lisowski Rafał (1981- )
(2)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przeszłości Ziemi
(2)
Lu Marie (1984- )
(2)
Malinow Anna
(2)
Maniulit Ryan
(2)
Maron Jordan
(2)
McCranie Stephen (1987- )
(2)
McCranie Stephen (1987- ). Opowieść świnki
(2)
Milton Stephanie
(2)
Mull Brandon (1974- )
(2)
Mull Brandon (1974- ). Wojna cukierkowa
(2)
Muszyński Wojciech (socjologia)
(2)
North Ryan (1980- )
(2)
North Ryan (1980- ). Opowieść Creepera
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Orlińska Zuzanna
(2)
Ostrowski Krzysztof (1976- )
(2)
Ozawa Takahiro
(2)
Panetta Kevin
(2)
Panetta Kevin. Urodziny
(2)
Piechowiak Anna
(2)
Piersa Krzysztof
(2)
Podmiotko Paweł
(2)
Roberts Rafer (1976- )
(2)
Roberts Rafer (1976- ). Wiedźma i rozbójnik
(2)
Sawicka Zofia (tłumaczka)
(2)
Seo Asako
(2)
Soares Paul
(2)
St-Onge Jenn
(2)
Stanley Juliet
(2)
Strąkow Michał
(2)
Sztybor Bartosz (1986- )
(2)
Tashjian Jake (1994- )
(2)
Tashjian Janet (1956- )
(2)
Titov Roman
(2)
Warda Małgorzata (1978- )
(2)
Young Cheryl
(2)
Zarawska Patrycja (1970- )
(2)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(2)
Łapiński Paweł (1985- )
(2)
Ślusarczyk-Bryła Paulina
(2)
Allende Isabel (1942- )
(1)
Andrade Filipe (1986- )
(1)
Antas Anna
(1)
Barciuk Piotr
(1)
Bergara Matías (1984- )
(1)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Bitner Jan (tłumacz)
(1)
Blacha Marcin
(1)
Black Jack (1969- )
(1)
Bomba Radosław
(1)
Bourgeois Paulette (1951- )
(1)
Braithwaite Dominika
(1)
Brown Box (1980- )
(1)
Bunn Cullen
(1)
Burlinson James
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(46)
2010 - 2019
(78)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(107)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(134)
Język
polski
(134)
angielski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(46)
Młodzież
(40)
14-17 lat
(31)
Dzieci
(28)
6-8 lat
(10)
0-5 lat
(2)
Rodzice
(2)
Gimnazja
(1)
Nauczyciele
(1)
Producenci gier komputerowych
(1)
Programiści
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(24)
Literatura angielska
(13)
Literatura polska
(11)
Literatura kanadyjska
(7)
Literatura japońska
(6)
Literatura fińska
(5)
Literatura norweska
(5)
Literatura francuska
(4)
Literatura chińska
(3)
Film amerykański
(2)
Literatura chilijska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura szkocka
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Gry komputerowe
(100)
Minecraft
(22)
Rzeczywistość wirtualna
(16)
Assassin's Creed (gra komputerowa)
(11)
Internet
(11)
Nastolatki
(10)
Rzeczywistość alternatywna
(8)
Walka
(8)
Bractwa religijne
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Programowanie (informatyka)
(6)
Przyjaźń
(6)
Samobójstwo
(6)
Tajemnica
(6)
Templariusze
(6)
Bliźnięta
(5)
Rodzeństwo
(5)
Superbohaterowie
(5)
Cyberpunk 2077 (gra komputerowa)
(4)
Epidemie
(4)
Kobieta
(4)
Kultura
(4)
Literatura
(4)
Podróże międzyplanetarne
(4)
Podróże w czasie
(4)
Przestępczość zorganizowana
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Uzależnienie od komputera
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Dziewczęta
(3)
Istoty pozaziemskie
(3)
Komputery
(3)
Młodzież
(3)
Planety
(3)
Producenci gier komputerowych
(3)
Przemoc
(3)
Spisek
(3)
Uczniowie
(3)
Wojownicy
(3)
Zdrada
(3)
Zemsta
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Automaty do gier
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Czarownice i czarownicy
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko
(2)
Facebook
(2)
Film
(2)
Film polski
(2)
Gracze komputerowi
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Hakerzy
(2)
Humor
(2)
Julek i Maja (postacie fikcyjne)
(2)
Kapuściński, Ryszard (1932-2007)
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Kultura popularna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Multimedia
(2)
Odpoczynek
(2)
Ojcostwo
(2)
Ojcowie i córki
(2)
Osoby zaginione
(2)
Programiści
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Rewolucja
(2)
Scratch
(2)
Społeczeństwo
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Tematy i motywy
(2)
Twórczość
(2)
Uzależnienie od gier komputerowych
(2)
Walka dobra ze złem
(2)
YouTuberzy
(2)
Zabójcy
(2)
Agresywność
(1)
Alkoholizm
(1)
Androgynia (psychologia)
(1)
Asystenci rodzin
(1)
Atwood, Margaret (1939- )
(1)
Bachtin, Michaił (1895-1975)
(1)
Bezdomność
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biurowce
(1)
Blog
(1)
Bobkowski, Andrzej (1913-1961)
(1)
Branża gamingowa
(1)
Budownictwo
(1)
Bujnowski, Józef (1910-2001)
(1)
C# (język programowania)
(1)
Chmielewski, Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Chłopcy
(1)
Clubbing (socjol.)
(1)
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(1)
Temat: dzieło
Harry Potter
(1)
Jumanji
(1)
Karpaccy górale
(1)
Karta Praw Rodziny
(1)
Lalki w ogniu
(1)
My zdies' emigranty
(1)
Penelopiad
(1)
Przystupa
(1)
Sonnenjungfrau
(1)
Teoria czystej formy we własnym komentarzu Gombrowicza
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(9)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
1989-
(4)
1801-1900
(3)
2001-0
(3)
1701-1800
(2)
100-1 p.n.e.
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1918-
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Paryż (Francja)
(5)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Tokio (Japonia)
(2)
Afryka
(1)
Ateny (Grecja)
(1)
Bieszczady
(1)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Kanada
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Moskwa (Rosja)
(1)
Ninjago (kraina fikcyjna)
(1)
Nowy Orlean (Stany Zjednoczone)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Sanok (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Sparta (Grecja ; miasto dawne)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Starożytna Grecja
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Powieść
(40)
Fantastyka
(33)
Gry komputerowe
(18)
Poradnik
(18)
Komiks
(17)
Science fiction
(15)
Powieść przygodowa
(9)
Fantasy
(7)
Dystopia
(5)
Monografia
(5)
Podręcznik
(5)
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Opracowanie
(4)
Powieść obyczajowa
(4)
Manga
(3)
Thriller
(3)
Antologia
(2)
Blogi
(2)
Film przygodowy
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma dla rodziców polskie
(1)
Dramat niemiecki
(1)
Dramat polski
(1)
E-booki
(1)
Esej
(1)
Film animowany
(1)
Film fabularny
(1)
Film familijny
(1)
Film fantastyczny
(1)
Heavy metal
(1)
Horror
(1)
Katalog
(1)
Komedia
(1)
Komiksy
(1)
Kryminał
(1)
Literatura
(1)
Literatura podróżnicza polska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura ukraińska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Piosenka polska
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść kanadyjska
(1)
Powieść polska
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Romans
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Science fiction DBN
(1)
Sensacja
(1)
Szkice literackie polskie
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(14)
Hobby i czas wolny
(11)
Edukacja i pedagogika
(6)
Psychologia
(6)
Historia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
137 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Video games & your kids : how parents stay in control" 2008.
Bibliografia na stronach [205]-209.
DEFINICJA UZALEŻNIENIA OD GIER: Natura uzależnień ; Analiza ; Podatność dziecka na krzyżowe ; Objawy i ocena stopnia zaawansowania uzależnienia ; Uzależnienia krzyżowe ; Wnioski ; SOMATYCZNE I PSYCHICZNE ODDZIALYWANIE GIER: Zagrożenie dla zdrowia ; Zagrożenia dla zdrowia psychicznego i zaburzenia współistniejące ; Czy dzięki grom komputerowym dziecko staje się mądrzejsze? ; Umiejętność uczenia się ; Miłość i rozwój świadomości ; Rozwój kompasu moralnego ; Wiara w siebie i umiejętności społeczne ; Zachowania prospołeczne ; Czy z grania na komputerze są jakieś korzyści? ; USTALAMY GRANICE - CZY "TO TYLKO GRA"?: Krok pierwszy - pozytywne nastawienie ; Krok drugi - spotkanie rodzinne ; Krok trzeci - logiczne następstwa ; Krok czwarty - egzekwowanie ; Ochłonięcie ; NIEMOWLĘTA (OD NARODZIN DO DRUGIEGO ROKU ŻYCIA): Monitor komputera opiekunem dziecka ; Skuteczne utrwalanie zasad? ; Marketing dla niemowląt i małych dzieci ; Co mogą zrobić rodzice? ; WCZESNE DZIECIŃSTWO (2 DO 6 LAT): Napady złości i zachowania agresywne ; Elektronika zamiast smoczka ; Natychmiastowa nagroda ; Cybernetyczny Wojtek i cybernetyczna Marysia ; Szczególnie do rodziców chłopców ; Marketing gier kierowany do przedszkolaków ; Co mogą zrobić rodzice? ; LATA SZKOŁY PODSTAWOWEJ: Wasze dziecko a stres ; Opóźnienie rozwoju emocjonalnego ; Upośledzenie umiejętności społecznych ; Prześladowanie i bycie prześladowanym ; Plaga otyłości ; Co mogą zrobić rodzice? ; WIEK DOJRZEWANIA: Brak snu ; Wyobcowanie ; Presja rówieśników w sieci ; Agresja ; Nagabywanie o chrakterze seksualnym ; Co mogą zrobić rodzice? ; UZALEŻNIENIE OD GIER U DOROSŁYCH DZIECI: Groźby - agresja wobec innych i autoagresja ; Co mogą zrobić rodzice? ; INTERWENCJA KRYZYSOWA: Internet a seks ; NOMENKLATURA: Platformy ; Gry i ich rodzaje ; Terminologia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.018.1 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102375 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W pułapce / Scott Cawthon, Elley Cooper ; przekład Joanna Lipińska. - Wydanie II. - Łódź : Feeria Young, 2023. - 207, [1] strona ; 21 cm.
(Five nights at Freddy's : Fazbear frights / Scott Cawthon, Elley Cooper ; 1)
Tytuł oryginału: "Into the pit" 2019.
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Stanowi cz. 1 cyklu "Five nights at Freddy's : Fazbear frights".
Fani Five Nights At Freddy’s nie mogą przegapić tego hitowego wydania trzech opowiadań, które przyprawią o gęsią skórkę nawet najodważniejszego gracza! Czy wiesz, czego pragniesz? To pytanie, na które Oswald, Sarah i Millie znają odpowiedź - a przynajmniej tak im się wydaje. Oswald chce, żeby lato nie było takie nudne, Sarah pragnie być piękna, a Millie marzy, by zniknąć z powierzchni ziemi. Ale w zakręconym świecie Five Nights At Freddy spełnienie najgłębszych pragnień ich serc ma swoją cenę… W tym tomie mistrz horroru - Scott Cawthon - opowiada trzy mrożące krew w żyłach historie. Czytelnicy, strzeżcie się! Ta przerażająca kolekcja opowiadań powali nawet najodważniejszych fanów! [Feeria Young, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koniec gry / tłumaczenie Jacek Drewnowski. - Warszawa : Wydawnictwo Egmont Polska, 2020. - 512 stron : ilustracje kolorowe ; 19 cm.
(Gigant Mamut ; t. 31)
Uwielbiasz grać w gry na komputerze, telefonie lub konsoli? Lubisz się śmiać? Musisz przeczytać ten tom! Czeka na ciebie ponad 500 stron z prześmiesznymi przygodami Donalda i spółki w świecie komputerowej zabawy! [Wydawnictwo Egmont Polska, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-II/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "My life as a coder" 2020.
Derek Fallon otrzymuje nowy, ekscytujący prezent – laptop! Ale jest pewien haczyk: nie ma dostępu do internetu, nie może go więc ani używać do grania, ani nie może ściągnąć żadnej aplikacji. Jeśli chce grać w gry komputerowe – będzie musiał sam nauczyć się je tworzyć. Najgorszy prezent na świecie! [Mamania, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowa Proza Polska)
Poprzednie wydanie książki po tytułem: Zrób mi jakąś krzywdę czyli Wszystkie gry video są o miłości.
"Zrób mi jakąś krzywdę" to przede wszystkim romans - historia dwudziestopięcioletniego Dawida i piętnastoletniej Kaśki, którzy pewnego letniego dnia wyruszają w szaloną podróż po Polsce. Na swojej drodze spotkają zarówno dresiarzy, jak i bogate emerytki, świadków Jehowy, a także aktorów porno oraz pewnego chorego psychicznie prywatnego detektywa. Podczas tej dziwacznej wyprawy oboje zostaną skonfrontowani z podstawowymi pytaniami o miłość, przyjaźń i dorosłość. [Świat Książki, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-lit.pol.w. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wychowanie Bez Porażek)
1. Kto jest winien? ; 2. Dlaczego nie unikniemy gier komputerowych ; 3. Zabójca w dziecinnym pokoju ; 4. Rżnąć, mordować, zdobywać punkty ; 5. Między fascynacją a oddziaływaniem ; 6. Co daje ochrona młodzieży?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.018.1 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Wychowanie Bez Porażek)
Gry komputerowe i Internet stały się dziś częścią tożsamości dziecka i młodego człowieka. Olbrzymie zainteresowanie nim jest faktem, z którym nie bardzo umieją sobie radzić rodzice, przeczuwając płynące stąd zagrożenia, ale i możliwe korzyści. Thomas Feibel, niemiecki dziennikarz "Der Spiegel" i "Die Zeit", zainteresowany szczególnie rolą mediów w wychowaniu, omawia i klasyfikuje gry komputerowe oraz analizuje ich miejsce pośród innych zajęć i zabaw dziecka w kontekście współczesnego społeczeństwa. Tłumaczy przyczyny fascynacji grami: wyznaczają one odrębny obszar kultury młodzieżowej i pozwalają dać upust fantazji poprzez kreację wirtualnych światów oraz możliwość wcielenia się w wybranych bohaterów. Autor wskazuje też na powody niepokoju rodziców, gdy dziecko jest zbytnio zaabsorbowane grami brutalnymi. [Pax, 2006]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1940)
(Minecraft)
Komiks na podstawie popularnej gry Minecraft. Wejdź do Świata Podstawowego i razem z bohaterami przeżyj emocjonującą przygodę. Cahira i Orion to bliźnięta uczące się sztuki polowania na potwory pod okiem Senana Skrupulatnego. Po trudnej walce ich mentor pada ofiarą zaklętego withera – od tej pory rodzeństwo jest zdane tylko na siebie! Brat i siostra wyruszają na misję, aby przywrócić swojego mistrza do życia, a po drodze znajdują niespodziewanego sojusznika. Trafiają do podziemnego domu dziewczyny o imieniu Atria skazanej na los przynęty dla potworów. Cahira i Orion przekonują ją, by dołączyła do nich i wykorzystała swoje zdolności do zwabienia zaklętego withera… Ona zaś chce się nauczyć, jak chronić się przed mobami, które pragną ją dopaść. [www.azymut.pl, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-III/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2637)
(Minecraft)
Tytuł oryginału: "Wither without you. Vol. 3" 2022.
Trzecia część przygód z serii „Minecraft. Na pastwę mobów” na podstawie popularnej gry komputerowej. Trójka nastolatków, Cahira, Orion i Atria, przemierza wraz ze swoim opiekunem Senanem bezdroża Świata Podstawowego, wyludnionego i zniszczonego przez wrogie moby. Za każdym wędrowcem ciągnie się mroczna i smutna przeszłość. Bliźniaki są sierotami, których rodzice permanentnie wylogowali się ze śmiertelnego serwera. Senan to wygnaniec, bo zamiast bronić osadników ściągnął na nich zombie, a na Atrii ciąży klątwa. Teraz powinna się jej jak najszybciej pozbyć. Inaczej nikt nigdy nie będzie bezpieczny w Świecie Podstawowym. Za dziewczyną bowiem jak cień podąża okrutny mob Wither niszczący wszystko, co spotka na swojej drodze. Przyjaciele nie mają wyjścia, muszą się z nim zmierzyć. Czeka ich walka nie tylko z tą trzygłową kreaturą, ale również z demonami przeszłości, które wciąż tkwią w ich sercach. Cena, którą przyjdzie im zapłacić będzie wysoka, ale nagroda zaskoczy wszystkich… Autorką scenariusza i rysunków jest Kirsten Gudsnuk. [www.azymut.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-III/K (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-III/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problem trzech ciał / Cixin Liu ; przełożył Andrzej Jankowski. - Wydanie I (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2024. - 452, [4] strony ; 21 cm.
(Wspomnienie o przeszłości Ziemi / Cixin Liu ; t. 1)
Tytuł przekładu: "Three-body problem", tytuł oryginału: "San ti".
Stanowi t. 1 trylogii "Wspomnienie o przeszłości Ziemi". T. 2 pt.: Ciemny las, t. 3 pt.: Koniec śmierci.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Nagroda Hugo dla najlepszej powieści, 2015
Pierwszy tom trylogii "Wspomnienia o przeszłości Ziemi", największego w ostatnich latach wydarzenia w światowej fantastyce naukowej, porównywalnego z klasycznymi cyklami "Funkcja" i "Diuna". Chiński bestseller, który zyskał ogromny rozgłos w USA. W 2015 roku książka otrzymała nagrodę Hugo dla najlepszej powieści, po raz pierwszy w historii przyznaje tłumaczonemu tekstowi. Znalazła się także w finale nagród Nebula, Prometeusza, Locusa, Johna W. Campbella. Mark Zuckerberg, twórca Facebooka, uznał ją za jedną z najbardziej wartych przeczytania książek 2015 roku, a prezydent Barack Obama zabrał ją na urlop na Hawajach. Tajny chiński projekt z czasów Moa przynosi przerażające konsekwencje kilkadziesiąt lat później. Początek XXI wieku - po serii samobójstw wybitnych fizyków śledztwo prowadzi do tajemniczej sieciowej gry "Trzy ciała", której celem jest uratowanie mieszkańców planety zagrożonej oddziaływaniem grawitacyjnym trzech słońc. Świat tej gry nie jest jednak fikcją... [Dom Wydawniczy Rebis, 2024]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-lit.fant. (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.18-lit.inna (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.20-fant. (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Audiobook
CD
W koszyku
Problem trzech ciał / Cixin Liu ; [przekład Andrzej Jankowski]. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, [2017]. - 2 płyty CD (14 godz. 57 min) : digital, stereo ; 12 cm.
(Wspomnienie o przeszłości Ziemi / Cixin Liu ; t. 1)
Czas trwania: 14 godz. 57 min.
Tytuł przekładu: "Three-body problem".
Stanowi t. 1 trylogii "Wspomnienie o przeszłości Ziemi". T. 2 pt.: Ciemny las, t. 3 pt.: Koniec śmierci.
Czyta Wojciech Stagenalski.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Pierwszy tom trylogii "Wspomnienie o przeszłości Ziemi", największego w ostatnich latach wydarzenia w światowej fantastyce naukowej, porównywalnego z klasycznymi cyklami "Fundacja" i "Diuna". Chiński bestseller, który zyskał ogromny rozgłos w USA. W 2015 roku książka otrzymała nagrodę Hugo dla najlepszej powieści, po raz pierwszy w historii przyznanej tłumaczonemu tekstowi. Znalazła się także w finale nagród Nebula, Prometeusza, Locusa, Johna W. Campbella. Mark Zuckerberg, twórca Facebooka, wybrał ją jako jedną z najbardziej wartych przeczytania książek 2015 roku, a prezydent Barack Obama zabrał ją na urlop na Hawajach. Tajny chiński projekt z czasów Mao przynosi przerażające konsekwencje kilkadziesiąt lat później. Początek XXI wieku - po serii samobójstw wybitnych fizyków śledztwo prowadzi do tajemniczej sieciowej gry Trzy ciała, której celem jest uratowanie mieszkańców planety zagrożonej oddziaływaniem grawitacyjnym trzech słońc. Świat tej gry nie jest jednak fikcją... [Rebis, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1894 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problem trzech ciał / Cixin Liu ; przełożył Andrzej Jankowski. - Wydanie 1. (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2017. - 452, [4] strony ; 20 cm.
(Wspomnienie o przyszłości Ziemi / Cixin Liu ; t. 1)
Tytuł przekładu: Three-body problem, tytuł oryginału: San ti.
Stanowi t. 1 trylogii "Wspomnienie o przeszłości Ziemi". T. 2 pt.: Ciemny las, t. 3 pt.: Koniec śmierci.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Nagroda Hugo dla najlepszej powieści 2015 r.
Pierwszy tom trylogii "Wspomnienia o przeszłości Ziemi", największego w ostatnich latach wydarzenia w światowej fantastyce naukowej, porównywalnego z klasycznymi cyklami "Funkcja" i "Diuna". Chiński bestseller, który zyskał ogromny rozgłos w USA. W 2015 roku książka otrzymała nagrodę Hugo dla najlepszej powieści, po raz pierwszy w historii przyznaje tłumaczonemu tekstowi. Znalazła się także w finale nagród Nebula, Prometeusza, Locusa, Johna W. Campbella. Mark Zuckerberg, twórca Facebooka, uznał ją za jedną z najbardziej wartych przeczytania książek 2015 roku, a prezydent Barack Obama zabrał ją na urlop na Hawajach. Tajny chiński projekt z czasów Moa przynosi przerażające konsekwencje kilkadziesiąt lat później. Początek XXI wieku - po serii samobójstw wybitnych fizyków śledztwo prowadzi do tajemniczej sieciowej gry "Trzy ciała", której celem jest uratowanie mieszkańców planety zagrożonej oddziaływaniem grawitacyjnym trzech słońc. Świat tej gry nie jest jednak fikcją... [Dom Wydawniczy Rebis, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.13-fant. (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 4.
Książka
W koszyku
Tworzenie gier komputerowych : kompendium producenta / Rafał Nowocień. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 200 stron : ilustracje ; 21 cm.
Publikacja ukazała się w 2019 roku.
Indeks.
Zostań profesjonalnym producentem gier komputerowych. Poznaj fazy tworzenia gry komputerowej. Dowiedz się, kto jest kim w procesie produkcji. Naucz się przygotowywać odpowiednią dokumentację. Tworzenie gier komputerowych, podobnie jak produkcja każdego innego rodzaju oprogramowania, to złożony, wieloetapowy proces wymagający zaangażowania szeregu różnych specjalistów, odpowiedniej koordynacji działań, kontrolowania terminów i budżetu oraz ciągłego zarządzania zespołem i nadzorowania jego prac. Wiele doskonale zapowiadających się projektów upada nie z powodu trudnej sytuacji rynkowej czy niewystarczających środków na inwestycję, lecz przez zwykły brak wiedzy i doświadczenia u prowadzących je osób, przejawiający się często nadmiernym optymizmem i mało obiektywną oceną realiów. Można tego uniknąć, zawczasu uzbroiwszy się w odpowiednie kompetencje. Dowiedz się, jak wygląda proces tworzenia gier komputerowych, jakie role są konieczne na poszczególnych etapach pracy i kto jest za co odpowiedzialny, a także jaką dokumentację trzeba przygotować przed rozpoczęciem produkcji oraz w jej trakcie. Poznaj zakres odpowiedzialności i specyfikę pracy menedżera zarządzającego projektem gry, zdobądź najważniejsze umiejętności z punktu widzenia producenta i naucz się mijać niebezpieczne rafy, które spowodowały niejedną spektakularną katastrofę. Ta książka otworzy Ci oczy na wiele nieoczywistych spraw - pomoże nie tylko unikać błędów, lecz również odnieść sukces w branży! [Helion, 2019]
Cz. 1. FAZA PREPRODUKCYJNA: 1. Koncepcja gry, 2. Dokumentacja gry, 3. Dokument techniczny gry (GTD), 4. Dokument poziomów gry, 5. Inne dokumenty ; Cz. 2. FAZA PRODUKCYJNA: 6. Pierwsza wersja gry - Minimum Viable, 7. Vertical Slice, 8. Beta build ; Cz. 3. FAZA POPRODUKCYJNA: 9. Release candidate (RC), 10. Publikacja gry, 11. Wsparcie poprodukcyjne gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-793 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Septem)
(Dla Bystrzaków)
Tytuł oryginału: "Minecraft for dummies" 2015.
Indeks.
POCZĄTKI W MINECRAFCIE: Jak zacząć ; Jak przeżyć pierwszą noc ; PODSTAWOWE UMIEJĘTNOŚĆI: Walka z głodem ; Bloki i przedmioty ; UMIEJĘTNOŚCI ZAAWANSOWANE: Biomy i farmy ; Kopalnie ; Osady i skarby ; Czerwony pył ; Kolejne epoki rozwoju ; Zaklęcia, mikstury i czary ; Do Netheru, Kresu i jeszcze dalej ; JAK WYCIĄGNĄĆ WIĘCEJ Z MINECRAFTA: Multiplayer i komendy ; Dostosowanie gry do własnych potrzeb ; Minecraft w wielkim świecie ; MINECRAFT W GRONIE RODZINNYM: Wybór najlepszej platformy ; Tryby gry w Minecrafcie ; Co każdy rodzic powinien wiedzieć o Minecrafcie ; DEKALOGI: Dziesięć wskazówek ułatwiających przetrwanie ; Dziesieć wskazówek ułatwiających budowanie ; dziesięć pomysłów na wykorzystanie czerwonego pyłu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-793 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The never game" 2019.
Stanowi cz. 1 cyklu "Colter Shaw". Cz. 2 pt.: Do jutra, cz. 3 pt.: Ostatni dowód, cz. 4 pt.: Polowanie na czas.
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania. [Prószyński i S-ka - Prószyński Media, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 16 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-lit.amer. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.1-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-krym. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-lit.amer. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.7-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-krym. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.9-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-krym. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-lit.amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
Indeks.
O grach, czyli o kulturze współczesnej ; Zabawa i komunikacja ; Nowe media i gry komputerowe ; Gry sieciowe: klasyfikacja i teorie ; Przemierzając Norrath. O masowej grze sieciowej EverQuest ; E-sporty i tworzenie znaczeń poza grą ; Człowiek wobec nowych mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96725 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy art.
KONTEKST ROZWOJU I WYCHOWANIA: Internet jako środowisko edukacyjne ; Motywacja do nauki i obraz samego siebie studentów online ; Problematyka usług psychologicznych online w kształceniu studentów psychologii ; Różnice płciowe w sposobie korzystania z zabaw interaktywnych przez dzieci w wieku przedszkolnym ; Refleksje na temat powinności psychologa w dobie nadprodukcji informacji. KONTEKST RELACJI INTERPERSONALNYCH: Rola więzi online w życiu społecznym człowieka ; Budowanie zaufania w relacjach internetowych ; Preferowane style komunikowania się młodzieży a specyfika korzystania z internetu ; Opisy Gadu-Gadu. Funkcje, źródła i preferencje ; Internet jako źródło wsparcia dla osób zainteresowanych opieką zastępczą nad dzieckiem. KONTEKST ZAGROŻEŃ: Cyberprzemoc czy cybermobbing? Kontrowersje terminologiczne i charakterystyka zjawiska ; Uzależnienie od cyberseksu. Problemy diagnostyczne ; Poczucie uzależnienia od internetu a poczucie kontroli u adolescentów ; Brutalne gry komputerowe w życiu dzieci i młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93184 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bractwo / Oliver Bowden ; przełożył Tomasz Brzozowski. - Kraków : Insignis Media, copyright 2011. - 460, [3] strony ; 21 cm.
(Assassin's Creed)
Na książce pseudonim autora, nazwa: Anton Gill.
Na podstawie bestsellerowej gry firmy Ubisoft - Assassin's creed.
Stanowi cz. 2 cyklu "Assassin's creed".
Tytuł oryginału: "Brotherhood" 2010.
"Wyruszę do czarnego serca zepsutego imperium, by zetrzeć w proch moich wrogów. Rzymu nie zbudowano jednak w jeden dzień i nie odbuduje go samotny asasyn. Jestem Ezio Auditore da Firenze. Oto moje Bractwo". Rzym, niegdyś potężny, dziś leży w ruinach. W mieście pleni się cierpienie i nędza; jego obywatele żyją w strachu przed bezlitosną rodziną Borgiów. Tylko jeden człowiek może ich uwolnić spod jarzma tyranii - Ezio Auditore, mistrz asasynów. By sprostać wyzwaniu, Ezio będzie musiał użyć wszystkich swoich sił. Cesare Borgia, człowiek jeszcze bardziej niegodziwy i groźny niż jego ojciec, papież, nie spocznie, póki nie podbije całej Italii. A w tak zdradzieckich czasach intrygi czają się wszędzie, nawet w szeregach samego Bractwa… [Insignis Media, 2011]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-fant. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-lit.ang. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-lit. ang. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-fant. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Renesans / Oliver Bowden ; przełożył Tomasz Brzozowski. - Kraków : Insignis Media, copyright 2010. - 485, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Assassin's Creed)
Na książce pseudonim autora, nazwa: Anton Gill.
Na podstawie bestsellerowej gry firmy Ubisoft - Assassin's creed.
Stanowi cz. 1 cyklu "Assassin's creed".
Młody szlachcic, zdradzony przez panujące rody Italii, wyrusza w poszukiwaniu zemsty. Aby stawić czoła spiskowcom i przywrócić rodzinie honor, będzie musiał poznać sztukę zabijania. W swojej misji Ezio skorzysta z pomocy światłych umysłów, takich jak Leonardo da Vinci czy Niccolo Machiavelli, świadom, że jego przeżycie zależy od nabytych umiejętności. Dla swoich sprzymierzeńców stanie się siłą przemian, bojownikiem o wolność i sprawiedliwość. Dla wrogów będzie śmiertelnym zagrożeniem, siejącym postrach wśród tyranów, którzy ciemiężą lud Italii. Tak rozpoczyna się epicka opowieść o władzy, zemście i spisku. [Insignis Media, 2011]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-fant. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-fant. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Renesans / Oliver Bowden ; przełożył Tomasz Brzozowski. - Kraków : Insignis Media, copyright 2010. - 485, [1] strona ; 21 cm.
(Assassin's Creed)
Na książce pseudonim autora, nazwa: Anton Gill.
Na podstawie bestsellerowej gry firmy Ubisoft - Assassin's creed.
Stanowi cz. 1 cyklu "Assassin's creed".
Tytuł oryginału: "Renaissance" 2009.
Młody szlachcic, zdradzony przez panujące rody Italii, wyrusza w poszukiwaniu zemsty. Aby stawić czoła spiskowcom i przywrócić rodzinie honor, będzie musiał poznać sztukę zabijania. W swojej misji Ezio skorzysta z pomocy światłych umysłów, takich jak Leonardo da Vinci czy Niccolo Machiavelli, świadom, że jego przeżycie zależy od nabytych umiejętności. Dla swoich sprzymierzeńców stanie się siłą przemian, bojownikiem o wolność i sprawiedliwość. Dla wrogów będzie śmiertelnym zagrożeniem, siejącym postrach wśród tyranów, którzy ciemiężą lud Italii. Tak rozpoczyna się epicka opowieść o władzy, zemście i spisku. PRAWDA BĘDZIE SPISANA KRWIĄ. [Insignis Media, 2010]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-lit.ang. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-lit.ang. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej