Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(137)
Forma i typ
Książki
(132)
Proza
(57)
Komiksy i książki obrazkowe
(20)
Poradniki i przewodniki
(18)
Publikacje naukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Audiobooki
(3)
Filmy i seriale
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(230)
wypożyczone
(68)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(23)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(33)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(52)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(7)
Filia 2 (Fredry 5)
(6)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(5)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(10)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(9)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(10)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(8)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(7)
Filia 9 (Czackiego 5)
(17)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(11)
Filia 11 (Dębicka 170)
(3)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(18)
Filia 15 (Lwowska 60)
(17)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(21)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(2)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(17)
Filia 20 (Solarza 9a)
(19)
Autor
Hikiert Anna
(11)
Gill Anton (1948- )
(10)
Graley Sarah
(5)
Monster Sfé R
(5)
Parvela Timo (1964- )
(5)
Pitkänen Pasi
(5)
Purenins Stef
(5)
Sortland Bjørn (1968- )
(5)
Parvela Timo (1964- ). Kepler62
(4)
Sortland Bjørn (1968- ). Kepler62
(4)
Wood Keith
(4)
Bieliński Przemysław
(3)
Brzozowski Tomasz W
(3)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(3)
Gudsnuk Kristen
(3)
Jankowski Andrzej (anglista)
(3)
Kiuru Iwona
(3)
Liu Cixin (1963- )
(3)
Abec
(2)
Baddiel David (1964- )
(2)
Davey Joey
(2)
Dorman Brandon
(2)
Farrell Triona
(2)
Feibel Thomas (1962- )
(2)
Figus Valentina
(2)
Filiciak Mirosław (1976- )
(2)
Flynn Ian (1982- )
(2)
Flynn Ian (1982- ). Nieznany ląd
(2)
Ganucheau Savanna
(2)
Goździkowski Andrzej
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena (1971- )
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena. Julek i Maja
(2)
Gran Meredith (1984- )
(2)
Hikiert-Bereza Anna
(2)
Jackman Henry (1974- )
(2)
Jedliński Jakub (1977- )
(2)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(2)
Kalus Agnieszka
(2)
Kamiya Yū (1984- )
(2)
Kawahara Reki (1974- )
(2)
Kawahara Reki (1974- ). Sword Art Online
(2)
Kearney Kirsten
(2)
Larson Hope (1982- )
(2)
Larson Hope (1982- ). Grieferka
(2)
Lisowski Rafał (1981- )
(2)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przeszłości Ziemi
(2)
Lu Marie (1984- )
(2)
Malinow Anna
(2)
Maniulit Ryan
(2)
Maron Jordan
(2)
McCranie Stephen (1987- )
(2)
McCranie Stephen (1987- ). Opowieść świnki
(2)
Milton Stephanie
(2)
Mull Brandon (1974- )
(2)
Mull Brandon (1974- ). Wojna cukierkowa
(2)
Muszyński Wojciech (socjologia)
(2)
North Ryan (1980- )
(2)
North Ryan (1980- ). Opowieść Creepera
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Orlińska Zuzanna
(2)
Ostrowski Krzysztof (1976- )
(2)
Ozawa Takahiro
(2)
Panetta Kevin
(2)
Panetta Kevin. Urodziny
(2)
Piechowiak Anna
(2)
Piersa Krzysztof
(2)
Podmiotko Paweł
(2)
Roberts Rafer (1976- )
(2)
Roberts Rafer (1976- ). Wiedźma i rozbójnik
(2)
Sawicka Zofia (tłumaczka)
(2)
Seo Asako
(2)
Soares Paul
(2)
St-Onge Jenn
(2)
Stanley Juliet
(2)
Strąkow Michał
(2)
Sztybor Bartosz (1986- )
(2)
Tashjian Jake (1994- )
(2)
Tashjian Janet (1956- )
(2)
Titov Roman
(2)
Warda Małgorzata (1978- )
(2)
Young Cheryl
(2)
Zarawska Patrycja (1970- )
(2)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(2)
Łapiński Paweł (1985- )
(2)
Ślusarczyk-Bryła Paulina
(2)
Allende Isabel (1942- )
(1)
Andrade Filipe (1986- )
(1)
Antas Anna
(1)
Barciuk Piotr
(1)
Bergara Matías (1984- )
(1)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Bitner Jan (tłumacz)
(1)
Blacha Marcin
(1)
Black Jack (1969- )
(1)
Bomba Radosław
(1)
Bourgeois Paulette (1951- )
(1)
Braithwaite Dominika
(1)
Brown Box (1980- )
(1)
Bunn Cullen
(1)
Burlinson James
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(46)
2010 - 2019
(78)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(107)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(134)
Język
polski
(134)
angielski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(46)
Młodzież
(40)
14-17 lat
(31)
Dzieci
(28)
6-8 lat
(10)
0-5 lat
(2)
Rodzice
(2)
Gimnazja
(1)
Nauczyciele
(1)
Producenci gier komputerowych
(1)
Programiści
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(24)
Literatura angielska
(13)
Literatura polska
(11)
Literatura kanadyjska
(7)
Literatura japońska
(6)
Literatura fińska
(5)
Literatura norweska
(5)
Literatura francuska
(4)
Literatura chińska
(3)
Film amerykański
(2)
Literatura chilijska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura szkocka
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Gry komputerowe
(100)
Minecraft
(22)
Rzeczywistość wirtualna
(16)
Assassin's Creed (gra komputerowa)
(11)
Internet
(11)
Nastolatki
(10)
Rzeczywistość alternatywna
(8)
Walka
(8)
Bractwa religijne
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Programowanie (informatyka)
(6)
Przyjaźń
(6)
Samobójstwo
(6)
Tajemnica
(6)
Templariusze
(6)
Bliźnięta
(5)
Rodzeństwo
(5)
Superbohaterowie
(5)
Cyberpunk 2077 (gra komputerowa)
(4)
Epidemie
(4)
Kobieta
(4)
Kultura
(4)
Literatura
(4)
Podróże międzyplanetarne
(4)
Podróże w czasie
(4)
Przestępczość zorganizowana
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Uzależnienie od komputera
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Dziewczęta
(3)
Istoty pozaziemskie
(3)
Komputery
(3)
Młodzież
(3)
Planety
(3)
Producenci gier komputerowych
(3)
Przemoc
(3)
Spisek
(3)
Uczniowie
(3)
Wojownicy
(3)
Zdrada
(3)
Zemsta
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Automaty do gier
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Czarownice i czarownicy
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko
(2)
Facebook
(2)
Film
(2)
Film polski
(2)
Gracze komputerowi
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Hakerzy
(2)
Humor
(2)
Julek i Maja (postacie fikcyjne)
(2)
Kapuściński, Ryszard (1932-2007)
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Kultura popularna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Multimedia
(2)
Odpoczynek
(2)
Ojcostwo
(2)
Ojcowie i córki
(2)
Osoby zaginione
(2)
Programiści
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Rewolucja
(2)
Scratch
(2)
Społeczeństwo
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Tematy i motywy
(2)
Twórczość
(2)
Uzależnienie od gier komputerowych
(2)
Walka dobra ze złem
(2)
YouTuberzy
(2)
Zabójcy
(2)
Agresywność
(1)
Alkoholizm
(1)
Androgynia (psychologia)
(1)
Asystenci rodzin
(1)
Atwood, Margaret (1939- )
(1)
Bachtin, Michaił (1895-1975)
(1)
Bezdomność
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biurowce
(1)
Blog
(1)
Bobkowski, Andrzej (1913-1961)
(1)
Branża gamingowa
(1)
Budownictwo
(1)
Bujnowski, Józef (1910-2001)
(1)
C# (język programowania)
(1)
Chmielewski, Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Chłopcy
(1)
Clubbing (socjol.)
(1)
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(1)
Temat: dzieło
Harry Potter
(1)
Jumanji
(1)
Karpaccy górale
(1)
Karta Praw Rodziny
(1)
Lalki w ogniu
(1)
My zdies' emigranty
(1)
Penelopiad
(1)
Przystupa
(1)
Sonnenjungfrau
(1)
Teoria czystej formy we własnym komentarzu Gombrowicza
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(9)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
1989-
(4)
1801-1900
(3)
2001-0
(3)
1701-1800
(2)
100-1 p.n.e.
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1918-
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Paryż (Francja)
(5)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Tokio (Japonia)
(2)
Afryka
(1)
Ateny (Grecja)
(1)
Bieszczady
(1)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Kanada
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Moskwa (Rosja)
(1)
Ninjago (kraina fikcyjna)
(1)
Nowy Orlean (Stany Zjednoczone)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Sanok (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Sparta (Grecja ; miasto dawne)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Starożytna Grecja
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Powieść
(40)
Fantastyka
(33)
Gry komputerowe
(18)
Poradnik
(18)
Komiks
(17)
Science fiction
(15)
Powieść przygodowa
(9)
Fantasy
(7)
Dystopia
(5)
Monografia
(5)
Podręcznik
(5)
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Opracowanie
(4)
Powieść obyczajowa
(4)
Manga
(3)
Thriller
(3)
Antologia
(2)
Blogi
(2)
Film przygodowy
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma dla rodziców polskie
(1)
Dramat niemiecki
(1)
Dramat polski
(1)
E-booki
(1)
Esej
(1)
Film animowany
(1)
Film fabularny
(1)
Film familijny
(1)
Film fantastyczny
(1)
Heavy metal
(1)
Horror
(1)
Katalog
(1)
Komedia
(1)
Komiksy
(1)
Kryminał
(1)
Literatura
(1)
Literatura podróżnicza polska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura ukraińska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Piosenka polska
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść kanadyjska
(1)
Powieść polska
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Romans
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Science fiction DBN
(1)
Sensacja
(1)
Szkice literackie polskie
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(14)
Hobby i czas wolny
(11)
Edukacja i pedagogika
(6)
Psychologia
(6)
Historia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
137 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bractwo / Oliver Bowden ; przełożył Tomasz Brzozowski. - Kraków : Insignis Media, copyright 2011. - 460, [3] strony ; 21 cm.
(Assassin's Creed)
Na książce pseudonim autora, nazwa: Anton Gill.
Na podstawie bestsellerowej gry firmy Ubisoft - Assassin's creed.
Stanowi cz. 2 cyklu "Assassin's creed".
Tytuł oryginału: "Brotherhood" 2010.
"Wyruszę do czarnego serca zepsutego imperium, by zetrzeć w proch moich wrogów. Rzymu nie zbudowano jednak w jeden dzień i nie odbuduje go samotny asasyn. Jestem Ezio Auditore da Firenze. Oto moje Bractwo". Rzym, niegdyś potężny, dziś leży w ruinach. W mieście pleni się cierpienie i nędza; jego obywatele żyją w strachu przed bezlitosną rodziną Borgiów. Tylko jeden człowiek może ich uwolnić spod jarzma tyranii - Ezio Auditore, mistrz asasynów. By sprostać wyzwaniu, Ezio będzie musiał użyć wszystkich swoich sił. Cesare Borgia, człowiek jeszcze bardziej niegodziwy i groźny niż jego ojciec, papież, nie spocznie, póki nie podbije całej Italii. A w tak zdradzieckich czasach intrygi czają się wszędzie, nawet w szeregach samego Bractwa… [Insignis Media, 2011]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-fant. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-lit.ang. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-lit. ang. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-fant. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Renesans / Oliver Bowden ; przełożył Tomasz Brzozowski. - Kraków : Insignis Media, copyright 2010. - 485, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Assassin's Creed)
Na książce pseudonim autora, nazwa: Anton Gill.
Na podstawie bestsellerowej gry firmy Ubisoft - Assassin's creed.
Stanowi cz. 1 cyklu "Assassin's creed".
Młody szlachcic, zdradzony przez panujące rody Italii, wyrusza w poszukiwaniu zemsty. Aby stawić czoła spiskowcom i przywrócić rodzinie honor, będzie musiał poznać sztukę zabijania. W swojej misji Ezio skorzysta z pomocy światłych umysłów, takich jak Leonardo da Vinci czy Niccolo Machiavelli, świadom, że jego przeżycie zależy od nabytych umiejętności. Dla swoich sprzymierzeńców stanie się siłą przemian, bojownikiem o wolność i sprawiedliwość. Dla wrogów będzie śmiertelnym zagrożeniem, siejącym postrach wśród tyranów, którzy ciemiężą lud Italii. Tak rozpoczyna się epicka opowieść o władzy, zemście i spisku. [Insignis Media, 2011]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-fant. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-fant. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Renesans / Oliver Bowden ; przełożył Tomasz Brzozowski. - Kraków : Insignis Media, copyright 2010. - 485, [1] strona ; 21 cm.
(Assassin's Creed)
Na książce pseudonim autora, nazwa: Anton Gill.
Na podstawie bestsellerowej gry firmy Ubisoft - Assassin's creed.
Stanowi cz. 1 cyklu "Assassin's creed".
Tytuł oryginału: "Renaissance" 2009.
Młody szlachcic, zdradzony przez panujące rody Italii, wyrusza w poszukiwaniu zemsty. Aby stawić czoła spiskowcom i przywrócić rodzinie honor, będzie musiał poznać sztukę zabijania. W swojej misji Ezio skorzysta z pomocy światłych umysłów, takich jak Leonardo da Vinci czy Niccolo Machiavelli, świadom, że jego przeżycie zależy od nabytych umiejętności. Dla swoich sprzymierzeńców stanie się siłą przemian, bojownikiem o wolność i sprawiedliwość. Dla wrogów będzie śmiertelnym zagrożeniem, siejącym postrach wśród tyranów, którzy ciemiężą lud Italii. Tak rozpoczyna się epicka opowieść o władzy, zemście i spisku. PRAWDA BĘDZIE SPISANA KRWIĄ. [Insignis Media, 2010]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-lit.ang. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-lit.ang. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Już, już! / Katarzyna Wasilkowska. - Wydanie 2. - Łódź : Wydawnictwo Literatura, 2022. - 228, [4] strony ; 22 cm.
(To Lubię)
Lula to prawdziwa prymuska, świetnie się uczy, nie zaniedbuje obowiązków, a przy tym jest miła, życzliwa i ma tak sprytne palce, że chyba zostanie rzeźbiarką. Miejmy nadzieję, że tak właśnie będzie, bo na razie coś stanęło jej na drodze. Coś, co obudziło w niej bestię? Znakomity, zaangażowany tekst o problemach ludzi bardzo młodych i wrażliwych ,którzy zanurzeni w świecie cyberprzestrzeni, najnowszych technologii, powszechnej komputeryzacji- rujnują swoje życie psychiczne i osobowość. [www.azymut.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-III/P (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.13-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Krok po kroku, sekrety i strategie, niezwykłe budynki.
Zostań mistrzem budownictwa z tym niesamowitym przewodnikiem! Stwórz 15 niesamowitych arcydzieł! W środku czekają wskazówki, które pomogą ci poprawić umiejętności budowlane. Ten naprawdę interaktywny przewodnik zainspiruje każdego fana minecraftu. [www.azymut.pl, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-795/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Niezależny i nieoficjalny.
Tytuł oryginału: "Minecraft STEM challenge : build a city" 2018.
Ten wyjątkowy przewodnik pomoże ci osiągnąć mistrzostwo w Minecraft. Jest wypełniony cennymi radami, dzięki którym z łatwością przejdziesz kolejne poziomy gry. Znajdziesz tu praktyczne opisy dostępnych broni, skinów, narzędzi, pojazdów. To prawdziwy niezbędnik dla wszystkich miłośników gry Minecraft. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.18-793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Raj dla graczy / Marcus Emerson ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2023. - 181, [11] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Dziennik Youtubera / Marcus Emerson ; sezon 7)
Tytuł oryginału: "Gamer's paradise"2021.
Stanowi cz. 7 cyklu "Dziennik youtubera".
Czy są tu moi odlotowi fani? Mam dla was coś ekstra! Ten sezon będzie z całą pewnością najlepszy ze wszystkich! Będziecie śmiać się i płakać na przemian, zastanawiając się: „Co, u licha, jest ze mną nie tak?”. Ale bez obaw – WSZYSTKO z wami w porządku. To po prostu efekt uboczny tego bombastycznego sezonu! Jesteście już turbo podekscytowani? Zaczynajmy zatem! Davy z Fergusem i Annie chcą wziąć udział w turnieju gamingowym WodoBalonowe Wojny i to w trybie… OBŁĘDNYM. Ceną PRZEGRANEJ w tym trybie jest WSZYSTKO. Wszystkie statystyki gracza. Wszystkiepunkty doświadczenia. Cały ekwipunek. PUF! NIE MA! Wasza postać zostaje PERMANENTNIE WYMAZANA, ot tak! Czy Davy podejmie ryzyko i dołączy do gry? Przed wami: rozgrzane do czerwoności kontrolery, tykające paski życia, Balony Ślizgobuty, Instant-Parasolki, zbroje z wykałaczek, wielolufowe miotacze balonów,czyli wszystkie chwyty dozwolone! BĘDZIE SIĘ DZIAŁO! [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 189. Indeks.
R. I. WPROWADZENIE: 1. Dla kogo jest ta książka? ; 2. Dlaczego Box2D? ; 3. Platformy docelowe ; 4. Materiały uzupełniające ; R. II. PRINCIPIA PHYSICA, CZYLI PODSTAWY FIZYKI GIER: 1. Teoria: Podstawowe wielkości fizyczne ; Rachunek wektorowy ; 2. Rigid body physics, czyli fizyka ciała sztywnego: Struktura silnika fizycznego ; Soft body physics, czyli fizyka ciała deformowalnego? ; R. III. PRZYGOTOWUJEMY ŚRODOWISKO, CZYLI DECYZJE PROJEKTOWE: 1. Zintegrowane środowisko programistyczne: Konfiguracja ; Portowalność ; 2. Wizualizacja obiektów fizycznych ; 3. Debug framework – szablon roboczy ; R. IV. OTWIERAMY PUDEŁKO!: 1. Faza zerowa: inicjalizacja i parametryzacja świata Box2D ; 2. Faza pierwsza: tłusta oliwa: Prymitywny start ; Obiekty „wielkie i ciężkie” ; Podłoże ; Lokomotywa ; 3. Faza druga: para buch: Siły ; Kolizje ; 4. Faza trzecia: koła w ruch: Liny ; Mosty ; Ciała złożone ; Cięcie obiektów ; Ciała miękkie ; Obiekt ragdoll ; Profiler ; R. V. PISZEMY „PRAWDZIWĄ” GRĘ!: 1. Nowy, lepszy szablon aplikacji: Klasa gry ; Dodajemy Box! ; Mini Birds ; 2. Port na Android OS ; 3. Port na Ios ; 4. Port dokądkolwiek ; R. VI. PODSUMOWANIE: Bibliografia ; Dodatek 1. C++. Materiał referencyjny ; Dodatek 2. OpenGL ES 1.1. Materiał referencyjny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111523 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Numeracja stron od prawej do lewej.
Sora i Shiro to rodzeństwo genialnych gamerów, o których krążą w internecie miejskie legendy. W prawdziwym życiu są parą NEETów i hikikomori, a otaczająca ich rzeczywistość nazywają beznadziejną grą. Pewnego dnia tajemniczy Bóg przenosi ich do swojego świata, gdzie wojna jest surowo zabroniona, a wszystkie spory rozwiązywane są przy pomocy gier. Tak, nawet te dotyczące granic państw. W miejscu zdominowanym przez inne nacje ludzie stoją na krawędzi zagłady. Jedno miasto jest wszystkim, co im pozostało. Czy Sora i Shiro, bezużyteczni członkowie społeczeństwa, zdołają ich ocalić? Niech rozpocznie się gra! [Wydawnictwo Waneko, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Block wonders: incredible builds created in Minecraft" 2016.
Indeks.
Wiek 9+.
Niniejsza książka prezentuje wyjątkowe starożytne i nowoczesne budowle z całego świata. Przeniesione z rzeczywistości lub z kreatywnej wyobraźni graczy, konstruowane były blok po bloku. Można wśród nich znaleźć wiele perełek: od opartej na badaniach archeologów rekonstrukcji piramid z Gizy po perfekcyjną kopię kosmicznego wahadłowca. Ikony świata architektury, takie jak Tadż Mahal czy Bazylika św. Piotra, prezentowane są tutaj zaraz obok fantastycznego skrzyżowania katedry z czołgiem i wspaniałych statków niesionych na grzbietach delfinów. Jesteś gotów zobaczyć to na własne oczy? [Wydawnictwo Zielona Sowa, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-793/I (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "SuperBetter : a revolutionary approach to getting stronger, happier, braver, and more resilient" 2015.
Indeks.
Życie to gra! SUPERBETTER. Nie stracić siły, motywacji i optymizmu w obliczu trudnych doświadczeń i coraz to nowych wyzwań - czy to w ogóle możliwe? Ciesząca się światowym uznaniem projektantka gier Jane McGonigal udowadnia, że tak. Gdy w 2009 roku doznała poważnego wstrząśnienia mózgu, wydawało się, że to koniec. Dręczyły ją lęki, depresja i myśli samobójcze, nie mogła pracować, a nawet wstać z łóżka. Na szczęście wieloletnie doświadczenia zawodowe nie poszły na marne - McGonigal zmieniła proces dochodzenia do zdrowia w grę budującą psychiczną odporność. Proste ćwiczenia motywacyjne stały się częścią większego projektu, prowadzonego we współpracy z amerykańskim Narodowym Instytutem Zdrowia. Do tej pory wydawało ci się, że granie w gry to strata czasu? Nic bardziej mylnego! Autorka "Superbetter" przekonuje nas, że taka aktywność zmienia nasze reakcje na stres, wyzwania i ból. Obudzenie w sobie gracza w realnym życiu oznacza uruchomienie zasobów optymizmu, kreatywności, odwagi i determinacji. Gra warta świeczki! Ćwicz umiejętności gracza ­- zdolność do kontrolowania własnej uwagi, pozyskiwania nowych sojuszników i motywowania samego siebie i zacznij spełniać swoje marzenia. Spróbuj, przecież to tylko gra. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Helion Edukacja)
Indeks.
Minecraft to kraina, w której ogromna liczba dzieci spędza mnóstwo czasu. Ta gra komputerowa wyróżnia się spośród innych, niezbyt wymagających intelektualnie gier — otóż w Minecrafcie to użytkownik decyduje o kierunku rozwoju akcji, a jego wybory determinują przebieg gry. Gracz musi się tu wykazać najróżniejszymi umiejętnościami i kompetencjami: od przewidywania konsekwencji swoich posunięć i szacowania ryzyka, przez zdobywanie potrzebnych zasobów, aż po przeliczanie parametrów do konstruowania narzędzi czy całych budynków. Te właściwości gry oraz jej popularność już jakiś czas temu zainteresowały pedagogów, którzy zaczęli używać Minecrafta w ramach nauczania wielu przedmiotów szkolnych. Jeśli Twoi uczniowie też uwielbiają tę grę, możesz podsunąć im fantastyczny sposób na połączenie przyjemnego z pożytecznym. Niezależnie od tego, czy chcesz przekazać im wiedzę z matematyki, techniki, polskiego czy biologii, Minecraft wraz rozszerzeniami dostępnymi w internecie z pewnością Ci w tym pomoże. Sprawdź, jak realizować z jej pomocą podstawę programową. Zorientuj się w możliwościach, technikach i trikach tego niebanalnego świata. Zobacz, jak działa platforma MinecraftEDU, i przestudiuj gotowe scenariusze lekcji. A potem — baw się tak dobrze jak Twoi uczniowie! [Wydawnictwo Helion, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Minecraft STEM challenge : build a theme park" 2018.
"Minecraft. Wielkie wyzwanie. Zbuduj park rozrywki" to niesamowite przewodnik po grze Minecraft. Książka zawiera instrukcje krok po kroku prezentujące proces budowy oraz przedstawia ciekawe fakty z dziedziny nauk przyrodniczych, tj. technologia, inżynieria i matematyka. [www.empik.pl, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4dz-7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5dz-7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13dz-7 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.20dz-7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 277-[293]. Indeks.
ROZDZIAŁ 1 PROBLEMY BADAŃ NAD MEDIAMI, CZYLI ZAŁOŻENIA WSTĘPNE: Problem pierwszy - o wyjściu zza biurka ; Problem drugi - społeczne czy techniczne? ; Problem trzeci - pozycja badacza ; Raz, dwa, trzy... i co dalej? ; ROZDZIAŁ 2 GRA W KINO: Gry i kino jako wydarzenia wizualne ; Przyjemność (iluzji) kontroli ; Filmo-gra - renesans obrazów-działań ; Immersja w kinie - movie ride ; Hybrydyzacja technologiczna - machinima i interaktywne filmy ; Film o innych mediach - tematyzacja poprzez prateksty ; Kino i symulacja ; ROZDZIAŁ 3 W PARKU ROZRYWKI: GRANICE MEDIÓW: Pomiędzy mediami: Universal Studios ; Korekta perspektywy ; Kino oswojonych atrakcji ; Konwergencja 1.0, konwergencja 2.0 ; ROZDZIAŁ 4 TELEWIZJA "PO TELEWIZJI": Mniej popularne, bardziej demokratyczne ; Inaczej niż telewizja? ; Gra o prestiż ; Polak przed ekranem ; Nowe pola ; ROZDZIAŁ 5 NIEAUTORYZOWANE, NIEFORMALNE... MARGINALNE?: Nieformalność i imperializm teorii ; W stronę konkluzji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99783 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Historyjka z Telewizji)
Na podstawie postaci stworzonych przez Paulette Bourgeois i Brendę Clark.
Na podstawie odcinka animowanej serii pt. "Witaj, Franklin".
Franklin bardzo lubił wszystkie zabawy i spotkania z przyjaciółmi. Kiedy bóbr dostał nową grę komputerową to mały żółw po prostu nie umiał myśleć o niczym innym - ani o nikim - innym. Czy jednak ta gra na komputerze będzie ciekawsza od zabawy z przyjaciółmi? Seria opowieści o Franklinie opartych na odcinkach popularnej serii filmów animowanych, emitowanych w telewizji. Bohater, jego rodzina i koledzy w pełni pozostają sobą, zmienia się tylko nieco szata graficzna, nawiązując do konwencji telewizyjnej kreskówki. [www.bonito.pl, 2003]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 10 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-I (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.2-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-I/N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.5-I/N (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-I/N, F.6.- I/N (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
No game no life : light novel. 3 / scenariusz i ilustracje Yuu Kamiya ; [tłumaczenie Michał Sałatkiewicz]. - Wydanie 1. - Warszawa : Waneka, 2016. - 224, [6] stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 20 cm.
Disboard. W świecie gdzie o wszystkim decydują gry, rodzeństwo genialnych graczy rządzi ostatnim królestwem ludzi. Stawiając na szali Bierkę Rasy, próbują przejąć kontrolę nad kontynentalnymi terytoriami Unii Wschodniej, by poprawić beznadziejną sytuację, w jakiej znajdują się imanici. Zanim jednak przystąpią do walki ze zwierzołakami... "[ ]" zostaną rozdzieleni. Sora, pozostawiając tylko niejasną wiadomość, znika bez śladu. Co zamierza? Jak poradzi sobie Shiro? Jaki los czeka ich poddanych? I co z rajem przepełnionym zwierzęcymi laseczkami!? [Wydawnictwo Waneko, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-lit. inna (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aincrad / Reki Kawahara ; [ilustracje] abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; bee-pee. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, 2016. - 248 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
(Sword Art Online / Reki Kawahara ; 1)
Dopóki gra nie zostanie ukończona, opuszczenie jej uniwersum jest niemożliwe, a wirtualna śmierć równa się śmierci w rzeczywistości. Dziesięć tysięcy graczy, nie znając prawdy o tajemniczej grze Sword Art Online, loguje się do jej świata, a wtedy rozpoczyna się brutalna gra o przetrwanie. Jeden z użytkowników uwięzionych w SAO, Kirito, bardzo szybko akceptuje prawdziwe oblicze gry. Wybiera drogę samotnego wojownika, by zdobywać kolejne kondygnacje stupiętrowego, dryfującego w przestrzeni zamku Aincrad. W drodze na szczyt w pojedynkę walczy z potworami i pokonuje wszystkie przeciwności losu. Pewnego dnia jednak zostaje zmuszony przez Asunę, mistrzynię rapiera, do zawiązania z nią drużyny. To spotkanie okaże się brzemienne w skutki i wciągnie Kirito w wir nieprzewidzianych zdarzeń. Oto nadchodzi legendarna powieść, która na stronie internetowej autora pochłonęła już ponad sześć i pół miliona czytelników! [Wydawnictwo Kotori, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-III/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sword Art Online / Reki Kawahara ; 16)
Tytuł oryginału "Alicization Exploding" 2013.
Pięćdziesięciotysięcznej armii - dowodzonej przez boga ciemności Vectora, alias Gabriela Millera - stawiają czoła pięciotysięczne Siły Obrony Świata Ludzi pod wodzą Rycerza Integralności Bercouliego. Kiedy Fanatio i pozostali Rycerze toczą zażartą walkę z przeważającymi siłami wroga, oddział górskich goblinów przedostaje się na tyły ich oddziałów. Co stanie się z Kirito oraz towarzyszącymi mu Ronye i Tieze? Dee Ai El, uchodząca za najinteligentniejszą w całej armii najeźdźców Wielka Mistrzyni Zakonu Czarnych Zaklinaczy, planuje unicestwić obrońców za pomocą budzącej grozę potężnej techniki. Tymczasem do Podziemia loguje się… Asuna. [Wydawnictwo Kotori, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III/F (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
Ralph Demolka w Internecie / reżyseria Rich Moore, Phil Johnston ; scenariusz Pamela Ribon, Phil Johnston ; Disney. - Warszawa : Galapagos, [2019]. - 1 dysk optyczny (DVD) (108 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Tytuł oryginału: "Ralph Breaks the Internet".
Oryginalny film wyprodukowano w 2018 r.
Opis z etykiety płyty i opakowania.
Zdjęcia Nathan Warner ; muzyka Nathan Warner.
Obsada w polskim dubbingu: Olaf Lubaszenko, Jolanta Fraszyńska, Katarzyna Dąbrowska
DVD-Video.
Obraz: kolor 16:9, dźwięk: Dolby Digital.
Ścieżka dźwiękowa w języku angielskim, polski dubbing, lektor fiński, szwedzki. Napisy polksie, fińskie, szwedzkie, angielskie dla niesłyszących.
Walt Disney Animation Studios przedstawia przezabawną przygodę „Ralph Demolka w Internecie”. Ralph i jego równie osobliwa koleżanka Wandelopa von Cuks ryzykują wszystko, przemierzając Internet w poszukiwaniu części zamiennej niezbędnej, by ocalić grę dziewczyny. Kiedy Wandelopę zaczyna pociągać nowy, ekscytujący świat, Ralph zdaje sobie sprawę, że może stracić jedyną przyjaciółkę. [Galapagos, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Filmy-540 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler62 / Timo Parvela, Bjørn Sortland ; cz. 3)
Tytuły oryginału: "Reisen", "Kirja3. Matka" 2015.
Stanowi cz. 3 cyklu "Kepler62".
W trzeciej części serii grupa nastolatków, wybrana do udziału w tajemniczej rządowej misji, jest gotowa do drogi. "Jesteście bohaterami" - stary generał żegna młodzież, która niedługo wyruszy w kosmos w poszukiwaniu nowych światów. Polecą trzema gwiezdnymi żaglowcami: Niñą, Pintą i Santa Maríą, nazwanymi tak, jak okręty Krzysztofa Kolumba. [www.lubimyczytac.pl, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III/SF (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej