Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(54)
Forma i typ
Książki
(54)
Dostępność
dostępne
(63)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(10)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(40)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(5)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Autor
Gałkowski Tadeusz (1936- )
(4)
Sowa Józef (1939- )
(4)
Obuchowska Irena (1932- )
(3)
Dolata Elżbieta
(2)
Haring Norris G. (1923- )
(2)
Makowski Aleksander (pedagogika)
(2)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(2)
Radzicki Józef
(2)
Rożnowska Krystyna (1945- )
(2)
Szmyd Kazimierz
(2)
Aly Monika (1945- )
(1)
Baker Bruce L. (1940- )
(1)
Balcerek Marian (1935-1992)
(1)
Barłóg Krystyna
(1)
Berling Zbigniew
(1)
Blacher Jan B
(1)
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(1)
Boczar Krystyna
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Brightman Alan J
(1)
Buryn Urszula
(1)
Carr Janet H. (1927- )
(1)
Chodkowska Maria
(1)
Cytowska Beata (1964- )
(1)
Domańska Anna (pedagog)
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Dąbrowski Kazimierz (1902-1980)
(1)
Frączek Zofia
(1)
Grodzka-Gużkowska Magdalena (1925-2014)
(1)
Gruca-Miąsik Urszula
(1)
Góralówna Maria (1919-1995)
(1)
Hulk Aleksander
(1)
Jelska Wacława
(1)
Kamińska-Reyman Jadwiga
(1)
Kirejczyk Kazimierz (1910-1986)
(1)
Koch Ewa
(1)
Kostecki Ryszard
(1)
Kostencki Leon
(1)
Kruk-Lasocka Joanna (1954- )
(1)
Kucyper Krzysztof
(1)
Kwolek Andrzej (1942- )
(1)
Lerrigo Marion Olive (1896- )
(1)
Lesiak-Laska Eugenia Iwona
(1)
Maciarz Aleksandra (1937-2011)
(1)
Martowicz Zdzisława
(1)
Nawrot Jacek (1936- )
(1)
Nowak Stanisław Andrzej (lekarz)
(1)
Nowak Stanisław Stefan
(1)
Obuchowska Irena (1932-2016)
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Olechnowicz Hanna (?-2013)
(1)
Perchthaler Arleta
(1)
Perier Olivier
(1)
Ploch Leszek
(1)
Pusz Sławomira
(1)
Rychlik Grażyna
(1)
Schiefebusch Richard L
(1)
Schiefelbusch Richard L
(1)
Simmonds Posy
(1)
Skoczyńska-Prokopowicz Barbara
(1)
Spock Benjamin (1903-1998)
(1)
Strączek Krystyna (1977- )
(1)
Szempruch Jolanta
(1)
Tuleya Arleta
(1)
Uberman Marta
(1)
Wojciechowski Franciszek (1948- )
(1)
Zabłocki Kazimierz Jacek
(1)
Łubkowska Krystyna (1920?-2014)
(1)
Ślenzak Jadwiga
(1)
Śniegulska Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(14)
1980 - 1989
(9)
1970 - 1979
(6)
Kraj wydania
Polska
(52)
Język
polski
(52)
Temat
Dziecko niepełnosprawne
(30)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(22)
Wychowanie w rodzinie
(21)
Pedagogika specjalna
(14)
Rodzina
(10)
Dziecko trudne
(7)
Dziecko
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Niepełnosprawni
(5)
Wychowanie
(4)
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Dziecko głuche
(3)
Dziecko niepełnosprawne fizycznie
(3)
Mowa
(3)
Nauczanie zintegrowane
(3)
Nauczyciele
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Psychologia dziecka
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Chorzy w rodzinie
(2)
Czas wolny od pracy ucznia
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Harcerstwo
(2)
Język polski
(2)
Kształcenie
(2)
Kształcenie integracyjne
(2)
Matematyka
(2)
Muzyka
(2)
Młodzież niepełnosprawna
(2)
Oligofrenopedagogika
(2)
Pedagogika
(2)
Porażenie mózgowe dziecięce
(2)
Rodzice
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkolnictwo specjalne
(2)
Sztuka
(2)
Wychowanie do wartości
(2)
Zespół Downa
(2)
Aspiracje
(1)
Autyzm
(1)
Bibliografia adnotowana
(1)
Czytanie
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dom dziecka
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko wiejskie
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Eurosieroctwo
(1)
Gniew
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Grzegorzewska, Maria (1888-1967)
(1)
Głuchota
(1)
Humanizm (postawa)
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internaty
(1)
Internet
(1)
Jan Bosko (święty ; 1815-1888)
(1)
Język angielski
(1)
Kalectwo
(1)
Klasy łączone
(1)
Komputery
(1)
Kultura
(1)
Macierzyństwo
(1)
Metody nauczania
(1)
Mobbing
(1)
Myślenie
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Nerwice
(1)
Niedorozwój umysłowy
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Osobowość
(1)
Ośrodek Rehabilitacyjno-Wychowawczy (Zielona Góra)
(1)
Oświata
(1)
Padaczka
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Pediatria
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Prawa dziecka
(1)
Prawa ucznia
(1)
Prawo rodzinne
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przemoc wobec ludzi starych
(1)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(1)
Przyjaźń
(1)
Psychiatria dzieci i młodzieży
(1)
Psychologia kliniczna
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychopatia
(1)
Psychoterapia
(1)
Psychozy
(1)
Temat: dzieło
Ostatnie życzenie
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
1901-
(2)
1989-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Poradniki
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Publicystyka polska
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
54 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-60652 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [220]-226.
Cz. I ANALIZA LITERATURY I TEORETYCZNE PODSTAWY BADAŃ: 1. Upośledzenie umysłowe jako problem społeczny i pedagogiczny ; 2. Podstawowe problemy kształcenia specjalnego upośledzonych umysłowo ; 3. Kwalifikacje i kierowanie dzieci upośledzonych umysłowo do różnych form kształcenia specjalnego - jako rozpoczęcie procesu rewalidacyjnego ; Cz. III METODOOLOGIA BADAŃ: 4. Metodologia badań własnych ; 5. Kształcenie i wychowanie w placówkach szkolnictwa specjalnego - jako podstawowy etap rewalidacji upośledzonych umysłowo ; 6. Środowisko rodzinne dzieci upośledzonych umysłowo i jego znaczenie dla przebiegu procesu rewalidacyjnego ; 7. Zatrudnienie i praca zarobkowa absolwentów szkół specjalnych ; 8. Życie rodzinne absolwentów szkół specjalnych ; 9. Podsumowanie i wnioski końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.013.82 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84725 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Terapia, Diagnoza, Zaburzenia)
Bibliogr. s. 127-132. Indeksy.
1. Pojęcie niepełnosprawności intelektualnej i jego ewolucja ; 2. Wymiary niepełnosprawności intelektualnej ; 3. Diagnoza niepełnosprawności intelektualnej ; 4. Początki opieki nad osobami niepełnosprawnymi intelektualnie i ich edukacja ; 5. Edukacja i wychowanie osób niepełnosprawnych intelektualnie ; 6. Zaburzenia mowy dzieci niepełnosprawnych intelektualnie i ich terapia ; 7. Sytuacja rodziców dzieci niepełnosprawnych intelektualnie ; 8. Z zagadnień deontologii zawodu pedagoga specjalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-61099 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-48033 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Pedagogiczne / red. Stanisław Kowalski, Bogdan Suchodolski, Ryszard Wroczyński ; Polska Akademia Nauk. Komitet Nauk Pedagogicznych ; t. 40)
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-52899 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-71451 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania przeprowadzono w Państwowym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Przemyślu, Państwowym Zakładzie Wychowawczym w Jaśle i Państwowym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Smoczce (obecnie w obrębie Mielca).
Podstawowe problemy kształcenia specjalnego upośledzonych umysłowo w świetle reformy oświaty i szkolnictwa w Polsce ; Pojęcie sytuacji społecznej - wpływ sytuacji społecznych na zachowanie się dziecka upośledzonego umysłowo ; Problematyka pracy i metodologiczna charakterystyka badań ; Kierunki i formy działalności drużyny harcerskiej "Nieprzetarty szlak" w zakresie realizacji zadań rewalidacyjno-wychowawczych ; Aktywność społeczna dzieci upośledzonych umysłowo jako funkcja zintegrowania pracy szkoły specjalnej i działalności drużyny harcerskiej "Nieprzetarty szlak" ; Warunki i przebieg działalności społeczno-wychowawczej drużyn harcerskich "Nieprzetraty szlak", organizowanej na tle kontaktów ze środowiskiem ; Podstawowe przesłanki optymalnego modelu działania organizacji harcerskiej "Nieprzetarty szlak" w systemie rewalidacyjno-wychowawczym szkoły-zakładu specjalnego (wnioski i postulaty).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100282 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Poradnik - dzień po dniu jak nauczyć życia dzieci specjalnej troski.
Indeks.
Jako rodzic jesteś pierwszym i najbardziej wpływowym nauczycielem dziecka. To odpowiedzialne zadanie, ale niniejsze wydanie popularnego poradnika "Kroki ku samodzielności" znacząco Ci je ułatwi! Nasz interaktywny podręcznik, który dotąd pomógł wielu rodzicom, prezentuje sprawdzone strategie nauczania praktycznych umiejętności życiowych i niezbędnej samodzielności dzieci od lat trzech do początków dojrzewania. Rozpoczyna od łatwego w odbiorze przeglądu metod edukacyjnych, następnie staje się przewodnikiem w nauce "krok po kroku" siedmiu rodzajów umiejętności, by w końcu przedstawić uaktualnione dane, które pomogą Ci: - modyfikować trudne zachowania dziecka od momentu ich identyfikacji i określenia nasilenia do wprowadzenia zachowań alternatywnych, - wzmocnić więź partnerską z innymi nauczycielami dziecka podczas spotkań w ramach prowadzenia indywidualnych programów nauczania (IPN), w trakcie wolontariatu w klasie i poprzez codzienną komunikację, - zastosować współczesne technologie, takie jak poczta elektroniczna, komunikatory i fora internetowe, wyszukiwarki i oprogramowania, jako źródła informacji i wsparcia. Oparte na ponad 30-letnim doświadczeniu w pracy z rodzicami, zaprawione humorem i wzbogacone rysunkami "Kroki ku samodzielności" są godnym zaufania podręcznikiem, który warto mieć w zasięgu ręki w okresie rozwoju dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych. [MediPage, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83515 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 37-Czyt. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 284-[292].
Wstęp ; I ROZWÓJ I WYCHOWANIE DZIECKA NIEPEŁNOSPRAWNEGO JAKO PROBLEM SPOŁECZNY I BADAWCZY: 1. Społeczne i ekologiczne uwarunkowania rozwoju dziecka w środowisku wiejskim ; 2. Właściwości osobowościowe i potrzeby rozwojowe ; II METODOLOGICZNE PODSTAWY BADAŃ: 1. Cel, przedmiot i zakres badań ; 2. Problemy i hipotezy badawcze ; 3. Metoda, techniki i narzędzia badawcze ; 4. Organizacja i przebieg badań ; 5. Charakterystyka badanej próby ; III PSYCHOFIZYCZNE DETERMINANTY ROZWOJU I WYCHOWANIA DZIECKA NIEPEŁNOSPRAWNEGO: 1. Sytuacja dziecka wyznaczona przez rodzaj i stopień niepełnosprawności ; 2. Poziom funkcjonowania intelektualnego ; 3. Rozwój emocjonalno-społeczny ; 4. Percepcja obrazu własnej sytuacji ; 5. Wnioski i interpretacje ; IV WARUNKI ROZWOJU I WYCHOWANIA DZIECKA W ŚRODOWISKU DOMOWYM I OTOCZENIU SĄSIEDZKIM: 1. Uwarunkowania społeczno-ekonomiczne w rodzinach dzieci o odmiennych rodzajach upośledzeń: Struktura demograficzna ; Stan zdrowia członków rodziny ; Wykształcenie rodziców ; Sytuacja materialna na tle porównawczym ; Atmosfera wychowawcza ; Życie kulturalne ; Czas wolny rodziców ; Organizacja życia rodzinnego ; Wartości, postawy i aspiracje ; 2. Zaspokajanie potrzeb bytowych i zdrowotnych dziecka: Opieka formalna ; Opieka materialna ; Opieka nad zdrowiem i rozwojem ; Pomoc w nauce szkolnej oraz stosunek rodziców do dalszego kształcenia ; Organizacja czasu wolnego ; 3. Proces socjalizacji i wychowania w rodzinie: Etyczne wartości rodzin ; Autorytet rodziców ; Rodzice wobec faktu niepełnosprawności dziecka ; Postawy rodzicielskie ; Stosunki wewnątrzrodzinne spostrzegane przez dziecko ; 4. Dziecko niepełnosprawne wśród rówieśników, kolegów i otoczenia sąsiedzkiego ; 5. Wnioski i interpretacje ; V KSZTAŁCENIE DZIECKA NIEPEŁNOSPRAWNEGO W SZKOLE WIEJSKIEJ. UWARUNKOWANIA P0EDAGOGICZNE: 1. Sytuacja lokalowa i materialna szkół ; 2. Struktura zatrudnienia i wykształcenia nauczycieli ; 3. Doskonalenie nauczycieli w pracy rewalidacyjnej ; 4. Działalność rewalidacyjna szkoły ; 5. Dziecko niepełnosprawne na tle klasy i szkoły ; 6. Szkoła a miejsce zamieszkania dziecka ; 7. Wnioski i interpretacje ; VI UWARUNKOWANIA ŚRODOWISK: MIEJSCOWEGO I OKOLICZNEGO: 1. Miejsce zamieszkania - wielkość i charakter danej miejscowości ; 2. Typ zabudowy ; 3. Stan higieny w środowisku zamieszkania ; 4. Zróżnicowanie zawodowe mieszkańców i ich wykształcenie ; 5. Funkcjonowanie oświaty i szkolnictwa ; 6. Działalność stowarzyszeń społecznych i kulturalnych ; 7. Opieka lekarska na wsi ; 8. Wnioski i interpretacje ; VII UDZIAŁ INSTYTUCJI I SŁUŻB SOCJALNYCH W ZASPOKAJANIU POTRZEB SPOŁECZNYCH DZIECKA ; VIII FUNKCJONOWANIE DZIECKA W ŚRODOWISKU SPOŁECZNYM: 1. Przystosowanie społeczne. Charakter i stopień zaburzeń w społeczno-emocjonalnym rozwoju: Motywacja do nauki szkolnej ; Uspołecznienie ; Zachowanie się antyspołecznie ; Przyhamowanie ; 2. Dziecko niepełnosprawne w rolach społecznych: Rola ucznia ; Rola towarzyska ; Rola rodzinna ; Rola związana z wiekiem ; 3. Wnioski i interpretacje ; IX ROZWÓJ SPOŁECZNY DZIECKA. INTERPRETACJA ANALITYCZNA: 1. Wskaźniki podmiotowe ; 2. Wskaźniki ekologiczne ; 3. Dyskusja nad wynikami badań. Próba syntezy ; X KIERUNKI DZIAŁAŃ PROFILAKTYCZNYCH I REWALIDACYJNYCH WOBEC DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ŚRODOWISKU WIEJSKIM: 1. Zadania rodziców w świetle potrzeb opiekuńczo-wychowawczych dziecka niepełnosprawnego ; 2. Zadania pedagoga-psychologa wobec złożonych problemów diagnozy i terapii ; 3. Społeczność lokalna a organizacja opieki nad dzieckiem ; 4. Integracja uczniów niepełnosprawnych w szkołach powszechnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101636 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-71051 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 213-[216].
Basia modliła się, by umarli razem - ona i dziecko. Magda zrezygnowała z życia towarzyskiego, przestała odbierać telefony od koleżanek. Martyna nawet nie walczyła o męża, który opuścił ją, gdy ich synek urodził się z zespołem Downa. Kim są kobiety, które urodziły niepełnosprawne dzieci? Nie zauważamy ich albo widzimy w nich ucieleśnienie dobroci, wzór poświęcenia. Autorka pokazuje, że to kobiety z krwi i kości. Walczące nie tylko z przeciwnościami losu, ale z własnymi lękami, pytaniami, złymi emocjami i poczuciem winy. Bohaterki tej książki zdecydowały się opowiedzieć swoje historie także po to, aby powiedzieć innym kobietom: nie jesteście same, jest nas więcej. I mimo wszystko mamy prawo być szczęśliwe. [Znak, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sygnały)
Streszcz. ang., ros.
Bibliogr.
Streszcz. ang., ros.
Inteligencja i jej odchylenia od jej normalnego poziomu ; Osobowość i zaburzenia emocjonalne u dzieci opóźnionych umysłowo ; Organiczne uszkodzenia mózgu i badania z zakresu psychofizjologii ; Problematyka uczenia się a opóźnienie umysłowe ; Rozwój pojęć i myślenia u dzieci opóźnionych ; Charakterystyka funkcji związanych z porozumiewaniem się i ich zaburzenia ; Rola i zadania rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-27635 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów nauczania początkowego, pedagogiki opekuńczo-wychowawczej studiów dziennych i zaocznych.
Bibliogr. s. [151]-164.
1. Wybrane problemy pedagogiki harcerskiej ; 2. Podstawy pracy wychowawczej w drużynie zuchowej ; 3. Metodyka pracy drużyny zuchowej ; 4. Miejsce i rola drużyny zuchowej "Nieprzetartego szlaku" w zakładzie specjalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100597 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [187]-196.
W książce znalazły się przykłady planowania pracy zarówno dziećmi przedszkolnymi, jak i dziećmi starszymi z poważnymi deficytami rozwoju intelektualnego, które czasem wymagają zupełnie innych metod i warunków pracy. Zamieszczone w książce konspekty i scenariusze mogą służyć za przykład rozwiązań metodycznych dla mniej doświadczonych pedagogów specjalnych, pracujących z dziećmi wieku przedszkolnym, nauczycielek przedszkoli lub przedszkolnych grup integracyjnych, reedukatorów, logopedów, a także rodziców dzieci specjalnych potrzeb edukacyjnych, którzy niejednokrotnie aktywnie włączają się do pracy na rzecz przedszkola, czy szkoły. W opracowaniu znajdziemy wiele przykładów, propozycji zadań, które dziecko może rozwiązywać, wesoło i efektywnie się bawiąc, a przy tym przyjemnie spędzając czas z dorosłymi. Chyba nic bardziej nie może angażować dzieci specjalnych potrzeb edukacyjnych, aktywizować je i zachęcać do efektywnej współpracy na rzecz swego rozwoju, jak wspólna zabawa z dorosłymi, kochanymi i kochającymi osobami. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej