364673
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 482 strony : ilustracje, fotografie ; 25 cm.
Książka jest adresowana do każdego, kto chce ugruntować, pogłębić oraz rozwinąć swoją wiedzę i kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu. Korzystać może z niej praktycznie każdy: studenci, specjaliści, eksperci, menedżerowie, którym zależy na budowaniu, ulepszaniu i rozwijaniu swojej obecności online. Ze względu na zakres tematyczny oraz sposób prezentowania poszczególnych zagadnień materiał zawarty w książce może być świetnym wsparciem praktycznym dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie swoje pierwsze kroki. Pod względem treści książka odpowiada obecnym międzynarodowym standardom w zakresie edukacji związanej z e-marketingiem. Oznacza to, że może ona być wykorzystywana jako podstawowy materiał na wszelkich zajęciach, warsztatach i szkoleniach związanych z marketingiem internetowym. [Wydawnictwo Poltext, 2018]
Grzegorz Mazurek, Wstęo ; Grzegorz Mazurek, Konrad Zach, R. 1. Strategia i planowanie e-marketingowe ; Jolanta Tkaczyk, R. 2. Konsument w internecie ; Michał Kot, R. 3. Badania marketingowe online ; Anna Miotk, R. 4. Mierzalność działań online ; Paweł Gruszecki, R. 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu ; Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman, R. 6. Usługi interaktywne ; Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach, R. 7. Serwis WWW: oś komunikacji online ; Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec, R. 8. Projektowanie interfejsów ; Wojciech Szymański, R. 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) ; Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębnista, R. 10. Google AdWords i analityka webowa ; Dagmara Plata-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń, R. 11. Reklama internetowa ; Paweł Saka, R. 12. E-mail marketing ; Dagmara Plata-Alf, R. 13. Marketing Automation ; Szymon Lisowski, R. 14. Socjal media marketing ; Tomasz Woźniak, R. 15. Technologie mobilne w marketingu ; Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański, R. 16. Content marketing ; Magdalena Daniłoś, R. 17. Wideo marketing na YouTube ; Aleksander Winciorek, R. 18. Internet PR i influencer marketing ; Konrad Zach, R. 19. Personal branding ; Grzegorz Mazurek, R. 20. Przyszłość e-marketingu ; Grzegorz Mazurek, Zakończenie.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106940 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej