Zatwarnicka-Madura Beata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2480)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1679)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(794)
Zatwarnicka-Madura Beata
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(666)
Doyle Arthur Conan
(642)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(598)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(519)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(497)
Cartland Barbara
(494)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(463)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(455)
Christie Agatha (1890-1976)
(443)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(443)
Dickens Charles
(442)
Popławska Anna (filolog)
(441)
Buchner Friederike von
(438)
Hackett Pete
(434)
Maybach Viola
(434)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(402)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(395)
Verne Jules
(391)
Fabianowska Małgorzata
(387)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(375)
Twain Mark
(362)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(355)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(345)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(317)
Krzyżanowski Julian
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(306)
Ludwikowska Jolanta
(306)
Tuwim Julian (1894-1953)
(303)
Rzehak Wojciech (1967- )
(299)
London Jack
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(280)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Донцова Дарья
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Калинина Дарья
(257)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(250)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(245)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(242)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(237)
Conrad Joseph
(235)
Austen Jane
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
May Karol
(232)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ławnicki Lucjan
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Stevenson Robert Louis
(217)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Szulc Andrzej
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szal Marek
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Balzac Honoré de
(210)
Kipling Rudyard
(210)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Marketing
(2)
Reklama
(2)
Zarządzanie
(2)
Celebryci
(1)
Ekonomiści
(1)
Facebook
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gazda, Andrzej (organizacja i zarządzanie)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Profesorowie
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Rozgłośnia radiowa
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Księga pamiątkowa
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [136]-141.
Streszcz. ang.
Wizerunek przedsiębiorstwa ; Podstawy systemowego zarządzania jakością zgodnego z normami ISO serii 9000 ; System zarządzania środowiskowego ; Systemowe zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy ; Kultura i wymiary kultury ; Kultura korporacyjna ; Czynniki mające wpływ na kulturę korporacyjną ; Przejawy kultury korporacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104697 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. produktów terytorialnych gmin woj. podkarpackiego (s. 289-292).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści również ang.
Działania marketingowe MŚP na polskim rynku ; Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych ; Determinanty racjonalnego prowadzenia sprzedaży osobistej na rynkach zagranicznych ; Działania marketingowe w rozwoju innowacyjnych form powiązań integracyjnych w agrobiznesie ; Znaczenie dystrybucji bezpośredniej w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem ; Kształtowanie produktu przez operatorów logistycznych ; Technologia tworzenia poszerzonej rzeczywistości jako nowe narzędzie marketingowe ; Trudności pomiaru wybranych wymiarów marketingowej postawy oraz marketingowej wiedzy pracowników organizacji ; Pożądane, rzeczywiste i niechciane oblicza marketingu ; Znaczenie konsumenckiej aktywności on-line dla działań marketingowych przedsiębiorstw rynku IT ; Uwarunkowania wyróżniające marketing wielopoziomowy na rynku światowym ; City placement - istota zjawiska oraz znaczenie w działaniach promocyjnych polskich miast ; Polski rynek badań marketingowych - stan obecny i kierunki zmian w obszarze podmiotów i metod ; Zakupy grupowe a strategia budowania lojalności klienta ; Promocja projektów miast na przykładzie CIVITAS RENAISSANCE w Szczecinku ; Zastosowanie instrumentów promocji handlowej przez producentów sektora alkoholi wysokoprocentowych ; Turystyka a działalność marketingowa miasta ; Etyczne dylematy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Podstawy koszalińskich konsumentów względem reklam telewizyjnych w świetle badania sondażowego ; Akademickie centra wspierające przedsiębiorczość jako szansa na kreowanie pozytywnego wizerunku i uzyskanie przewagi uczelni ; Działania z zakresubudowania długotrwałych relacji z klientami podejmowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne prowadzące działalność na terenie Polski ; Efekty promocji marketingowej na przykładzie rozgłośni radiowej ; Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook ; Przydatność wybranych mierników lojalności do predykcji reakcji klientów na podwyżkę opłaty za usługę bankową ; Rola event marketingu w kształtowaniu marki regionu ; Wizerunek instytucji finansowych na przykładzie PKO Banku Polskiego i Alior Banku ; Koncentracja na kliencie kluczem dobrej strategii marketingowej. Rozważania na przykładzie dwóch wybranych firm telekomunikacyjnych ; Kształtowanie i utrzymywanie wizerunku marki w dobie marketingu 3.0 ; Dystrybucja produktów w marketingu terytorialnym ; Polskie przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Architektura strategii marketingowych ; Cause Branding jako skuteczny sposób budowania wartości marki ; Nowe instrumenty skutecznej kampanii promocyjnej ; Sprzedaż bezpośrednia jako forma dywersyfikacji działalności rolników-przedsiębiorców ; Obraz rodziny w reklamach prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98584 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ROZDZIAŁY I ARTYKUŁY TEJ KSIĄŻKI SKATALOGOWANO POD WŁASNYMI TYTUŁAMI. DOSTĘPNE POD TYTUŁEM PRACY ZBIOROWEJ.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Jerzy Baruk - Procesowe aspekty integracji funkcji marketingowej, innowacyjnej i produkcyjnej w przedsiębiorstwie przemysłowym ; Marcin Gębarowski, Dariusz Siemieniako - Cechy targów rynku nieruchomości handlowych (w świetle badań własnych) ; Marek Gnusowski - Rola marketingu w zarządzaniu kancelarią prawną ; Marianna Greta, Ewa Tomczak-Woźniak - Euroregion jako forma promocji regionu i rodzaj instrumentu nowoczesnego marketingu ; Dariusz Grzesica - Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w gospodarce elektronicznej ; Anna Jupowicz-Ginalska - Teoria praktyczna czy praktyka teoretyczna? Marketing medialny w Polsce jako przykład relacji między podejściem naukowym a branżowym zawodowstwem ; Stanisław Kaczmarczyk - Budowa podstawowych kategorii nowego marketingu na podstawie krytyki starych paradygmatów ; Agnieszka Kawecka, Agnieszka Cholewa-Wójcik - Wykorzystanie techniki eye-tracking do oceny funkcji informacyjnej opakowań wyrobów tytoniowych ; Regina Klimkowska - Ewolucja i wybrane aspekty współczesnego marketingu ; Sławomir Kowalski - Praktyczne zastosowanie nowoczesnych form komunikacji w lokalnym klubie sportowym ; Piotr Kuźniar - Wybrane, nowoczesne techniki utrwalania żywności a postawy konsumentów ; Eugeniusz Michalski - Zarządzanie relacjami przedsiębiorstwa z nabywcami ; Żanna Popławska, Andrzej Limański, Ireneusz Drabik - Możliwości wykorzystywania w marketingu strategicznym koncepcji Foresight ; Marek Szajt - Możliwości wykorzystania danych sondażowych w planowaniu sprzedaży na przykładzie rynku bioproduktów ; Kamila Szymańska - Wykorzystanie modelu zarządzania wartością dla klienta w praktyce działalności kin studyjnych w Polsce ; Agnieszka Widawska-Stanisz - Grywalizacja, sposób przyciągania uwagi i zaangażowania odbiorców kampanii społecznych ; Małgorzata Wiśniewska - Marketing partnerski w świetle współpracy z dystrybutorami a bezpieczeństwo na rynku B2B ; Halina Wojnarowska - Współczesne koncepcje marketingowe w praktyce polskich przedsiębiorstw ; Konrad Żak - Prawne aspekty marketingu. Wyzwania dla aptecznego rynku farmaceutycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dotyczy m.in. Rzeszowszczyzny.
Bibliografia prac Andrzeja Gazdy na stronach 15-26 i bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych, orzecznictwo przy pracach.
Słowo wstępne ; Wybrane osiągnięcia naukowe Profesora Andrzeja Gazdy ; Paulina Bełch, Mierniki kosztowe w controllingu procesów logistycznych ; Paweł Bełch, Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowo-transportowym z sektora paliw płynnych w warunkach kryzysu a jego konkurencyjność ; Fryderyk Czekaj, 10. Brygada Kawalerii – w czasie wojny zdała egzamin celująco ; Karolina Czerwińska, Andrzej Pacana, Analiza skuteczności instrumentarium zarządzania jakością w branży Automotive ; Karolina Czerwińska, Maciej Pruchniak, Łukasz Wałek, Dawid Jaworski, Andrzej Pacana, Analiza i zastosowanie controlingu produkcji metodą ABC/XYZ w branży Automotive ; Agata Gierczak, Braki w prawach człowieka: prawo do bycia niemanipulowanym – głos krytyki akcydentalnej ; Mieczysław Janowski, Subsydiarność i zaufanie społeczne – szlachetne idee, archiwalne pojęcia czy aktualne potrzeby ; Dorota Kamuda, Karnoprawna ochrona bezpieczeństwa transportu zwierząt ; Andrzej Kiełtyka, Planowanie śledztwa ; Marcin Kłak, Marek Magniszewski, Organizacja ucząca się jako nowoczesna forma funkcjonowania współczesnego przedsiębiorstwa ; Bolesław Kurzępa, Elżbieta Kurzępa, Odpowiedzialność administracyjna i karna za naruszenie obowiązków lub warunków przewozu określonych w ustawie o przewozie towarów niebezpiecznych ; Adam Laska, Cyberbezpieczeństwo w firmie logistycznej. Zagrożenia, ryzyko, zarządzanie podatnościami ; Arkadiusz Letkiewicz, Rola informacji w zarządzaniu Policją ; Grzegorz Lew, Rachunek kosztów logistyki w przedsiębiorstwach handlowych ; Wiesław Lewicki, Prakseologiczne uwarunkowania bezpieczeństwa energetycznego UE ; Justyna Lipińska, Komunikacja strategiczna w dokumentach NATO ; Jerzy Majka, Przysposobienie wojskowe i organizacje współpracujące z wojskiem w garnizonie rzeszowskim (1919–1938) ; Józef Mandziuk, Tomasz Stanisław Wolski (1700–1772) – polski podróżnik z czasów saskich ; Eugeniusz Moczuk, Arkadiusz D. Leśniak-Moczuk, Służby specjalne Polski i Belgii w ujęciu komparatystycznym ; Tadeusz Olejarz, Od kwatermistrzostwa do logistyki na przykładzie 9. Dywizji ; Izabela Oleksiewicz, Znaczenie instytucji i strategii w ochronie cyberbezpieczeństwa RFN ; Bogdan Olewiński, Kontrola operacyjna – jako metoda operacyjna ; Grzegorz Ostasz, Rola i zadania administracji rządowej i samorządowej w warunkach ekstremalnych. Analiza na przykładzie Okręgowej Delegatury Rządu na Kraj w Krakowie (1940-1945) ; Andrzej Pacana, Karolina Czerwińska, Analiza i metodyka modelowania systemów produkcyjnych w kontekście zmienności produkcji ; Andrzej Pacana, Dominika Siwiec, Metoda wspomagająca dobór oczekiwanych stanów kryteriów produktu z uwzględnieniem satysfakcji klientów ; Renata Piętowska-Laska, Współczesna polityka transportowa w świetle wyzwań XXI wieku ; Artur Polakiewicz, Problematyka patologii gospodarczych na podkarpackim pograniczu Polski i Ukrainy ; Marta Pomykała, Małgorzata Polinceusz, Zapewnienie bezpieczeństwa w transporcie drogowym jako zadanie administracji publicznej ; Zhanna Poplavska, Międzynarodowa konkurencyjność gospodarki narodowej ; Krzysztof Prendecki, Biurokracja i jej problemy ; Grzegorz Rosła, Przewaga informacyjna w walce z piractwem morskim ; Dominika Siwiec, Andrzej Pacana, Przewidywanie satysfakcji z jakości produktu z uwzględnieniem aktualnych oczekiwań klientów ; Justyna Stecko, Psychologiczno-społeczne aspekty pandemii COVID-19 ; Magdalena Szydełko, Projektowanie kanałów i strategii dystrybucji na przykładzie przedsiębiorstwa z branży spożywczej ; Iwona Ślęzak-Gładzik, Wyzwania zarządzania rozwojem zawodowym pracowników w świecie VUCA ; Bogusław Ślusarczyk, Patrycja Żegleń, Stan i kierunki doskonalenia systemu podatkowego w Polsce ; Lucyna Witek, Niespójność między postawami a zachowaniami nabywców na rynku produktów ekologicznych ; Joanna Woźniak, Logistyczna obsługa imprez masowych w dobie pandemii COVID-19 ; Leszek Woźniak, Współczesne zagrożenia życia lub jakości życia na ziemi. Suwerenność i bezpieczeństwo żywnościowe ; Dariusz Wyrwa, Zmiany na rynku pracy wobec rozwoju Przemysłu 4.0 ; Beata Zatwarnicka-Madura, Kreowanie wizerunku w administracji publicznej ; Agnieszka Zielińska, Niestandardowe formy promocji wydarzeń sportowych ; Norbert Życzyński, Międzykanałowa realizacja procesu zamówienia w strategii omnichannel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110580 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [233]-251.
Streszczenie w języku angielskim.
Modele komunikacji w reklamie ; Postać w przekazie reklamowym ; Modele oddziaływania postaci w reklamie na odbiorcę ; Współczesna rola postaci w modelu komunikacji - wyniki badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108320 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej