Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Beri Jonathan
(1)
Buck Donovan
(1)
Duque Julian David
(1)
Fisher Andrew (informatyka)
(1)
Gardner Lyza Danger
(1)
Gerber Anna
(1)
Gorecki Sara
(1)
Hinton Susan
(1)
Hughes Bryan
(1)
Kessin Zachary
(1)
Lamża Aleksander
(1)
Luliński Marek
(1)
Moch Wojciech
(1)
Murray Scott (programista)
(1)
Niederst Robbins Jennifer
(1)
Perch Kassandra
(1)
Pilch Piotr
(1)
Resseguie David
(1)
Rose Emily
(1)
Sarbicki Gniewomir
(1)
Szajkowska Julia
(1)
Szymczykowski Pawel
(1)
Vélez Raquel
(1)
Waldron Rick
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Uczniowie
(1)
Temat
JavaScript
(5)
HTML
(2)
C++ (język programowania)
(1)
Języki programowania
(1)
Kaskadowe arkusze stylów
(1)
PASCAL (język programowania)
(1)
Programowanie obiektowe
(1)
Projektowanie stron WWW
(1)
Python (język programowania)
(1)
Roboty i manipulatory
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Grafika komputerowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Inżynieria i technika
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
HTML5 : programowanie aplikacji / Zachary Kessin ; [tł. Piotr Pilch]. - Gliwice : Helion, cop. 2012. - 166, [2] s. : il. ; 21 cm.
U góry okł.: Twórz w pełni funkcjonalne rozwiązania dla wielu platform!
Indeks.
1. Sieć WWW jako platforma aplikacji ; 2. Możliwości języka JavaScript ; 3. Testowanie aplikacji JavaScript ; 4. Lokalne magazynowanie danych ; 5. Interfejs IndexedDB ; 6. Pliki ; 7. Praca w trybie bez połączenia ; 8. Podział pracy za pomocą technologii Web Workers ; 9. Gniazda WWW ; 10. Nowe znaczniki ; A. Narzędzia JavaScript, które warto znać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Interaktywna wizualizacja danych / Scott Murray ; [tł. Julia Szajkowska]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2014. - 244, [4] s. : il. (gł. kolor.), rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 234-235. Indeks.
1. WPROWADZENIE: Dlaczego warto przedstawiać dane graficznie? ; Dlaczego programować? ; Po co nam interaktywność? ; Dlaczego w internecie? ; O czym jest ta książka? ; Kim jesteś? ; Czego nie znajdziesz w tej książce? ; Kod w przykładach ; Dziękuję! ; 2. WPROWADZENIE DO D3: Funkcje biblioteki ; Funkcje, których nie znajdziesz w bibliotece ; Początki i tło historyczne ; Inne możliwości ; 3. PODSTAWY WYKORZYSTYWANYCH TECHNOLOGII: Kod HTML ; DOM ; Narzędzia programisty ; Renderowanie i model pudełkowy ; Kaskadowe arkusze stylów CSS ; JavaScript ; SVG ; ; 4. PRZYGOTOWANIA DO PRACY: Pobieranie biblioteki D3 ; Odwoływanie się do biblioteki D3 ; Przygotowanie serwera stron WWW ; 5. DANE: Tworzenie znaczników ; Dowiązywanie danych ; 6. Graficzne przedstawianie danych: Rysowanie za pomocą znaczników div ; Rysowanie za pomocą znaczników SVG ; Przygotowywanie wykresu słupkowego ; Przygotowywanie wykresu punktowego ; Dalsze działania ; 7. Skalowanie: Jabłka i piksele ; Dziedziny i zbiory wartości ; Normalizacja ; Przygotowywanie funkcji skalującej ; Skalowanie wykresu punktowego ; Poprawianie wykresu ; Inne rozwiązania ; Inne funkcje skalujące ; 8. OSIE: Poznaj osie ; Metody przygotowywania osi ; Porządki ; Pod kreską ; A dlaczego nie Y? ; Ostateczny szlif ; Formatowanie opisów osi ; 9. AKTUALIZACJE, PRZEJŚCIA I RUCH: Przeróbki w wykresie słupkowym ; Aktualizowanie danych ; Przejścia ; Inne rodzaje aktualizacji ; 10. INTERAKTYWNOŚĆ: Dowiązywanie funkcji nasłuchujących zdarzeń ; Poznajmy zachowania ; Grupowanie znaczników SVG ; Podpowiedzi ; Urządzenia dotykowe ; Pora ruszać dalej ; 11. Układy wykresów ; Układ kołowy ; Układ skumulowany ; Układ siłowy ; 12. MAPY GEOGRAFICZNE: Poznaj GeoJSON ; Ścieżki ; Odwzorowania ; Kartogram ; Dodawanie punktów ; Pobieranie danych geograficznych i ich parsowanie ; 13. EKSPORTOWANIE: Mapy bitowe ; Plik PDF ; SVG.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.92 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-102111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ozn. wyd. 4 dotyczy oryg.
Na okł. i s. tyt. nazwa wyd. oryg.: O'Reilly.
Na s. red.: "Tłumaczenie [...] z wykorzystaniem fragmentów książki "Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po (X)HTML, CSS i grafice" w tł. Anny Trojan".
Indeks.
CZ I PODSTAWY: Od czego zacząć? ; Jak działa internet? ; Kilka ważnych spraw, o których musisz wiedzieć ; CZ II ZNACZNIKI HTML I STRUKTURA DOKUMENTU: Tworzenie prostej strony (przegląd języka HTML) ; Znaczniki tekstowe ; Hiperłącza ; Grafika ; Tabele ; Formularze ; Co nowego w HTML? ; Co się przydarzyło w drodze do XHTML 2? ; CZĘŚĆ III CSS I PREZENTACJA DOKUMENTU: Kaskadowe arkusze stylów ; Formatowanie tekstu ; Kolory i tła ; Model pojemnika ; Pływanie oraz pozycjonowanie ; Układ strony i CSS ; Przekształcenia, transformacje i animacje ; Techniki CSS ; CZ IV JAVASCRIPT: Wprowadzenie do JavaScriptu ; Korzystanie z JavaScriptu ; CZ V TWORZENIE GRAFIKI STRON INTERNETOWYCH: Podstawy grafiki stron internetowych ; Optymalizacja grafiki stron internetowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102112 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Make : JavaScript robotics : building NodeBots with Johnny-Five, Raspberry Pi, Arduino, and BeagleBone" 2015.
Indeks.
Dzięki tej książce nauczysz się budować roboty o rozmaitych funkcjach i zastosowaniach. Do pisania tej książki Rick Waldron zaprosił zespół inżynierów, nauczycieli, popularyzatorów JS. Z ich pomocą dowiesz się, w jaki sposób zbudować poszczególne elementy robota, jakie części zastosować i jak napisać potrzebny kod. Podpowiedzą Ci, jak przygotować sobie warsztat pracy oraz skąd zdobyć materiały. Autorzy podali mnóstwo wskazówek pomocnych przy planowaniu, budowie i testowaniu już wykonanych projektów. Poszczególne zadania zostały tak dobrane, aby po ich wykonaniu można było zabrać się do trudniejszych projektów o wyższym stopniu złożoności. Zbuduj i oprogramuj: roboty kroczące, piszące, pływające, a nawet tańczące, robota sterowanego głosem oraz do sterowania oświetleniem, robota ze sztuczną inteligencją, robota delta. [Helion, 2016]
1. Budowanie robotów ze zwykłych materiałów ; 2. Robot piszący TypeBot ; 3. Pierwsze kroki z robotami NodeBoat ; 4. Mobilna platforma piDuino5 ; 5. Sterowanie heksapodem za pomocą platformy Johnny-Five ; 6. Budowanie robota NodeBot sterowanego głosem ; 7. Pokojowy zegar słoneczny ; 8. Światełka-straszydełka ; 9. Lampa CheerfulJ5 ; 10. Interaktywny panel LED RGB z płytką BeagleBone Black ; 11. Osobiste bezpieczeństwo, JavaScript i Ty ; 12. Sztuczna inteligencja: robot BatBot ; 13. Roboty delta i kinematyka ; 14. Interaktywne buty ; Dodatek: Instalacja biblioteki Node.js, Instalacja platformy Johnny-Five, Konfigurowanie sprzętu, Programowanie w systemie Android.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie [126]. Indeks.
C++, JavaScript, Python i Pascal - oto zbiór języków, które przećwiczysz dzięki zadaniom w tej książce. Każdy z nich ma nieco inne zastosowania, wszystkie zaś są lub będą w najbliższym czasie wykorzystywane na lekcjach informatyki i na egzaminach, a ich użycie w obliczu realnych problemów może wydatnie uprościć Ci życie. Jak najłatwiej i najszybciej nauczyć się programować w tych językach? Oczywiście dzięki ćwiczeniom! Z tą książką napiszesz konkretne programy rozwiązujące zadania numeryczne, logiczne i matematyczne - w każdym z powyższych języków. Z praktycznym zestawem zawartych tu zadań spróbujesz znaleźć permutacje zbioru, zaszyfrować tekst szyfrem Cezara, zbudować trójkąt Pascala i wskazać punkty kratowe wewnątrz koła o promieniu r. Napiszesz według własnego pomysłu programy odpowiadające na postawione w zadaniach pytania. Jeśli jesteś uczniem, będziesz mógł w ten sposób ćwiczyć nie tylko umiejętności programistyczne, lecz także matematyczne. Jeśli jesteś nauczycielem, znajdziesz tu wiele inspiracji do pracy z uczniami. Gotowy pogram będziesz mógł później porównać z rozwiązaniami proponowanymi przez autorów. Dogadaj się z komputerem - w każdym z czterech języków! [Helion, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej