Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Stasiuk-Krajewska Karina
(3)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Graszewicz Marek (1949- )
(1)
Stasiuk Karina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Public relations
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Fredro, Aleksander (1793-1876)
(1)
Herbert, Zbigniew (1924-1998)
(1)
Jastrzębski, Jerzy
(1)
Językoznawstwo
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura
(1)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(1)
Miłosz, Czesław (1911-2004)
(1)
Witkiewicz, Stanisław Ignacy (1885-1939)
(1)
Temat: dzieło
Szewcy
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Literatura polska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Cz. I. MEDIA, SPOŁECZEŃSTWO, DZIENNIKARSTWO - PORZĄDKI I PARADYGMATY: Jerzy Olek, Wyimki z myśli o sztuce mediów ; Dominik Lewiński, Porządek a porządek społeczny ; Monika Worsowicz, Dziennikarz, mediaworker, pracownik redakcji - od modelu do paradygmatu ; Tomasz Wołodźko, Intencja jako "differentia specifica" dziennikarza wobec blogera, influencera i mediaworkera (na przykładzie komunikowania medialnego w polskim kolarstwie) ; CZ. II. PROFESJA I PRAKTYKA: Elżbieta Czarny-Drożdżejko, Sprostowanie prasowe w prasie internetowej ; Krzysztof Gołata, Dziennikarstwo ekonomiczne w dobie internetu ; Karolina Błońska, Dziennikarz-bloger czy bloger-dziennikarz? ; Krzysztof Stępniak, Dziennikarski blog religijny jako nowy gatunek dziennikarstwa internetowego ; CZ. III. DYSKURS, WIZERUNEK, KOMUNIKACJA: Karina Stasiuk-Krajewska, Blogi medyczne - uwarunkowania dyskursywne ; Arkadiusz Kołt, Polaryzacja dyskursu medialnego na przykładzie sprawy Igora Stachowiaka ; Paulina Kaleta, Interaktywność nowych mediów - pułapki i ograniczenia. Analiza komunikacji polskich uczelni wyższych w social mediach ; Igor Borkowski, Dziennikarstwo jako progresja w kontekście tekstów wizerunkowych polskich uczelni wyższych ; Izabela M. Bogdanowicz, Dziennikarstwo współczesne według studentów dziennikarstwa oraz osób zakwalifikowanych na studia dziennikarskie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108058 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; nr 2840)
Bibliogr. przy niektórych art. Indeks
I."Klepka mała i kaska twarogu". Dziewiętnastowieczna rozmówka "Na rynku".II."Szewcy" na zakrętach historii. III.Mickiewicz we współczesnej szkole.IV.O listach prozaiczno-poetyckich od i do Aleksandra Fredy.V. Kompozycja lirycznej autobiografii : o "Obłokach nad Ferrarą" Fredry i "Campri" Czesława Miłosza.VI. Banco Polaco, Polaco w banco.VII.Evanna.VIII."Polanos de Polunia".Polska i Polacy w tekstach Umberto Eco. IX.Czas środkowoeuropejski.Jak pisano o Wrocławiu powojennym.X.Małe kultury w świadectwach literckich początku XX wieku. XI.Temat Wrocław.XII.Nieobjawione teksty o przyszłości w Kościele katolickim.XIII.Co zmarli, gdy żyli, w czasie wolnym robili?XIV.John Locke i metafory.XV.Dlaczego warto?O zajmowaniu się sztuką i nauką.XVI.Jednorożec, czyli zatrudnienia historyka kultury.XVII.W świecie inscenizacji i translokacji, czyli komunikacyjne gry z wyborcą. XVIII.Interpretacja pod nadzorem instytucji.Krytyka filmowa według Davida Bordwella.XIX.Witkiewicz w teatrze Tadeusza Kantora.XX.Edukacja medialna - perspektywa systemowa.XXI.Obszar tabu w systemie polskiej kultury.XXII.Składnia tekstów politycznych z 1989-1995.XXIII.Aksjologia a nauka - o etosie akademickim.XXIV.Filmowe obrazy dziennikarza.XXV. Orginał jako powidok aksjologiczny.XXVI.Media masowe w ekonomicznej sferze oddziaływania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-88694 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały i artykuły tej książki skatalogowano także pod własnymi tytułami. Można je rezerwować i zamawiać pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy pracach.
1. Proces planowania marketingowego w ochronie zdrowia; 2. Jak i o czym, czyli o języku informacji prasowych tworzonych przez agencje public relations słów kilka; 3. Znaczenie komunikacji interpersonalnej w procesie sprzedaży osobistej na rynku usług telekomunikacyjnych; 4. Lojalność wobec marki budowana za pomocą social media; 5. Public relations w kontekście informatyzacji służby zdrowia; 6. Czy komunikacja potrzebuje (samo)oczyszczenia? Analiza wewnętznych i zewnętrznych czynników wpływających na wizerunek środowisk PR i reklamy; 7. Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie budowania i poprawy wizerunku górnictwa; 8. Rola wybranych narzędzi PR w kształtowaniu wizerunku miast. Subiektywny przegląd najciekawszych kampanii promocyjnych polskich miast; 9. Gender marketing-percepcja i zachowania uzależnione od płci; 10. Media spinning w wykonaniu agencji Ruder Finn podczas wojny w byłej Jugosławii; 11. Nowoczesne narzędzia public relations w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Nurt krytyczny w teorii public relations ; Komunikowanie jest najważniejsze... w sytuacjach wielkich kataklizmów, katastrof, krachów i skandali, aktów terrorystycznych ; Wizerunek - wybrane zagadnienia ; Wizerunkowi aspekt shockvertisingu ; Metody pomiaru rezultatów działań public relationse ; Barometr komunikacji - skuteczne narzędzie pomiaru efektów public relations ; Efektywność a efektywność wizerunku miasta ; Znaczenie komunikowania perswazyjnego w polityce ; Determinanty skutecznych kampanii perswazyjnych na przykładzie kampanii wyborczych ; Specyfika i uwarunkowania lobbingu organizacji pozarządowych ; Zarządzanie relacjami z otoczeniem zewnętrznym na przykładzie uczelni ; Wielowymiarowy wizerunek uczelni wyższej w Polsce - refleksje badawcze ; Budowanie wizerunku wyższych uczelni w kontekście media relations (na przykładzie Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu) ; Czy public relations może się nauczyć? ; Słowo energetyka. Prasa korporacyjna branży energetycznej ; Groźby czy prośby? Wybrane internetowe działania komunikacyjne firm windykacyjnych ; Świadomość stosowania narzędzi public relations w przedsiębiorstwie ; Wykorzystanie modeli Jamesa Gruninga i Todda Hunta w działalności PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98365 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej