Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Miotk Anna
(2)
Bykowski Sebastian
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Kotliński Artur
(1)
Sajewicz Maciej
(1)
Szymański Wojciech (marketing)
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Urban Agnieszka
(1)
Wydrzyńska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Public relations
(2)
Efektywność marketingu
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Metodologia
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 270-273, netogr. s. 273-279.
Cz. 1. Nowa gospodarka ; Cz. 2. Nowe media ; Cz. 3. Nowy konsument ; Cz. 4. Nowa sprzedaż ; Cz. 5. Nowa komunikacja ; Cz. 6. Nowa narracja ; Cz. 7. Nowe treści ; Cz. 8. Nowe technologie ; Cz. 9. Nowa skuteczność.
Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. Poznaj potencjał Nowego PR-u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki. [Wydaw. Słowa i Myśli, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104685 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony [169]-172.
1. Badania w public relations ; 2. Badania w procesie oceny działań komunikacyjnych ; 3. Procedura realizacji badań ; 4. Tworzenie narzędzi badawczych ; 5. Aspekty realizacji procesu badawczego ; 6. Gromadzenie i obróbka danych ; 7. Prezentacja i promocja wyników badań ; 8. Badania w internecie ; 9. Praktyka w pomiarach efektywności działań media relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej