Pracownicy wysoko wykwalifikowani
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Crespy Michel (1946- )
(1)
Sławińska Krystyna
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(1)
Temat
Kobieta
(5237)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3681)
Pracownicy wysoko wykwalifikowani
(-)
Rodzina
(3655)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2548)
Relacje międzyludzkie
(2439)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2381)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1928)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1662)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1337)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1290)
Życie codzienne
(1246)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1167)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1115)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Wsie
(987)
Władcy
(987)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(941)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(887)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(849)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(831)
Turystyka
(824)
Koty
(817)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(727)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(718)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Francja
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Powieść
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Łowcy głów / Michel Crespy ; przekład Krystyna Sławińska. - Wydanie I. - Warszawa : Amber, 2008. - 246, [1] strony ; 21 cm
Tytuł oryginału: "Chsseurs de têtes" 2000.
"Pański profil zawodowy mógłby nas zainteresować. Czy zechciałby pan nawiązać z nami kontakt?" Jak można się oprzeć takiemu e-mailowi, zwłaszcza gdy jego nadawcą jest jedna z najbardziej prestiżowych agencji łowców głów? Jerome Carceville, chwilowo bezrobotny menedżer wysokiego szczebla, po licznych testach zostaje zakwalifikowany do ostatniego etapu rekrutacji: tygodniowego stażu na wyspie pośrodku alpejskiego jeziora. Tam, razem z piętnastką innych kandydatów, weźmie udział w symulacji wojny ekonomicznej. Przydzieleni do trzech fikcyjnych firm będą musieli wyeliminować konkurentów. Ich bronią będzie komputer i garść informacji o strategicznym znaczeniu... W napiętej atmosferze osaczenia przekonają się, że walka o stanowisko może stać się sytuacją ekstremalną. A w sytuacji ekstremalnej człowiek zdolny jest do wszystkiego. Pod rosnącą presją pękają i kruszą się charaktery, znikają skrupuły, a wirtualna gra przekształca się w walkę na śmierć i życie... [Amber, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-fr. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-lit.fr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-lit.fr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-lit.fr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-lit.fr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-sens. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [287]-310.
Finansowanie: Narodowe Centrum Nauki
Wstęp. ROZDZIAŁ 1. Wybrane zjawiska w przedsiębiorstwach sektora KIBS. 1.1. Specyfika przedsiębiorstw sektora KIBS. 1.2. Tworzenie wartości w sektorze KIBS - rola potencjału kompetencyjnego pracowników i procesów zarządzania wiedzą. 1.3. lnnowacyjność i personalizacja działania jako podstawowe atrybuty przedsiębiorstw sektora KIBS. ROZDZIAŁ 2. Produktywność pracowników wykonujących pracę opartą na wiedzy o wysokim stopniu intensywności - perspektywa zachowań i wyników. 2.1. Praca oparta na wiedzy i pracownicy wiedzy. 2.2. Produktywność pracowników wiedzy - problemy konceptualizacji i pomiaru. 2.3. Produktywność pracowników wiedzy - perspektywa zachowań i rezultatów. ROZDZIAŁ 3. Rola zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania wiedzą w stymulowaniu produktywności pracowników wiedzy. 3.1. Założenia systemów wysoce wydajnej pracy (HPWS) a architektura ZZL w kontekście specyliki firm tworzących wysokospecjalistyczne usługi oparte na wiedzy. 3.2. Związki HPWS/HPWP z produktywnością indywidualną i organizacyjną. 3.3. ZZL a innowacyjność firm sektora KIBS. ROZDZIAŁ 4. Dopasowanie człowiek-organizacja jako kluczowa determinanta produktywności indywidualnej. 4.1. Dopasowanie do pracy i organizacji - analiza i perspektywy badawcze z punktu widzenia nauk o zarządzaniu. 4.2. Związek dopasowania organizacyjnego z wynikami pracowników - główne obszary badawcze i najważniejsze wnioski z badań. 4.3. Rola zarządzania ludźmi we wspieraniu dopasowania organizacyjnego pracowników wiedzy. ROZDZIAŁ 5. Postawy i przekonania wspierające uzyskiwanie pożądanych efektów zawodowych. 5.1. Przywiązanie i zaangażowanie organizacyjne. 5.2. Satysfakcja z pracy. 5.3. Poczucie sensu pracy. 5.4. Przekonanie o własnej skuteczności. 5.5. Postrzegane wsparcie organizacyjne. 5.6. Elastyczność indywidualna. Spis treści cd.: ROZDZIAŁ 6. Rola ZZL i dopasowania człowiek-organizacja we wspieraniu produktywności pracowników wiedzy w świetle badań własnych - ogólna strategia badawcza. 1 6.1. Cele, pytania badawcze i hipotezy. 6.2. Założenia dotyczące empirycznej weryfikacji modelu teoretycznego i opis zmiennych. 6.3. Etapy postępowania badawczego, procedura badań oraz charakterystyka próby. 6.4. Metody analizy danych i procedury kontroli jakości badań. 6.5. Narzędzia pomiaru zmiennych w badaniu ilościowym. 6.6. Gromadzenie danych w wywiadach jakościowych. ROZDZIAŁ 7. Praktyki ZZL oraz ich bezpośredni i pośredni wpływ na produktywność pracowników wiedzy - model I. 7.1. Charakterystyka modelu I i wstępne analizy. 7.2. Związek systemu ZZL z produktywnością (zachowaniami i rezultatami) pracowników w percepcji menedżerów i podwładnych. 7.3. Związki zachowań i rezultatów z miarami produktywności oraz kluczowymi kompetencjami - opinie menedżerów. 7.4. Czy dopasowanie pracowników pośredniczy w relacji pomiędzy praktykami ZZL a produktywnością pracowników? - testowanie modelu 1 w badaniu ilościowym. 7.5. Rola systemu ZZL i dopasowania w kreowaniu produktywności pracowników wiedzy - opis i próba interpretacji w badaniu jakościowym. 7.6. Produktywność pracowników i specyfika pracy opartej na wiedzy o wysokim stopniu intensywności - dane z wywiadów 1D1. 7.7. Rola praktyk ZZL w stymulowaniu produktywności pracowników - w świetle dyskusji ekspertów podczas FG1. 7.8. Podsumowanie i dyskusja wyników - model 1. Spis treści cd.: ROZDZIAŁ 8. Mechanizmy wpływu praktyk ZZL na produktywność pracowników wiedzy - model II. 8.1. Charakterystyka modelu II i wstępne analizy. 8.2. Czynniki pośredniczące w relacji praktyk ZZL i produktywności pracowników - testowanie elektów pośrednich - badanie ilościowe. 8.3. Kluczowe czynniki produktywności (zachowań i rezultatów) pracowników wiedzy w opiniach menedżerów - badania jakościowe. 8.4. Podsumowanie i dyskusja wyników - model II. ROZDZIAŁ 9. Czynniki decydujące o wpływie praktyk ZZL na produktywność pracowników wiedzy - model III. 9.1. Charakterystyka modelu III i wstępne analizy. 9.2. Czynniki wzmacniające wpływ praktyk ZZL na dopasowanie i produktywność pracowników. 9.3. Podsumowanie i dyskusja wyników - model III. ROZDZIAŁ 10. Od teorii i badań do praktyki zarządzania pracownikami wiedzy. 10.1. Teoretyczna zawartość badanych konstruktów - propozycja rekonfiguracji. 10.2. Rekomendacje dla zarządzania zasobami ludzkimi w firmach tworzących wysokospeejalistyczne usługi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111602 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej