Terapeuci środowiskowi
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Autor
Cieszyńska-Rożek Jagoda (1955- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(19015)
6-8 lat
(11533)
0-5 lat
(9472)
9-13 lat
(8266)
Młodzież
(4025)
Terapeuci środowiskowi
(-)
14-17 lat
(3134)
Szkoły wyższe
(1072)
Szkoły podstawowe
(561)
Rodzice
(488)
Szkoły średnie
(356)
Lekarze
(295)
Poziom podstawowy
(208)
Szkoły ponadgimnazjalne
(193)
Nauczyciele
(163)
Dorośli
(136)
18+
(127)
Niewidomi
(125)
Studenci
(121)
Poziom średniozaawansowany
(105)
Prawnicy
(105)
A2 (poziom biegłości językowej)
(96)
Menedżerowie
(96)
B2 (poziom biegłości językowej)
(87)
Przedsiębiorcy
(82)
B1 (poziom biegłości językowej)
(81)
A1 (poziom biegłości językowej)
(77)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(74)
Szkoły muzyczne I stopnia
(59)
Logopedzi
(58)
Psycholodzy
(58)
Gimnazja
(55)
Licea
(55)
Pedagodzy
(47)
Fizjoterapeuci
(45)
Klasa 1.
(40)
Pracownicy naukowi
(40)
Dziewczęta
(38)
Adwokaci
(35)
Programiści
(35)
Psychoterapeuci
(35)
Szkoły zawodowe
(33)
Urzędnicy
(33)
Księgowi
(32)
Radcy prawni
(31)
Sędziowie
(31)
Technikum
(31)
Terapeuci zajęciowi
(29)
Klasa 2.
(28)
Lekarze rodzinni
(28)
Pracodawcy
(28)
Szkoły ponadpodstawowe
(27)
Kobieta
(26)
Bibliotekarze
(24)
Klasa 3.
(24)
Klasa 7.
(23)
Pediatrzy
(23)
C1 (poziom biegłości językowej)
(22)
Inżynierowie
(22)
Klasa 8.
(21)
Poziom niższy średniozaawansowany
(21)
Ratownicy medyczni
(21)
Klasa 4.
(20)
Nauczyciele akademiccy
(20)
Poziom zaawansowany
(20)
Aplikanci
(19)
Doradcy podatkowi
(19)
Przedszkola
(19)
Chorzy
(18)
Psychiatrzy
(18)
Inżynierowie budownictwa
(17)
Specjaliści ds. marketingu
(17)
Terapeuci
(17)
Uczniowie
(17)
Cudzoziemcy
(16)
Nauczyciele języka polskiego
(16)
Niedowidzący
(16)
A1 poziom biegłości językowej
(15)
Klasa 5.
(15)
Pielęgniarki
(15)
Prokuratorzy
(15)
Dietetycy i żywieniowcy
(14)
Dziennikarze
(14)
Nauczanie początkowe
(14)
Poziom rozszerzony
(14)
Specjaliści ds. kadr
(14)
Szkoły artystyczne
(14)
Szkoły muzyczne II stopnia
(14)
8-9 lat
(13)
Chirurdzy
(13)
Chłopcy
(13)
Klasa 6.
(13)
Położne
(13)
Ekonomiści
(12)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(12)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(12)
Klasa 4
(12)
Policjanci
(12)
Szkoły policealne
(12)
9-13
(11)
Architekci
(11)
Temat
Afazja dziecięca
(1)
Alalia
(1)
Autyzm
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Dziecko z zespołem Downa
(1)
Jąkanie
(1)
Logoterapia
(1)
Metoda Krakowska
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Zaburzenia poznawcze
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 471-482.
Dla logopedów, terapeutów, psychologów, pedagogów oraz dla rodziców.
PODSTAWY TEORETYCZNE: I. Czego uczą nas dzieje człowieka na Ziemi? ; 1. Od narzędzia do symbolu ; 2. Źródła komunikacji językowej ; 3. Rozwój pisma ; II. Wpływ środowiska na rozwój dziecka: 1. Biologia, środowisko wewnętrzne i zewnętrzne a kształtowanie się procesów neurogenezy ; 2. Etapy rozwoju funkcji poznawczych ; 3. Formowanie się dominacji stronnej ; 4. Wpływ wysokich technologii na funkcje lewej półkuli mózgu ; 5. Rola języka w rozwoju poznawczym ; III. Poszukiwanie metod terapeutycznych: 1. Wyjaśnienia terminologiczne ; 2. Koncepcje behawioralne ; 3. Koncepcje neopsychoanalityczne ; 4. Koncepcje humanistyczne ; 5. Jatrogenne techniki terapii ; 6. Teoria umysłu ; 7. Deficyt uwagi ; 8. Jak założenia mentalne formują błędne wnioskowanie ; ZABURZENIA ROZWOJU FUNKCJI POZNAWCZYCH I KOMUNIKACJI JĘZYKOWEJ: I. Diagnoza zaburzeń rozwojowych: 1. Podstawy teoretyczne ; 2. Rozwiązania praktyczne. II. Wybrane zakłócenia formowania się struktur poznawczych: 1. Bilingwizm i wielojęzyczność ; 2. Opóźniony rozwój wymowy a opóźniony rozwój mowy ; 3. Wady wymowy ; 4. Zagrożenie dysleksją ; 5. Jąkanie dziecięce ; 6. Alalia ; 7. Alalia z komponentem ze spektrum autyzmu lub zespołu Aspergera ; 8. Afazja dziecięca ; 9. Afazja u dzieci ; 10. Zaburzenia słuchu ; 11. Zespół Downa ; 12. Zespół Aspergera ; 13. Autyzm ; METODA KRAKOWSKA: I. Dlaczego Metoda Krakowska?: 1. Rola stymulacji symbolicznej w formowaniu się struktur poznawczych ; II. Neurobiologiczne podstawy terapii prowadzonej metodą krakowską: 1. Neuroplastyczność układu nerwowego ; 2. Współczesne poglądy na mechanizm uczenia się ; 3. Uczenie się a rozwój ; III. Podstawowe elementy Metody Krakowskiej: 1. Stymulacja słuchowa ; 2. Komunikacja niewerbalna ; 3. Technika komunikacyjna - dialog ; 4. Programowanie języka ; 5. Dziennik wydarzeń ; 6. Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania ; 7. Terapia funkcji wzrokowych ; 8. Stymulacja funkcji motorycznych ; 9. Wybór dominującej ręki ; 10. Rola zabawy w kształtowaniu języka ; 11. Stymulacja lewej półkuli mózgu ; 12. Kształtowanie zachowań społecznych ; 13. Poznanie wielozmysłowe - bodźce zapachowe i smakowe ; 14. Stymulacja pamięci ; 15. Ćwiczenia kategoryzacji ; 16. Kształtowanie myślenia przyczynowo-skutkowego ; 17. Logoterapia ; 18. Metoda Krakowska - dane statystyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-159 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej