Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(24)
Forma i typ
Książki
(20)
Publikacje naukowe
(5)
Czasopisma
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(23)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(7)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(16)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(5)
Biernat Kamil
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Homa Dominik
(2)
Kaczmarek Sylwester
(2)
Krawczyk Henryk (1946- )
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Nowicki Krzysztof (1954- )
(2)
Rączka Gabriela
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Austin Tricia
(1)
Bar Gabriela
(1)
Bartołd Robert
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Doust Richard
(1)
Drzazga Anna
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Furmanek Waldemar (1945- )
(1)
Ganczar Małgorzata (1977- )
(1)
Garbiński Aleksander
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Grabowski Radosław (1972- )
(1)
Grochowski Robert (politolog)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Machura Witold
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Srokosz Witold
(1)
Sytek Alicja
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Łętowska Ewa (1940- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(23)
angielski
(1)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Usługi elektroniczne
(18)
Konsumenci (ekonomia)
(8)
Handel elektroniczny
(7)
Internet
(6)
Gospodarka elektroniczna
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(5)
Administracja elektroniczna
(4)
Dane osobowe
(4)
Informacja
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Rozwój społeczny
(4)
Usługi
(4)
Jakość życia
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Nieuczciwa konkurencja
(3)
Pieniądz elektroniczny
(3)
Rozwój regionalny
(3)
Sieć komputerowa
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Administracja publiczna
(2)
Aukcja internetowa
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
COVID-19
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Informatyka
(2)
Informatyzacja
(2)
Innowacje
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Listy dystrybucyjne
(2)
Podatek
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Pornografia
(2)
Prawo autorskie
(2)
Projektowanie
(2)
Reklama
(2)
Rynek
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Spółki
(2)
Służba zdrowia
(2)
Telekomunikacja
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Zarządzanie
(2)
Znak towarowy
(2)
Aborcja
(1)
Agrobiznes
(1)
Analiza finansowa
(1)
Apple Inc
(1)
Banki internetowe
(1)
Big data
(1)
Ceny
(1)
Chirurgia onkologiczna
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Czyn zabroniony
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Dochód
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
E-sądy
(1)
Efektywność energetyczna
(1)
Efektywność prawa
(1)
Energetyka
(1)
Europa 2020
(1)
Euroregiony
(1)
Gospodarka morska
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gromadzenie informacji
(1)
Głosowanie
(1)
Handel
(1)
Informacja publiczna
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Instytucje kultury
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał relacyjny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kasy oszczędności
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Komisja Nadzoru Finansowego
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencja
(1)
Kontrola celna
(1)
Krajowy Rejestr Sądowy
(1)
Kreatywność
(1)
Kredyt
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Lotniska
(1)
Marketing
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1939-
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Albania
(1)
Białoruś
(1)
Czechy
(1)
Ukraina
(1)
pyrzowice
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Monografia
(3)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-184.
CHARAKTERYSTYKA USŁUG JAKO PRZEDMIOTU BADAŃ: Istota i podział usług ; Znaczenie usług dla współczesnej gospodarki ; Znaczenie usług dla konsumentów ; WPŁYW NOWYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH NA RELACJE KONSUMENT - USŁUGODAWCA: Wpływ nowych technologii na ewolucję przedsięwzięć biznesowych ; Wpływ internetu na interakcje pomiędzy uczestnikami rynku: Oddziaływanie e-konsumentów na usługodawców - e-prosument ; Możliwości oddziaływania usługodawców na e-konsumentów ; Podpis elektroniczny ; Problem płatności elektronicznych ; CHARAKTERYSTYKA E-USŁUG: Definicja e-usług ; Znaczenie e-usług w zagospodarowaniu czasu wolnego: E-turystyka ; E-handel ; E-kultura ; Korzystanie z usług finansowych świadczonych drogą elektroniczną: E-bankowość ; E-ubezpieczenia ; Korzystanie z e-usług związanych z kapitałem ludzkim: E-zdrowie ; E-edukacja ; Korzystanie z e-administracji jako usługi publicznej ; Opinie dotyczące wybranych aspektów obecnego stanu rynku e-usług oraz jego przyszłości w świetle wyników badań własnych ; OCHRONA KONSUMENTA NA RYNKU E-USŁUG: Zagrożenia konsumenta związane z nabywaniem e-usług ; Instytucje i organizacje ochrony konsumentów ; Problem ujednolicenia prawa konsumenckiego na obszarze Unii Europejskiej ; Znajomość przepisów dotyczących sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży przez internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu / Marcin Cichoń [et al.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 648 s. : il. ; 25 cm.
(Onepress)
Indeks.
1. Wybór celu, modelu i strategii ; 2. Sklep internetowy ; 3. Sprzedaż na platformach aukcyjnych ; 4. Usługi online ; 5. E-marketing ; 6. Komunikacja z e-klientem ; 7. Obsługa transakcji i logistyka e-sprzedaży ; 8. Zwiększanie efektywności sprzedaży ; 9. E-biznes a prawo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł.: "E-administracja, e-turystyka, e-bankowość, e-handel".
Bibliogr. s.169-184.
CHARAKTERYSTYKA USŁUG JAKO PRZEDMIOTU BADAŃ: Istota i podział usług ; Znaczenie usług dla współczesnej gospodarki ; Znaczenie usług dla konsumentów ; WPŁYW NOWYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH NA RELACJE KONSUMENT - USŁUGODAWCA: Wpływ nowych technologii na ewolucję przedsięwzięć biznesowych ; Wpływ internetu na interakcje pomiędzy uczestnikami rynku: Oddziaływanie e-konsumentów na usługodawców - e-prosument ; Możliwości oddziaływania usługodawców na e-konsumentów ; Podpis elektroniczny ; Problem płatności elektronicznych ; CHARAKTERYSTYKA E-USŁUG: Definicja e-usług ; Znaczenie e-usług w zagospodarowaniu czasu wolnego: E-turystyka ; E-handel ; E-kultura ; Korzystanie z usług finansowych świadczonych drogą elektroniczną: E-bankowość ; E-ubezpieczenia ; Korzystanie z e-usług związanych z kapitałem ludzkim: E-zdrowie ; E-edukacja ; Korzystanie z e-administracji jako usługi publicznej ; Opinie dotyczące wybranych aspektów obecnego stanu rynku e-usług oraz jego przyszłości w świetle wyników badań własnych ; OCHRONA KONSUMENTA NA RYNKU E-USŁUG: Zagrożenia konsumenta związane z nabywaniem e-usług ; Instytucje i organizacje ochrony konsumentów ; Problem ujednolicenia prawa konsumenckiego na obszarze Unii Europejskiej ; Znajomość przepisów dotyczących sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży przez internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98252 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projektowanie dla nowych mediów / Tricia Austin, Richard Doust ; tł. Aleksander Garbiński. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, cop. 2008. - 192 s. : fot. (gł. kolor.), il. (gł. kolor.), rys. (w tym kolor.) ; 26 cm.
(Projektowanie)
Bibliogr. s. 184. Indeks.
WPROWADZENIE: Czym jest projektowanie graficzne? ; Czym są stare media? ; Czym są nowe media? ; Czym jest projektowanie graficzne dla nowych mediów? ; Dla kogo jest ta ksiązka? 1. PODSTAWY: Rys historyczny ; Wpływ nowych mediów na projektowanie graficzne ; Nowe horyzonty 2. PROJEKTOWANIE DLA NOWYCH MEDIÓW: Terminologia i techniki stosowane w nowych mediach ; Projektowanie ; Proces twórczy 3. INTERNET: Od cyberprzestrzeni do świata rzeczywistego ; Ścieżki w głąb labiryntu ; Przestrzeń społeczna ; Odkrycia i nauka ; E-learning - nauka przez Internet ; sieci intranet i ekstranet ; Poczta elektroniczna ; Transmisje cyfrowe ; Marketing i handel on-line 4. ŚWIATY WIRTUALNE: Grafika komputerowa: tworzenie światów realnych i nierealnych ; Symulatory ; Studio projektowania graficznego: cyfrowa wyspa ; Multimedia ; Cyfrowe efekty specjalne ; Przemysł gier komputerowych ; Wirtualne istoty 5. DALSZE KROKI: Dlaczego warto projektować dla nowych mediów? ; Kto może odnieść sukces? ; Miejsce pracy ; Małe nie znaczy gorsze ; Wolny strzelec ; Tempo pracy ; Współpraca ; Jak znaleźć pierwszą pracę ; Autoreklama ; O tym warto pamiętać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91591 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej