Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(42)
Forma i typ
Książki
(35)
Poradniki i przewodniki
(33)
Audiobooki
(7)
Publikacje fachowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(70)
wypożyczone
(33)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(15)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(12)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(5)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(5)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(7)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(5)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(7)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(7)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(6)
Filia 9 (Czackiego 5)
(3)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(6)
Filia 11 (Dębicka 170)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(5)
Filia 15 (Lwowska 60)
(3)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(4)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(3)
Autor
Covey Stephen R. (1932-2012)
(8)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(5)
Romanek Arkadiusz
(3)
Cieślak Piotr
(2)
Covey Sean
(2)
Dispenza Joe (1962- )
(2)
Duhigg Charles (1974- )
(2)
Guise Stephen
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kopocz Elżbieta
(2)
Mochnaczewska Anna
(2)
Oślizło Ryszard
(2)
Scott S. J
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Załóg Ireneusz (1968- )
(2)
Ashton Jennifer
(1)
Bortnowska Małgorzata
(1)
Brewer Judson
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Ciepłowska Agnieszka
(1)
Clarke Stephen (1959- )
(1)
Clear James
(1)
Corley Tom
(1)
Covey Jane P
(1)
Covey John
(1)
Covey Sandra M
(1)
Curtis Stacy (1971- )
(1)
Davenport Barrie
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Filipowicz Leszek (1967- )
(1)
Fogg B. J. (1963- )
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Hardy Darren
(1)
Hoover Ryan
(1)
Janiszewska Monika (dziennikarka)
(1)
Jurga Anna
(1)
Kabat-Zinn Jon (1944- )
(1)
Kolbusz Wiesław (1959- )
(1)
Kondrat Aleksandra (tłumaczka)
(1)
Kucewicz Katarzyna
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Lewandowska Izabela (ekonomia)
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Madej Bartłomiej
(1)
Ornatkiewicz Katarzyna (1965- )
(1)
Pomadowska Dorota
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Rudziński Marcin (1957- )
(1)
Rędzio Anna M
(1)
Stafford Rachel Macy (1972- )
(1)
Toland Sarah
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Underhill Paco
(1)
Więckowski Maciej (1982- )
(1)
Wright Craig
(1)
Wylężek Ewa
(1)
Zahariades Damon
(1)
Zielińska Magdalena (tłumaczka)
(1)
Ziglar Tom
(1)
Śledziński Leszek (1987- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
1901-2000
(8)
1989-2000
(8)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(41)
Odbiorca
Rodzice
(2)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Menedżerowie
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Młodzież
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Nawyki
(35)
Sukces
(12)
Samorealizacja
(9)
Techniki samopomocy
(9)
Nawyki konsumenckie
(6)
Prakseologia
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Marketing
(4)
Małżeństwo
(4)
Więź małżeńska
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Bliskie związki międzyludzkie
(3)
Psychologia biznesu
(3)
Reklama
(3)
Rodzina
(3)
Uczucia
(3)
Zachowanie
(3)
Cele życiowe
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Medytacja
(2)
Mózg
(2)
Nastolatki
(2)
Relacje międzypokoleniowe
(2)
Rodzicielstwo
(2)
Umysł
(2)
Anglicy
(1)
Asertywność
(1)
Bogactwo
(1)
COVID-19
(1)
Celebryci
(1)
Charakter
(1)
Dobroć
(1)
Duchowość chrześcijańska
(1)
Dzieci
(1)
Francuzi
(1)
Geniusz (wybitne zdolności)
(1)
Gry i zabawy
(1)
Grywalizacja
(1)
Herbata
(1)
Humor
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Intymność
(1)
Jakość życia
(1)
Kolarstwo
(1)
Kolarze
(1)
Kompromis
(1)
Konsumenci
(1)
Macierzyństwo
(1)
Maketing
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Milionerzy
(1)
Mindfulness
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja wewnętrzna
(1)
Neuropsychologia
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Paul West (postać fikcyjna)
(1)
Perfekcjonizm (psychologia)
(1)
Pokolenie Z
(1)
Popyt
(1)
Postawy rodzicielskie
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przyjaźń
(1)
Psychoterapia
(1)
Relacja romantyczna
(1)
Rodzice
(1)
Samokontrola
(1)
Samowychowanie
(1)
Satysfakcja ze związku
(1)
Slow life
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Styl życia
(1)
Szczęście
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Transteoretyczny model zmiany
(1)
Trening sportowy
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Wola
(1)
Wybory życiowe
(1)
Wytrwałość
(1)
Zakochanie
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zdolności
(1)
Zdrowy styl życia
(1)
Zwłoka (psychologia)
(1)
Łamanie nawyków
(1)
Śledziński, Leszek (1987- )
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Paryż (Francja)
(1)
Gatunek
Poradnik
(36)
Monografia
(2)
Autobiografia
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(22)
Psychologia
(11)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(7)
Zarządzanie i marketing
(4)
Medycyna i zdrowie
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
42 wyniki Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Merde! : rok w Paryżu / Stephen Clarke ; przełożyła Agnieszka Barbara Ciepłowska. - Warszawa : Biblioteka Akustyczna, copyright 2008. - 1 płyta audio CD (10 godz. 1 min 21 s) : digital, stereo ; 12 cm.
(Kolekcja Literatury Współczesnej)
Czas trwania: 10 godz. 1 min 21 s.
Tytuł oryginału: "A year in the Merde" 2004.
Stanowi cz. 1 cyklu "Merde!". Cz. 2 pt.: Merde! W rzeczy samej, cz. 3 pt.: Merde! Chodzi po ludziach, cz. 4 pt.: M jak merde!, cz. 5 pt.: Merde factor, cz. 6 pt.: Merde w Europie.
Czyta Marcin Rudziński.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Paul West to typowy Brytyjczyk, połączenie Hugh Granta i Davida Beckhama. Francuska firma zatrudnia go jako specjalistę od marketingu, by stworzył w Paryżu sieć herbaciarni. Na miejscu okazuje się, że najbliższe miesiące spędzi wśród bandy nierozgarniętych współpracowników, nadzorowanych przez dwulicowego szefa oraz pięknych, lecz nieprzewidywalnych kobiet. Jak przetrwać w kraju, gdzie rok zaczyna się we wrześniu, najczęściej uprawianą dyscypliną sportową są strajki, a z powodu psich odchodów na ulicach do szpitala trafia ponad sześciuset paryżan rocznie? Na to i inne pytania odpowiada książka Stephena Clarke'a - wciągająca i niezwykle zabawna powieść przygodowa, a zarazem doskonały przewodnik po współczesnej Francji - jej stereotypach, konwenansach i uroczych dziwactwach. [Biblioteka Akustyczna, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/43/O (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1093 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-km-31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-km-30 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-km-41 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [293]-298. Netografia na stronach 299-310.
R. I. POKOLENIE Z W DOBIE EKSPANSJI NOWYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH: 1. Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. ; 2. Kryteria wyodrębniania pokoleń ; 3. Definicje pokolenia Z ; 4. Pokolenie Z w Polsce ; R. II. PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH JAKO ELEMENT ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH: 1. Definicja i elementy zachowań konsumenckich ; 2. Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych ; 3. Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian wynikających z wirtualizacji ; R. III. TECHNOLOGIE MOBILNE I ICH WPŁYW NA PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH WŚRÓD PRZEDSTAWICIELI POKOLENIA Z: 1. Charakterystyka urządzeń mobilnych ; 2. Specyfika rynku technologii mobilnych i m-commerce ; 3. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych ; 4. Przedstawiciele pokolenia Z w świecie technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce ; 5. Specyficzne zachowania użytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych ; R. IV. WYKORZYSTYWANIE TECHNOLOGII MOBILNYCH PRZEZ POLSKICH REPREZENTANTÓW POKOLENIA Z W PROCESIE PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH - WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Cele i założenia metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych ; 2. Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów ; 3. Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w życiu codziennym ; 4. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przez reprezentantów pokolenia Z ; 5. Wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych ; R. V. ZNACZENIE TECHNOLOGII MOBILNYCH W PROCESIE PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH WŚRÓD REPREZENTANTÓW POKOLENIA Z W POLSCE: 1. Hipoteza badawcza w świetle przeprowadzonych badań empirycznych oraz analiz badań wtórnych i literatury ; 2. Segmentacja konsumentów z pokolenia Z pod względem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych ; R. VI. DZIAŁANIA MARKETINGOWE SKIEROWANE DO PRZEDSTAWICIELI POKOLENIA Z Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII MOBILNYCH – REKOMENDACJE I PRZYKŁADY: 1. Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych ; 2. Mobilne działania reklamowe ; 3. Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-107075 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawie pro : wygraj siebie / Leszek Śledziński. - Kraków : Znak Horyzont - Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2022. - 270 stron, [16] stron tablic : fotografie (w tym kolorowe), portrety ; 24 cm.
Rower to cel i droga. Wsiadaj i jedź, a znajdziesz siebie. To nie jest zwykły poradnik o rowerach. Nie jest to też opowieść o skutecznym zrzuceniu zbędnych kilogramów poprzez sport. Ani o pierwszych treningach czy zdrowej diecie. Ani nawet historia youtubera, który postanowił napisać książkę, bo to modne. Zastanawiasz się, jak zmienić swoje życie? Kupiłeś rower, bo jeszcze masz siłę, a już cię stać? Szukasz pomysłu na siebie i chcesz czuć się lepiej? Nie wiesz, czy sport to coś dla ciebie, czy masz na to czas i czy wytrwasz? Jeśli te pytania wydają ci się znajome, to znajdziesz tutaj siebie. Tak szczerą i prawdziwą historię o wychodzeniu z bagna własnych kompleksów, problemów ze sobą, zdrowiem i światem rzadko można usłyszeć. Może znasz Leszka Prawie.PRO? Przeszedł całą tę drogę, popełnił masę błędów, wiele się nauczył i dziś jest w zupełnie innym miejscu. Teraz chce pomóc ci stać się lepszą wersją siebie. Zaskoczy cię, ile nierozwikłanych problemów sport pozwoli ci pokonać. Bez względu na to, ile masz lat, jak wyglądasz i ile posiadasz na koncie, możesz wygrać siebie. A walka o lepszą wersję siebie to bitwa z własną głową. Kiedy to zrozumiesz, efekty tego zwycięstwa przejdą twoje najśmielsze oczekiwania. [https://www.znak.com.pl/ksiazka/prawie-pro-wygraj-siebie-sledzinski-leszek-233037?query=prawie%20pro, dostęp 23.12.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-796.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej