Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Proza
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
wypożyczone
(9)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(9)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(17)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Autor
Rybka Zbigniew (1958- )
(3)
Ihrig Emil
(2)
Ihrig Sybil
(2)
King Julie Adair
(2)
Kulpa Anna
(2)
Szajkowska Julia
(2)
Zabrodzki Jan
(2)
Airey David (1979- )
(1)
Austin Tricia
(1)
Bielecki Jan (?-2001)
(1)
Cegieła Rafał
(1)
Chmurzyński Jerzy
(1)
Chrząszcz Jerzy
(1)
Doust Richard
(1)
Drew John T
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Fiell Charlotte (1965- )
(1)
Fiell Peter (1958- )
(1)
Foley James D. (1942- )
(1)
Frelik Paweł (1969- )
(1)
Gajda Włodzimierz
(1)
Garbiński Aleksander
(1)
Gurbiel Ewa
(1)
Jedliński Jakub (1977- )
(1)
Johnson Harald
(1)
Kearney Kirsten
(1)
Kresak Paweł
(1)
Król Iwona
(1)
Kubiak Michał (tłumacz)
(1)
Kucewicz Marta
(1)
Loska Jerzy (informatyka)
(1)
Lubowiecka Irmina
(1)
Meyer Sarah A
(1)
Mitek Kamila (1981- )
(1)
Murray Scott (programista)
(1)
Oberlan Łukasz
(1)
Pavlidis Theodosios
(1)
Powers Shelley
(1)
Robbins Judd
(1)
Różańska Agnieszka
(1)
Sagalara Leszek
(1)
Sasso Fábio
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Scott-Baron Hayden
(1)
Sitek Ryszard
(1)
Sitek Ryszard (tłumacz)
(1)
Strovoz Yazur
(1)
Sysło Maciej M
(1)
Szajkowski Paweł
(1)
Urbaniak Ludwik
(1)
Wilke Claus O (1972- )
(1)
Wojciechowski Krzysztof (1947- )
(1)
Zalewski Andrzej (informatyk)
(1)
Zielińska Dorota
(1)
Zimek Roland
(1)
Zych Marlena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Projektanci
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Grafika komputerowa
(14)
Biennale Grafiki Komputerowej
(3)
Gry komputerowe
(3)
Przetwarzanie obrazów
(3)
Strony WWW
(3)
Teatr im. Wandy Siemaszkowej (Rzeszów)
(3)
Drukarstwo
(2)
Internet
(2)
Komputery
(2)
PASCAL
(2)
Projektowanie
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Analiza numeryczna
(1)
Arkusze kalkulacyjne
(1)
BASIC
(1)
Barwy
(1)
Biurowce
(1)
Diagnoza
(1)
Edytory tekstu
(1)
Film krótkometrażowy
(1)
GIMP
(1)
Geometria fraktalna
(1)
Graficy
(1)
Graficy komputerowi
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Informacja wizualna
(1)
Informatyka
(1)
JavaScript
(1)
Kobieta
(1)
Manga
(1)
Matki i córki
(1)
Minecraft
(1)
Minikomputery i mikrokomputery
(1)
Multimedia
(1)
Programiści
(1)
Programy graficzne
(1)
Programy komputerowe
(1)
Reprografia
(1)
Rozpoznawanie obrazów
(1)
Rozterki miłosne
(1)
Science fiction
(1)
Skaner (informat.)
(1)
Stwardnienie rozsiane
(1)
TAG
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wizualizacja (grafika)
(1)
Znak towarowy
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(3)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Gatunek
Grafika komputerowa
(14)
Podręcznik
(6)
Podręczniki
(4)
Katalogi wystaw
(3)
Poradnik
(3)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej ISBN oryginału: 9781492031086.
Bibliografia na stronach 313-319.
1. Wprowadzenie. Brzydkie, złe i błędne wykresy ; CZ. I. OD DANYCH DO WIZUALIZACJI: 2. Wizualizacja danych - estetyczne odwzorowywanie danych: Estetyka a typy danych ; Estetyczne odwzorowywanie wartości danych przy użyciu skal ; 3. Układy współrzędnych i osie: Układ współrzędnych kartezjańskich ; Osie nieliniowe ; Krzywoliniowe układy współrzędnych ; 4. Skale kolorów: Kolor jako narzędzie do odróżniania ; Kolory jako reprezentacja wartości danych ; Kolor jako narzędzie do wyróżniania ; 5. Spis wizualizacji: Wielkości ; Rozkłady ; Proporcje ; Relacje x – y ; Dane geoprzestrzenne ; Niepewność ; 6. Wizualizacja wielkości: Wykresy słupkowe ; Słupki zgrupowane i stosowe ; Wykresy kropkowe i mapy cieplne ; 7. Wizualizacja rozkładów: histogramy i wykresy gęstości ; Wizualizacja pojedynczego rozkładu ; Jednoczesna wizualizacja wielu rozkładów ; 8. Wizualizacja rozkładów: dystrybuanty empiryczne i wykresy Q-Q: Dystrybuanty empiryczne ; Rozkłady o wysokim współczynniku skośności ; Wykresy kwantylowo-kwantylowe ; 9. Wizualizacja wielu rozkładów jednocześnie: Wizualizacja rozkładów wzdłuż osi pionowej ; Wizualizacja rozkładów wzdłuż osi poziomej ; 10. Wizualizacja proporcji: Przypadek dla diagramów kołowych ; Przypadek dla słupków sąsiadujących ; Przypadek dla słupków stosowych i gęstości stosowych ; Oddzielne wizualizacje proporcji jako części składowych całości ; 11. Wizualizacja zagnieżdżonych proporcji: Błędna prezentacja zagnieżdżonych proporcji: Wykresy mozaikowe i mapy drzewa ; Zagnieżdżone diagramy kołowe ; Zestawy równoległe ; 12. Wizualizacja powiązań między zmiennymi ilościowymi: Wykresy punktowe ; Korelogramy ; Redukcja wymiarów ; Dane sparowane ; 13. Wizualizacja szeregów czasowych i innych funkcji zmiennej niezależnej: Pojedyncze szeregi czasowe ; Wiele szeregów czasowych i krzywe dawka-odpowiedź ; Szeregi czasowe dwóch lub więcej zmiennych zależnych ; 14. Wizualizacja trendów: Wygładzanie ; Pokazywanie trendów za pomocą zdefiniowanej postaci funkcyjnej ; Usuwanie trendu i dekompozycja szeregu czasowego ; 15. Wizualizacja danych geoprzestrzennych: Odwzorowania ; Warstwy ; Kartogramy ; Anamorfozy ; 16. Wizualizacja niepewności: Ramowanie prawdopodobieństw jako częstotliwości ; Wizualizacja niepewności estymacji punktowych ; Wizualizacja niepewności dopasowań krzywych ; Wykresy hipotetycznych wyników ; CZ. II. ZASADY PROJEKTOWANIA WYKRESÓW: 17. Zasada proporcjonalnego atramentu: Wizualizacje wzdłuż osi liniowych ; Wizualizacje wzdłuż osi logarytmicznych ; Bezpośrednie wizualizacje obszarów ; 18. Postępowanie z nakładającymi się punktami: Częściowa przezroczystość i wibrowanie ; Histogramy 2D ; Izolinie ; 19. Częste niebezpieczeństwa powodowane używaniem kolorów: Kodowanie zbyt wielu lub nieistotnych informacji ; Używanie niemonotonicznych skal kolorów do kodowania wartości danych ; Niedostosowanie do osób z zaburzeniami rozpoznawania barw ; 20. Kodowanie nadmiarowe: Projektowanie wykresów z kodowaniem nadmiarowym ; Projektowanie wykresów bez legendy ; 21. Wykresy wielopanelowe: Małe wielokrotności ; Wykresy zestawione ; 22. Tytuły, podpisy i tabele: Tytuły i podpisy wykresu ; Tytuły osi i legend ; Tabele ; 23. Zachowanie równowagi między danymi i kontekstem: Zapewnienie odpowiedniej ilości kontekstu ; Siatka tła ; Dane połączone w pary ; Podsumowanie ; 24. Używaj większych etykiet osi ; 25. Unikaj rysowania konturów ; 26. Nie idź w 3D: Unikaj nieuzasadnionej trójwymiarowości ; Unikaj trójwymiarowych skali położenia ; Właściwe zastosowanie wizualizacji 3D ; CZ. III. INNE ZAGADNIENIA: 27. Najpopularniejsze formaty plików graficznych: Bitmapa a grafika wektorowa ; Bezstratna i stratna kompresja grafiki bitmapowej ; Konwersja pomiędzy formatami obrazów ; 28. Wybór odpowiedniego oprogramowania wizualizacyjnego: Odtwarzalność i powtarzalność ; Analiza danych kontra prezentacja danych ; Oddzielenie zawartości od projektu ; 29. Opowiadanie historii i wysuwanie wniosków: Czym jest historia? ; Twórz wykresy dla generałów ; Przechodź stopniowo do bardziej złożonych wykresów ; Spraw, aby Twoje wykresy zapadały w pamięć ; Zachowaj spójność, ale nie powtarzaj się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108797 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odsłona / David Airey ; [tłumaczenie Bartosz Sałbut]. - Wydanie 2. rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - XIII, [1], 224 strony ; ilustracje (w tym kolorowe), fotografie ; 24 cm.
Na okładce: Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami?
Bibliografia na stronie 220. Indeks.
ZNACZENIE WIZERUNKU MARKI: Jesteśmy otoczeni ; Chodzi o to, co chcesz przekazać ; Elementy kultowych projektów ; PROCES PROJEKTOWANIA: Podstawy ; Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem ; Wycena projektu ; Od ołówka do PDF-a ; Sztuka prowadzenia rozmów ; NAPRZÓD: Utrzymywanie motywacji ; Odpowiedzi na Twoje pytania ; 31 praktycznych porad dotyczących projektowania logo ; Logo to nie wszystko.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-102802 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Ksieg 3331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Cz. I Obraz jest wszystkim 1. Patrząc okiem projektanta 2. Proste i szybkie narzędzia do projektowania 3. Piksele, palety i inne drobiazgi 4. Tworzenie szablonu projektu 5. Budowanie pięknego tła Cz.II Piękny druk 6. Codzienny tekst 7. Tekst jako sztuka Cz.III Zobrazuj to 8. Proste rysunki 9. Fotografia dla Internetu 10.Wstawianie HTML do obrazka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Na okł. podtyt.: spowoduj, by każda strona WWW była dziełem sztuki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82584 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. nazwa wydawcy oryg.: O'Reilly.
Indeks.
1. Dobra zabawa ; 2. Obrazy ; 3. Z aparatu do internetu ; 4. Internet w obrazkach ; 5. Grafika użytkowa ; 6. Wektorowo - początki i języki znaczników ; 7. Obóz szkoleniowy neofitów SVG ; 8. CSS - wyższy poziom wtajemniczenia ; 9. Projektowanie stron WWW dla laików ; 10. Grafika dynamiczna ; 11. Tworzenie na kanwie ; 12. Dynamiczne zastosowania znacznika canvas i języka SVG ; 13. Magia obrazów - różne narzędzia obróbki grafiki ; 14. Nieco geografii ; 15. Cud, miód i orzeszki - łączenie danych z grafiką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93106 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Minecraft®, prosta gra komputerowa o układaniu sześcianów, to obecnie światowy fenomen, który porywa wyobraźnie graczy na całym świecie. Książka Zadziwiające Miasta Minecraft® opisuje wyjątkowe miejskie krajobrazy wykreowane przez mistrzów gry. Zawiera także instrukcje "krok po kroku". Mistrzowie konstruowania prezentują 36 niesamowitych projektów: od współczesnych metropolii, przez dawne cywilizacje i fantastyczne królestwa, na futurystycznych zonach kończąc. Po raz pierwszy te niesamowite krajobrazy zostały zebrane razem w jednej kolekcji. W książce znajdują się instrukcje "krok po kroku" oraz porady dotyczą różnych poziomów trudności planowania i kreowania budynków, obiektów ulicznych, detali architektonicznych. Towarzyszy im bogaty materiał graficzny. To pierwsza książka, która pokazuje nie tylko technikę budowania w Minecraft®, ale również artystyczny kunszt w tworzeniu własnych, niesamowitych światów. [Wydawnictwo Zielona Sowa, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.13dz-0 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Fraktale / Judd Robbins ; [tł. z ang.]. - Warszawa : Wibet 2, 1994. - 237 s. ; 24 cm.
(Graphic & Design)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-514 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-102433 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-102434 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-67457 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78462 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-771.3:004.932:004.42 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86061 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projektowanie dla nowych mediów / Tricia Austin, Richard Doust ; tł. Aleksander Garbiński. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, cop. 2008. - 192 s. : fot. (gł. kolor.), il. (gł. kolor.), rys. (w tym kolor.) ; 26 cm.
(Projektowanie)
Bibliogr. s. 184. Indeks.
WPROWADZENIE: Czym jest projektowanie graficzne? ; Czym są stare media? ; Czym są nowe media? ; Czym jest projektowanie graficzne dla nowych mediów? ; Dla kogo jest ta ksiązka? 1. PODSTAWY: Rys historyczny ; Wpływ nowych mediów na projektowanie graficzne ; Nowe horyzonty 2. PROJEKTOWANIE DLA NOWYCH MEDIÓW: Terminologia i techniki stosowane w nowych mediach ; Projektowanie ; Proces twórczy 3. INTERNET: Od cyberprzestrzeni do świata rzeczywistego ; Ścieżki w głąb labiryntu ; Przestrzeń społeczna ; Odkrycia i nauka ; E-learning - nauka przez Internet ; sieci intranet i ekstranet ; Poczta elektroniczna ; Transmisje cyfrowe ; Marketing i handel on-line 4. ŚWIATY WIRTUALNE: Grafika komputerowa: tworzenie światów realnych i nierealnych ; Symulatory ; Studio projektowania graficznego: cyfrowa wyspa ; Multimedia ; Cyfrowe efekty specjalne ; Przemysł gier komputerowych ; Wirtualne istoty 5. DALSZE KROKI: Dlaczego warto projektować dla nowych mediów? ; Kto może odnieść sukces? ; Miejsce pracy ; Małe nie znaczy gorsze ; Wolny strzelec ; Tempo pracy ; Współpraca ; Jak znaleźć pierwszą pracę ; Autoreklama ; O tym warto pamiętać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91591 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ABC grafiki komputerowej / Roland Zimek, Łukasz Oberlan. - Gliwice : Helion, copyright 2004. - 240 stron : ilustracje ; 23 cm.
Indeks.
CZĘŚĆ I: EDYCJA GRAFIKI WEKTOROWEJ 1. Wstęp 2. Pierwsze kroki 3. Podstawy rysunku wektorowego 4. Praca z tekstem 5. Nadawanie wypełnień i konturów 6. Precyzyjne rysowanie 7. Edycja krzywych 8. Modyfikacje obiektów 9. Praca z bitmapami CZĘŚĆ II: EDYCJA GRAFIKI RASTROWEJ 10. Wstęp 11. Narzędzia 12. Palety 13. Tryb szybkiej maski-selekcje dla niecierpliwych 14. Ścieżki i kształty, czyli obraz wektorowy w Photoshopie 15. Filtry 16. Podstawy korekcji obrazów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultury wizualne science fiction / Paweł Frelik. - Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, copyright 2017. - 215, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Na stronie redakcyjnej inny zapis ISBN: 97883-242-2700-6.
Bibliografia na stronach [193]-207. Indeks.
Znacząca część krytycznej uwagi, jaką otrzymuje science fiction, skierowana jest na narracyjnie zorientowane formy gatunku: literaturę, film, telewizję, rzadziej komiksy. Jednak SF od zawsze była również obecna w całym szeregu mediów „mniejszych”, zaś eksplozja cyfrowych narzędzi produkcji i dystrybucji jedynie poszerzyła i skomplikowała ten multimedialny krajobraz gatunku. Jako głos w badaniach nad science fiction, korzystający jednocześnie z narzędzi groznawstwa, medioznawstwa i studiów nad wizualnością, książka proponuje spojrzenie na trzy wybrane media wizualne science fiction: gry wideo, film krótkometrażowy i grafikę komputerową. Każdy z rozdziałów nakreśla kontury wybranego medium, sytuuje je w kontekście tradycyjnych form science fiction oraz sugeruje możliwe podejścia badawcze wybiegające poza obecne wciąż w badaniach pobłażliwe traktowanie ich jako epatującą obrazem i dźwiękiem rozrywkę. Chociaż ich oddziaływanie kulturowe znacząco różni się od tradycyjnych mediów science fiction, gry, krótkometraże i grafika stanowią nie mniej ważny element science fiction, która we współczesnym świecie z pozycji jednego z gatunków popularnych stała się dominującym dyskursem kulturowym obecnym w wielu dziedzinach życia oraz stanowi wyjątkowo aktualny rezerwuar metafor, ikon i tropów pomagających w zrozumieniu współczesnego świata. [Universitas, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Użytkownika Mikrokomputerów ; t. 25)
Indeks
Bibliogr. s. 399
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82825 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Oddz. Komp
Książka
W koszyku
Życie last minute / Kamila Mitek. - Bielsko Biala : Wydawnictwo Dragon, copyright 2022. - 316, [4] strony ; 21 cm.
Iza jest graficzką komputerową i doskonale radzi sobie zawodowo. Prywatnie nie ma tyle szczęścia –wciąż leczy rany po wieloletnim związku z żonatym mężczyzną. Nie założyła własnej rodziny i mieszka z bratem, muzykiem. Pewnego dnia w drzwiach ich mieszkania pojawia się matka, która oświadcza, że sprzedała cały swój majątek i właśnie się do nich wprowadza. Iza jest zszokowana tą sytuacją, ale nie potrafi jej odmówić, mimo że ich stosunki nigdy nie były zbyt bliskie. Niebawem okaże się, że życie Izy skomplikuje się jeszcze bardziej… Jak potoczą się losy tej trójki życiowych rozbitków? Czy Izie uda się stawić czoła czekającym ją wyzwaniom i odnaleźć swoje miejsce w świecie? [www.azymut.pl, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-lit.pol.w. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II, zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga)
Z cyklu "Seria uczuć".
Berta, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata… Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice.  Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.8-lit.pol.w. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej