Sorting
Source
Katalog centralny
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(3)
Branch
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Author
Klin Lidia
(1)
Mayo Andrew
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Wędzki Dariusz
(1)
Year
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Dyrektorzy
(1)
Menedżerowie
(1)
Pracownicy działów personalnych
(1)
Subject
Przedsiębiorstwo
(2)
Ocena pracowników
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
3 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. A-83365 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. A-82895 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Bibliografia na stronach 251-255. Indeks.
1. MIEJSCE SYSTEMU OCEN OKRESOWYCH W POLITYCE PERSONALNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA: 1.1. Najważniejsze cele oceny, 1.2. Formy oceny, 1.3. Kontrowersje wokół systemów ocen, 1.4. Wymagania stawiane systemom ocen, 1.5. Oczekiwania pracowników wobec systemu ocen okresowych, Studium przypadku I ; 2. UWARUNKOWANIA SYSTEMU OCEN: 2.1. Rodzaj działalności i wielkość organizacji, 2.2. Cele strategiczne firmy, 2.3. Metoda zarządzania, 2.4. Styl kierowania, 2.5. Poziom kierowania, 2.6. Poziom wymagań, 2.7. Autorytet oceniających, 2.8. Wiek pracowników, Studium przypadku II ; 3. WPROWADZANIE SYSTEMU OCEN OKRESOWYCH: 3.1. Planowanie działania, 3.2. Szkolenie osób oceniających, 3.3. Przygotowanie osób ocenianych, Studium przypadku III ; 4. PRZEGLĄD NAJWAŻNIEJSZYCH ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z TWORZENIEM SYSTEMÓW OCEN: 4.1. Wybór osób oceniających, 4.2. 360-stopniowa ocena pracownika, 4.3. Przygotowanie 360-stopniowej oceny pracowników, 4.4. Podział osób ocenianych, 4.5. Ustalanie częstotliwości oceny, Studium przypadku IV ; 5. METODY OCENY PRACOWNIKÓW: 5.1. Metody relatywne, 5.2. Metody absolutne ; 6. USTALANIE KRYTERIÓW OCENY: 6.1. Kryteria dotyczące efektywności, 6.2. Kryteria dotyczące kwalifikacji, 6.3. Kryteria dotyczące zachowań (behawioralne), 6.4. Kryteria osobowościowe, 6.5. Zasady opracowywania kryteriów oceny, Studium przypadku VI ; 7. ZASADY PROWADZENIA ROZMÓW Z OCENIANYMI PRACOWNIKAMI: 7.1. Istota rozmowy oceniającej, 7.2. Jak prowadzić rozmowę?, 7.3. Najczęstsze przyczyny złej pracy, 7.4. Dialog przełożony - podwładny a przyszłe zadania pracownika, Studium przypadku VII ; 8. BŁĘDY W PROCESIE OCENIANIA: 8.1. Błędy "techniczne", 8.2. Błędy w sztuce oceniania, 8.3. Jak unikać błędów oceny?, Studium przypadku VIII ; 9. OCENA PRZEŁOŻONYCH PRZEZ PODWŁADNYCH: 9.1. "Odwrócenie ról" jako niezbędne uzupełnienie systemu ocen, 9.2. Doświadczenia niektórych przedsiębiorstw, 9.3. Zasady wprowadzania oceny przełożonych przez podwładnych, Studium przypadku IXa, Studium przypadku IXb ; 10. SYSTEM OCEN OKRESOWYCH A POZOSTAŁE ASPEKTY POLITYKI PERSONALNEJ FIRMY: 10.1. System ocen okresowych a polityka płacowa przedsiębiorstwa, 10.2. System ocen okresowych a polityka szkoleniowa firmy, 10.3. System ocen okresowych a kształtowanie ścieżek kariery zawodowej pracowników, 10.4. System ocen okresowych a zwalnianie pracowników, Studium przypadku X ; Aneks: Przykładowe formularze oceny pracowników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. A-81338 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again