Audiomarketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Autor
Makomaska Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kobieta
(5279)
Literatura polska
(4590)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3979)
Przyjaźń
(3712)
Audiomarketing
(-)
Rodzina
(3699)
II wojna światowa (1939-1945)
(3084)
Poezja polska
(2593)
Miłość
(2573)
Relacje międzyludzkie
(2461)
Zwierzęta
(2410)
Powieść polska
(2389)
Tajemnica
(2141)
Powieść amerykańska
(1978)
Wojsko
(1922)
Muzyka polska
(1921)
Magia
(1892)
Filozofia
(1880)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1667)
Dziewczęta
(1572)
Żydzi
(1544)
Pamiętniki polskie
(1475)
Rodzeństwo
(1451)
Nastolatki
(1353)
Śledztwo i dochodzenie
(1316)
Uczniowie
(1307)
Kultura
(1302)
Życie codzienne
(1254)
Literatura
(1198)
Małżeństwo
(1174)
Polacy za granicą
(1174)
Polityka
(1169)
Dzieci
(1125)
Powieść angielska
(1120)
Sztuka
(1069)
Uczucia
(1058)
Psy
(1053)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(1000)
Wsie
(996)
Ludzie a zwierzęta
(989)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Trudne sytuacje życiowe
(956)
Nauka
(948)
Literatura dziecięca polska
(940)
Historia
(902)
Duchowieństwo katolickie
(896)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(881)
Powieść obyczajowa amerykańska
(876)
Literatura młodzieżowa polska
(868)
Boże Narodzenie
(860)
Zabójstwo
(860)
Arystokracja
(857)
Chłopcy
(848)
Opowiadanie polskie
(839)
Turystyka
(826)
Koty
(819)
Kościół katolicki
(817)
Politycy
(816)
Policjanci
(806)
Sekrety rodzinne
(803)
Dziecko
(789)
Dziennikarze
(784)
Podróże
(737)
Postawy
(723)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Wychowanie w rodzinie
(715)
Osoby zaginione
(711)
Prywatni detektywi
(708)
Wybory życiowe
(702)
Uprowadzenie
(691)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Przestępczość zorganizowana
(671)
Prawo
(670)
Młodzież
(669)
Wojna
(659)
Poszukiwania zaginionych
(654)
Przedsiębiorstwo
(652)
Muzyka
(645)
Etyka
(642)
Miasta
(642)
Religia
(642)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Nauczyciele
(633)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(627)
Matki i córki
(620)
Topografia
(620)
Walka dobra ze złem
(618)
Sztuka polska
(605)
Chrześcijaństwo
(604)
Mężczyzna
(602)
Powieść obyczajowa polska
(598)
Szkolnictwo
(584)
Ruch oporu
(582)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Muzyka na peryferiach uwagi : od musique d'ameublement do audiomarketingu / Sylwia Makomaska. - Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2021. - 363 strony : ilustracje (w tym kolorowe), nuty, rysunki, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [317]-338. Indeks.
1. EFEKT "TAPETY AKUSTYCZNEJ" JAKO STRATEGIA NADAWCY: 1.1. Pomiędzy słuchaniem a słyszeniem - typologia bodźców słuchowych a rodzaje i cechy uwagi, 1.2. Odbiór muzyki w perspektywie modelu "wzajemnych zależności", 1.3. Droga do efektu "tapety akustycznej", 1.4. Wokół strategii inżynierii akustycznej: 1.4.1. Model społecznego wzmocnienia muzyki (Brown 2006), 1.4.2. Model szans rozpracowania przekazu (Cacioppo i Petty 1981) ; 2. ERIK SATIE I KONCEPCJA MUSIQUE D'AMEUBLEMENT - OD TEORII DO PRAKTYKI: 2.1. Wprowadzenie, 2.2. Musique d’ameublement - w poszukiwaniu źródeł inspiracji, 2.3. Musique d’ameublement w praktyce: 2.3.1. Tapisserie en fer forgé i Carrelage phonique (1917), 2.3.2. Wokół Sons industriels (1920), 2.3.3. Tenture de cabinet préfectoral (1923), 2.4. Musique d’ameublement jako "tapeta akustyczna", 2.5. Podsumowanie ; 3. MUZAK I "NAUKOWA" KONCEPCJA PROGRAMOWANIA MUZYKI (TŁA): 3.1. Wprowadzenie, 3.2. Firma Muzak - geneza i rozwój, 3.2.1. Wpływ koncepcji "naukowego zarządzania" i psychologii przemysłowej, 3.3. Stimulus Progression - pomiędzy teorią a praktyką, 3.4. Podsumowanie ; 4. MUZAK W WERSJI AVANT-GARDE - BRIAN ENO I MUZYKA AMBIENT: 4.1. Wprowadzenie, 4.2. Muzyka ambient - główne założenia i źródła inspiracji, 4.3. Wokół Music for Airports (1978), 4.4. Podsumowanie ; 5. AUDIOMARKETING - TEORIA, BADANIA, PRAKTYKA: 5.1. Wprowadzenie, 5.2. Audiomarketing w perspektywie teorii marketingu: 5.2.1. Philip Kotler (1973–1974) i koncepcja atmosferyki, 5.2.2. Mary Jo Bitner (1992) i koncepcja przestrzeni usługowej, 5.2.3. Marketing doświadczeń i marketing sensoryczny, 5.3. Wpływ muzyki na reakcje konsumentów w miejscu sprzedaży - od kierowanej stymulacji do krosmodalnych doświadczeń. Przegląd wybranych badań, 5.4. Audiomarketing w praktyce na przykładzie działalności firmy IMS S.A., 5.5. Koncepcja "(współ)dzielonego znaczenia" w strategii audiomarketingu ; 6. MUSICSCAPE WSPÓŁCZESNEGO CENTRUM HANDLOWEGO - BADANIA WŁASNE: 6.1. Wprowadzenie, 6.2. Metoda badań, charakterystyka obiektów handlowych i uczestników badań, 6.3. Muzyka (tła) jako "forma architektury" - perspektywa słuchacza/"tajemniczego klienta": 6.3.1. Przykładowe poziomy analizy - od dżingla do stref akustycznych, 6.3.2. (Pozorna) cisza w centrum handlowym - strategia czy przypadek?, 6.3.3. Zjawiska schizofonii i kakofonii, 6.4. Musicscape jako element pozytywnego bądź negatywnego doświadczenia z miejsca sprzedaży, 6.4.1. Musicscape a efekt dążenia, 6.4.2. Musicscape a efekt unikania, 6.5. Odbiorca wobec musicscape’u - typologia postaw. Od habituacji do buntu: 6.5.1. Habituacja, 6.5.2. Postawa pozytywna i niejednolita, 6.5.3. Od krytycyzmu do buntu, 6.5.4. Nietypowe postawy: odbiorca/kompozytor i odbiorca/pracownik, 6.6. Dyskusja ; ANEKS 1. Szczegółowy wykaz najważniejszych albumów demonstracyjnych wydanych przez Muzak Corporation w latach 1969-1984 ; ANEKS 2. Wykaz cytowanych utworów muzycznych wraz z adresami URL (dostęp 14.11.2020).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-Ksieg 3554 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej