Marzec Krzysztof (informatyk)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2480)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1693)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(794)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(667)
Doyle Arthur Conan
(643)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(598)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(520)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(497)
Cartland Barbara
(496)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(463)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(455)
Popławska Anna (filolog)
(444)
Christie Agatha (1890-1976)
(443)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(443)
Dickens Charles
(442)
Buchner Friederike von
(438)
Hackett Pete
(434)
Maybach Viola
(434)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(402)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(397)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(392)
Fabianowska Małgorzata
(387)
Drewnowski Jacek (1974- )
(377)
Konopnicka Maria
(375)
Twain Mark
(363)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(355)
Steel Danielle (1947- )
(349)
Poe Edgar Allan
(346)
May Karl
(345)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(317)
Krzyżanowski Julian
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(306)
Ludwikowska Jolanta
(306)
Tuwim Julian (1894-1953)
(302)
Rzehak Wojciech (1967- )
(299)
London Jack
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(280)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Донцова Дарья
(268)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(259)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Калинина Дарья
(257)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(250)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(245)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(242)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(237)
Conrad Joseph
(234)
Austen Jane
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
May Karol
(232)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Ławnicki Lucjan
(223)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Stevenson Robert Louis
(217)
Kraszewski Józef Ignacy
(215)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Szulc Andrzej
(214)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Szal Marek
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Balzac Honoré de
(210)
Kipling Rudyard
(210)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Temat
Google Analytics
(2)
Reklama internetowa
(2)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google AdWords
(1)
Google Search Console
(1)
Google Tag Manager
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm, studentów studiów podyplomowych.
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych. Książkę wyróżniają: na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości, dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam, ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki, wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał, 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce. [https://helion.pl/ksiazki/marketing-internetowy-w-google-pozycjonowanie-ads-analytics-dla-biznesu-e-commerce-marketerow-krzysztof-marzec-tomasz-trzoslo,maring.htm#format/d, dostęp 10.10.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Wydanie 2. poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 236 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google ; 2. Google Search Console ; 3. Google Moja Firma ; 4. Optymalizacja sklepu ; 5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing ; 6. Google Ads (dawniej AdWords) ; 7. Google Analytics ; Lista blogów, Minisłowniczek, Google Data Studio, Google Optimize.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej