367100
Książka
W koszyku
R. I. Założenia definiowania perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw ; R. II. Teoretyczne uwarunkowania konstruowania modeli biznesu organizacji w naukach o zarządzaniu: 1. Teoria i praktyka w naukach o zarządzaniu ; 2. Paradygmaty w naukach o zarządzaniu ; 3. Modelowanie i model w naukach o zarządzaniu ; 4. Model biznesu jako kluczowy byt ontologiczny w naukach o zarządzaniu ; R. III. Atrybuty nowoczesnych modeli biznesu organizacji: 1. Zarządzanie konfiguracją modeli biznesu ; 2. Wybrane atrybuty modeli biznesu organizacji ; R.IV. Perspektywy i kierunki rozwoju modeli biznesu gospodarki cyfrowej: 1. Ramy teoretyczne i praktyczne zagadnienia rozwoju gospodarki cyfrowej ; 2. Założenia modeli biznesu gospodarki cyfrowej ; 3. Założenia monetyzacji modeli biznesu gospodarki cyfrowej ; R. V. Ekonomiczne i społeczne perspektywy osadzenia współczesnych modeli biznesu w gospodarce globalnej: 1. Rozwój gospodarki cyfrowej ; 2. Społeczne aspekty rozwoju gospodarki cyfrowej ; R. VI. Nowe trendy i koncepcje determinujące rozwój modeli biznesu gospodarki cyfrowej: 1. Modele biznesu w ekonomii współdzielenia ; 2. Modele biznesu a wielkie zbiory danych ; 3. Modele biznesu gospodarki okrężnej ; 4. Modele zrównoważonego biznesu gospodarki cyfrowej ; 5. Społeczne modele biznesu w gospodarce cyfrowej ; R. VII. Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw rozważane z punktu widzenia podejścia strukturalnego: 1. Perspektywa rozwoju modeli biznesu - systemowa vs. Sieciowa ; 2. Perspektywa rozwoju modeli biznesu - procesowa vs. Projektowa ; 3. Perspektywa rozwoju modeli biznesu z punktu widzenia cyklu życia - start-up vs. model biznesu dojrzałego przedsiębiorstwa ; 4. Perspektywa rozwoju modeli biznesu – sektorowa ; 1. Sektory z uwzględnieniem ich cyklu życia – przykład: Sektory regulowane ; Sektor publiczny ; Sektor energetyczny – przykład ; Sektor kolejowy – przykład ; 5. Perspektywa rozwoju modeli biznesu z punktu widzenia wielkości przedsiębiorstwa - mikro, małe, średnie, duże ; 6. Perspektywa rozwoju modeli biznesu - tradycyjna gospodarka vs. perspektywa nowej gospodarki – cyfrowej ; 7. Perspektywa rozwoju modeli biznesu – technologiczna ; R. 8. Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw rozważane z punktu widzenia celu i intencji zarządczych: 1. Perspektywa rozwoju modeli biznesu - mono business model versus portfolio business models ; 2. Perspektywa rozwoju modeli biznesu - celu i intencji zarządczych: społeczne versus ekonomiczne ; 3. Perspektywa rozwoju modeli biznesu wynikająca z zarządzania wartością przedsiębiorstw ; 4. Perspektywa rozwoju modeli biznesu - orientacji na środowisko - modele zrównoważonego biznesu ; 5. Perspektywa rozwoju modeli biznesu z punktu widzenia rachunkowości finansowej ; 6. Perspektywa rozwoju modeli biznesu w ujęciu hybrydowym ; R. 9. Rekomendacje strategiczne w zakresie perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw: 1. Istota przyjętych rozważań naukowych w zakresie perspektyw rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw ; 2. Matryca perspektyw rozwoju modeli biznesu w aspekcie koncepcji nowej gospodarki.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113002 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 183-196.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej