364803
Książka
W koszyku
1. EWOLUCJA PODEJŚCIA DO MARKETINGU I ZARZĄDZANIA MARKĄ: 1. Przeobrażenia interpretacyjne marketingu: Marketing modernistyczny ; Marketing postmodernistyczny ; 2. Wyzwania w zakresie zarządzania marką: Specyfika plemion wokół marek ; Zjawisko kultowości marki ; Crowdsourcing: 2. SPOŁECZNOŚĆ WOKÓŁ MARKI - ZARYS TEORETYCZNY: 1. Grupy konsumenckie - istota zjawiska: Społeczność wokół marki - ujęcie definicyjne ; Subkultury ; Społeczności w Internecie ; Społeczność wirtualna ; Internetowa społeczność wokół marki ; Kategorie członków społeczności wokół marki uczestniczących w cyberprzestrzeni ; 2. Wstępowanie konsumentów do społeczności wokół marki: Motywy przyłączania się do społeczności wokół marki ; Korzyści członków społeczności z uczestnictwa w grupie ; 3. SPOŁECZNOŚĆ WOKÓŁ MARKI - PRZEGLĄD LITERATURY I BADAŃ: 1. Metodyka przeglądu literatury ; 2. Budowa społeczności wokół marki - zasadnicze nurty badawcze: Kreowanie społeczności marki przez jej członków ; Współtworzenie społeczności wokół marki przez właściciela i nabywców marki ; Badanie trzech filarów społeczności marki ; 3. Badania wybranych elementów kapitału marki: Tożsamość marki ; Wizerunek/osobowość ; Lojalność wobec marki ; 4. Pozostałe obszary badawcze dotyczące marki i powstających wokół niej społeczności ; Relacje ; Zaangażowanie ; 5. Luka badawcza ; 4. KONCEPCJA BADAŃ WŁASNYCH ORAZ CHARAKTERYSTYKA BADANEGO PODMIOTU: 1. Opis koncepcji badań własnych: Cel wiodący i cele poznawcze badania ; Metody badawcze i opis przebiegu badań własnych dotyczących wybranej społeczności wokół marki ; 2. Społeczność wokół marki Legia Warszawa - uzasadnienie wyboru społeczności do badania: Kluby sportowe - specyfika funkcjonowania marki ; Charakterystyka marki Legia Warszawa ; Historia powstania marki Legia Warszawa ; Rozwój społeczności wokół marki Legia Warszawa ; Podgrupy występujące w społeczności wokół marki legia Warszawa ; 5. OKREŚLENIE PERCEPCJI SPOŁECZNOŚCI WOKÓŁ MARKI LEGIA WARSZAWA - METODYKA I ANALIZA WYNIKÓW BADANIA JAKOŚCIOWEGO: 1. Metodyka badania jakościowego ; 2. Postrzeganie marki Legia Warszawa przez jej fanów ; 3. Motywy przyłączania się do grupy zwolenników Legii Warszawa ; 4. Percepcja społeczności marki Legia Warszawa: Wspólna świadomość członków Legii Warszawa ; Rytuały i tradycje w społeczności Legii Warszawa ; Moralna odpowiedzialność wobec członków społeczności ; 6. SPOŁECZNOŚĆ WOKÓŁ MARKI A LOJALNOŚĆ KLIENTÓW WOBEC MARKI - METODYKA I ANALIZA WYNIKÓW BADANIA ILOŚCIOWEGO: 1. Metodyka badania ilościowego: Teoretyczne podstawy prowadzące do zbudowania modelu badawczego ; Problem, pytania i hipotezy badawcze ; Badanie pilotażowe ; Badanie właściwe: Procedura badania, Uczestnicy badania, Narzędzia badawcze, Kwestionariusz - Percepcja społeczności wokół marki, Kwestionariusz - Zaangażowanie w markę, Kwestionariusz - Zaangażowanie w społeczność, Kwestionariusz - Lojalność wobec marki, 2. Analiza wyników badania ilościowego: Weryfikacja modelu teoretycznego ; Porównanie różnic w wartościach poszczególnych wskaźników między badanymi grupami fanów Legii Warszawa, Różnice w percepcji społeczności wokół marki fanów Legii Warszawa, Różnice w zaangażowaniu w markę fanów marki Legia Warszawa, Zaangażowanie w społeczność fanów Legii Warszawa, Różnice w lojalności wokół marki ; Wnioski z przeprowadzonego badania ilościowego.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107631 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [193-207].
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Przede wszystkim dla menedżerów i pracowników uczestniczących w budowaniu strategii marki, pracowników agencji reklamowych i badawczych oraz studentów marketingu uczelni ekonomicznych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej