378257
Book
In basket
I. ISTOTA MARKETINGU WE WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARCE: 1. Ewolucja definiowania marketingu ; 2. istota marketingu społecznego ; 3. Stopień zaangażowania organizacji w działalność społeczną ; 4. Orientacje rynkowe organizacji ; 4. Instrumenty marketingu ; II. OTOCZENIE ORGANIZACJI: 1. Otoczenie instytucjonalne ; 2. Makrootoczenie (otoczenie dalsze) ; 3. Mikrootoczenie (otoczenie bliższe, konkurencyjne) ; 4. Modele zarządzania w zmiennych warunkach otoczenia ; III. BADANIA MARKETINGOWE W ŻYCIU GOSPODARCZYM: 1. Wprowadzenie ; 2. Ewolucja systemów zbierania informacji marketingowej ; 3. Rodzaje badań marketingowych ; 4. Źródła informacji w badaniach marketingowych ; 5. Proces badań marketingowych ; 6. Metody badań marketingowych ; IV. RYNKOWE ZACHOWANIA KONSUMENTÓW: 1. Gospodarstwo domowe jako jednostka gospodarująca ; 2. Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku ; 3. Wybrane teorie motywacji człowieka ; 4. Osobowość jako determinanta zachowań konsumenta ; 5. Styl życia - wyrażanie siebie przez konsumenta ; 6. Wybrane prawidłowości dotyczące konsumpcji w gospodarstwach domowych ; 7. Rola członków gospodarstwa domowego w podejmowaniu decyzji zakupu ; V. ANALIZA STRATEGICZNA ORGANIZACJI: 1. Analiza SWOT ; 2. Analiza Portfolio - macierz Boston Consulting Group (BCG) ; 3. Macierz Ansoffa - narzędzie analizy rynków i produktów ; VI. PRODUKT W KONCEPCJI MARKETINGU: 1. Marketingowa interpretacja produktu ; 2. Istota produktu w interpretacji teorii dóbr publicznych ; 3. Nowy paradygmat produktu ; 4. Koncepcja cyklu życia produktu ; 5. Cykl innowacyjny a cykl życia produktu ; 6. Łańcuch wartości przedsiębiorstwa w koncepcji produktu ; 7. Opakowanie jako atrybut produktu ; 8. Opakowanie w odniesieniu do instrumentów marketingu ; 9. Pojęcie i klasyfikacja nowych produktów ; 10. Marka produktu ; 11. Produkt jako przedmiot analizy marketingowej ; VII. CENA W KONCEPCJI MARKETINGOWEJ: 1. Związek ceny i użyteczności ; 2. Polityka cenowa dla produktów istniejących na rynku ; 3. Jakość jako kryterium wyznaczenia ceny ; 4. Postrzeganie ceny produktu przez pryzmat jego wartości ; 5. Określenie wysokości cen dla produktów ; 6. Cenowa elastyczność popytu ; 7. Analiza punktu krytycznego (punktu rentowności) ; 8. Zarządzanie ceną a zależność pomiędzy innymi instrumentami ; VIII. DYSTRYBUCJA JAKO ELEMENT KONCEPCJI MARKETINGU: 1. Dystrybucja w działaniach marketingowych ; 2. Pojęcie kanału dystrybucji ; 3. Wybór kanałów dystrybucji ; 4. Optymaijzacja kosztów dystrybucji ; 5. Relacja między dystrybucją a obsługą klienta w koncepcji marketingu ; 6. Wybrane wskaźniki oceny systemu dystrybucji ; 7. Dystrybucja w Internecie ; IX. PROMOCJA JAKO ELEMENT KONCEPCJI MARKETINGU MIX: 1. Cele i znaczenie promocji ; 2. Instrumenty promocji ; 3. Wykorzystanie Internetu w celach promocyjnych ; 4. Metody oceny efektów działań promocyjnych.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. A-105833 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [257]-268.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again