369322
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 94)
REKOMENDACJE: Katarzyna Materska: Przyczynek do jakości zarządzania informacją i wiedzą w bibliotece akademickiej drugiej dekady XXI wieku ; Ewa Głowacka: Badania społecznego i ekonomicznego oddziaływania bibliotek akademickich. Obszary, projekty, metody ; Lidia Szczygłowska: Modele oceny jakości bibliotek cyfrowych ; Małgorzata Kowalska: Narzędzia zapewniania i oceny jakości kształcenia profesjonalistów informacji ; Natalia Pamuła-Cieślak: Badanie jakości otwartości polskich czasopism o otwartym dostępie w kontekście nowych wytycznych Directory ofOpen Access Journal ; Agnieszka Jezierska, Andrzej Koziara: Bezpieczeństwo informacji a jakość zarządzania. Normy prawne i organizacyjne dla bibliotek i firm współpracujących ; Małgorzata Dąbrowicz: Zarządzanie jakością poprzez wzmacnianie systemu wartości w bibliotece ; Jacek Radwan: Rola przywódcy w procesie doskonalenia jakości funkcjonowania biblioteki ; Edyta Strzelczyk: Jakość postrzegana jako satysfakcja użytkowników. Zagadnienia metodologiczne ; ANALIZY: Anna Łach Jakość usług bibliotecznych w planowaniu marketingowym. Wyniki analizy SWOT dla wybranych bibliotek województw: dolnośląskiego, wielkopolskiego, lubuskiego i opolskiego ; Agnieszka Adamiec, Ewa Urbanowska: Najlepsze praktyki w tworzeniu stron www bibliotek wyższych uczelni niepaństwowych ; Zbigniew Gruszka: Kryterium dostępności jako wskaźnik jakości. Model rozproszony bibliotekarstwa publicznego na przykładzie bibliotek łódzkich ; Katarzyna Bartosiak, Kamil Banaszewski: Doskonalenie jakości usług biblioteki w obszarze kompetencji informacyjnych jej użytkowników. Wyniki badań pilotażowych przeprowadzonych wśród studentów Uniwersytetu Zielonogórskiego ; Julita Niedźwiecka-Ambroziak: Otwartość na wdrażanie nowoczesnych technologii a nowe formy zbiorów w bibliotekach Wyższych Szkół Bankowych (wyniki badań ankietowych) ; Maja Wojciechowska: Kształtowanie jakości usług bibliotecznych poprzez wsparcie profesjonalnych organizacji bibliotekarskich. Na przykładzie IFLA ; Urszula Knop: Jakość usług biblioteczno-informacyjnych w bibliotece akademickiej w okresie rozwoju zasobów Open Access - wybrane zagadnienia ; STUDIA PRZYPADKÓW: Ewa Rudnicka, Katarzyna Rzempołuch-Pallasch: Opis stanowiska pracy jako wyraz dbałości o jakość kadr bibliotecznych. Przykład Biblioteki Uniwersyteckiej UWM w Olsztynie ; Mariola Augustyniak: Zintegrowany system biblioteczny jako narzędzie wspomagające zarządzanie jakością w bibliotece akademickiej. Przykład Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego ; Renata Borońska, Jadwiga Grabarska: Wybrane problemy zarządzania książkami elektronicznymi w bibliotece akademickiej na przykładzie Biblioteki Głównej Uniwersytetu Techniczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy ; Mariola Nawrocka, Magdalena Wiederek: System oceny pracowników w Bibliotece Głównej Wojskowej Akademii ; Technicznej w Warszawie ; Marzena Błach: Jakość usługi wypożyczeń międzybibliotecznych w Bibliotece Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie ; Urszula Kulczycka, Beata Roszkowska-Paszuk: Katalog online biblioteki narzędziem komunikacji z czytelnikiem. Analiza funkcjonalności katalogu Biblioteki Uniwersytetu Gdańskiego w oparciu o przeprowadzone badania ; Sławomir Sobczyk: Wpływ zmian w strukturze i przestrzeni organizacji biblioteki na jakość usług. Przykład Wypożyczalni Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie ; Iwona Osmulska, Dorota Janik: Jakość usług bibliotecznych Biblioteki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu ; Artur Jazdon: Projakościowe zarządzanie kadrami w Bibliotece Uniwersyteckiej w Poznaniu ; Aurelia Krzemińska, Dorota Padzik: Wpływ zmian organizacji działów merytorycznych Biblioteki Uniwersytetu Gdańskiego na jakość ich pracy ; Magdalena Seta: Zaspokajanie potrzeb użytkowników małej biblioteki wydziałowej w świetle badań ankietowych. Przykład Biblioteki Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie ; Wioletta Borowa-Surowiec: Zarządzanie zbiorami Biblioteki NIFC w przestrzeni wirtualnej XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina wobec potrzeb użytkowników ; Emilia Lepkowska, Anna Szymczak: Techniki motywowania dwóch pokoleń bibliotekarzy oraz ich znaczenie dla nowoczesnego zarządzania biblioteką akademicką. Przykład Biblioteki Politechniki Poznańskiej ; Tatiana Andrzejewska, Bożena Hakuć: Wewnętrzny system zapewnienia jakości w Bibliotece Uczelnianej Politechniki Gdańskiej ; Sławomir Sobczyk: Konfrontacja artysty z katalogiem bibliotecznym - na przykładzie badań ankietowych przeprowadzonych wśród studentów Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie.
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105268 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla teoretyków bibliologii, bibliotekarzy oraz studentów bibliotekoznawstwa i informacji naukowej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej