378661
Książka
W koszyku
I. KONTEKSTY KOMUNIKOWANIA WIZUALNEGO: O komunikacji wizualnej / Jan Nuckowski ; Akademia, akademizm i awangardy / Piotr Głowacki ; Czerwone zygzaki po przekątnej kartki, czyli o sposobach budowy przekazu w obrazie / Beata Bigaj-Zwonek ; Autorska metoda konstruowania przestrzeni wirtualnej umożliwiająca percepcję przestrzeni otwartej (pejzaż, tło, otoczenie) / Dariusz Grzybowicz ; Mediatektura - architektura i przestrzeń medialne / Magdalena Pińczyńska ; O funkcji fotografii / Aleksandra Anzel, Magdalena Pińczyńska ; Ikoniczność w komunikowaniu / Paweł Przywara ; Neuroestetyczne podejście do komunikacji ze sztuką / Katarzyna Kogut ; Filozoficzne aspekty komunikacji wizualnej / Maciej Ulita. II. KOMUNIKOWANIE WIZUALNE W PRAKTYCE: Mistrzowskie wdrażanie strategii / Wiktor Siegel ; Kontrowersyjne okładki, czyli jak kontekst zmienia sztukę w skandal / Sylwester Zimon ; Zaangażowana społecznie komunikacja wizualna. Analiza zagadnienia na przykładzie organizacji Amnesty International / Anna Dudzińska ; Identyfikacja wizualna w brandingu narodowym - przykład Księstwa Liechtensteinu / Sławomir Gawroński ; Reklama zewnętrzna jako narzędzie komunikowania wizualnego / Rafał Polak ; Komunikowanie wizualne w promocji regionów turystycznych województw małopolskiego i śląskiego / Aneta Pawłowska, Krzysztof Groń.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96194 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy ref.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej