367680
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nowoczesne formy promocji w procesie komunikacji marketingowej - Model komunikacji marketingowej - zmiany na rynku mediów oraz szum informacyjny - Postawy społeczne a "tradycyjne" sposoby komunikacji - Ambient media - niestandardowe formy przekazu 2. W kinie, prasie, radiu i telewizji - Product placement - Przekaz podprogowy - Reklama porównawcza - Reklama kontrowersyjna - Ambush marketing 3. W punktach sprzedaży - Marketing zapachowy - Audiomarketing - Visual merchandising - Niestandardowa reklama wewnętrzna 4. Przed monitorem komputera - Advergaming - Marketing wirusowy - Desktop marketing - Podcasting 5. Na otwartej przestrzeni - Wydarzenia marketingowe - Field marketing - Niekonwencjonalna reklama zewnętrzna 6. W podróży - Reklama tranzytowa - Reklama w pojazdach i na biletach 7. W bezpośredniej rozmowie lub przez telefon - Przekaz ustny - Marketing mobilny.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91428 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 185-191.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej