Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(7)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gierula Marian
(1)
Hermanowski Marcin
(1)
Hofman Iwona
(1)
Krukowski Józef
(1)
Kubaczewska Wiesława
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Theisen Otto
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Wrońska Marta (pedagog)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Dziennikarze
(7)
Środki masowego przekazu
(6)
Dziennikarstwo
(4)
Komunikacja polityczna
(2)
Wolność słowa
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Habermas, Jürgen (1929- )
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Katastrofa smoleńska (2010)
(1)
Kościół katolicki
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Marketing polityczny
(1)
Partie polityczne
(1)
Platforma Obywatelska
(1)
Polityka
(1)
Prawo i Sprawiedliwość (PiS)
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Wolność prasy
(1)
Wybory
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: dzieło
Nowiny (czasop.)
(1)
Super Nowości (czasop.)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Szkice
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 230-[235].
I. RADIO - ŹRÓDŁO INFORMACJI I "TEATR WYOBRAŹNI": 1. Radio jako środek komunikacji; 2. Radio w Polsce; 3. Przyszłość radia; 4. Codzienne życie radia, II. REKLAMA W RADIU: 1. Radio jako medium reklamowe; 2. Reklama radiowa, III. ETYKA I PRAWO W RADIU: 1. Etyka dziennikarska; 2. Najważniejsze regulacje prawne w dziedzinie mediów; 3. Prawne uregulowania reklamy radiowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-075 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91754 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Uniwersytetu Rzeszowskiego ; 295)
Dot. m.in. prasy woj. podkarpackiego.
I.ZAGADNIENIA OGÓLNE: 1. Teresa Sasińska-Klas - Medialny demontaż wizerunku sfery publicznej w Polsce. Czy odpowiedzialność i wiarygodność mediów uznać należy za relikt przeszłości?; 2. Tomasz Goban-Klas - Dziennikarze i terroryści - przeciwnicy czy wspólnicy?; 3. Marek Jachimowski - Dziennikarz - podmiot niezaangażowany czy komunikator?; 4. Ignacy S. Fiut - Spirala ujadania i jazgotu w mediach; 5. Jerzy Pałosz - Lista Wildsteina a spirala ujadania i jazgotu; 6. Jacek Wasilewski, Jakub Kloc-Konkołowicz - Zagrożenia debaty publicznej - fragmentaryzacja i mitologizacja informacji dziennikarskiej. III. ZAGADNIENIA ETYCZNO-PRAWNE: 1. Iwona Hofman - Dziennikarstwo śledcze a standardy etyki zawodu; 2. Izabela Oleksiewicz - Prywatność a prawo - wybrane zagadnienia; 3. Anna Tomaka - "Nowiny" i "Super Nowiny" - spór o tytuł; 4. Jan Pleszczyński - Różne rodzaje odpowiedzialności we współczesnych mediach; 5. Kazimierz Wolny-Zmorzyński - Fotografia prasowa - między etyką a sensacją; IV. PRASA: 1. Wiesława Piątkowska-Stepaniak - Tabloidy zmieniają konkurencję; 2. Dariusz Czerwiński - W kręgu faktograficznej rejestracji rzeczywistości - reportaż, felieton; 3. Magdalena Piechota - " Opowiedzieć coś ważnego" - reportaż prasowy w audiowizualnym świecie; 4. Katarzyna Bernat - Praca dziennikarza w mediach lokalnych w latach 1990-2005, na przykładzie Kielc; 5. Lidia Pokrzycka - Status lubelskiego dziennikarza a realia wolnego rynku; 6. Wiesław Koński - Prze(dziwna) prasa bezpłatna w Mazowieckim Grodzie; 7. Paweł Kuca - Dziennikarstwo interwencyjne jako przejaw kontrolnej funkcji prasy na przykładzie dzienników woj. podkarpackiego; 8. Tomasz Mielczarek - Szczepański i Rywin. Prasa polska o telewizyjnych aferach PRL i III Rzeczypospolitej; 9. Wojciech Furman - Interefikacja dziennikarstwa i public relation w dwóch wybranych gazetach; 10. Anna Konik - Dziennikarz ukraiński - zmagania z rzeczywistością polityczną na tle "pomarańczowej rewolucji"; 11. Andrzej Jagusztyn - Problemy życia społeczności lokalnych na łamach podkarpackich pism lokalnych i sublokalnych w latach 1989-2005. V. RADIO: 1. Bogusław Nierenberg - Rynkowe determinanty wolności mediów; 2. Janusz Miąso - Nowoczesne radio - między statyką a dynamiką; 3. Grażyna Stachyra - Współczesne formuły wiadomości radiowych; 4. Katarzyna Kadaj-Kuca - Radio katolickie jako owoc przemian ustrojowych w Polsce; 5. Paweł Migas - Komisja śledcza ds. PKN Orlen w programach informacyjnych Radia Maryja i telewizji Trwam. VI. TELEWIZJA: 1. Tadeusz Skoczek - Miedzy misją a komercją. Problemy finansowania mediów publicznych a odpowiedzialność nadawców; 2. Weronika Świerczyńska - Między odpowiedzialnością a sensacją. Programy interwencyjne i kryminalne; 3. Magdalena Wasylewicz - Książka czy telewizja - łatwiejszym źródłem zdobywania wiedzy? VII. EDUKACJA: 1. Ryszard Pęczkowski - Reforma systemu edukacji w Polsce a jej obraz w mediach; 2. Marta Wrońska - Media o edukacji - konkurent czy sojusznik przyjemnej nauki? (prezentacja wyników badań własnych); 3. Urszula Gruca Miąsik - Edukacja moralna postrzegana w kontekście alfabetyzacji medialnej przez amerykańskich badaczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89156 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Komunikowanie i Media)
ISSN i numeracja serii gł.: 0239-6661 ; nr 3298.
Bibliogr. s. [190]-211. Indeksy.
Streszcz. ang.
POLSCY DZIENNIKARZE I ICH KULTURA ZAWODOWA: Profesjonalizm dziennikarski a kultura dziennikarska - rozważania wstępne ; Charakter i struktura grupy zawodowej dziennikarzy ; Autonomia dziennikarska ; Normy i etyka zawodowa ; Dziennikarstwo jako służba interesowi publicznemu ; Instrumentalizacja a instytucjonalne role mediów ; System odpowiedzialności mediów ; MEDIA MASOWE W LOGICE AKTORÓW POLITYCZNYCH: Logika partyjna a logika mediów ; Pojęcie i wymiary paralelizmu politycznego ; System partyjny a system medialny w Polsce - wzajemne zależności ; Logika polskich partii politycznych w ich relacjach z mediami ; MEDIATYZACJA POLITYKI - DZIENNIKARZE I POLITYCY W PROCESIE TWORZENIA ZAWARTOŚCI MEDIÓW: Mediatyzacja i jej konsekwencje w nagłośnieniu polityki w mediach ; Nagłośnienie polityki w głównych mediach ogólnopolskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97325 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy pracach.
Czytelnik poszukuje partnera. Jak utrzymać wiernego czytelnika / Jerzy Mikułowski Pomorski. Godność - zawodowa charakterystyka dziennikarza. spojrzenie z Rosji / Siergiej G. Korkonosenko. Cechy zawodu dziennikarskiego i jego wyznaczniki strukturalne / Marek Jachimowski. Dziennikarstwo jako przedmiot refleksji naukowej / Stanisław Michalczyk. Piarystyka w Rosji / Aleksandr P. Koroczenskij. System prawnej edukacji dziennikarzy w Federacji Rosyjskiej / Nikołaj I. Buslenko. Zawód dziennikarza w Niemczech w dobie technicyzacji / Zbigniew Oniszczuk. Lokalna i regionalna przestrzeń komunikacyjna mediów periodycznych w Polsce jako zbiorowy nadawca / Marian Gierula. Transformacja ustrojowa w Polsce a podmiotowość dziennikarzy / Patrycja Szostak. Dziennikarstow obywatelskie - miejsce i rola w systemie komunikowania społecznego / Michał Kaczmarczyk. Pozamedialne publiczne systemy informacyjne a informacyjna funkcja mediów (Przypadek Biuletynu Informacji Publicznej) / Franciszek Szpor. dla kogo te gazety? - analiza językowa prasy codziennej / Anna Mielczarek. Przygłuszeni słowami, czyli uwagi o języku w telewizji / Maria Piekorz. Chwyty erystyczne stosowane w pracy dziennikarza / Lilianna Lakomy. Wpływ mediatyzacji na język polityki funkcjonujący w polskich mediach elektronicznych / Katarzyna Kulik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91348 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85130 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dotyczy dzienników regionalnych woj. podkarpackiego.
Bibliogr. przy pracach.
I. KSZTAŁCENIE: Studia dziennikarskie - pomiędzy europejskimi wymogami a polskim systemem oświatowym ; Wpływ zmian w funkcjonowaniu mediów na kształcenie dziennikarzy ; Perspektywy etyki dziennikarskiej. II. MIEJSCA: Dziennikarz w przestrzeni medialnej ; Jakie sa gazety regionalne? Ewolucja tematyczna dzienników regionalnych na przykładzie woj. Podkarpackiego ; dziennikarz w gminie, powiecie, województwie. Ewolucja zawodu w PRL i w II RP ; O roli i znaczeniu Internetu w kontekście zmian modelu dziennikarskich źródeł informacji . III. EMOCJE: Między flirtem a wojną - neosemantyzm w tekstach prasowych p profilu politycznym. Stan aktualny i perspektywy ; Tragedia narodowa, społeczeństwo i media ; Tragedia smoleńska w polskich mediach elektronicznych (pierwsze tygodnie) ; O spotach wyborczych jako substancje dyskursu politycznego. IV. ZARZĄDZANIE: Dziennikarstwo radiowe - przyszłość profesji ; Promocja ośrodków akademickich w oczach prasy lokalnej ; Zarządzanie wiedzą i informacją w przedsiębiorstwie prasowym ; Zarządzanie organizacją medialna a praca grup dziennikarskich i pojedynczych dziennikarzy ; Zarządzanie w mediach - od cyfryzacji do specjalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96190 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. ETYCZNE I PRAWNE ASPEKTY WOLNOŚCI MEDIÓW: Nie ma wolności słowa bez... spojrzenie etyczne na wolność mediów i wolność słowa ; Dziennikarstwo: służba społeczna czy biznes? Analiza porównawcza badań opinii publicznej w latach 1996-2006 ; Wolność przekazu medialnego jako warunek możliwości etyki dyskursu publicznego w ujęciu Jürgena Habermasa ; Problem etyki w mediach w publicystyce "Tygodnika Powszechnego" ; Etyka w dziennikarstwie regionalnym i lokalnym - analiza na przykładzie rynku prasy Lubelszczyzny ; Czy prawo może (powinno) nakazywać dziennikarzowi bycie etycznym? ; Naruszenie czci a odpowiedzialność mediów ; Zakres dozwolonej krytyki prasowej ; Krytyka prasowa jako gwarancja wolności mediów ; Co dalej z autoryzacją wypowiedzi prasowej? ; Regulatorzy medialni podmiotami polityki administracyjnej ; Pierwszy proces koncesyjny w zakresie radiofonii i telewizji jako element budowy podstaw ustroju III RP - przebieg, skutki i wnioski w kontekście budowy platform cyfrowych ; Problem przestrzegania wymogu proporcjonalności prawnych ograniczeń wolności mediów w Polsce. II. MEDIA A KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE: Media publiczne na rynku - szansa czy konieczność? ; Nowy medialny ekosystem: zmiany wzorców obiegu przekazów w globalnym systemie medialnym wywołane rozwojem nowych mediów ; Biznes to biznes. Mit niezależności mediów w Polsce po 1989 roku ; Dziennikarze czy politycy? Związki między dziennikarstwem a polityką w pierwszych latach kształtowania się ładu medialnego w Trzeciej Rzeczypospolitej ; Politycy na straży wolności słowa. Argumentacja w sejmowych debatach wokół KRRiT ; Wybory w lokalnej prasie. Relacje, informacje czy sensacje? ; "Pełzająca rewolucja". Spór o reprezentację na szczyt Unii Europejskiej na łamach prasy w Polsce ; Rola mediów w kryzysach wizerunkowych aktorów politycznych ; Rola wzorca idealnego polityka w kreacji wizerunku polityka ; Narzędzia marketingu politycznego w telewizyjnej reklamie wyborczej w 2007 roku ; "Lifting PiS-u", czyli zmiana wizerunku partii Prawo i Sprawiedliwość ; "Polityka miłości" PO i PiS w mediach ; Demokracja sondażowa w USA na przykładzie ubiegłorocznej kampanii prezydenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej