Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Toeplitz Zuzanna
(3)
Brzeziński Jerzy (1947- )
(1)
Chyrowicz Barbara (1960- )
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Dembo Myron H
(1)
Gromadzka-Ostrowska Joanna
(1)
Matczak Anna
(1)
Toeplitz-Winiewska Małgorzata (1946- )
(1)
Włodarek Dariusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Etyka zawodowa
(1)
Higiena
(1)
Nałóg
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Filozofia i etyka
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf.-61
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [597]-621. Indeksy.
CZ. I. ETYKA OGÓLNA - ETYKA ZAWODOWA: R. 1. Etyka jako filozoficzny namysł nad moralnością (Barbara Chyrowicz) ; R. 2. Etyka stosowana: teoria w praktyce (Barbara Chyrowicz) ; R. 3. Etyka zawodu psychologa - etyka psychologiczna (Barbara Chyrowicz) ; R. 4. "Etyczna wrażliwość" psychologii i psychologów (Barbara Chyrowicz) ; R. 5. Psychologia moralności (Barbara Chyrowicz) ; R. 6. Podstawowe zasady, które powinny być respektowane przez psychologa (Małgorzata Toeplitz-Winiewska) ; CZ. II. PSYCHOLOG JAKO BADACZ I JAKO NAUCZYCIEL AKADEMICKI: R. 7. Neuroetyka (Barbara Chyrowicz) ; R. 8. Psycholog wobec osób uczestniczących w badaniach naukowych - między poprawnością metodologiczną a poprawnością etyczną (Jerzy Brzeziński) ; R. 9. Powinności psychologa (jako badacza) wobec członków społeczności naukowej (Jerzy Brzeziński) ; R. 10. Jak uczyć etyki zawodowej na studiach psychologicznych? (Zuzanna Toeplitz) ; R. 11. Zasady etyczne nauczania psychologii i prowadzenia szkoleń dla innych profesji (Małgorzata Toeplitz-Winiewska) ; CZ. III. PSYCHOLOG JAKO DIAGNOSTA: R. 12. Podstawowe zasady etycznego prowadzenia diagnozy (Małgorzata Toeplitz- -Winiewska) ; R. 13. Dokumentacja psychologiczna (Małgorzata Toeplitz-Winiewska) ; R. 14. Stosowanie testów psychologicznych w badaniach diagnostycznych (Jerzy Brzeziński) ; R. 15. Formułowanie orzeczeń i opinii psychologicznych (Małgorzata Toeplitz- -Winiewska) ; CZ.IV. PSYCHOLOG JAKO SPECJALISTA UDZIELAJĄCY POMOCY PSYCHOLOGICZNEJ: R. 16. Udzielanie pomocy psychologicznej (Małgorzata Toeplitz-Winiewska) ; R. 17. Problemy i dylematy etyczne w pracy psychologa sądowego (Małgorzata Toeplitz-Winiewska) ; R. 18. Psycholog w środkach masowego przekazu (Zuzanna Toeplitz) ; R. 19. Opieka nad osobami chorymi, starymi i umierającymi (Małgorzata Toeplitz--Winiewska) ; R. 20. Niepełnoletni jako klient psychologa (Zuzanna Toeplitz) ; CZ. V. PRZYPADKI ILUSTRUJĄCE ETYCZNE ZASADY PRACY PSYCHOLOGA ORAZ DYLEMATY (Zuzanna Toeplitz, Małgorzata Toeplitz-Winiewska): Wstęp - rozwiązywanie dylematów etycznych ; R. 21. Uzyskiwanie zgody klienta - kontrakt ; R. 22. Kompetencje psychologa ; R. 23. Psycholog a instytucja ; R. 24. Społeczna rola psychologa - psycholog w środkach masowego przekazu ; R. 25. Jak rozwiązywać dylematy etyczne. Analiza przykładu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-105839 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeksy
Bibliogr.
Część I. Stosowana psychologia wychowawcza: 1. Nauczyciel jako człowiek podejmujący decyzje Część II. Uczenie się i motywacja: zastosowania w kształceniu : 2. Behawiorystyczne podejście do uczenia się ; 3. Poznawcze koncepcje uczenia się ; 4. Motywacja i uczenie się; 5. Podejście humanistyczne Część III. Przygotowanie do skutecznego nauczania: 6. Planowanie nauczania ; 7. Kierowanie klasą i dyscyplina Część IV. Rozwój i różnice indywidualne: 8. Inteligencja i rozwój poznawczy ; 9. Poznanie, kultura i język ; 10. Rozwój osobowości i rozwój społeczny ; 11. Nietypowe dzieci Część V. Pomiar i ocena: 12. Pomiar w klasie ; 13. Analizowanie wyników testowych i przekazywanie informacji o postępach ucznia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.015.3 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej