Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(6)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Autor
Rajca Piotr (1970- )
(6)
Althoff Cory
(1)
Annuzzi Joseph
(1)
Bott Ed
(1)
Bąk Adam
(1)
Conder Shane (1975- )
(1)
Darcey Lauren (1977- )
(1)
Fisher Andrew (informatyka)
(1)
Horstmann Cay S. (1959- )
(1)
Pilch Piotr
(1)
Price Sue (1948- )
(1)
Sharkie Craig
(1)
Siechert Carl
(1)
Stinson Craig (1943- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Programiści
(2)
Temat
Programowanie (informatyka)
(2)
Android (system operacyjny)
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Bash
(1)
Internet
(1)
Java (język programowania)
(1)
Języki programowania
(1)
Komputery
(1)
Mobilne systemy operacyjne
(1)
Programowanie obiektowe
(1)
Projektowanie stron WWW
(1)
Python (język programowania)
(1)
Systemy operacyjne
(1)
Windows 10
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The self-taught programmer : the definitive guide to programming professionally" 2017.
Indeks.
Jeśli chcesz być profesjonalistą i postanowiłeś nauczyć się wszystkiego, co jest do tego potrzebne, to wziąłeś do ręki właściwą książkę. Zawiera ona znacznie więcej informacji niż proste wprowadzenie do konkretnego języka programowania. Opisano tu najpotrzebniejsze technologie, elementy kodu i zasady ich stosowania, sporo miejsca poświęcono obiektowości. Zapoznasz się również z najważniejszymi narzędziami programistycznymi i nauczysz się dobrych praktyk programistycznych. To wszystko czyni z tej książki świetną mapę umiejętności, dzięki którym szybko i sprawnie staniesz się prawdziwym profesjonalistą! [Helion, 2018]
Cz. I. WPROWADZENIE DO PROGRAMOWANIA: 1. Wprowadzenie , 2. Zaczynamy, 3. Wprowadzenie do programowania, 4. Funkcje, 5. Kontenery, 6. Operacje na łańcuchach znaków, 7. Pętle, 8. Moduły, 9. Pliki, 10. Łączenie wszystkiego w całość, 11. Praktyka ; Cz. II. WPROWADZENIE DO PROGRAMOWANIA OBIEKTOWEGO: 12. Paradygmaty programowania, 13. Cztery filary programowania obiektowego, 14. Więcej o programowaniu obiektowym, 15. Łączenie wszystkiego w całość ; Cz. III. WPROWADZENIE DO NARZĘDZI PROGRAMISTYCZNYCH: 16. Bash, 17. Wyrażenia regularne, 18. Menedżery pakietów, 19. Kontrola wersji, 20. Łączenie wszystkiego w całość ; Cz. IV. WPROWADZENIE DO INFORMATYKI: 21. Struktury danych, 22. Algorytmy ; Cz. V. ZDOBYWANIE PRACY: 23. Najlepsze praktyki programistyczne, 24. Pierwsza praca w charakterze programisty, 25. Praca w zespole, 26. Dalsza lektura, 27. Dalsze kroki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Komputer dla seniorów / Sue Price ; [tł. Piotr Rajca]. - Gliwice : Helion, cop. 2009. - 198 s. : il. kolor. ; 24 cm.
(Seria Praktyk)
Na okł. i k. tyt.: Naucz się korzystać z komputera i wzbogać swoje życie! Jak korzystać z bankowości komputerowej? Jak za darmo komunikować się ze znajomymi z drugiego końca świata? Jak obsługiwać pocztę elektroniczną i przeglądać strony WWW?
Indeks.
1. Prezentacja komputera PC; 2. Rozerwij się; 3. Komunikacja; 4. Listy i raporty; 5. Przeglądanie WWW; 6. Zakupy w Sieci; 7. Zarządzanie pieniędzmi; 8. Fotografia cyfrowa; 9. Bazy danych; 10. Planowanie spotkania; 11. Zarządzanie komputerem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Core Java. Vol. 2, Advanced Features".
Wydanie 10. odnosi się do oryginału.
Indeks.
Dla programistów, którzy chcą skorzystać z nowych możliwości języka.
1. Biblioteka strumieni Java SE 8 ; 2. Wejście i wyjście ; 3. Język XML ; 4. Programowanie aplikacji sieciowych ; 5. Programowanie baz danych: JDBC ; 6. API dat i czasu ; 7. Internacjonalizacja ; 8. Skrypty, kompilacja i adnotacje ; 9. Bezpieczeństwo ; 10. Zaawansowane możliwości pakietu Swing ; 11. Zaawansowane możliwości biblioteki AWT ; 12. Metody macierzyste.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Na okł. i s. tyt. : Strony WWW na każde urządzenie!
Indeks.
Kto powinien sięgnąć po tę książkę ; Zastosowane konwencje ; Przykładowe kody ; Wskazówki, uwagi i ostrzeżenia ; Materiały uzupełniające ; R. 1. ZAPEWNIANIE RESPONSYWNOŚCI: Napisz raz i uruchom ; Filary projektowania responsywnych stron WWW ; Dostosuj lub zacznij od nowa ; Sami stanowimy przykład: Określanie struktury zawartości/bloków, Upraszczanie stylów CSS, Zmiany w semantyce kodu ; Przedstawienie projektowania z myślą o urządzeniach mobilnych ; W potrzebie dobry będzie dowolny obszar prezentacyjny ; Reagowanie na metodologię RWD ; R. 2. PŁYNNE SIATKI: Rola płynnych siatek ; Tworzenie własnego rozwiązania: Płynna typografia, Ujawnianie domyślnych wielkości czcionek, Wykorzystanie jednostek względnych w układach stron, Samodzielne tworzenie płynnej siatki, Dodawanie złotej proporcji, Gotowe systemy siatek ; Zastosowanie systemu Bootstrap ; Rozwiązania responsywne ; R. 3. OBRAZY ADAPTACYJNE: Adaptacyjne arkusze stylów CSS ; Obrazy adaptacyjne obsługiwane skryptowo ; Adaptacjene rozwiązanie w języku HTML5: W3C wybiera atrybut srcset, Brakujący element Picture ; Adaptacja przykładowej strony ; Zrozumieć sytuację ; R. 4. ZROZUMIEĆ ZAPYTANIA MEDIALNE: Poznawanie możliwości zapytań medialnych: Obsługa cech ; Zapytania medialne w działaniu: Dodawanie punktów granicznych ; Sprostać zadaniu ; R. 5. RESPONSYWNA TREŚĆ: Strukturyzacja nas wyzwoli: Struktura dokumentu, Metadane, Treści wspomagające ; Techniczne sposoby tworzenia responsywnych treści: Usuwanie treści o nieodpowiednim kontekście, Dynamiczne wczytywanie na podstawie kontekstu ; Wrażenia zależne od platform: Decyzje dotyczące domeny, Trasowanie przeglądarek, Trasowanie szablonów ; Określanie, jak daleko można się posunąć ; Dostosowanie ; R. 6. RESPONSYWNY SZABLON: Tworzenie prostego szablonu strony WWW ; Gotowe szablony: HTML5 Boilerplate, Bootstrap, Foundation, Skeleton, Semantic Grid System, 320 and Up ; Tworzenie własnego szablonu: Struktura katalogów oraz podstawowe pliki, Neutralizacja i normalizacja, Podstawowe biblioteki, Bazowy arkusz stylów ; Przygotowywanie pod kątem wielokrotnego stosowania: Preprocesory CSS, Zarządzanie skryptami, Przygotowanie do użycia i udostępnianie ; Kiedy wszystko będzie już gotowe... ; Odpowiadaj na potrzeby.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102113 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 5. odnosi się do oryginału.
Tytuł oryginału: "Introduction to Android application development : Android essentials" 2016.
Indeks.
Wprowadzenie ; Cz. I. OGÓLNE INFORMACJE O PLATFORMIE ANDROID: 1. Prezentacja systemu Android, 2. Przygotowywanie środowiska programistycznego, 3. Pierwsza aplikacja na Androida ; Cz. II. KLUCZOWE INFORMACJE O KONSTRUKCJI APLIKACJI NA ANDROIDA" 4. Prezentacja komponentów aplikacji, 5. Definiowanie manifestu, 6. Zarządzanie zasobami aplikacji, 7. Prezentacja elementów interfejsu użytkownika, 8. Umiejscawianie elementów z użyciem układów, 9. Dzielenie interfejsu aplikacji z użyciem fragmentów ; Cz. III. KLUCZOWE ZAGADNIENIA PROJEKTOWANIA APLIKACJI: 10. Określanie architektury z użyciem wzorców, 11. Stosowanie stylów do poprawy wizualnej atrakcyjności aplikacji, 12. Stosowanie Material Design, 13. Projektowanie zgodnych aplikacji ; Cz. IV. KLUCZOWE ZAGADNIENIA PROGRAMOWANIA APLIKACJI NA ANDROIDA: 14. Stosowanie preferencji, 15. Dostęp do plików i katalogów, 16. Zapisywanie informacji w bazach danych SQLite, 17. Stosowanie dostawców treści ; Cz. V. KLUCZOWE ZAGADNIENIA ROZPOWSZECHNIANIA APLIKACJI: 18. Proces tworzenia oprogramowania mobilnego, 19. Planowanie doświadczeń użytkowników, 20. Projektowanie i tworzenie niezawodnych aplikacji na Androida, 21. Testowanie aplikacji na Androida, 22. Rozpowszechnianie aplikacji na Androida ; DODATKI: Dodatek A. Wskazówki i sztuczki: Android Studio, Dodatek B. Krótki przewodnik po emulatorze Androida, Dodatek C. Krótki przewodnik po programie Device Monitor, Dodatek D. Kurs mistrzowski: narzędzia Android SDK, Dodatek E. Krótki przewodnik po systemie budowy Gradle, Dodatek F. Odpowiedzi na pytania kwizowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Indeks.
CZĘŚĆ I. WINDOWS 10 - ZACZYNAMY!: Rozdz. 1. Co nowego w Windows, Rozdz. 2. Instalacja, konfiguracja i wdrażanie Windows 10, Rozdz. 3. Korzystanie z Windows 10, Rozdz. 4. Personalizowanie systemu Windows, Rozdz. 5. Obsługa sieci - zagadnienia podstawowe, Rozdz. 6. Zarządzanie kontami użytkownika, hasłami i poświadczeniami, Rozdz. 7. Zabezpieczanie urządzeń działających pod kontrolą Windows 10 ; CZĘŚĆ II. PRACA I ZABAWA W WINDOWS 10: Rozdz. 8. Aplikacje i programy klasyczne, Rozdz. 9. Narzędzia do pracy i komunikacji, Rozdz. 10. Muzyka, zdjęcia, filmy i gry, Rozdz. 11. Przeglądanie internetu, Rozdz. 12. Porządkowanie i wyszukiwanie plików ; CZĘŚĆ III. KONSERWACJA SYSTEMU I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW: Rozdz. 13. Urządzenia, Rozdz. 14. Zarządzanie dyskami i napędami, Rozdz. 15. Konserwacja systemu i jego wydajność, Rozdz. 16. Tworzenie kopii zapasowej, przywracanie i odzyskiwanie, Rozdz. 17. Rozwiązywanie problemów ; CZĘŚĆ IV. SYSTEM WINDOWS 10 DLA EKSPERTÓW I INFORMATYKÓW: Rozdz. 18. Użycie zaawansowanych narzędzi do zarządzania systemem, Rozdz. 19. Automatyzowanie zadań i działań, Rozdz. 20. Zaawansowane rozwiązania sieciowe, Rozdz. 21. Użycie wiersza poleceń i narzędzia Windows PowerShell, Rozdz. 22. Uruchamianie maszyn wirtualnych za pomocą Hyper-V ; DODATKI: Dodatek A. Przegląd wersji systemu Windows 10, Dodatek B. Zasoby zapewniające pomoc i wsparcie, Dodatek C. OneDrive oraz inne usługi w chmurze, Dodatek D. Indeks tematów dotyczących procedury rozwiązywania problemów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.4 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-Czyt.0 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej