Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Legimi
(1)
Forma i typ
Książki
(4)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Autor
Keller Marek
(3)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Środa Jacek
(2)
Dudziński Wiesław
(1)
Elphick Jonathan
(1)
Lovejoy Thomas E. (1941- )
(1)
Soriano Juan
(1)
Wilczak Dariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(2)
Ptaki
(2)
Wędrówki ptaków
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Atlas zwierząt
(2)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-Inf.-59 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-75754 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - [Wydanie na podstawie "Marketing management", 14 th edition (dodruk)]. - [Poznań] : Dom Wydawniczy Rebis, [2020]. - 708 stron wiele liczbowań : ilustracje ; 28 cm.
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
Tytuł oryginału: "Marketing management" 2011.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeksy.
CZ. I. ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: R. 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku ; R. 2. Budowanie strategii i planów marketingowych ; CZ.II. ROZPOZNANIE RYNKU: R. 3. Zbieranie informacji i prognozowanie popytu ; R. 4. Prowadzenie badań marketingowych ; CZ. III. RELACJE Z KLIENTAMI: R. 5. Budowanie relacji z klientami ; R. 6. Analiza rynku konsumenckiego ; R. 7. Analiza rynku przedsiębiorstw ; R. 8. Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych ; CZ. IV. BUDOWANIE SILNYCH MAREK: R. 9. Budowanie kapitału marki ; R. 10. Sztuka pozycjonowania marki ; R. 11. Dynamika konkurencji ; CZ. V. KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ: R. 12. Ustalanie strategii produktu ; R. 13. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; R. 14. Tworzenie strategii i programów cerowych ; CZ. VI. DOSTARCZANIE WARTOŚCI: R. 15. Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i i zarządzanie nimi ; R. 16. Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką ; CZ. VII. KOMUNIKOWANIE WARTOŚCI: R. 17. Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i i zarządzanie nią ; R. 18. Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations ; R. 19. Zarządzanie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista ; CZ. VIII. TWORZENIE PODSTAW SUKCESU I DŁUGOFALOWEGO WZROSTU: R. 20. Wprowadzanie nowych ofert rynkowych ; R. 21. Wykorzystanie rynków globalnych ; R. 22. Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. AF-108816 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Pearson.
Indeksy.
Cz. I ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 1 Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Budowanie strategii i planów marketingowych ; Cz. II ROZPOZNANIE RYNKU: 3. Zbieranie informacji i prognozowanie popytu ; 4. Prowadzenie badań marketingowych ; Cz. III RELACJE Z KLIENTAMI: 5. Budowanie relacji z klientami ; 6. Analiza rynku konsumenckiego ; 7. Analiza rynku przedsiębiorstw ; 8. Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych ; Cz. IV BUDOWANIE SILNYCH MAREK: 9. Budowanie kapitału marki ; 10. Sztuka pozycjonowania marki ; 11. Dynamika konkurencji ; Cz. V KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ: 12. Ustalanie strategii produktu ; 13. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 14. Tworzenie strategii i programów cenowych ; Cz. VI DOSTARCZANIE WARTOŚCI: 15. Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i zarządzanie nimi ; 16. Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką ; Cz. VII KOMUNIKOWANIE WARTOŚCI: 17. Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zarządzanie nią ; 18. Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations ; 19. Zarządzenie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista ; Cz. VIII TWORZENIE PODSTAW SUKCESU I DŁUGOFALOWEGO WZROSTU: 20. Wprowadzenie nowych ofert rynkowych ; 21. Wykorzystanie rynków globalnych ; 22. Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej