Sorting
Source
Katalog centralny
(5)
Form of Work
Książki
(5)
Status
available
(5)
Branch
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(5)
Author
Ehrlich Andrzej
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Kieżun Witold (1922- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kubin Jerzy
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Szczepankowski Piotr J
(1)
Woytowicz-Neymann Monika
(1)
Year
2000 - 2009
(5)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
Etyka biznesu
(1)
Finanse
(1)
Gospodarka
(1)
Inwestycje
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Państwo
(1)
Polska
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Sektor publiczny
(1)
Znak towarowy
(1)
5 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. A-86766 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. A-86575 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. A-86771 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. A-86784 (1 egz.)
Book
In basket
(Wharton School Publishing)
Indeks.
I. Rola marketingu w sektorze publicznym 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystywaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia II. Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających 5. Optymalizowanie kanałów dystrybucji 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresów 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększanie jego zadowolenia 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne III. Zarządzanie procesem marketingu 11. Zbieranie od obywateli danych, poglądów i informacji zwrotnych 12. Monitorowanie i ocena wyników 13. Opracowanie atrakcyjnego planu marketingowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. A-91326 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again