Zastosowania internetu w edukacji
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Maciejak Katarzyna
(1)
Potyrała Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Zastosowania internetu w edukacji
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Gatunek
Monografia
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Biologia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka jest zmodyfikowaną wersją rozprawy doktorskiej pt.: Strategie nadawcze wideoblogerów prowadzących kanały popularnonaukowe w serwisie YouTube.pl (Uniwersytet Warszawski, Warszawa, 2017).
Na stronie redakcyjnej niepoprawny zapis ISBN.
Bibliografia na stronach [391]-417. Indeks.
Publikacja dofinansowana przez Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, Fundację na rzecz Studentów i absolwentów Uniwersytetu Warszawskiego "Universitatis Varsoviensis", Polskie Towarzystwo Edukacji Medialnej
Streszczenie angielskie.
Wstęp Pojęcie strategii w badaniach językoznawczych ; Struktura pracy i sposób gromadzenia materiału badawczego ; Charakterystyka materiału badawczego: SciFun, Polimaty, Nauka. To lubię, Mówiąc Inaczej, Historia bez cenzury, Uwaga! Naukowy Bełkot ; R. 1. YouTube jako platforma Web 2.0. Podsumowanie ; R. 2.Wideoblog - próba charakterystyki gatunku: 1. Wideoblog jako gatunek ; 2. Wideoblogi popularnonaukowe: Schemat typowego odcinka wideobloga popularnonaukowego, Podsumowanie ; R. 3. Współczesny styl popularnonaukowy: 1. Styl popularnonaukowy - ustalenia teoretyczne ; 2. Cechy stylu popularnonaukowego w wideoblogach ; 3. Podsumowanie ; R. 4. Nadawanie tytułów: 1. Tytuły - ustalenia teoretyczne ; 2. Tytuły w wideoblogach popularnonaukowych: Tytuły streszczające, Tytuły-zaskoczenia, Tytuły-pytania, Podsumowanie ; R. 5. Metatekst: 1. Metatekst - ustalenia teoretyczne ; 2. Metatekst w wideoblogach popularnonaukowych: Operatory porządku logicznego ; Operatory wyróżnienia ; Operatory ekwiwalencji ; Podsumowanie ; R. 6. Kategoria osoby: 1. Kategoria osoby - ustalenia teoretyczne ; 2. Kategoria osoby w wideoblogach popularnonaukowych: Pierwsza osoba liczby pojedynczej (JA), Pierwsza osoba liczby mnogiej (MY), Druga osoba liczby mnogiej (WY), Podsumowanie ; R. 7. Autoprezentacja: 1. Autoprezentacja - ustalenia teoretyczne ; 2. Autoprezentacja nadawcy w wideoblogach popularnonaukowych: Autoprezentacja w ramie hipertekstowej, Autoprezentacja w treści przekazu, Podsumowanie ; R 8. Odmiana potoczna: 1. Odmiana potoczna - ustalenia teoretyczne ; 2. Odmiana potoczna w wideoblogach popularnonaukowych: Leksyka potoczna, Potoczne porównania, Humor językowy, Podsumowanie. [
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106919 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 791)
Na książce zbędny ISSN poprzedniego tutułu serii.
Bibliografia, netografia na stronach 273-[313].
I. SPOŁECZNY WYMIAR TECHNOLOGII INFORMACYJNEJ: 1. Transformacje społeczne ; 2. Cywilizacyjne wyzwania edukacyjne ; 3. Integracja i wykorzystanie mediów w procesie kształcenia ; II. TEORETYCZNE PODSTAWY NAUCZANIA I UCZENIA SIĘ W ŚRODOWISKU CYFROWYM: 1. Osobowość, styl poznawczy i procesy poznawcze ; 2. Różnorodność teorii i modeli uczenia się i nauczania ; 3. Neurodydaktyka, konektywizm i allosteryczny model uczenia się "vs" trzy wielkie tradycje edukacyjne ; III. OD EDUKACYJNYCH MEDIÓW TRADYCYJNYCH DO NOWYCH NOWYCH MEDIÓW: 1. Kierunki badań dydaktycznych "vs" zmiana społeczna ; 2. Zadania szkoły i rola nauczyciela ; 3. Edukacyjne programy komputerowe ; 4. Nowe nowe media ; 5. Nowe media jako środek komunikacji naukowej ; IV. ROZWÓJ SZKOŁY JAKO "ORGANIZACJI UCZĄCEJ SIĘ" - UTOPIA CZY REALNA KONIECZNOŚĆ?: 1. Szkoła jako "organizacja ucząca się" ; 2. Strategie, metody i techniki uczenia się w rzeczywistości rozszerzonej ; 3. Nowe kompetencje nauczyciela ; 4. Kompetencje kluczowe ; V. ALTERNATYWNE MODELE KSZTAŁCENIA Z WYKORZYSTANIEM NARZĘDZI TI W NAUCZANIU I UCZENIU SIĘ ZAGADNIEŃ BIOLOGICZNYCH I ŚRODOWISKOWYCH: 1. Metamodel ; 2. Uczenie się chmurze - w poszukiwaniu modelu edukacji przyrodniczej on-line ; 3. Nowe nowe media w komunikacji problemów socjonaukowych ; 4. Alfabetyzm partycypacji (participation literacy) - kształcenie do kultury przyrodniczej i zrównoważonego rozwoju ; 6. Z BADAŃ NAD WDROŻENIEM ALTERNATYWNYCH MODELI KSZTAŁCENIA DO PRAKTYKI EDUKACYJNEJ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105475 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej