Rehabilitacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Bednarek Agata
(2)
Barłóg Krystyna
(1)
Laycock J. (1941- )
(1)
Laycock Jolyon
(1)
Meder Joanna
(1)
Meder Joanna (?-2009)
(1)
Wielgos-Struck Renata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Kobieta
(5237)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3681)
Rehabilitacja społeczna
(-)
Rodzina
(3655)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2548)
Relacje międzyludzkie
(2439)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2381)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1928)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1662)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1337)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1290)
Życie codzienne
(1246)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1167)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1115)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Wsie
(987)
Władcy
(987)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(941)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(887)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(849)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(831)
Turystyka
(824)
Koty
(817)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(727)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(718)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-0
(2)
1989-
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dotyczy m.in. działalności Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną w Sędziszowie Małopolskim (s. 31-36) i Przedszkola "Promyk" w Ropczycach.
Bibliografia przy pracach.
Streszczenie w języku angelskim i polskim przy pracach.
Cz. I. DZIAŁANIA TERAPEUTYCZNO-WSPOMAGAJĄCE W PRACY Z DZIEĆMI, MŁODZIEŻĄ I DOROSŁYMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIA ORZA ICH RODZINĄ: Krystyna Barłóg, Oddziaływanie terapeutyczno-wspomagające w pedagogice specjalnej ; Joanna Leśniak, "Mieszkam Sam!" Niezależne życie osób z niepełnosprawnością intelektualną ; Ireneusz Marciniec, Pedagogiczne i psychoterapeutyczne formy wsparcia rodziny w kryzysie emocjonalnym ; Marzena Jakubek, Przedszkole "Promyk" szansą na harmonijny rozwój dziecka z niepełnosprawnością ; Klaudia Sabat-Zabłotni, Biblioterapia kobiet - ofiar przemocy ; CZ. II. WYBRANE METODY PRACY Z DZIECKIEM O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH: Aneta Lew-kKralewicz, Wybrane metody rozwijania samodzielności u uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w kontekście ich autonomii ; Katarzyna Ginalska-Połomska, Ewelina Ginalska-Rak, Praca z dzieckiem autystycznym. Metoda krakowska ; Natalia Kwoka, Metoda Ośrodków Pracy Marii Grzegorzewskiej w kształtowaniu uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - od tradycji ku współczesności ; Janusz Kawa, Metody pracy z uczniem zdolnym ; Katarzyna Król, Sensoplastyka i ruch kreowany w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością ; Aleksander Warcaba, Gabriela Nagórna, Metoda Weroniki Sherborne w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością ; Karolina Bieniarz, Alicja Elgass, Metoda Dobrego Startu w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością ; CZ. III. TERAPIE OGÓLNOROZWOJOWE W PEDAGOGICE SPECJALNEJ: Dominika Gołąb, Dominika Szczepanik, Terapia plastyczna w procesie wspomagania rozwoju komunikacji osób z niepełnosprawnością intelektualną ; Dominika Karcz, Karolina Nowak, Muzykoterapia - wspomaganie terapii poprzez dźwięk i muzykę ; Barbara Maciąg-Bebło, Justna Michalewska, Metoda Dennisona jako metoda wspomagająca rozwój dziecka z niepełnosprawnością wieloraką ; CZ. IV. FORMY POSTĘPOWANIA TERAPEUTYCZNO-WYCHOWAWCZEGO W PRACY Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ: Paulina Dubiel-Zielińska, Piotr Zieliński, Kinesiotaping na tle innych metod wspomagania rozwoju dzieci z zespołem Downa ; Joanna Kata, Rodzina w rehabilitacji i opiece dziecka z niepełnosprawnością ; Monika Godos, Barbara Szetela, Izabela Zajdel, Rpla rodziców w wychowaniu dziecka z wadą słuchu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107133 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s 300-305. Indeks.
1. Europejski Program Zarządzania Kulturą; 2. Różnorodność kulturowa a globalizacja; 3. Program Społeczno-Kulturowy. Rozwój polityki rządowej w zakresie kultury i planowania strategicznego w Wielkiej Brytanii; 4. Arts Management for disadvantaged groups in a society in transition: the case for Bulgaria; 5. Czy artyści mogą być uznani za grupę społecznie dyskryminowaną na Litwie? W jaki sposób zaawansowane techniki zarządzania mogą zostać wykorzystane do poprawy sytuacji?; 6. Możliwości wykorzystania narządzi zarządzania strategicznego w działaniach skierowanych do grup wykluczonych społecznie w Muzeum Historycznym Miasta Krakowa; 7. Budując mosty: Nowe grupy społeczne w sztuce i życiu kulturalnym - główne wyzwania menedżerów kultury oraz ich przygotowanie do tych zadań w kontekście naukowym; 8. Dla nas, dla was, dla kogo? Marketing i komunikacja dla grup wykluczonych społecznie; 9. Projekty arystyczne, publiczność i społeczności lokalne; 10. W jaki sposób różnorodność kulturowa może zostać wzięta pod uwagę w szkoleniach z zakresu zarządzania w projektach kulturowych?; 11. Waloryzacja w projektach z zakresu edukacji i szkoleń zawodowych z perspektywy partnerów projektu; 12. Strategia ewaluacji w europejskich projektach szkoleniowych: przykład programu Leonarda da Vinci; 13. Pozyskiwanie funduszy w kontekście kultury i sztuki 14. Szkolenia z zakresu zarządzania kulturą i sztuką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-008 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95971 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 300-305. Indeks.
1. Europejski Program Zarządzania Kulturą. 2. Różnorodność kulturowa a globalizacja. 3. Program Społeczno-Kulturowy. Rozwój polityki rządowej w zakresie kultury i planowania strategicznego w Wielkiej Brytanii. 4. Arts Management for disadvantaged groups in a society in transition: the case for Bulgaria. 5. Czy artyści mogą być uznani za grupę społecznie dyskryminowaną na Litwie? W jaki sposób zaawansowane techniki zarządzania mogą zostać wykorzystane do poprawy sytuacji? 6. Możliwości wykorzystania narządzi zarządzania strategicznego w działaniach skierowanych do grup wykluczonych społecznie w Muzeum Historycznym Miasta Krakowa. 7. Budując mosty: Nowe grupy społeczne w sztuce i życiu kulturalnym - główne wyzwania menedżerów kultury oraz ich przygotowanie do tych zadań w kontekście naukowym. 8. Dla nas, dla was, dla kogo? Marketing i komunikacja dla grup wykluczonych społecznie. 9. Projekty arystyczne, publiczność i społeczności lokalne. 10. W jaki sposób różnorodność kulturowa może zostać wzięta pod uwagę w szkoleniach z zakresu zarządzania w projektach kulturowych? 11. Waloryzacja w projektach z zakresu edukacji i szkoleń zawodowych z perspektywy partnerów projektu. 12. Strategia ewaluacji w europejskich projektach szkoleniowych: przykład programu Leonarda da Vinci. 13. Pozyskiwanie funduszy w kontekście kultury i sztuki. 14. Szkolenia z zakresu zarządzania kulturą i sztuką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 2440 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Wyp-008
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-02 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-008 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-616.89 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-75025 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. gł. placówek i działań na terenie woj. podkarpackiego.
Cz. 1. ŚRODOWISKOWA I INSTYTUCJONALNA POMOC SPOŁECZNA - NOWE PROBLEMY I KIERUNKI DZIAŁANIA: Kontrakt socjalny z klientem pomocy społecznej ; Trudni klienci pomocy społecznej. Doświadczenia z pracy w środowisku zamieszkania ; Niekonwencjonalne formy działań pomocowych w środowiskowej pracy socjalnej z osobami starszymi (na podstawie wybranych ośrodków pomocy społecznej województwa podkarpackiego) ; Efektywne zarządzanie domem pomocy społecznej w warunkach konkurencji świadczenia usług pomocowych ; Proces kształtowania standardu usług w domu pomocy społecznej ; Zjawisko wypalenia zawodowego u pracowników socjalnych. Cz. 2. INSTRUMENTY I SPOSOBY ORGANIZOWANIA POMOCY RODZINIE I OSOBOM BEZDOMNYM: Świadczenia rodzinne w ośrodku pomocy społecznej. Doświadczenia z realizacji systemu wypłat ; Pomoc dziecku i rodzinie w procesie tworzenia zastępczego środowiska rodzinnego (na przykładzie powiatu przeworskiego) ; Zadania pracownika socjalnego w profilaktyce przemocy domowej (na przykładzie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gorlicach) ; Bezdomność w województwie podkarpackim - uwarunkowania, zakres i sposoby przeciwdziałania ; Działania pomocowe na rzecz osób bezdomnych (studium na przykładzie województwa podkarpackiego). Cz. 3. REHABILITACJA SPOŁECZNA REALIZOWANA W OŚRODKACH WSPARCIA: Idea i funkcjonowanie ośrodków wsparcia społecznego (na przykładzie Środowiskowego Domu Samopomocy w Cieszanowie) ; Efekty działalności środowiskowych domów samopomocy (na przykładzie ŚDS w Zagórzu i Wolicy) ; Uwarunkowania i możliwości rehabilitacji kobiet po mastektomii (na przykładzie działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie oraz Stowarzyszenia Amazonek) ; Zakład aktywności zawodowej jako element procesu rehabilitacji ; Działalność terapeutyczna Warsztatów Terapii Zajęciowej Caritas w Rzeszowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-7606 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej