Skórka Stanisław (1970- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(5)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1644)
Vandenberg Patricia
(1163)
Kotwica Wojciech
(793)
Skórka Stanisław (1970- )
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(647)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Verne Jules
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Донцова Дарья
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Bibliotekarstwo
(2)
Pedagogika biblioteczna
(2)
Bibliotekarze
(1)
Biblioteki
(1)
Informacja
(1)
Informatyka
(1)
Internet
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Projektowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(3)
Bibliotekarstwo
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
ARTYKUŁY TEJ KSIĄŻKI SKATALOGOWANO POD WŁASNYMI TYTUŁAMI. DOSTĘPNE POD TYTUŁEM PRACY ZBIOROWEJ.
Bibliografia, netografia na stronach 11-[12] i przy pracach.
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Projektowanie informacji w perspektywie nauki o informacji i praktyki informacyjnej (Barbara Kamińska-Czubała, Stanisław Skórka). Cz. 1. ZAGADNIENIA OGÓLNE: Wiesław Babik - Ekologia informacji w projektowaniu edukacyjnej przestrzeni informacyjnej ; Hanna Batorowska - Umiejętność strukturalizacji treści przez podmiot uczący się ; Agata Walczak-Niewiadomska - Usługi informacyjne i edukacyjne dla rodziców w polskich bibliotekach dziecięcych. Cz. 2. DOBRE PRAKTYKI: Adam Bańdo - Techniki prezentowania informacji - przygotowanie studentów informacji naukowej i bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Pedagogicznwego w Krakowie do realizacji multimedialnych form informacji bibliotecznej ; Barbara Krasińska - Przestrzeń informacyjna w plakacie ; Barbara Maria Morawiec - Projektowanie informacji i identyfikacja wizualna bibliotek na przykładzie polskich biblioblogów na platformie Blogger ; Julita Niedźwiecka-Ambroziak - Wyszukiwarki wizualne - wizualizacja wyników poszukiwań informacyjnych w Internecie i w bibliotekach ; Mikołaj Ochmański, Grzegorz Gmiterek - Tworzenie wystaw cyfrowych w praktyce. Projektowanie, narzędzia, metody (Case study IINiSB UW). Cz. 3. PROJEKTOWANIE DLA ODBIORCY: Zenona Krupa - Usatysfakcjonowany czy sfrustrowany użytkownik biblioteki (na przykładzie Biblioteki Uniwersytetu Rzeszowskiego) ; Ewa Dobrogowska-Schlebusch - Metodologia badania potrzeb informacyjnych nieformalnych opiekunów osób chorych lub niepełnosprawnych ; Beata Korzystka, Krzysztof Ober, Jakub Bajer - Jak Biblioteka Politechniki Poznańskiej wychodzi naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom swoich czytelników ; Magdalena Janas, Renata M. Zając - Aspekt emocjonalny obsługi użytkowników bibliotek akademickich ; Magdalena J. Cyrklaff - Grywalizacja jako metoda komunikacji i edukacji ; Piotr Milc - Emotikony, czyli emocje w dwóch znakach ; Danuta Grabowska - Bibliotekarz systemowy architektem informacji. Cz. 4. UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI: Jarosław Gajda - Dobre praktyki w otwartym publikowaniu książek naukowych, podręczników i czasopism na Politechnice Lubelskiej ; Ewa Matczuk - Działalność publikacyjna bibliotekarzy wyższych uczelni technicznych w Polsce ; Monika Pichola, Aleksandra Pielat - Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego w przestrzeni edukacyjno-kulturalnej XXI wieku - między tradycją a nowoczesnością ; Jadwiga Wichman, Joanna Hoły - Bibliografia cyfrowa Zygmunta Wróblewskiego jako przykład skatalogowanego fragmentu Internetu ; Katarzyna Bikowska - Funkcjonalność komunikatów na Facebooku - analiza profili bibliotek uniwersyteckich w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105481 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf., 16-17 maja 2011 r., Kraków.
Bibliogr. przy ref.
Streszcz. ang. przy ref.
Biblioteka "zamiast edukacji" w koncepcji Johna Caldwella Holta ; Bibliotekarze szkolni wobec nowych wyzwań edukacyjnych początku XXI w. Wybrane zagadnienia ; Żywe słowo w bibliotece - przestrzeń kultury, edukacji, informacji ; Rola współczesnej biblioteki akademickiej w samokształceniu studentów ; Biblioteki szkolne w wytycznych i programach ; Biblioteka - lokalne wrota do świata wiedzy i kultury ; Miejska Biblioteka Publiczna w Zabrzu w przestrzeni edukacyjnej i kulturalnej ; Książnica Pedagogiczna im. Alfonsa Parczewskiego w Kaliszu jako instytucja nauki ; Różnorodność przestrzeni edukacyjnej bibliotek: na przykładach bibliotek amerykańskich i skandynawskich ; Edukacyjna działalność bibliotek uniwersyteckich w Hiszpanii na przykładzie Biblioteki Uniwersytetu w Sewilli ; Działalność edukacyjna Biblioteki Uniwersytetu Londyńskiego: komunikat ; Edukacja w bibliotece poprzez zabawę: idea ludoteki ; Zabawki elementem edukacji w bibliotece ; Wystawy biblioteczne jako element edukacji humanistycznej studentów w uczelni technicznej: z doświadczeń Biblioteki Głównej Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie ; Wystawa jako forma promocji biblioteki pedagogicznej: z doświadczeń Książnicy Pedagogicznej im. A. Parczewskiego w Kaliszu ; Historia techniki i przemysłu w działaniach edukacyjnych Biblioteki Politechniki Lubelskiej ; Noc w BUW, czyli sesja egzaminacyjna w pełni (oczami doktoranta) ; Biblioteki publiczne centrami "uczenia się przez całe życie" na przykładzie programu "Szkoła @ktywnego Seniora" ; Wystawa "Wizualizacja nauki" w przestrzeni edukacyjnej biblioteki ; Biblioteczne spotkania kultur: edukacja międzykulturowa w bibliotece publicznej ; Rola bibliotekarzy szkolnych w procesie edukacji informacyjnej uczniów ; Specyfika pracy z użytkownikiem w specjalistycznej bibliotece instytutowej szkoły wyższej na przykładzie Biblioteki Instytutu Neofilologii - Filologia Angielska UP ; Edukacyjna rola lekcji bibliotecznych i szkoleń realizowanych przez Pedagogiczną Bibliotekę Wojewódzką w Kielcach ; Analiza praktyk studenckich w akademickich bibliotekach Krakowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99393 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera materiały z konferencji zorganizowanej przez Bibliotekę Główną i Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie w dniach 16-17 maja 2011 r.
Bibliogr. przy ref.
Streszcz. ang. przy ref.
Cz. 1. Zjawiska, teorie i projekty w bibliotekach: MARCIN DRZEWIECKI - Biblioteki publiczne i szkolne w procesie kształtowania edukacji społecznej: wybrane aspekty ; WIESŁAW BABIK - Nowe wymiary kultury informacyjnej w XXI wieku ; KARINA FEDYNYSZYN - Coaching edukacyjny jako forma doskonalenia procesów poszukiwania wiedzy w bibliotekach uczelnianych ; RENATA MALESA - Nowe formy komunikacji z użytkownikiem biblioteki publicznej i uniwersyteckiej: podobieństwa i różnice ; JOANNA RADZICKA - Międzynarodowe projekty partnerskie jako element budowania pozytywnego wizerunku biblioteki naukowej. Cz. 2. E-learning: EWA JADWIGA KURKOWSKA - E-learning w działalności dydaktycznej bibliotek publicznych uczelni akademickich w Polsce ; IWONA SAGAN, JUSTYNA WALUŚ - Od tradycyjnego do e-learningowego szkolenia bibliotecznego: badania ankietowe ; NATALIA ZBOROWSKA, ŁUKASZ TOMKIEWICZ - Screencasting w bibliotekarstwie i działalności dydaktycznej ; ANNA SZELĄG - Przekroczyliśmy granicę wirtualnego świata: nowy wymiar działalności edukacyjnej Warmińsko-Mazurskiej Biblioteki Pedagogicznej w Elblągu ; JOANNA DZIAK - Zasoby wiedzy o e-learningu: propozycje dla bibliotekarzy ; IWONA GAWROŃSKA-PALUSZKIEWICZ - Nowoczesne źródła informacji wspierające edukację użytkowników Dolnośląskiej Biblioteki Pedagogicznej we Wrocławiu ; KATARZYNA SŁOBODA, NORBERT GABRYLEWICZ - Wykorzystanie elektronicznych źródeł informacji przez studentów Politechniki Lubelskiej. Cz. 3. Doskonalenie zawodowe: KATARZYNA BIKOWSKA - Bibliotekarskie blogi, mikroblogi i fotoblogi jako forma komunikacji zawodowej ; KATARZYNA CYRAN, MARZENA DZIOŁAK - Bibliotekarz: cyfrowy imigrant czy przewodnik w labiryncie informacji i wiedzy? ; DANUTA PATKANIOWSKA - Szkolenia w Bibliotece Jagiellońskiej w zakresie opracowania rzeczowego zbiorów ; EDYTA GRZYB, JOANNA MAJ - Zarządzanie zasobami ludzkimi na przykładzie rozwiązań zastosowanych w Bibliotece Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Cz. 4. Usługi online: EWA ROZKOSZ - Edukacja informacyjna 2.0 ; ANNA CHADAJ, DANUTA TURECKA - Kwerendy bibliometryczne w praktyce biblioteki naukowej: wybrane problemy analizy cytowań ; AGATA CHRÓŚCICKA - Bazy własne Biblioteki i Ośrodka Informacji Filmowej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi ze szczególnym uwzględnieniem Internetowej Bazy Filmu Polskiego Filmpolski.pl ; BOGUMIŁA CELER - Wpływ portali społecznościowych na kreowanie nowoczesnego wizerunku bibliotek pedagogicznych ; ANNA ZAWADZKA - Technologie Web 2.0 w komunikacji biblioteki z użytkownikami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101599 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. przytyt. nazwa cyklu konferencji "Biblioteka w przestrzeni edukacyjnej".
ARTYKUŁY TEJ KSIĄŻKI SKATALOGOWANO POD WŁASNYMI TYTUŁAMI. DOSTĘPNE POD TYTUŁEM PRACY ZBIOROWEJ.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. w jęz. ang. przy pracach.
CZ. I INNOWACJE W BIBLIOTEKACH: Rola mediów społecznościowych w działalności marketingowej bibliotek uczelnianych ; Mikroblog w bibliotecznej praktyce. O czym powinniśmy wiedzieć? ; Media społecznościowe jako forma komunikacji bibliotek z czytelnikami na przykładzie portalu Facebook ; Analiza wykorzystania technologii Web 2.0 na przykładzie wybranych europejskich stron internetowych bibliotek uniwersyteckich ; Biblioteka 2.0 narzędziem rozwoju i zmiany relacji społeczności akademickiej wobec biblioteki uniwersyteckiej ; OPAC 2.0 - czego można oczekiwać od użytkownika biblioteki? ; ; CZ. II WSPÓŁCZESNE FORMY EDUKACJI: Doskonalenie dostępu użytkowników wyszukiwarki internetowej Google do katalogu bibliotecznego ; Rynek szkoleń dla bibliotekarzy w Polsce ; Biblioteka mobilna : działania edukacyjne Dolnośląskiej Biblioteki Pedagogicznej we Wrocławiu ; Formy kształcenia i transferu wiedzy realizowane przez pracowników Biblioteki Politechniki Poznańskiej - stan obecny i perspektywy ; Przykłady i propozycje wykorzystania nowoczesnych technologii w warsztacie pracy bibliotekarza w aspekcie nauczania umiejętności informacyjnych czytelników na różnych poziomach kształcenia ; CZ. III INTERAKCJA BIBLIOTEKI ZE ŚRODOWISKIEM AKADEMICKIM: Repozytoria danych badawczych - dlaczego biblioteki powinny je znać? ; Biblioteka a uczelnia - płaszczyzny współpracy na przykładzie Biblioteki Politechniki Lubelskiej ; Rola biblioteki akademickiej w procesie otwierania nauki na przykładzie funkcjonowania Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego ; Od tradycji do nowoczesności Biblioteki wydziałowe/instytutowe szkoły wyższej w latach 2000-2013. Nowe wyzwania i działania w bibliotece językowej Instytutu Neofilologii Uniwersytetu Pedagogicznego ; Działalność Wypożyczalni Międzybibliotecznej Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf. "Biblioteka w przestrzeni edukacyjnej", 23-24 maja 2013 r., Kraków.
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. w jęz. ang.
Streszcz. w jęz. ang. przy ref.
Bibliotekarz 2.0 - zawód czy etykieta? ; CZ. I KULTURA INFORMACYJNA: Library education in the twenty-first century ; Kultura informacyjna na wyższej uczelni: studium przypadku ; Od edukacji informacyjnej ucznia do kultury informacyjnej człowieka dorosłego ; CZ. II BIBLIOTEKA 2.0: Web 2.0 w bibliotece po polsku i po niemiecku - polskie i niemieckie książki na temat Biblioteki 2.0 ; Sfera nauki, sfera kultury - biblioteka na miarę XXI wieku ; Innowacje w bibliotece naukowej - teoria a praktyka ; Moja nowa biblioteka: oczekiwania krakowskich maturzystów wobec bibliotek akademickich ; Młodzież w bibliotece publicznej - wyzwanie dla bibliotekarzy ; Międzynarodowa współpraca bibliotek wsparciem dla rozwoju nauki i praktyki ; "Science space" - stacja biblioteka naukowa: inicjatywy i projekty wspierające naukę podejmowane przez bibliotekarzy akademickich po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej ; CZ. III WIEDZA, UMIEJĘTNOŚCI, KOMPOZYCJE: Information fluency - to teach or not to teach (linrarian's role in the academic worls) ; Communicatin of cultural institution at visual communication times ; Samoocena bibliotekarzy w kontekście wizerunku i przyszłości zawodu ; Przydatność wiedzy psychologicznej w pracy bibliotekarza ; Bibliotekarz animator i menadżerem kultury lokalnej ; Tracić, gonić, wykorzystać? Zarządzanie czasem w bibliotece.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104614 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej