Kamińska-Czubała Barbara (1955- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Kamińska-Czubała Barbara (1955- )
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Informacja naukowa
(2)
Biblioteki
(1)
Informacja
(1)
Komputery
(1)
Młodzież
(1)
Projektowanie
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
ARTYKUŁY TEJ KSIĄŻKI SKATALOGOWANO POD WŁASNYMI TYTUŁAMI. DOSTĘPNE POD TYTUŁEM PRACY ZBIOROWEJ.
Bibliografia, netografia na stronach 11-[12] i przy pracach.
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Projektowanie informacji w perspektywie nauki o informacji i praktyki informacyjnej (Barbara Kamińska-Czubała, Stanisław Skórka). Cz. 1. ZAGADNIENIA OGÓLNE: Wiesław Babik - Ekologia informacji w projektowaniu edukacyjnej przestrzeni informacyjnej ; Hanna Batorowska - Umiejętność strukturalizacji treści przez podmiot uczący się ; Agata Walczak-Niewiadomska - Usługi informacyjne i edukacyjne dla rodziców w polskich bibliotekach dziecięcych. Cz. 2. DOBRE PRAKTYKI: Adam Bańdo - Techniki prezentowania informacji - przygotowanie studentów informacji naukowej i bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Pedagogicznwego w Krakowie do realizacji multimedialnych form informacji bibliotecznej ; Barbara Krasińska - Przestrzeń informacyjna w plakacie ; Barbara Maria Morawiec - Projektowanie informacji i identyfikacja wizualna bibliotek na przykładzie polskich biblioblogów na platformie Blogger ; Julita Niedźwiecka-Ambroziak - Wyszukiwarki wizualne - wizualizacja wyników poszukiwań informacyjnych w Internecie i w bibliotekach ; Mikołaj Ochmański, Grzegorz Gmiterek - Tworzenie wystaw cyfrowych w praktyce. Projektowanie, narzędzia, metody (Case study IINiSB UW). Cz. 3. PROJEKTOWANIE DLA ODBIORCY: Zenona Krupa - Usatysfakcjonowany czy sfrustrowany użytkownik biblioteki (na przykładzie Biblioteki Uniwersytetu Rzeszowskiego) ; Ewa Dobrogowska-Schlebusch - Metodologia badania potrzeb informacyjnych nieformalnych opiekunów osób chorych lub niepełnosprawnych ; Beata Korzystka, Krzysztof Ober, Jakub Bajer - Jak Biblioteka Politechniki Poznańskiej wychodzi naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom swoich czytelników ; Magdalena Janas, Renata M. Zając - Aspekt emocjonalny obsługi użytkowników bibliotek akademickich ; Magdalena J. Cyrklaff - Grywalizacja jako metoda komunikacji i edukacji ; Piotr Milc - Emotikony, czyli emocje w dwóch znakach ; Danuta Grabowska - Bibliotekarz systemowy architektem informacji. Cz. 4. UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI: Jarosław Gajda - Dobre praktyki w otwartym publikowaniu książek naukowych, podręczników i czasopism na Politechnice Lubelskiej ; Ewa Matczuk - Działalność publikacyjna bibliotekarzy wyższych uczelni technicznych w Polsce ; Monika Pichola, Aleksandra Pielat - Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego w przestrzeni edukacyjno-kulturalnej XXI wieku - między tradycją a nowoczesnością ; Jadwiga Wichman, Joanna Hoły - Bibliografia cyfrowa Zygmunta Wróblewskiego jako przykład skatalogowanego fragmentu Internetu ; Katarzyna Bikowska - Funkcjonalność komunikatów na Facebooku - analiza profili bibliotek uniwersyteckich w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105481 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 148)
Bibliogr. s. [269]-287. Indeksy.
Streszcz. w jęz. ang. Spis treści także ang.
Spis treści także ang.
I. ZACHOWANIA INFORMACYJNE W ŻYCIU CODZIENNYM. PROBLEMY TEORETYCZNE: Problemy codzienności a nauka o informacji ; Zachowania informacyjne jako przedmiot badań informatologii ; Zachowania informacyjne a problemy edukacji informacyjnej ; Od kognitywnego do społecznego ujęcia problemów zachowań informacyjnych ; Badania zachowań informacyjnych w życiu codziennym ; Zachowania informacyjne w koncepcji informacyjnego świata ; Informacja w ujęciu informatologicznym. Zaproszenie do dyskusji ; O potrzebach i zadaniach informacyjnych ; Infosfera, przestrzeń, środowisko i gatunki informacyjne ; II. OPIS PROJEKTU BADAWCZEGO ; III. STRATEGIE INFORMACYJNE - PRÓBA TYPOLOGII: Monitorowanie infosfery ; Przeglądanie informacji ; Sprawdzenie informacji ; Wyszukiwanie informacji ; Poszukiwanie informacji ; Gromadzenie informacji ; Opracowanie informacji ; Wymiana informacji ; IV. SYTUACJE INFORMACYJNE W ŻYCIU CODZIENNYM: Wybór strategii informacyjnej w zależności od typu zadania ; Wybór strategii ze względu na czas, miejsce, motywację, typ nośnika ; Użyteczność źródeł informacji w wybranych strategiach ; Wpływ lokalizacji na wybór strategii informacyjnej ; Presja czasu a wybór strategii ; Strategie informacyjne stosowane w wybranych sferach życia codziennego ; Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna w wyborze strategii informacyjnych ; Miejsce realizacji zadań informacyjnych ; Presja czasu w realizacji zadań informacyjnych ; Zadania informacyjne w życiu prywatnym i zawodowym ; Motywacja w realizacji zadań informacyjnych ; Źródła informacji w realizacji zadań informacyjnych ; Źródła informacji a czynnik czasu ; Źródła informacji w sferach aktywności prywatnej i zawodowej ; Motywacja w wyborze źródeł informacji ; Użyteczność źródeł informacji ; Profil użytkownika informacji. Podsumowanie ; PRAKTYKA INFORMACYJNA: Zadania orientacyjne ; Zadania decyzyjne ; Zadania wykonawcze ; Zadania poznawcze ; VI. HORYZONT INFORMACYJNY: Ludzie jako źródła informacji w życiu codziennym ; VII. INFORMACYJNY ŚWIAT POKOLENIA Y - PODSUMOWANIE ; VIII. MODEL POZYSKIWANIA I UŻYTKOWANIA INFORMACJI W ŻYCIU CODZIENNYM ; IX. DIAGNOZA I TERAPIA - CZEGO I JAK UCZYĆ W RAMACH EDUKACJI INFORMACYJNEJ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-102163 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej