Meinel Friederike
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1652)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Meinel Friederike
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(647)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(517)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(491)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Dickens Charles
(443)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Szal Marek
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Belcanto
(1)
Muzyka niemiecka
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Technika kompozytorska
(1)
Wagner, Richard (1813-1883)
(1)
Wykonanie i interpretacja (muzyka)
(1)
Temat: dzieło
Wesendonck-Lieder
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [361]-366.
Publikacja została sfinansowana ze środków na utrzymanie potencjału badawczego Wydziału Edukacji Muzycznej Akademii Sztuki w Szczecinie
Tekst i spis treści także w języku niemieckim.
Streszczenie w języku angielskim i niemieckim.
1. CYKL RYSZARDA WAGNERA "WESENDONCK-LIEDER" (1857/1858): 1.1. Ryszard Wagner - geniusz czy egocentryk?, 1.2. Geneza pieśni do słów Wesendonck, 1.3. Tło historyczne, 1.4. Pokrewieństwo pieśni Wesendonck-Lieder i opery Wagnera "Tristan i Isolda", 1.5. Wersje oraz znaczące interpretacje ; 2. INTERPRETACJA I ANALIZA MUZYCZNA PIEŚNI DO SŁÓW WESENDONCK: 2.1. Der Engel - (Anioł) - "Od kobiecego powabu i wartości", 2.2. Stehe still! - (Zatrzymaj się!) - "Natura nigdzie nie jest święta", 2.3. Im Treibhaus - (W oranżerii) - "Cicha prośba Tristana", 2.4. Schmerzen - (Cierpienie) - "Wytęsknione spełnienie!", 2.5. Träume - (Marzenia) - "O zapadnij nocy miłości!" ; 3. ŚPIEW BELCANTO JAKO FUNDAMENT MOŻLIWOŚCI WYRAZOWYCH W PIEŚNIACH DO WIERSZY WESENDONCK: 3.1. Tradycje belcanto, 3.2. Italianità i trudności języka niemieckiego, 3.3. Belcanto jako element wokalno-techniczny i estetyczny, 3.4. Symbioza włoskiej śpiewności i dramatycznej deklamacji ; 4. OSADZENIE SŁOWA W DŹWIĘKU - ZASTOSOWANIE GŁOSOWE: 4.1. Zastosowanie procesów dynamicznych, 4.2. Prowadzenie oddechu i frazowanie, 4.3. Przejścia od pobudzenia do rozluźnienia, 4.4. Modulacja barwy głosu bazą wyrazu wokalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Ksieg 3233 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej