Goranczewski Bolesław
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1644)
Vandenberg Patricia
(1163)
Kotwica Wojciech
(793)
Goranczewski Bolesław
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(647)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(391)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Донцова Дарья
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(250)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Palmer Roy
(215)
Oppenheim E. Phillips
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Usługi
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-233, netogr. s. 234.
R. I ISTOTA JAKOŚCI ORAZ FORMUŁY JEJ UJMOWANIA: 1. Przyczyny narastających wymagań jakościowych ; 2. Normatywna interpretacja jakości ; 3. Procesowe podejście w zarządzaniu jakością: Zmienność procesów/odchylenia od standardów, jako stan niedotrzymywania jakości ; Warunki zarządzania procesem, w tym dokumentacja standaryzująca jako element wiedzy skodyfikowanej w organizacji ; 4. Cechy jakościowe usług turystycznych i rekreacyjnych ; 5. Kategoryzacja i rekomendacja jako przykład działalności projakościowej w hotelarstwie ; R.II ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH W ŚWIETLE WYMAGAŃ NORMY PN-EN ISO 9001:2009 ORAZ DIS ISO 9001:2015: 1. Planowanie usług: Dokumentacja standaryzująca oraz nadzór nad zapisami ; Projektowanie systemu zarządzania ; 2. Zarządzanie zasobami w podmiotach świadczących usługi turystyczne i rekreacyjne ; 3. Realizacja i nadzorowanie dostarczanych usług: Określenie wymagań i preorientacja usług ; Projektowanie i modyfikacja usług ; Nadzorowanie i realizacja usługi ; 4. Pomiary, analiza i doskonalenie usług: Badanie zadowolenia klienta oraz audyt wewnętrzny ; Monitorowanie oraz pomiary procesów i usług ; Doskonalenie poprzez działania korygujące i zapobiegawcze ; Porównanie wymagań ISO 9001:2008 oraz DIS ISO 9001:2015 110 ; R.III METODY I NARZĘDZIA PROJEKTOWANIA, OCENY, DOSKONALENIA ORAZ ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW JAKOŚCI W USŁUGACH TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH: 1. Filozofia Total Quality Management i modele doskonałości ; 2. Samoocena w świetle wytycznych normy PN-EN ISO 9004:2010 - Zarządzanie ukierunkowane na trwały sukces organizacji ; 3. Wybrane metody projektowania oraz doskonalenia jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych: Kwestionariusz Kano ; Servqual ; 4. Design Thinking oraz myślenie projektowe w usługach turystycznych i rekreacyjnych ; 5. Implementacja rozwiązań projektowych oraz realizacja przedsięwzięć zgodnie z PN-ISO 10005, PN-ISO 10006 oraz PN-ISO 10007 ; R.IV KLIENT JAKO PODMIOT JAKOŚCI W USŁUGACH TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH: 1. Klienci usług turystycznych i rekreacyjnych oraz ich decyzje zakupowe ; 2. Wytyczne standardów dotyczących spełniania wymagań klientów wg PN-ISO 10001, PN-ISO 10002, PN-ISO 10003 ; 3. Marketing relacji w usługach turystycznych i rekreacyjnych ; 4. Standardy obsługi klienta oraz savoir vivre w turystyce i rekreacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103042 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej