Apanel Danuta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Apanel Danuta
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(516)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kształcenie integracyjne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [421]-459. Indeks.
Współfinansowanie: Akademia Pomorska w Słupsku.
Streszcz. w jęz. ang.
R. I GENEZA I ROZWÓJ TENDENCJI INTEGRACYJNYCH W EDUKACJI: 1. Prekursorzy tendencji integracyjnych w edukacji: Idea integracji w myśli pedagogicznej okresu odrodzenia ; Idea integracji w poglądach pedagogicznych XVII i XVIII wieku ; Tendencje integracyjne w edukacji w poglądach pedagogicznych XIX i XX wieku ; 2. Rozwój podstaw teoretycznych kształcenia integracyjnego w XX wieku: Podstawy teoretyczne kształcenia integracyjnego w XX wieku – założenia wstępne ; Integracja społeczna osób niepełnosprawnych w poglądach i działalności papieża Jana Pawła II ; Początki teorii kształcenia integracyjnego na świecie ; Teoria kształcenia integracyjnego w poglądach polskich pedagogów, socjologów i psychologów w XX wieku ; 3. Modele edukacji integracyjnej we współczesnym świecie: Modele kształcenia integracyjnego – wprowadzenie ; Przykłady rozwiązań w kształceniu osób niepełnosprawnych na świecie ; 4. Koncepcje integracyjne w teorii i doświadczeniach w Polsce współczesnej: Koncepcje kształcenia integracyjnego w Polsce – zagadnienia ogólne ; Koncepcja pełnej integracji w kształceniu ; Koncepcja integracji niepełnej w kształceniu ; Koncepcja integracji częściowej w kształceniu ; Inne koncepcje integracyjne w kształceniu osób niepełnosprawnych – podstawy teorii i doświadczeń ; Edukacja włączająca jako koncepcja kształcenia integracyjnego – główne założenia ; R. II NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ W POLSCE W LATACH 1989–2014 W ASPEKCIE PSYCHOMEDYCZNYM I PRAWNO-SPOŁECZNYM: 1. Niepełnosprawność w świetle statystyki ; 2. Rodzaje niepełnosprawności: Pojęcie niepełnosprawności ; Niepełnosprawność fizyczna ; Niepełnosprawność sensoryczna ; Niepełnosprawność intelektualna ; Choroby psychiczne ; Autyzm ; Schizofrenia dziecięca i zespoły borderline ; 3. Prawa osób niepełnosprawnych: Prawa osób niepełnosprawnych w nauce Kościoła katolickiego ; Międzynarodowa ochrona praw osób niepełnosprawnych ; Podstawowe prawa osób niepełnosprawnych w Polsce ; 4. Stosunek społeczeństwa do niepełnosprawności – aspekt etyczny: Relacje społeczne z człowiekiem niepełnosprawnym – zagadnienia ogólne ; Stosunek społeczeństwa do niepełnosprawności ; R. III POLSKIE DOŚWIADCZENIA W ZAKRESIE KSZTAŁCENIA INTEGRACYJNEGO: 1. Podstawy prawne, organizacyjne i instytucjonalne kształcenia i wychowania w systemie integracyjnym w Polsce ; 2. Sieć placówek integracyjnych w Polsce i jej zmiany ; 3. Specyfika organizacji pracy w placówkach integracyjnych ; R. IV PRAKTYKA KSZTAŁCENIA INTEGRACYJNEGO W POLSCE W LATACH 1989–2014: 1. Integracyjne placówki wychowania przedszkolnego ; 2. Edukacja integracyjna na poziomie szkoły podstawowej ; 3. Edukacja integracyjna na poziomie gimnazjum ; 4. Ponadgimnazjalne szkoły integracyjne ; 5. Kształcenie osób niepełnosprawnych na poziomie szkół wyższych ; 6. Instytucje i organizacje wspierające oświatowe działania integracyjne w Polsce: Działalność instytucji, organizacji i stowarzyszeń publicznych na rzecz edukacji integracyjnej ; Organizacje pozarządowe, stowarzyszenia i fundacje ; R. V SPECYFIKA PRACY NAUCZYCIELA W EDUKACJI INTEGRACYJNEJ: 1. Kompetencje nauczyciela w edukacji integracyjnej ; 2. Rola nauczyciela – wychowawcy w organizowaniu ¬codziennych zajęć edukacyjnych ; 3. Rola nauczyciela jako opiekuna – wychowawcy w integracyjnej grupie wychowawczej ; 4. Współpraca z rodzicami uczniów jako ważny aspekt pracy dydaktycznej i opiekuńczo-wychowawczej ; 5. Kształcenie, dokształcanie i doskonalenie zawodowe nauczycieli dla potrzeb edukacji integracyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104468 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej