Obsługa klienta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(24)
Forma i typ
Książki
(22)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(9)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(17)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Duda Joanna
(2)
Krzywda Sebastian
(2)
Szajna Renata
(2)
Ziaja Alina
(2)
Ławniczak Danuta
(2)
Anderson James C. (1953- )
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Błaż Agata
(1)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
DeVrye Catherine
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Fournies Ferdinand F
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Kaczkowska Monika
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Lipa Michał
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Marshall Colin
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moller Claus (1942- )
(1)
Narus James A
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Piotrowska Dorota (tłumacz)
(1)
Przybyś-Preiskorn Katarzyna
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Szaran Adam
(1)
Szelągowska Magdalena
(1)
Urban Wiesław
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Zitek Franciszek
(1)
Zych Robert
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Łukaszewicz Józef (1927- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(14)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(5250)
Literatura polska
(4582)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3687)
Obsługa klienta
(-)
Rodzina
(3669)
II wojna światowa (1939-1945)
(3063)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2557)
Relacje międzyludzkie
(2450)
Powieść polska
(2399)
Zwierzęta
(2390)
Tajemnica
(2116)
Powieść amerykańska
(2014)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1869)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1665)
Dziewczęta
(1558)
Żydzi
(1538)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1343)
Śledztwo i dochodzenie
(1311)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1295)
Życie codzienne
(1248)
Literatura
(1198)
Małżeństwo
(1171)
Polacy za granicą
(1171)
Polityka
(1168)
Powieść angielska
(1136)
Dzieci
(1116)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1052)
Psy
(1044)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(991)
Wsie
(990)
Ludzie a zwierzęta
(985)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(971)
Nauka
(947)
Trudne sytuacje życiowe
(944)
Literatura dziecięca polska
(942)
Historia
(903)
Duchowieństwo katolickie
(889)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(855)
Zabójstwo
(852)
Opowiadanie polskie
(841)
Chłopcy
(838)
Turystyka
(824)
Koty
(818)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Policjanci
(793)
Dziecko
(790)
Sekrety rodzinne
(790)
Dziennikarze
(781)
Podróże
(730)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(717)
Postawy
(713)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(705)
Wybory życiowe
(696)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(667)
Prawo
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(658)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(650)
Muzyka
(647)
Religia
(643)
Etyka
(641)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(632)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(616)
Walka dobra ze złem
(612)
Mężczyzna
(603)
Chrześcijaństwo
(602)
Powieść obyczajowa polska
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(584)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(579)
Temat: dzieło
Dokąd zmierza świat
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Gatunek
Podręcznik dla szkół zawodowych
(4)
Poradnik
(3)
Poradniki
(3)
Blogi
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 143-148. Indeks.
1. Istota, znaczenie i rodzaje lojalności klientów 2. Modele lojalności klientów 3. Motywy lojalności klientów 4. Typologia lojalności klientów 5. Dynamika lojalności klientów 6. Pomiar lojalności klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91760 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang. i ros.
Streszcz. ang., pol. i 2 ros. przy pracach.
Franciszek Piontek - „Koncepcja przestrzennego zagospodarowania kraju 2030” w aspekcie spójności społeczno-gospodarczej i rozwiązań kryzysogennych. Część I: Założenia i zakres przedmiotowy dokumentu ; Wioletta Nowak - The Effect of Stabilization Programmes on Economic Growth ; Marcel Kamba-Kibatshi - The Role and Influence of the State on Shaping Flexible and Safe Financial Market in Relation to Polish Integration with European Union ; Victor Reutov - Global Regionalization as a Way to Counteraction the Global Financial Threats ; Volodymyr Tokar - Transformation Tendencies of the Global Monetary System ; Daniel Kucharek - Oddziaływanie kryzysu finansów publicznych na koniunkturę giełdową w wybranych krajach Unii Europejskiej ; Wojciech Kozioł - System emerytalny zgodny z modelem kapitału ludzkiego ; Iwona Lubimow-Burzyńska, Ewaryst Kowalczyk - Wdrożenie efektywnego modelu zarządzania finansami publicznymi w regulacjach prawnych dotyczących kontroli zarządczej ; Łukasz Jabłoński - O nowym programie badawczym nad nierównościami społeczno-ekonomicznymi ; Magdalena Cyrek - Przestrzenny wymiar nierówności w zakresie konsumpcji ; Jakub Bartak - Ograniczenie budżetowych transferów socjalnych a niwelowanie nierówności ekonomicznych ; Małgorzata Leszczyńska - Polityka fiskalna państwa a dochody polskich gospodarstw domowych ; Barbara Wojsznis - Ocena realizacji zadań własnych przez władze samorządowe na przykładzie miasta Białystok ; Marlena Piekut - Wydatki publiczne na badania i rozwój w czasach kryzysu ; Yevgen Panchenko, Olga Luk’yanenko, Alina Zhevago, Marina Kiriakova - Finansirovanie innovacij v Ukraine ; Irina I. Kolesnikova - Scientific and Technological Problems of National Security ; Anna Mazurkiewicz - Makroekonomiczne uwarunkowania zarządzania talentami ; Ivan Rekun - Knowledge Society and Lifelong Learning ; Mariusz Franciszek Kaszubowski - Płaca progowa pracowników naukowo-dydaktycznych polskich wyższych uczelni publicznych w warunkach hipotetycznego kontraktu ; Katarzyna Puchalska - Zagraniczne przepływy kapitału w warunkach kryzysu finansów publicznych - sytuacja Polski ; Vladislava V. Lyfar' - Problemy i perspektivy ispol'zovaniâ tranzitnogo potenciala meždunarodnyh transportnyh koridorov Ukrainy ; Paweł Frączek - Doświadczenia Finlandii w modernizacji sektora energii ; Ryszarda Bolonek - Wpływ kryzysu finansów publicznych na koncepcję ukierunkowanej terytorialnie polityki spójności regionalnej w kontekście raportu Fabrizio Barca ; Stefania Środa-Murawska - Przestrzenne zróżnicowanie poziomu rozwoju społeczno-gospodarczego Niemiec ; Małgorzata Wosiek - Uwarunkowania rozwoju regionów peryferyjnych w Polsce w czasach kryzysu finansów publicznych - wnioski dla spójności społeczno-ekonomicznej ; Sylwester Piszczek - Zróżnicowanie przestrzenne poziomu rozwoju społeczno-gospodarczego obszarów wiejskich województwa kujawsko-pomorskiego, Elżbieta Szul - Prosumpcja jako aktywność współczesnych konsumentów - uwarunkowania i przejawy ; Tomasz Potocki, Tomasz Świst - Stopa bezrobocia a poziom szczęścia w obliczu światowego kryzysu finansowego ; Małgorzata Adamska-Chudzińska - Prospołeczne stymulowanie zaangażowania organizacyjnego jako aspekt działań ekonomicznych w warunkach kryzysu ; Justyna Pawlak - Kryzys kontraktu psychologicznego między pracownikiem a organizacją jako wynik kryzysu finansów publicznych na przykładzie pracowników oświaty ; Zuzana Chodasová, Zuzana Tekulová, Anna Jacková - Controlling - the Current Management Tools in the Enterprise ; Mariola Wiater - Upadłość przedsiębiorstw sektora prywatnego a spowolnienie gospodarcze w Polsce w latach 2008-2012 ; Dawid Kuraś - Obsługa klienta jako wartość w zarządzaniu relacjami przedsiębiorstwo - klient ; Michał Gabriel Woźniak - O potrzebie nowej ekonomii w kontekście książki „Dokąd zmierza świat. Ekonomia polityczna przyszłości” Grzegorza W. Kołodki, Prószyński i s-ka, Warszawa 2013, ss. 447.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.31 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeks
I. Systemy obsługi masowej II. Procesy stochastyczne III.Modele najprostszych systemów obsługi IV. Systemy niemarkowskie V. Różne uzupełnienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-35458 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 5 godz. 13 min 36 s.
Na opakowaniu: 1. Zaciekawienie. 2. Docenienie wartości. 3. Alternatywy. 4. Oszacowanie ryzyka. 5. Ocena warunków sprzedaży. 6. Pragnienie zakupów.
Czyta Marcin Fugiel.
Nagranie w formacie mp3.
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat. Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj - Ty i Twój klient - mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia! [Wydawnictwo Helion, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/755/339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej