Tuczyński Krystian
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1679)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(794)
Tuczyński Krystian
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(787)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(666)
Doyle Arthur Conan
(641)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(598)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(518)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(503)
Cartland Barbara
(494)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(462)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(460)
Christie Agatha (1890-1976)
(443)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(443)
Dickens Charles
(442)
Popławska Anna (filolog)
(441)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(402)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(400)
Roberts Nora (1950- )
(397)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Verne Jules
(391)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(375)
Twain Mark
(362)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(343)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(317)
Krzyżanowski Julian
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(306)
Ludwikowska Jolanta
(306)
Tuwim Julian (1894-1953)
(302)
Rzehak Wojciech (1967- )
(299)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(280)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Калинина Дарья
(257)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(245)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(242)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(237)
Conrad Joseph
(235)
Austen Jane
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
May Karol
(232)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ławnicki Lucjan
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Stevenson Robert Louis
(217)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Szulc Andrzej
(214)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szal Marek
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Balzac Honoré de
(210)
Kipling Rudyard
(210)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kolegium Nauk Humanistycznych (Uniwersytet Rzeszowski)
(1)
Kolegium Nauk Medycznych (Uniwersytet Rzeszowski)
(1)
Kolegium Nauk Przyrodniczych (Uniwersytet Rzeszowski)
(1)
Kolegium Nauk Społecznych (Uniwersytet Rzeszowski)
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Postawy
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Badaniem objęto nauczycieli akademickich Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Bibliografia, netografia na stronach 160-[167].
Streszczenie w języku angielskim.
1. SZKOLNICTWO WYŻSZE W DOBIE SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: 1.1. Istota procesu kształcenia w aspekcie technologicznej transformacji społecznej, 1.2. Model rozwoju technologii informacyjnych w szkolnictwie wyższym, 1.3. Kluczowe wyzwania szkolnictwa wyższego w społeczeństwie wiedzy ; 2. E-LEARNING JAKO UZUPEŁNIAJĄCA FORMA KSZTAŁCENIA AKADEMICKIEGO: 2.1. E-learning w edukacji - analiza zjawiska, 2.2. Koncepcje uczenia się w aspekcie e-learningu, 2.3. Technologie e-learningowe w kształceniu akademickim w Polsce, 2.4. Rola nauczyciela akademickiego w kształceniu e-learningowym ; 3. POSTAWY NAUCZYCIELI AKADEMICKICH WOBEC WYKORZYSTYWANIA E-LEARNINGU W PROCESIE KSZTAŁCENIA AKADEMICKIEGO: 3.1. Eksplikacja pojęcia "postawa", 3.2. Komponenty postaw wobec wykorzystywania e-learningu w szkole wyższej, 3.3. Klasyfikacja postaw wobec e-learningu ; 4. BADANIE POSTAW NAUCZYCIELI AKADEMICKICH WOBEC E-LEARNINGU: 4.1. Organizacja i przebieg badań, 4.2. Komponent poznawczy postaw nauczycieli akademickich wobec e-learningu w szkole wyższej w świetle badań własnych, 4.3. Komponent emocjonalny postaw nauczycieli akademickich wobec e-learningu w szkole wyższej w świetle badań własnych, 4.4. Komponent behawioralny postaw nauczycieli akademickich wobec e-learningu w szkole wyższej w świetle badań własnych, 4.5. Uogólnienie wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110820 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej